Jauna CRV gaidīšana

GaraisA2 Reģ.: 04.06.2002

Ir kāds pasūtījis jaunu CRV un tagad gaida vairākus mēnešus, jo Bensonauto visu laiku kaut ko atrunājās, ka viņiem tur kaut kādas ķibeles.

Gribēju zināt cik ilgi jau gaidat to piegādi un ko Bensonsauto saka par to štelli, kas tur viņiem īsti noticies, ka nevar autiņu atgādāt

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Es gan tavu Merivu jau labu laiku neesmu ielās manījis. Tas laikam saistīts ar to, ka tā pa Jelgavas pusi tagad vairāk dzīvojas, ja?

Ziemā pārsvarā pārvietojos ar CR-V nevis Jazz, jo CR-V pirmkārt, ir stabilāks uz ceļa, 2) nav problēmu ar Rīgas "putru" uz ceļiem un 3) parkošanās nesagādā nekādas problēmas. To var viegli izdarīt arī kupenās

Jā, vairāk pa Jelgavas apkārtni gan. Sarēķināju, kāds manai mašīnai degvielas patēriņš šajos sala un sniega apstākļos. Sanāca laika periodā no 30.12.2009 līdz 09.02.2010 5,91 litrs uz 100 km, nobraucot 2357 km.

Šodien pasēdēju jaunajā Subaru-Outback. Patika ļoti - liels auto ar spriganu 150 zirgspēku dīzeļmotoru, klimatkontroli, pilnpiedziņu un daudziem citiem labumiem par nepilniem 20 tūkstošiem latu!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es aizvakar pabraucu ar 20 gadīgu kvatru....

gana sprigans pilnpiedziņas auto par nieka 2 tūkstošiem..... eiro....

papildlabumus vajag nosaukt?

maini pats eļļu un nebaro dīleri tikai tāpēc lai jamais neatšūtu garantiju.... nekādas kasko nepieciešamības, atstāj kur gribi, un nav jāpakarās, ja arī kāds stāvvietā uzvelk švīku... uttttt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Šodien manam CR-V aprit 2 gadi no tā iegādes. Odometra rādījums ir 43 912 km.

Izmaksu secinājumi:

1) Ja pirmajā lietošanas gadā kopējās izmaksas, neskaitot vērtības samazinājumu bija LVL 7 136,61, tad otrajā gadā tikai LVL 5 026,52. Ja pirmajā gadā tika iegādāts otrs riepu komplekts, tad otrajā gadā savukārt tika uzstādīts sakabes āķis, kā arī papildus imobilaizers. Pārējie izdevumi daudz maz līdzīgi. Starpība izmaksās rodas lielākoties zemākas degvielas cenas dēļ, kā arī mazāku līzinga maksājumu un apdrošināšanas maksas dēļ.

2) Nekādi nepatīkami starpgadījumi nav notikuši arī otrajā CR-V lietošanas gadā. Ar to es domāju nevien ceļu satiksmes negadījumus, bet arī kādas tehniskas ķibheles, kas varētu būt piemeklējušas manu CR-V.

3) Ar savu CR-V joprojām esmu ļoti apmierināts un pagaidām neredzu iemeslu šī auto nomaiņai.

4) Vidējais degvielas patēriņš 2 gadu lietošanas periodā sanāk 9,56 litri/100 km.

5) Ja ierēķina arī vērtības zudumu, tad mana CR-V izmaksas 2 gadu periodā uz 1 km sastāda LVL 0,375.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja jāskaita šitik smalki.... vai tikai taksis nav lētāk? un pašam par šoferi nav jāstrādā....

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Parēķināsim, cik man izmaksātu taksometrs, ja a ar to brauktu 43 908 km (četrus noņēmu, jo jaunam uz odometra bija 4 km):

43 908 km x LVL 0,50 (cena par km) = LVL 21 954,00

Tā kā ar auto braucu gandrīz katru dienu, tad varētu pieņemt, ka taksis būtu man jāizmanto kādas 700 dienas gadā. Attiecīgi katrā dienā taksī iekāptu vidēji 3 reizes:

2 100 iekāpšanas reizes x LVL 1,50 (iekāpšanas maksa) = LVL 3 150,00.

Kopā sanāk, ka taksis man izmaksātu LVL 25 105 jeb LVL 0,572 uz 1 km, kas ir attiecīgi par 52,5% vairāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man tikai viens jautājums kādēļ auto cenas kritums netiek ņemts vērā - tas dotu objektīvāku skatu uz dzīvi !!! Bet tā protams - ļoti intersanta statistika !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Man tikai viens jautājums kādēļ auto cenas kritums netiek ņemts vērā - tas dotu objektīvāku skatu uz dzīvi !!! Bet tā protams - ļoti intersanta statistika !!!

OOps, tomēr laikam pašās beigāš esi gan piemnējis ka cenas kritums ir ņemc vērā - sorre brille laikam jāņēm rokā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Jūs ar vwfanu neesat dibendraugi ? Šitik vienādi precīzi rēķiniet...

