Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).
Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.
Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs
Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus
1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.
2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.
Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.
Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.
Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.
P.S. uz tā bačoka jābūt šķidruma marķējumam, ko tur gāž iekšā, iespējams, ka Google's tante iedos analogu, vai atšifrējumu, kas tas ir par tik vērtīgu draņķi...
Ja kāds paziņa dzenājas pa DE, varbūt no turienes var atvest...
Esmu par noņemšanu un iztīrīshanu. Ir speciāli šķidrumi, mēs te uz kuģa lietojam carbon remover, tā arī saucās. Ņem nost dzinēja uzdegumus, metālu neaiztiek. Sastāvu gan nepateikšu.
Nu tev lētais auto dīzeļa sirdi ! Manam autiņam ar benzīna sirdi ir katalizatori, kuri arī ir beigti. Tos izņemu, ne SIA"Novum"man uzlika viņu vietā rozonātorus. Lai kopis nedotu kroplu info un neslēgtu dzinēju avārijas režīmā uz izejošo (kontrolējošo) lambda zoni uzliku signāla imulatoru, kuru nopirku iekš e bay. D, ka varētu iztikt arī bez šu filtra, bet tad vajag signāla imulatoru.
Ir lēts un efektīvs veids kā iztīrīt visus kvēpu filtrus un EGR. Paņem, piemēram, aizbrauc kādā tālākā ekskursijā. Kaut vai teiksim uz Varšavu. Iztērēsi kādus 60Ls degvielai, varēsi vēl ko labu pa lēto iepirkt, un visi sūdi būs izdedzināti.
Kvēpu uzkrāšanās galvenā problēma ir dīzeļa nepiemērotība īsiem gabaliem un biežai braukšanai ar aukstu dzinēju.
Piedeva saucas Eolys un tā pamatsastāvā ir cērija oksīds un vēl šis tas. Cērija oksīds tiek lietots optikas pulēšanai tā kā nav nekas ļoti ekskluzīvs. Eolys šķidruma cena ir ap 20Ls/l, kur dabūt nav ne jausmas. Pašu filtru gan jau ebay var atrast lētāk.
Ja filtrs ir galīgi ciet(ilgi braukāts ar tukšu bačoku), tad pat papildinot šķidrumu pats no sevis var arī neiztīrīties, bet domāju, ka ir daļēji iespējams iztīrīt to noņemot, lai vismaz reģenerācijas process normāli atsāktu darboties. Bez kļūdu noņemšanas neiztik, vajag iestāstīt ECU, ka filtrs ir nomainīts.
feciic rakstīja: Baltic motors .... Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde)
Yetti rakstīja: ... šķidruma marķējumam, ko tur gāž iekšā, iespējams, ka Google\'s tante iedos analogu, vai atšifrējumu, kas tas ir par tik vērtīgu draņķi...
Ford piedevu pārdod tikai kā \"uzpildīšanas remontkomplektu\", kas cita starpā ietved 5 litrus piedevas. Ford daļas numurs 3M5J 9C196-AA jeb 1337646.
Sīkāk par piedevas \"remontkomplektu\" un par tukšas bāciņas izraisītām problēmām var palasīt pie preces apraksta šeit cgi.ebay.co.uk/... .
feciic rakstīja: Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Kanibaals rakstīja: ... Piedeva saucas Eolys ...
Ford iekš C-Max ar 1,6TDCi pilda Eolys-176.
PSA grupa savos auto pilda gan Eolys-176, gan Eolys-DPX-42; varbūt tādēļ Citroen un Peugeot dīleri nemācēja teikt, vai sastāvs ir tas pats.
Crankshaft rakstīja: Vispaaar shamais Eolys ir 1:1 jau labi paziistamais AdBlue - tas pats karbamiida (sint. uriinvielas) shkjiidums uudenii Taa ka nav ko iipashi springt
AdBlue gan, cik man zināms, nav nekāda sakara ar kvēpiem. Tas ir paredzēts NOx samazināšanai. Kvēpu (jeb citiem vārdiem sakot oglekļa putekļu) filtri attīrās tos izdedzinot - un tam ir nepieciešami garāki izbraucieni.
Parastais brauciens ir 20 km pa šoseju uz vienu galu, reizi divās nedēļās 130km uz vienu galu.
Ar to piedevu itkā būtu skaidrs ja atradīšu pa sakarīgiem latiem tad uzpildīšu. Vel jau ir tāda lieta ka arī filtru ir paredzēts mainīt pa kautkādiem tūkstošiem kilometru.
Cik saprotu tad ir arī divi veidi kā tas filtrs attīrās:
pēc degvielas sadegšanas cilindrā, atgāzu izplūšanas laikā tiek iesmidzināta papildu degviela kas tad arī sadegot izdedzina kvēpu filtru-iedegas lampiņa. Šinī variantā arī varētu palīdzēt gari un ilgi braucieni.
Otrs kad degvielai visu laiku tiek jaukta klāt šī piedeva, kas, ja pareizi atceros, reaģē ar dd sadegšanas pārpalikumiem radot augstu temparatūru kvēpu filtrā to izdedzinot.
feciic rakstīja: Parastais brauciens ir 20 km pa šoseju uz vienu galu, reizi divās nedēļās 130km uz vienu galu.
