Audi A4 1.8 quattro Avant
2000
Novērtējums: 7
Auto ir 2000 gada B5 facelifts 5- atrumu benzīns manuālis no vācijas nobraukums 180k. Latvijā pirmais īpašnieks braucu vienu gadu.
Skākšu ar negatīvo.
Pirmajā gadā, braucot pa Latvijas ceļiem 4 mēnešus, uzreiz noplīsa abi stūres pirksti, kopā 50 eur pats nomainīju. Tad noklājās ABS bloks, nevar ar VAG pieslēgties, bet par to tehniskajā paldies dievam nepiesējās, jo ABS lampiņa nomirkšķina un tad nodziest, pārbaudot sensorus tur viss kārtībā, nāksies meklēt ABS bloka donoru. 90+ gadu mašīnām ABS bloki Vāciešiem beidzās nost kā mušas, jo galvenā mikroshēma blokā ir ticiet vai nē piestiprināta, ar kaut kādam ļurkājošām stieplītēm, kas pa mūsu ceļiem kratoties atlec. Itkā varot salodēt, bet čakars + nevar zināt cik nokalpos, ja ir labots. + Vasarā tam ABS vispār nav pielietojuma, ziemā pedālīti līdz grīdai nevajag spiest, normālas riepas ar dziļu protektoru un tāds ABS liksies, kad ir domāts priekš blondīnēm.
Dzinējā nācās nomainīt ķēdes spriegotāju kas izmaksāja 300 eur, jo parādijās klabošas skaņa. Moller audi centrā diagnosticēja ka spriegotājs nokalpojies. Neko nomainīju viss atkal klusi. Pirms skates ieskrēju servisā jo klabeklis priekšā aizmugurē, rezultātā jāmaina aizmugurējās 2x lielās bukses, priekšējās 4 augšējas sviras, aizmugurējā savirzes svira + jāveic Savirzes regulēšana tāmīte uz 310 eur. Bet visā šajā es saskatīju pozitīvo. No vecās piekares palicis 4 apakšējās sviras priekšā, un 1 savirzes svira aizmugurē : D
Secinājums, ja pērkat 10+ gadu vācieti no plača, tad rēķināties ar 800 eur + -, ko jūs ieguldīsiet mainot nokalpojušās detaļas, alternatīva ir meklēt cilvēku, kas auto kopis un tajā ir jau ieguldījis naudu, un pirmajā gadā nesaskries šādas summas.
Par pozitīvo.
+QUATTRO ziemā, jūs esat karalis. Kamēr bembisti mokās pa piesnigušiem iekšpagalmiem, jūs dzerat kafiju un smīkņājat ejot cauri kupenām kā buldozers ! Lietus, sniegs ļoti stabili stāv uz ceļa, iet kā pa sliedēm. Izbraucot no līkumiem ātrā paātrinājuma nekas nekur nespolējas, kā priekš piedziņai vai RWD, riteņi kā pieskrūvēti pie ceļa.
+ Ļoti kluss, laba salona izolācija
+ Nav rūsas, bundža kā jau B5 audi, tehniskajā pastaigājot pavērojot auto apakšu, neviena rūsas pleķīša. Ja paņem lupu, tad pie bagāžnieka 2 3x3mm sakunkuļojumi, bet tā pa lielam rūsas nav.
+ Mīksta piekare. Nesen iesēdos japānī Nisānā kaut kādā, man līkās kad pēc Audi es jūtu katru asfalta nelīdzenumu, un uz mini bedrītēm zobi klab, kratoties. : D
+ Salīdzinoši ar jaunākām AUDI paaudzēm, lēta piekare, jo detaļas pārklājās ar VW passat. Priekšu visu nomainīt var nopirkt komplektu poli pa 160 eur, un dragāt. Aizmugurē, arī nekas dārgs 2x sailentbloki lētākais piecīti maksā, un pats var nomainīt 2x bukses kā jau visiem, cenu diapazonā 7-20 eur, un 2x savirzes sviras +- 20 eur. Bet katru gadu jau neplīst un ironiski, ka darbs servisā izmaksās vairāk nekā paša detaļas. Ja pats māk nomainīt tad sanāks braukt ar Audi, par Golfa remonta tāmi.
+ Liels detaļu klāsts, spoguļus neviens jums nespers, jo šrotā ir pārprodukcija : D
+ Nav Turbīnas un tas ir pluss. Jo gluži vienkārši viņa nav jāmaina pa 150t/km + kā zināms turbīnas karsē motoru un nokauj eļļu to kristalizējot ar savām 600 C grādu temperatūrām, kas padara to duļķainu un var aizdambēt svarīgus eļļas padeves kanālus dzinējā.
