Man bija līdzīgs defekts, kad bija pārāk augsts tosola līmenis un kārtīgi uzskrūvēts izplešanās trauka korķis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man bija līdzīgs defekts, kad bija pārāk augsts tosola līmenis un kārtīgi uzskrūvēts izplešanās trauka korķis.
Pamazām sāc noskaņoties uz galvas noņemšanu.
Diemzheel jaa.... uz to pusi iet....
normaali taam šļaukaam nevejadzeetu buut necik cietaam....
Vainas, kapec palielinas var but daudz. Bet tikai viena var but ta, del kuras spiediens ir par lielu - pats jau pareizi pateici, korkis ir vienigais kas so spiedenu regule.
nee, seene-vaina pamataa ir tikai viena-labaakajaa gadiijumaa galvas bliive....
man te pagaajusogad bija epopeja, visam izgaaju cauri...
iesaku daudz nemarineeties un raut to galvu driizumaa nost, mainiit bliivi un sliipeet galvu ljoti veelams....
citaadi sekas-paarkarseeta galva, tosols eļļaa un zilas šāles...
korkjis neko neregulee....korkjii ir vaarsts, kursh pie noteikta spiediena nostraadaa (ja nostraadaa) un izpuush aaraa, lai šļaukas nepaarspraagtu...
Zoo rakstīja: PN-kas tas ir par opeli
Motors Ecotec 1,4i 16V. Vismaz pagaidām eļļā nekāds tosols nebija..eļļa pilnīgi tīra.....termostats strādā ideāli ......teperatūra turās normāla.
Kāpēc jāņem nost galva, jāslīpē un jāmaina blīve ...kā tas saistīts ar to ka palielinās spiediens?
Zoo rakstīja: PN-kas tas ir par opeli
Motors Ecotec 1,4i 16V. Vismaz pagaidām eļļā nekāds tosols nebija..eļļa pilnīgi tīra.....termostats strādā ideāli ......teperatūra turās normāla.
Kāpēc jāņem nost galva, jāslīpē un jāmaina blīve ...kā tas saistīts ar to ka palielinās spiediens?
pagaidaam eljaa var nebuut
var nebuut arii vispaar...iet pa taisno cilindraa, vai pa izpluudes vaarstu aaraa...
spiediens saistiits ar to, ka galvas bliive ir pušu, un tas, kas notiek cilindros (bums) un atgaazes iet ieksaa dzeses šķidrumaa....
otrs variants-galva vai nu saveerpusies liika, vai arii korodeejis alumiinijs kaut kur tosola šahtaas....
variantu daudz, bet iznaakums viens....
remonts nav leets, un vispaar jau es ieteiktu par to pasu naudu nomainiit dzineeju no šrota un cereet, ka tam nebuus taadas probz..
Zoo rakstīja: pagaidaam eljaa var nebuut
var nebuut arii vispaar...iet pa taisno cilindraa, vai pa izpluudes vaarstu aaraa...
spiediens saistiits ar to, ka galvas bliive ir pušu, un tas, kas notiek cilindros (bums) un atgaazes iet ieksaa dzeses šķidrumaa....
otrs variants-galva vai nu saveerpusies liika, vai arii korodeejis alumiinijs kaut kur tosola šahtaas....
variantu daudz, bet iznaakums viens....
remonts nav leets, un vispaar jau es ieteiktu par to pasu naudu nomainiit dzineeju no šrota un cereet, ka tam nebuus taadas probz..
Gadījumā ja atgāzes iet iekšā dzeses šķidrumā tad kādas ir pazīmes kāds tas šķidrums izskatās?...man bija tas sarkanais antifrīzs kas likās tāds duļķaini brūns kļuvis. Cik tas remonts ar blīves maiņui maksā?
Tu no saakuma attaisi to bacoku un paod, peec kaa smarzo....
ja nekaa nesmarzo, tad veel nekas, bet ja vaņīi peec bendzas vai duumiem-skaidrs kas par lietu.....