Ar to piedevu itkā būtu skaidrs ja atradīšu pa sakarīgiem latiem tad uzpildīšu. Vel jau ir tāda lieta ka arī filtru ir paredzēts mainīt pa kautkādiem tūkstošiem kilometru.
Cik saprotu tad ir arī divi veidi kā tas filtrs attīrās:
pēc degvielas sadegšanas cilindrā, atgāzu izplūšanas laikā tiek iesmidzināta papildu degviela kas tad arī sadegot izdedzina kvēpu filtru-iedegas lampiņa. Šinī variantā arī varētu palīdzēt gari un ilgi braucieni.
Otrs kad degvielai visu laiku tiek jaukta klāt šī piedeva, kas, ja pareizi atceros, reaģē ar dd sadegšanas pārpalikumiem radot augstu temparatūru kvēpu filtrā to izdedzinot.
Nu pats jau arī atbildēji. Tie 20km ir tikai kvēpšanai. Un 130km arī nav attālums, kurā var to visu paspēt izdedzināt. Ar to pietiktu kā ikdienas gabalu, lai neko neuzkrātu, bet ne vairāk.
Nezinu, kā fordam, bet kad interesējos par filtra uzstādīšanu savējam (lai varētu tikt iekšā Vācijas ekozonās), tas ir aprīkots ar elektrisko spirāli, kas pie attiecīgas slodzes un filtra piesārņojuma gluži vienkārši uzkrātos kvēpus sadezdina. Attiecīgi filtra būtība ir uzkrāt sīko mehānisko piesārņojumu, ko dīzelis rada sev nepiemērotajā pilsētas ciklā, lai līdz galam sadedzinātu uz bāņa. Ja šī iespēja netiek dota, filtrs aizaug pavisam.
Bet piedevas (AdBlue), kā jau iepriekš teicu, ir paredzētas nevis kvēpu, bet slāpekļa oksīda likvidēšanai - problēma, kas ir parādījusies dēļ moderno dīzeļu augstās kompresijas un sadegšanas temperatūras - gāze, kas līdz šim ir uzskatīta gandrīz par inertu, šādos apstākļos sāk veidot toksiskus savienojumus.
OK. Par piedevas papildināšanu tāka būtu skaidrs, filtru noņemt un izmazgāt arī itkā varētu pie nosacijuma ja izdotos par normālu cenu atrast to piedevu.
Tagad par tā filtra noraušanu pavisam-izgriezt ārā un iemetināt trubu. Ko tādā gadījumā varētu darīt ar tiem sensoriem?
Nezinu, kaa fordam, bet mazdai taa ir mega shaize, saakot laikam no kkaada 5 gada vai.
Slava bogu pasham nav, bet varu ieteikt tikai nepirkt mazdas diizeljus ar kveepu filtru liidz kkaadam 8 gadam. Pazinja te njeemaas ar to suudu, beigaas izraadiijaas vienas sprauslas probleema, kas regulaari aizdirshljaaja to filtru. Palasot vaacu forumus vispaar mati gaisaa celjas.
Pieljauju, ka reaalaakais risinaajums tieshaam buutu kaads apkjeeriigs vasjas onkulis, kursh vareetu nahrenizeet to neradiijumu.
Protams, var aizbraukt pie Gacha, kursh par nevaajiem cipariem nomainiis, un peec paaris meeneshiem liks mainiit atkal. Tikai shoreiz kopaa ar to pretspiediena deveeju, un ecu , jo vinjam liksies, ka tas ir pie vainas.
Biideklis rakstīja: Luuk taa jau ir taa probleema.
Nezinu, kaa fordam, bet mazdai taa ir mega shaize, saakot laikam no kkaada 5 gada vai.
Slava bogu pasham nav, bet varu ieteikt tikai nepirkt mazdas diizeljus ar kveepu filtru liidz kkaadam 8 gadam. Pazinja te njeemaas ar to suudu, beigaas izraadiijaas vienas sprauslas probleema, kas regulaari aizdirshljaaja to filtru. Palasot vaacu forumus vispaar mati gaisaa celjas.
Pieljauju, ka reaalaakais risinaajums tieshaam buutu kaads apkjeeriigs vasjas onkulis, kursh vareetu nahrenizeet to neradiijumu.
Protams, var aizbraukt pie Gacha, kursh par nevaajiem cipariem nomainiis, un peec paaris meeneshiem liks mainiit atkal. Tikai shoreiz kopaa ar to pretspiediena deveeju, un ecu , jo vinjam liksies, ka tas ir pie vainas.
feciic rakstīja: Tagad par tā filtra noraušanu pavisam-izgriezt ārā un iemetināt trubu. Ko tādā gadījumā varētu darīt ar tiem sensoriem?
feciic,
nevaru apgalvot 100% droši, bet tie PSA 1,6 TDCi dzinēji laikam tika likti arī iekš Focus, Fiesta un Fusion. Ja risinājums eksistē, tad visdrīzāk pie krievu, baltkrievu vai ukraiņu pašdarbniekiem attiecīgo modeļu forumos. Varbūt var iesviest iekš google Ford + "удалить сажевый фильтр" vai "удаление сажевого фильтра" vai ko tamlīdzīgu.
Kvēpu filtra noravēšana
Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).
Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.
Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs
Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus
1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.
2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.
Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.
Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.
Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.