+Kvalitatīvs salons. Ādas sēdekļu nav, un nevajag elpo labi, ziemā neatsalst pēcpuse tikko iesēžoties un pa brīnumu nekādu nodiluma pēdu, salonā neviena podziņa nav nodilusi.
+ Xenon facelift lukturi. Spuldzītes maksā divas komplektā +- 25 eur un braukā 2-3 gadus + regulēšana 5 eur. Toties pierodot pie xenon apgaismojuma, halogēnie liekās kā veci padomju laiku kabatas lukturi, kas neko neizgaismo.
+ Degvielas patēriņš. Ticiet vai nē, izmērot ar kanniņu, man sanāca jauktā ciklā 8.3 Litri benzīna uz 100km ar visu quattro.
+ Nav dīzelis. : D ziemā var atklausīties no biedriem dīzelistiem par klabošiem kompensātoriem, nokautiem dīzeļa sūkņiem, aizķepušiem filtriem un ziemā nelec, un sprauslas gļuko 300 eur. CSDD Atgāzes neizgāju. Salons kratās kā traktora stūre. Un paklausoties cik maksā remontu tāmes jājautā vai tas dīzelis tiešām ir tik izdevīgs. Piesēdies pie 1.9 TDI dīzelista VW paspaidi kompi skaties pilsēta 9,5 litri, kur tad ir tā mega ekanomija ?
Benzīns- gāze ir daudz saprātīgāks risinājums. + ņemot vērā ka tāds pats dīzeļa auto maksā daudz dārgāk nekā benzīna.
Neskatoties uz daudziem mīnusiem, kas galvenokārt saistās ' Atkal svira jāmaina' auto ir daudz plusu, kas to kompensē.
Burnits
@ 5.septembris 2016 0:00
Land Rover range rover P38
1996
Novērtējums: 7
Sveiki,
tātad, Range roveram 96. gada 2.5 TD p38 modelis.
Beigts radiatora kondicionieris, manam rendžijam.
Interesē vai manam modelim tāds derētu no 4.6 hse benzina modeļa? Vai arī tie radiatori kondicionieriem ir atšķirīgi atkarībā no dzinējiem?
Kur vispār varētu tādu iegādāties pa saprātīgu cenu?
paldies,
girts
@ 26.maijs 2016 0:00
Skoda Fabia
2008
Novērtējums: 9
2016 gada janvārī iegādājos, no Vācijas atzītu Škoda Fabia 1,4TDI Greenline, 85zs, hečbeks, ar nobraukumu 210000 km. Tagad ir maijs. Varu teikt tikai to labāko. Bet protams sāksim ar maziem mīnusiņiem
Šis auto nederēs lielām ģimenēm tāliem izbraucieniem, bet pagaidām vietas tā arī nekad nav bijis par maz.
Tomēr atradu mazu rūsas pleķīti pie priekšējā vējstikla.
Izdega tuvās gaismas lampiņa (H4)
Bagāžnieka vāks nevērās ciet, iztīrīju un saeļļoju.
Ļoti gari 2,3,4,5 pārnesumi, reizēm tas traucē
ļoti īss 1 pārnesums
Un tagad plusi.
Jaudīgs
Ekonomisks
Stabils, ja izslīd, viegli savākt, ar un bez ESP
Ērts, pārskatāms, izcili var just tās gabarītus
Ļoti labs aprīkojums
Pat stūres augstuma un dziļuma regulēšana
Pārējās ekstras nemaz nesaukšu
Ja noloka aizmugurējos sēdekļus, pat tad var ielikt kalnu riteni
Attīstīju 160 km/h , bet motoram bija vēl liela rezerve.
CrazyDriver
@ 9.maijs 2016 0:00
Renault Kangoo 1.5 dci
2004
Novērtējums: 8
Saimniecībā ir tikko ienācies Renault Kangoo 1.5. dci (60kW/82Zs). Jož samērā ņipri. Ēd 5,9 l/100km. Gaitā kluss, gaita mīksta. Ražots tālajā 2004. gadā, noskrējiens (it kā 103 000km) - vispār izskatās pasvaigs, rūsu neredz. Samainītas visas siksnas, filtri, eļļas (arī kārbā) - izmaksas ap 150 euro plus paša darbs. Kā arī lielais aizmugurējais lukturis (26 euro) Detaļu/materiālu cenas ir tīri patīkamas, atbilstošas auto popularitātei. : ) Viss ir ok, ja vien neskaita elektriski hidraulisko stūres pastiprinātāju - Latvijā neremontē, nav detaļu (ogļu plate), pie mums var nopirkt restaurētu uz apmaiņu labākajā gadījumā šķiroties no 270 euro. Lieta tāda, ka tas draņķis paslēpts kreisajā riteņa arkā zem akumulatora, pakļauts dubļiem un sālsūdenim - attiecīgi sarūsē elektromotora korpuss, ūdens iekļūst iekšā un piebeidz oglītes un tās turošās atsperītes. Var meklēt ebajā.
