TEHNISKĀ APSKATE REIZ DIVOS GADOS, KO TAUTA PAR TO SAK

uldiskru Reģ.: 06.11.2002

TEHNISKĀ APSKATE REIZ DIVOS GADOS, KO TAUTA PAR TO SAKA?

VAI NAV LAIKS ARĪ LATVIJĀ UZ TO PĀRIET? PAŠLAIK ARĪ SAEIMĀ PAR TO ATSĀKAS SARUNAS!

 
1 2 3
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man neko. Bet kad es dabūju pastrādāt servisā, tad varēju salīdzināt, cik vienkārši uzķert kādus bojājumus ar rokām un moņķirofku, un cik ar kratekli. Kaut gan pa tiem mēnešiem es vispār redzēju tikai vienu kratekļa izmantošanas reizi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

so what? tavi gadījumi ir unikāli vienīgi ar to , ka kaut kādi "umniki" nenoregulēja tos lukturus līdz normai... un visticamāk pagrieza tikai nedaudz zemāk... abos gadījumos tā tie bija pa augstu...

Nuja, TA umņiki

Slinkums meklēt, šito stāstu no šībernieka nācās dzirdēt [ja tev šis nicks kko izsaka, bet laikam bija iauto regojies].

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Varbūt sāksim ar to cik tev km gadā ir nobraukums ar auto?

Man piemērām patiktu ka visiem kuriem ir zem 50 000 km/ gadā jāiet reiz gadā tehnisko... pamatojums vienkāršs - ja cilvēks spēj tik daudz nobraukt - tad auto viņam visticamāk ir labā stāvoklī. Savukārt mikrorajonu vasaras nedēļu nogales braucēji auto kamēr stāv var itin vienkārši kļūt par žurku māju, kur šie var sagrauzt dajebko un nopietni apdraudēt auto tehnisko stāvokli.

Pamatojums vienkāršs un izcili idiotisks - ko tās žurkas sagrauzīs - bleķa bremžu trubas, bukses, kalotkas? Nav vēl nācies pieredzēt ka žurkas kādā mašīnā būtu sagrauzušas ko vairāk par vadiem un abšivkām, un ja arī tā rezultātā mašīnai ir apdraudēts tehniskais stāvoklis, tad tā vienkārši "elektrības problēmu dēļ" nespēj izkustēties no vietas Varbūt drīzāk tiem, kam virs 50k, vajag 1x pa pusgadu - tas ja tu savu uzturi, nav rādītājs, cits piecdesmittūkstošnieks mošk katru gadu nopērk citu šrotu pa pāris sotiem un bez remontiem vālē

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Es gan vairāk atbalstītu domu likvidēt monopolu šajā nozarē, respektīvi, ka tehnisko apskati vari iziet arī sertificētos autoservisos. Kā saka TA, ja neizgaji turpat novers defektu un sanem uzlīmi. Un tad arī varētu ieviest TA 1 x 2 gados, jo servisiem ir jadod garantija saviem paklpojumiem. Un domaju, ka šādā gadijumā, maksa par TA arī samazinatos, ka arī atkristu maksa par mistiskajām atļaujam piedalīties ceļu satiksme.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

modena rakstīja:

Varbūt sāksim ar to cik tev km gadā ir nobraukums ar auto?

Man piemērām patiktu ka visiem kuriem ir zem 50 000 km/ gadā jāiet reiz gadā tehnisko... pamatojums vienkāršs - ja cilvēks spēj tik daudz nobraukt - tad auto viņam visticamāk ir labā stāvoklī. Savukārt mikrorajonu vasaras nedēļu nogales braucēji auto kamēr stāv var itin vienkārši kļūt par žurku māju, kur šie var sagrauzt dajebko un nopietni apdraudēt auto tehnisko stāvokli.

Pamatojums vienkāršs un izcili idiotisks - ko tās žurkas sagrauzīs - bleķa bremžu trubas, bukses, kalotkas? Nav vēl nācies pieredzēt ka žurkas kādā mašīnā būtu sagrauzušas ko vairāk par vadiem un abšivkām, un ja arī tā rezultātā mašīnai ir apdraudēts tehniskais stāvoklis, tad tā vienkārši "elektrības problēmu dēļ" nespēj izkustēties no vietas Varbūt drīzāk tiem, kam virs 50k, vajag 1x pa pusgadu - tas ja tu savu uzturi, nav rādītājs, cits piecdesmittūkstošnieks mošk katru gadu nopērk citu šrotu pa pāris sotiem un bez remontiem vālē

Pamatojums uz žurkām neattiecas... tas tā - ja uzmanīgi maki lasīt....

Vispār gribētu redzēt ka tu ar šrotu 50 000 km nobrauksi gadā..