Cik aatri vins no sarkana par bruunu palika
Man no zila uz bezkraasainu-gandriiz nedeeljas laikaa
remonts-ne mazaak kaa 200 ls...tagad vechi alkatiigi palikusi...bet ja njemsi galvu nost, tad jaasliipee ij galva, ij vaarstus nosliipeet, vaarstu gumijas nomainiit utt....
Nezinu opeļa anatomiju....
veel paziime ir, kad pie straadaajosa motora un atveerta termostata bacokaa ir veerojami gaisa burbuliishi....ja ir-arii skaidrs....
Veel jau pastaav neliela iespeeja, ka :
a) esi paarleejis to antifriizu, bet tad vienreiz lieko izspiestu un vairaak neslapinaatos.....
b)termostats par veelu veraas valjaa, un kad atveras, tad ar joni izspiezh....
c) uudens suuknis (pavisam maz ticams)
Zoo rakstīja: Veel jau pastaav neliela iespeeja, ka :
a) esi paarleejis to antifriizu, bet tad vienreiz lieko izspiestu un vairaak neslapinaatos.....
b)termostats par veelu veraas valjaa, un kad atveras, tad ar joni izspiezh....
c) uudens suuknis (pavisam maz ticams)
Tu jau laid kā bēru izvadītājs....nelaiķim tie mierinājuma vārdi pie kājas.
es tam visam paaraak labi esmu izgaajis cauri
Zin kaads rezultaats tam visam bija
Zini, jo redzeeji
izmetu nauhj...
Zoo rakstīja: Veel jau pastaav neliela iespeeja, ka :
a) esi paarleejis to antifriizu, bet tad vienreiz lieko izspiestu un vairaak neslapinaatos.....
b)termostats par veelu veraas valjaa, un kad atveras, tad ar joni izspiezh....
c) uudens suuknis (pavisam maz ticams)
Labs ir ...šodien nomainīs saplēsto cauruli, ielies tīru antifrīzu un tad jāskatās kas notiek....dzeses šķidruma krāsa, smaka un burbuļi
kraasa pokuj...
visi vinji ir etileenglikoli ar kraasvielu...un dazaadaam piedevaam...
Zoo tik smalki izstastija ka nekas piebilstams tikai piekrist
Imka rakstīja:
Zoo rakstīja: Veel jau pastaav neliela iespeeja, ka :
a) esi paarleejis to antifriizu, bet tad vienreiz lieko izspiestu un vairaak neslapinaatos.....
b)termostats par veelu veraas valjaa, un kad atveras, tad ar joni izspiezh....
c) uudens suuknis (pavisam maz ticams)
Labs ir ...šodien nomainīs saplēsto cauruli, ielies tīru antifrīzu un tad jāskatās kas notiek....dzeses šķidruma krāsa, smaka un burbuļi
neklausies shitos idinjus un galvu nost nerauj. ja blive ir kirdik vai plaisa, tad motors parasti uzvaaraas 10 minuutees.
1. nomaini termostatu.
2. nomaini vecaas caurules.
3. nomaini korkji. ja ir divi korkji, gan bachukam, gan radiatoram, tad paskaties kursh no viniem pilda varsta funkciju un to ari nomaini.
varu deret, ka tava problema atrisinaasies. sheit cilveki ka kas, ta uzreiz rakajaas pa motoru. protams, pashi jau neko nejedz un uzticaas servisiem, kuri grib tikai naudinjas nopelniit.
1. cik liels spidens?
-varbuut vinsh ir oki?
2. ja beigts ir korkjis-jeb vaarsts vinjaa. spiediens buus par lielu.
3. trubas un plastmas detaljas pliist no vecuma. ipasji radiatoru ievadi(izvadi mazaak-zemaaka t).
P.S. tas neizsleedz LIELO nelaimi.
varbuut nav vveel laiks uz MORGU ?
Zoo rakstīja: korkjis neko neregulee....korkjii ir vaarsts, kursh pie noteikta spiediena nostraadaa (ja nostraadaa) un izpuush aaraa, lai šļaukas nepaarspraagtu...
PN stulbeni! korkjis regulee gan spiedienu sisteemaa. tu paskaties, tur viniem parasti ir divi varsti ieksha, gan uz iekshu kas iesuc gan uz aaru. panjem parasta audi 80 bachoka korkji vai vienalga kaut vai opelja bachuka korkji un apskati vinu. ja tu esi daunis, tad tev neregulee. man gan regulee.
starp citu man bija audi coupe, kuram delj tada beigta korkja augsjea radiatora truba uzputas kaa paarvaariits ciisinsh. nomainiju korkji un viss bumbaas. tak shto nemaci te cilvekiem stulbibas, profinj.
tu aļņa ļipa....pats PN...
nejauc ventilaaciju, kas paredzeeta spiediena izliidzinaasanai bacokaa un vaarstinju ar spiediena regulaaciju...ja antigriizs ir normaalaa liimenii, tad gaiss iziet aaraa , bet liimenis no taa nemainaas....taapat kad antifriizs atdziest un saraujas, caur to korkji iesuuc gaisu, lai nav vakuums...
bet ja spiezh paari pa malaam, tas nav labi...
nav tur jaabuut nekaadam spiedienam...tikai tik, cik uudenssuuknis speej sarazot...
Taalaakais scenaarijs (ja nepaveicaas)
nomainiisi termostatu un šļauku-nekas nemainiisies....
peec tam pazudiis siltums
termostats atveersies ar noveelosanos
vienaa jaukaa briidii neatveersies vispaar...buus spalgs svilpiens, visa motortelpa ar antifriizu un bacoks tukšs...
to sauks par uzvaariitu dzineeju ar paarkarseetu alumiinija galvu, kuraa jau 90% ka buus kaada plaisa, un kura buus saveerpusies...
Un kad deformaacija buus sasniegusi taadu apjomu, ka antifriizs ies eljaa, tad arii šāles un klokjene...
man taadaa veidaa nomira volvo 2,3 dzineejs, kursh ir antiiks kaa zeme un kursh ir liels un smags...kurus nemaz taa nevar uzkarseet....
pirmoreiz pie vainas bija korodeejusi galva, tosola šahtai bija izluuzis gabals tiesi virs galvas bliives rinkja, kursh cilindram piegulj...
saklausiijos visaadas gudras domas, ka parastais antifriizs ir slikts, vajag vismaz zaļo ravenolu...ieleeju....peec tam notika veel viena mirsana... taa arii neuzzinaaju iemeslu, bet aizdomas krita uz kautkaadu kaļķakmeni, kursh vnk ieliida šahtaa un nosprostoja kanaalu..., galva netika pienaaciigi dzeseeta, un kaa riktiigi atvilku, taa arii saakaas...gan termostatus mainiiju, gan braucu vispaar bez...paaris reizes izšāva, un tad saaka nelekt...iisumaa viss
neesi mainiijis antifriizu
Dzesēšanas sistēmas spiediens
Pārsprāga dzesēšanas sistēmas caurule. Varētu jau to norakstīt uz to ka caurule bija savu nokalpojusi vai vienkārši brāķis, bet aizdomas ka dzesēšanas sistēmā ar tiem spiedieniem kaut kas nav kārtībā. Izplešanās bundulim gar korķi visu laiku nedaudz spiežas garām dzeses šķidrums ...nu tā ka bundulis visu laiku notecējis. Vai varētu būt ka ar to izplešanās bunduļa korķi kurš tur regulē to spiedienu kaut kas nav ....piemēram aizsērējis ....kā pārbaudīt? Kas vēl varētu būt pie vainas tam ka pārāk palielinās spiediens sistēmā?