Skaties, ka pēc šādiem apgalvojumiem nesaņem pavēsti no tiesas

Nezinu kādu mērķu vadīts rēķina VWfans, bet es to daru vienkārši intereses pēc. Nekādus dižos secinājumus pēc tam neizdaru.

Aprēķini ir tik precīzi, jo skaitļi mīl precizitāti. Aprēķinam nebūtu nekādas vērtības, ja tajā nebūtu iekļauti pilnīgi visi izdevumi un netiktu ņemti vērā visi faktori.

Šādu izdevumu uzskaiti veicu arī par savu otro auto (Jazz). Tika veikts arī par savu iepriekšējo (FR-V).

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ar jaunu/pajaunu mašīnu braukt nav lēti...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: ja jāskaita šitik smalki.... vai tikai taksis nav lētāk? un pašam par šoferi nav jāstrādā....

Ir arī veiksmīgi cilvēki uz šīs pasaules.

Ne tikai tādi lūzeri, skauģi un īdētāji kā tu.

Bet tavām cāļa smadzenēm jau to nesaprast...

pareizi? vai tad apdirsinātāju brokerīši var neskaitīt cik viņiem kilometrs izmaksā braucot ar cēervē

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Parēķināsim, cik man izmaksātu taksometrs, ja a ar to brauktu 43 908 km (četrus noņēmu, jo jaunam uz odometra bija 4 km):

43 908 km x LVL 0,50 (cena par km) = LVL 21 954,00

Tā kā ar auto braucu gandrīz katru dienu, tad varētu pieņemt, ka taksis būtu man jāizmanto kādas 700 dienas gadā. Attiecīgi katrā dienā taksī iekāptu vidēji 3 reizes:

2 100 iekāpšanas reizes x LVL 1,50 (iekāpšanas maksa) = LVL 3 150,00.

Kopā sanāk, ka taksis man izmaksātu LVL 25 105 jeb LVL 0,572 uz 1 km, kas ir attiecīgi par 52,5% vairāk.

ja tu taisies taksi izmantot tik daudz, tad noslēdz līgumu un nebūs tev 50 saņi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jā, un pieskaiti šofera algu......

man domāt, ka kamparam arī būtu lētāk braukt uz darbu ar taksi.... tikai baidos, ka tādā gadījumā ar kautkādu spectaksi tiktu noslēgts megalīgums par supercenu, kā jau tas pie mums ir ierasts

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ja tu taisies taksi izmantot tik daudz, tad noslēdz līgumu un nebūs tev 50 saņi

Tad taksim būtu mani jāvadā pēc tarifa aptuveni LVL 0,30/km.

Turklāt, samaksājot visu naudu taksometra vadītājam, es veicinātu ēnu ekonomikas pieaugumu, jo šādā veidā nodokļi valstij tiktu praktski tikai no degvielas akcīzes nodokļa un viss.

Kā apzinīgs valsts pilsonis par pienākumu uzskatu arī godīgi maksāt nodokļus. Zinu, ka tā dzīvot sanāk dārgāk, bet pilsoniskā apziņa tomēr ir spēcīgāka!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Pirmais rakstīja: ja tu taisies taksi izmantot tik daudz, tad noslēdz līgumu un nebūs tev 50 saņi

Tad taksim būtu mani jāvadā pēc tarifa aptuveni LVL 0,30/km.

Turklāt, samaksājot visu naudu taksometra vadītājam, es veicinātu ēnu ekonomikas pieaugumu, jo šādā veidā nodokļi valstij tiktu praktski tikai no degvielas akcīzes nodokļa un viss.

Kā apzinīgs valsts pilsonis par pienākumu uzskatu arī godīgi maksāt nodokļus. Zinu, ka tā dzīvot sanāk dārgāk, bet pilsoniskā apziņa tomēr ir spēcīgāka!

tu laikam sen neesi ar taksi braucis

noslēdz līgumu, paņem klienta karti un reizi mēnesī pārskaiti takšu firmai naudu.... ar visiem nodokļiem.....

p.n.

tāpat tu nespēj izkontrolēt vai veikals, kurā tu pērc maizi, maksā visus nodokļus

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu bet takšiem nau CR-V , esmu tikai SangYong redzējis.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: ja jāskaita šitik smalki.... vai tikai taksis nav lētāk? un pašam par šoferi nav jāstrādā....

Ir arī veiksmīgi cilvēki uz šīs pasaules.

Ne tikai tādi lūzeri, skauģi un īdētāji kā tu.

Bet tavām cāļa smadzenēm jau to nesaprast...

trust me, lētā gala pseido-džips uz līzinga nav nekāda veiksmīga cilvēka pazīme it nē tuvu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tu laikam sen neesi ar taksi braucis

Ir gadījies braukt arī ar taksi, ja kas. Tik un tā ar savu auto braukt ir ievērojami lētāk, ērtāk un daudz patīkamāk.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: trust me, lētā gala pseido-džips uz līzinga nav nekāda veiksmīga cilvēka pazīme it nē tuvu

Katram būtu jābrauc ar tādu auto, kādu var atļauties. Ne vienmēr veiksmīgi cilvēki brauc ar luksusklases zīmola auto.