Un, kā jau Renault, ir vesela rinda ar sīkām elektriskām ķibelītēm.
Visādi citādi aparāts prīmā, braukt viegli un patīkami. Ļoti laba pārredzamība visos virzienos. Nav luksus auto, bet kā ģimenes darba zirdziņš ir pat dikti prīmā. Jāsargā no rūsas. Ja regulāri maina eļļas (ik pa 10 000km nevis pēc grāmatas), tad stabili iet vismaz pusmiljonu km. Vien ar piebildi - kvalitatīvas eļļas. Par eļļu atsevišķs stāsts - ja patiesi gribat ar garantiju nopirkt to, par ko maksājat, tad atturieties no plastmasas fasējumiem - vismaz puse ir viltojums - eļļu visdrošāk ņemt metāla bundžās, tās viltot ir par dārgu. Pats izmantoju Xado.
Icaks.
@ 21.marts 2016 0:00
Mazda 626
2000
Novērtējums: 7
Labdien!
Nedaudz mazāk kā pirms nedēlas nopirku Mazda 626, 2000. gads, 2.0 benzīna (95. marka), motors, hečbeks ar jaunu skati (līdz 2017. g. martam).
Problēma tāda, ka auto iedarbinot, pēc apm.5 sekundēm no izpūtēja nāk balti dūmi (sākumā diezgan izteikti, mutuļojot, vēlāk, kad iesilst jau nedaudz mazāk). Saprotu, ka tagad vēl ārā auksts, bet, manuprāt, dūmo pārāk daudz, arī neērti citu vadītāju acīs paliek.
Auto nopirku ar praktiski tukšu bāku un tad nedūmoja. Sāka dūmot pēc benzīna ieliešanas Nestē, Jelgavā, pēc nobrauktiem 5-10 km.
Par šo problēmu esmu izlasījies krustām, šķērsām, taču tipisko blakus parādību man nav. Respektīvi, tosols un eļļa ir pietiekoši un nekrītas, taču autiņš auksts lec ļoti labi (ne gluži no pus grieziena), bet gana labi. Degvielas patērīņš arī normāls - šobrīd 9,2 vidēji un krītās. Sīkāk neesmu pētījis, jo nezini, kam ir vērts ķerties klāt.
Vai kādam ir padoms, kas varētu būt pie vainas?
Paldies jau iepriekš par konstruktīviem komentāriem/ieteikumiem.
Edisonsss
@ 14.marts 2016 0:00
Toyota AVENSIS
2002
Novērtējums: 6
Sveiki,
īpašumā ir Toyota Avensis 2002 gada D4D 2.0- izbraucot kādu tālāku pārbraucienu (piem Rīga - Ogre) problēma ir ar silta motora piedarbināšanu - līdz ko noslāpēju motoru un atkārtoti cenšos piedarbināt starteris griež bet motors nelec? Uzgaidot kādas 15 min motors piedarbinās. Vai variants ja nav laika gaidīt pasauc pāris čaļus un iešlepē. Kas varētu būt pa defektu?
toyota
@ 21.februāris 2016 0:00
Land Rover range rover
1997
Novērtējums: 10
sveiki,
tātad, manam range roveram 2,5 TD 97. gada ar manuālo kārbu ir neliela problēma.
Braucot mierīgi nekas nav, bet kad spiež gāzes pedāli un vajag uzņemt ātrumu , tad vibrē. Ripojot kaut no kalna uz 120km/h nekas nevibrē, bet kā piespiež gāzi tā vibrē. Kas varētu būt pie vainas? Krustiņus pārbaudīju, tie ir stingri . Varbūt kāda pusas/miroņgalva iet uz beigām/?