No otrās puses biežākas TA vismaz liek biežāk pirkt šrotus kuriem ir noteikti labākā kondīcijā neka iepriekšējam

Es jau nerunāju par to, ka vismaz svaigāki Liselli tiek nodrošināti - jo briesmīgie TA darbinieki neko nesaprot no slikiem un autosporta...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Pamatojums uz žurkām neattiecas... tas tā - ja uzmanīgi maki lasīt....

Vispār gribētu redzēt ka tu ar šrotu 50 000 km nobrauksi gadā..

No otrās puses biežākas TA vismaz liek biežāk pirkt šrotus kuriem ir noteikti labākā kondīcijā neka iepriekšējam

Es jau nerunāju par to, ka vismaz svaigāki Liselli tiek nodrošināti - jo briesmīgie TA darbinieki neko nesaprot no slikiem un autosporta...

Savulaik kādus piecus mēnešus nobraukāju bez priekšas amartiem [nu amarti bija, tikai, pats saproti, kādi ], kādi 6-7k tas varēja būt, kādus 10k ar jaukas dziesmas dziedošu kārbu, kādus 15k ar grabošām šālēm un tas motoriņš kā minimums otrus 15k ar tām pašām šālēm būtu novilcis. Kur ir problēma? Es domāju ka vadītājs, kurš mašīnu izjūt, nobraucot ar nojātu eksemplāru 4x vairāk vienkārši labāk piešautos "sadzīvot ar kaitēm"

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Vajag 2x gadā. Bet ar 0 vērtējumu bez maksas. Savukārt defektus jānorāda konkrēti, apstiprinot "diagnozi" ar savu sertificētā speciālista parakstu. Un par autorizētajā servisā 2x konstatētu nepatiesu bojājumu sertifikātu nost. Būtu kārtība gan uz ceļiem gan skatē. Bet CSDD peļņa gan ne...

Bet kamēr šis process ir bezjēdzīgs un neko nejedzoši darbinieki māk tikai 5x palaist dīzeli brīvā paātrinajumā, lai beidzot konstatetu, ka ar atgāzēm viss ir kartībā, kamēr otrs pat nepamana, ka auto ir dažādas riepas (iepriekšējā diena saplēsu), neredzu jēgu šim procesam un drizāk atbalstītu Gruzijas lēmumu pirms pāris gadiem - atcelt apskates vispār un atstāt kārtibu apdrošinātaju ziņā - neatbilstošs auto stāvoklis ir iemesls regresam, ja būsi izraisījis avāriju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tad scantest skaitās CSDD?

Sēņotāj, tā atkal ir otra galējība - mehiko savulaik, piemēram, smoga problēmu par 80% samazināja, ieviešot reizi divos gados TA [nezinu kā ar citām lietām bet atgāzēm toč] - secinājumus izdari pats

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vai tad scantest skaitās CSDD?

Sēņotāj, tā atkal ir otra galējība - mehiko savulaik, piemēram, smoga problēmu par 80% samazināja, ieviešot reizi divos gados TA [nezinu kā ar citām lietām bet atgāzēm toč] - secinājumus izdari pats

Protams, ka galējība. Tieši tāpēc jau saku, ka starp divām galējībām (patreizējo un vispār atceltu) izvēlētos otro. Patiesība jau ir kaut kur pa vidu, bet pagaidām neredzu, ka mūsu valstī kāds varētu izdarīt kaut ko loģiski, nevis rīkoties ar ekstremām metodēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piekrist.

markss Reģ.: 17.12.2002
0 0 Atbildēt

Atbalstu reizi divos gados TA, par vienas reizes samaksu. TA vispār neticu,jo tāpat nepārbauda mezglus kas tieši ietekmē satiksmes drošību, piem amortizatori. Pa mūsu ceļiem tā ir pašnāvība ar beigtiem amīšiem trāpīt "vannās"

Vispār varētu būt kā USA štatā vienā, tu ar savu kāru esi piesaistīts vienam servim,kur tev atkarībā no auto, pēc noteiktiem km vai laika jāierodas uz auto teh.stāvokļa pārbaudi, par ko izdara atzīmi reģistrā. Visu atbildību uzņemas serviss.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ja pie mums ierubītu TA pēc pilnas programmas, tad pusi, ja ne vairāk, autoparka nāktos atdot Tolmetam.

Kurš to grib?

Es gribu... Kāda hrena pēc man jāmaksā nauda par neko? Man ir svarīgi uzturēt savu auto tādā kārtībā, lai tas nesagādātu pārsteigumus atrodoties vairāku tūkstošu km attālumā no mājām. Attiecīgi skates prasības priekš manis ir tikai lieks laika un naudas patēriņš, jo pietiekami būtiskus defektus viņi vispār nespēj konstatēt.