Manām vajadzībām un dzīvesveidam šobrīd atbilstošākais auto ir manā rīcībā. Tas, ka kāds var atļauties iegādāties Range Rover , bet tomēr brauc ar VW Passat, vēl nenozīmē to, ka viņš nevarētu būt veiksmīgs. Varbūt gluži pretēji?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Pirmais rakstīja: tu laikam sen neesi ar taksi braucis

Ir gadījies braukt arī ar taksi, ja kas. Tik un tā ar savu auto braukt ir ievērojami lētāk, ērtāk un daudz patīkamāk.

un tu maksāji taksistam pa taisno neprasot čeku?????

kāpēc, piemēram, kampars brauc ar šoferi, ja jau ar savu auto ir patīkamāk

ja jau tu rēķināji visu tik sīki un smalki, tad kāpēc neirēķināji šofera algu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

un tu maksāji taksistam pa taisno neprasot čeku?????

Čeks izdrukājās automātiski, ja kas

Pirmais rakstīja:

kāpēc, piemēram, kampars brauc ar šoferi, ja jau ar savu auto ir patīkamāk

Ja man, braucot mašīnā, būtu nepārtraukti jānoslogo sava galva ar dažādām domām par darbu, es arī izmantotu auto ar šoferi, vai taksometru, piemēram. starp citu, darba vajadzībām parasti es arī izmantoju šoferi, jo tad man nav jādomā, kur noparkoties u.t.t.

Pirmais rakstīja: a jau tu rēķināji visu tik sīki un smalki, tad kāpēc neirēķināji šofera algu

Un kāpēc lai es izdevumu sadaļā iekļautu kādu teorētisku rādītāju, kurš neeksistē? Ja man šofera nav, tad loģiski, ka tevis minētā izdevumu pozīcija man nav aktuāla.

Man gan nekas nebūtu pret kādreiz sasniegt tādu dzīves līmeni, ka man pie visiem šiem izdevumiem būtu papildus jāpieskaita arī šofera alga.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bet te, skatos, lielai daļai vienkārši skauž, ka paši brauc ar divdesmitgadīgiem auģikiem un sagrabējušiem renaultiem.

pēc šitā teksta izskatās, ka tu tēmē uz Pirmo

Pirmajam ir reģistrēti 7 transporta līdzekļi

reku reģistrācijas numuri

BG8880

CG8564

DA1382

AJ988

EF9043

D87D

ME27

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nomiks rakstīja:

Pirmais rakstīja: tu laikam sen neesi ar taksi braucis

Ir gadījies braukt arī ar taksi, ja kas. Tik un tā ar savu auto braukt ir ievērojami lētāk, ērtāk un daudz patīkamāk.

un tu maksāji taksistam pa taisno neprasot čeku?????

kāpēc, piemēram, kampars brauc ar šoferi, ja jau ar savu auto ir patīkamāk

ja jau tu rēķināji visu tik sīki un smalki, tad kāpēc neirēķināji šofera algu

Zini, pajoliņ, ir cilvēki, kam pašiem patīk vadīt auto, pie tam pārvietoties vienatnē vai ar pilnu mašīnu, pie tam dažreiz arī ārpus robežas, kur takši bieži vien nemaz nebrauc.

gribēji teikt, ka apdirsinātāju pārdevējas uz mežu tekši neved?

man nezkāpēc nekad nav ar takšiem problēmas bijušas.... esmu arī uz tallinu ar taksi braucis

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un tu maksāji taksistam pa taisno neprasot čeku?????

Čeks izdrukājās automātiski, ja kas

Pirmais rakstīja:

kāpēc, piemēram, kampars brauc ar šoferi, ja jau ar savu auto ir patīkamāk

Ja man, braucot mašīnā, būtu nepārtraukti jānoslogo sava galva ar dažādām domām par darbu, es arī izmantotu auto ar šoferi, vai taksometru, piemēram. starp citu, darba vajadzībām parasti es arī izmantoju šoferi, jo tad man nav jādomā, kur noparkoties u.t.t.

Pirmais rakstīja: a jau tu rēķināji visu tik sīki un smalki, tad kāpēc neirēķināji šofera algu

Un kāpēc lai es izdevumu sadaļā iekļautu kādu teorētisku rādītāju, kurš neeksistē? Ja man šofera nav, tad loģiski, ka tevis minētā izdevumu pozīcija man nav aktuāla.

Man gan nekas nebūtu pret kādreiz sasniegt tādu dzīves līmeni, ka man pie visiem šiem izdevumiem būtu papildus jāpieskaita arī šofera alga.

nu ok, es jau neko īpaši nesaku, vienkārši nedaudz dīvaini skaitīt sīki un smalki cik izmaksā mašīna...

man viena pazīstama meitene izrēķināja, ka viņai ir izdevīgāk ar taksi, bet ja jābrauc kautkur tālāk, tad īrēt mašīnu...

ja katru dienu brauc, tad protams sanāk mašīna izdevīgāka....

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Katrai dienai savs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Katrai dienai savs

viens ir gruzaviks piektdien ko braukt uz veikalu... un viens motorolleris ar ko braukt uz točku pēc polša

Lasītākie raksti

Jaunie raksti