sls.amg
@ 28.decembris 2015 0:00
Subaru Impreza Sti
2012
Novērtējums: 5
Ieteicamais motora remonta daļas, kad tas Jums nojuks pie apm 100000 km:
1 2 3 4 5 6 7
1 Virzuļi 99,50 Mahle 540.00 653.40
2 Klaņi Manley 361.44 437.34
3 Šāles pamata King 68.00 82.28
4 Šāles klaņu King 40.22 48.67
5 Galvas tapskrūves ARP 202.8 245.39
6 Blīvju komplekts OEM 265 320.65
7 Degvielas sūknis Walbro 96.6 116.89
8 Eļļas sūknis 11mm OEM 116 140.36
10 Eļļas filtri 2gb OEM 17.72 21.44
11 Zobsiksnas komplekts Skf 284.7 344.49
12 Turbīnas blīvi pret izplūdi OEM 10 12.1
13 Turbīnas blīvi pret kolektoru OEM 10 12.1
14 Kloķvārpsta OEM 335 405.35
15 Sadales velvju skrūves 4gb OEM
2347.48 2840.46
GMR
@ 18.decembris 2015 0:00
Ford Focus
2011
Novērtējums: 7
Tika pirksts 2013. gadā, ar noskrienu 19 000 km. Bija gandrīz jauna auto stāvoklis (cena bija ap 6900 Ls).
Manuāla kārba, benzīna dzinējs 1.6, tagad stāv jauna auto gāzes iekārta, uzstādīta pie autogaz. lv.
Labs pilsētas auto, braukt pa autotrasi jau ir grūtāk, nav tomēr tik spēcīgs, kā arī uz trases (pie 130-150 km/h) "ēd" diezgan daudz (ar gāzi gan neesmu vēl ceļojusi). Tomēr pilsētā ir visai dinamisks auto.
Ietilpīgs bagāžas nodalījums, ērts salons.
Par šo laiku bija jāveic tikai apkopes.
Kopumā ar auto esmu apmierināta, pilnībā der manam vajadzībām.
Sorry, nesanāca piereģistrēties un atbildēt normāli. Pielaboju tekstu, pie 90 km/h ari viss ir kartībā. Es vairāk domāju par autobani.
Jeļena
@ 9.decembris 2015 0:00
Saab aero 95
2000
Novērtējums: 10
Pec ilgiem meklejumiem, beidzot atradu ko gribeju. Bet gribeju saab aero 1999 -2001 gada razojumam. Kapec- shim eksemplaram ir porshe 911 230 zirgspeki. man sis aparats ir tresais saab, ta ka apmeram zinu kas ar tiem notiek , un kur slepjas riski. Vinam ir pielikta ari gazes iekarta , ko ari izmantoju. Braucot ar gazi, netiek gandriz nemaz, zaudeta ne dinamika, ne ari uzraviens no vietas. Pie luksoforiem patikami meklet konkurentus, kuru praktiski nau. Loti patikami ieradit zviedru konkurentiem- Volvo , vinu vietu. Aero komplektacija ir ar zemaku piekari. Soseja atrumu uz likumiem samazinu nedaudz, jo stabila sajuta. Auto salona loti kluss . Radioskana ari teicama. Auto vadisana - loti erta, viegla un drosa. Rusa uz kuzova nau manama nekur, kaut gan auto jau 15 gadu, cerams ka gadus 5 nebus ar, ja nebus dauzijumu vai skrapejumu. Tagad par degvielas paterinu. Neticesiet. ka braucu ar 6 eirikiem -100 km, tas videji- soseja plus pilseta. Meginaju , cik bus tikai pa pilset. tad rezultats iznaca9 eiro. Tagad par netikamo. Kajau teicu man shis ir 3. saabs. un visiem viena problema. Ta ir dzesesanas sistema. Zinataji saka, ka nelaime celo saimniekam lidz uz jauno auto. Alfa motora pieredzejis meistars stasta ka esot preizi jauztur bacina tosola limenis. Censos ieverot , bet loti karstas vasaras dienas, tupikos gradi celas. Bet nu tad vienkarshi censos izslegt klimat kontroli/Nezinu varbut jega mainitkaut ko no dzesesnaS SISTEMASs. V el bija problema vasaras sakuma ar salona apsildi, ar kl. kontroli saka pust par daudz silto gaisu. Sakas epopeja aa autoservisu apmeklejumiem. Ko tik necentasd man iestastit. Datora nomaina, kulera radiatora, gaisa filtra mainu un vel nezin ko. Bet patiesiba izradijasmanam delam. Nomainiju ara temperaturas deveju, par 10 eirikiem un viss ok.
Tehnisko izgaju ar vienu nenozimigu aizradijumu. Iesaku cilvekiem saab aero. tas bus labs auto par letu naudu, kuru varesiet atstat uz ielas , bez riska. Tikai jamekle ir pailgs laiks, domaju nevajag nemt pirmo , ko piedava.
onkelsem
@ 2.decembris 2015 0:00