Ja reiz ir skate, tad lūdzu - uzņamaties pilnu atbildību par savu darbu. Parakstiņu, ka viss kārtībā, uz papīra. Un ja kaut kas, ko varēja paredzēt, notiek pēc tam, netiešos zaudējums, ko varēja novērst ar savlaicīgu diagnostiku, sedz apskatītāji. Būtu feini, vai ne? bet tā tak nekad nebūs - apskate pie mums ir tikai cilvēku čakarēšanai.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Es tikai nesaprotu vienu - kāda jēga dzīvot valstī, kurs viss ir slikti. Ir taču āfrika, kur TA vispār nav jāiet, octa nav jāmaksā. Vai ziemeļpols, kur var pārvietoties briežu pajūgā, bremzēt briedi mēģinot ievietot korķi pakaļā.

Atdodiet Latviju tiem, kuriem te ir labi, nebrmezējiet attīstību. Un visiem būs labi.

Ja nav loģisku argumentu, tad ķeramies pie demagoģijas? Acīmredzot nepiederu pie tiem, kas ātri vien pārvācas tur, kur ir labāk. Bet gan gribu, lai arī manā dzimtenē kaut kas mainītos uz labo pusi.

Vai pats pie sava cēlā paziņojuma esi gatavs pievienot atziņu, ka mūsu valstī viss ir kārtībā un nekas nav jāmaina?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Mani pastāvošā sistēma apmierina pat vairāk kā pilnīgi.

... ar to arī viss ir pateikts.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

es gan teiktu ka tas viss ir tukšs populisms un piārs pirms veeleešanaam

TA reizi gadaa buutu ok, bet es par CSDD monopola atcelšanu, ka uzliimes var izsniegt gan autorizeetie diileri (un tad CSDD vareetu nauhj aizklapeet ciet , vai vismaz auteko boksus) gan sertificeetie servisi.

ceļa nodokli var iekaseet dažādos veidos.

atkristu taa pezemojošā diršanaas pa Bauskas ielu..

ja runaa par korupciju pie inspektoriem.taapeec jau taa taada ir, ka sisteema kopumaa smagi suukaa...

jauna automašīna- paarpliist braaķa bremžu šļauka un adios.

tas taa, piemeeram...

nevajag no tautas peedeejo sulu spiest aaraa, tad arii par saviem pepelaciem rupeesies.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nekas nemainiisies.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Mana domāt, ka īpaši neko nevajag mainīt. Ir tikai normāli, ka reizi gadā autiņam ir jāiziet kontrole, it īpaši ņemot vērā mūsu autoparku. Varētu protams jauniem autiņiem pirmo skati iet tikai pēc 2 gadiem vai nobraukuma vairāk kā 60000 km. Tas būtu normāli. A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

Un vēl, beidziet te vienreiz gaudot par skates vīru korumpētību. Ne pats, ne mani paziņas nevienam nekad neko nav devuši un nav arī prasīts. Vēl vairāk, skates laikā vienmēr esmu saņēmis norādījumus, kas jānovērš un kādi trūkumi, bet vienmēr uzlīmi esmu dabūjis. Katrā ziņā es pret apskates vīriem izturos ar cieņu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

IR traucējusi! Ar bezjēdzīgu laika un naudas terēšanu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

IR traucējusi! Ar bezjēdzīgu laika un naudas terēšanu.

vai tiešām sābs spēj iziet tehnisko apskati??? nu tā - neko nepieremontējot (izņemot ikgadējo ķēdes maiņu)

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

sen jau vajadzeja TA ieviest uz 2 gadi. ka tas ir gandriz visas normalas ES valstiis.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

ES doma par pariesanu uz liidziigu sistemu ka pie mums.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Labak ne.Kamer pa musu ceļiem brauka visadi audi 80 kas knapi kopā turas tikmer ne.Kad bus savesti ceļi kartiba un dzives līmenis ka cilvekiem ir nauda normalam auto un remontiem tad par tadu lietu varetu sakt domat

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi

IR traucējusi! Ar bezjēdzīgu laika un naudas terēšanu.

vai tiešām sābs spēj iziet tehnisko apskati??? nu tā - neko nepieremontējot (izņemot ikgadējo ķēdes maiņu)

Nu jau laikam ~8 gadus braucu tikai ar SAAB un nesaprotu no kurienes šādi murgi rodas. Izcili uzticams un komfortabls auto. Gan iepriekšējie 2 gab. 9000, gan tagadējais 9-5. Tagadējam sobrīd priekšā stāv pirmais remots (neskaitot apkopes) 3 gadu laikā - jānomaina dzesēšanas sistēmas temperatūras devēju. Bet nedomāju, ka šīs bojāmums jebkādā veidā kaut šobrīd traucētu iziet skati.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas datčiks kaut kādā dziļā tirsā iebāzts ka "stāv priekšā remonts", tā vietā lai nopirktu un pašrocīgi pārskrūvētu [jo tur jau nekā nav - vismaz audī ], jeb vai tu piederēji pie principiālajiem baltrocīšiem?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti