Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Icik, piepīpētāju ierīkot ir ļoti elementāri, tik atkal problēma ar garantijas sasietajām rokām...

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 1 Atbildēt

Ierīkot tur var visu ko, vien te nu jautājums - kāda velna pēc neparedzēt tādu uzreiz? To es nesaprotu. Šis laikam ir 1. auto, kam tādu neesmu redzējis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Drīz vien brīnīsies ne par to vien, autoražotāji tagad izdomā arvien jaunus veidus, kā "apgūt tavu naudu" ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu vienkārši esi atpalicis no laika - ļuļķēt nav veselīgi, un ja tu vari nopirkt jaunu škodu, tev noteikti ir arī telefons ar bezvadu uzlādi; gan jau tāda kādam caurumam gan piedāvājas

P.N. Lokanajai dacītei man liekas ka piepīpētajs bija papildaprīkojums - pelnutrauks toč, bet tas tāds komisks variants - savulaik skatoties cenu lapu nesapratu kā tas ir, pelnutrauks ir papildaprīkojums - izrādās ka tur viduskonsolē ir divi caurumi glāzēm un pelnutrauks ir plastmasas glāzīte ar aiztaisāmu vāciņu ko tev, ja esi pietiekami labi sapiķojis vai labi uzvedies, dīlera darbinieks ieliek tavā mašīnā...

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Mašīnas bez pelnutraukiem sāka parādīties jau 2000-šo sākumā (man pašam tāda ir), bet 12v rozetei jau nav obligāts sakars ar pīpēšanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pie tā ka mūsdienās ražotāji ir pasākuši likt tās bezvadu uzlādes visādos caurumos, noteikti tas sakars, vismaz noteiktu ražotaju uztverē, varētu būt pieaudzis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nav gan sakara. Man riepu pumpis no tā strādā. Bezvadu riepu pumpi neesmu redzējis. Savukārt bezvada 12V ligzdas gan - aktuālā situācijā 2viem !!!!! (diviem!!!!!) Seat Ateca nestrādāja neviena 12V ligzda. Izglāba Nissan Micra.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu vienkārši esi atpalicis no mūsdienām ar savu pumpi - kāds vēl pumpis, priekš tam ir telefons kurā saglabāts ejakulatora numurs Tu domā ka icika oktāvijai komplektācijā ir riepu pumpis?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Jā, ir. Rezerves ritenis ar instrumentiem vai minimālais remontkomplekts ir ES standartos noteikta obligāta komplektācijas prasība. Jābrīnās, ka mūsu skates rūķīši to nepārbauda.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Pēdējo pīpētāju, kas izmantotu šito agregātu papirosa aizdedzināšanai, es laikam redzēju 90ajos. Ļaužus, kas to ligzdu izmanto telefonu uzlādēm, videoreģistratoriem, pumpjiem un kam vēl ne - tādus es redzu visu laiku.

1974 Reģ.: 10.03.2020
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

1974 rakstīja: T-ROC STYLE 2.0TDI 150H DSG 2 gadi pagājuši, un nobraukts 50 000 km. Atpakaļgaitā čīksēja bremžu kluči. Nomainīja bez maksas pie apokopes, esot kārtējo reizi kaut kādi eksperimenti ar materiāliem. Vairāk nekādi aizrādījumu nav.

Joslu noturēšanas asistents strādā labi, īpaši uz bāņiem. Vidējais degvielas patēriņš par gadu ir 6 litri. Adblue 20 litri tika pielieti.

Izbraucienā pa PL Krakova-Varšava posmos, kur bija bānis ātrumā 140-170 vidējais patēŗiņš bija 5,8 litri. Pa kalniem gāja vegli, bez piepūles.

Kopējais iespaids joprojām ir ļoti pozitīvs. Labi sabalansēta dzinēja-kārbas darbība. Kopējais komforts ļauj veikt garus attālumus nepiekūstot. Ja sēž tikai LV vai Baltijā, tad varbūt 2.0 dzinējs nemaz nav vajadzīgs, pietiks arī 1.6.

Manuprāt, būtu sakarīgs braucamais, ja ne tā cietā plastmasa...

Par plastmasu piekrītu, par to jau rakstīju pagājušā gada aprakstā. Bet par to cenu jau nevar gribēt mīksto plastmasu. Labi ka nav iebāzts kaut kāds Eko paklājs ka dažos elektroauto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tiešām nevar? Cik tev tas auto maksā? Iepriekšējās paaudzes Nissan Qashqai (tāpat arī pirmās paaudzes), kurš maksāja sākot no apmēram 18 tūkstošiem, bija mīkstais panelis. Un ne tikai panelis.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Uz ko nu kurais taupa. Braucu vienreiz ar īres KIA ceed universiāli - visur nebija mīkstās plastmasas, bet tās tomēr bija. Turpretī VAG (seat, skoda) braucamajos visos bija tikai un vienīgi cieta, nepatīkama plastmasa.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ko jūs vispār no tās plastmasas gribat, bungāt pa to ar pirkstiem vai kāda ir tā problēma?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Un kā tāds tavs teksts iet kopā ar senajiem apgalvojumiem ka pasrāķim esot "kārtu kvalitatīvāks" salons nekā mondeo?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kvalitāte šajā gadījumā ir precizitāte ar kādu detaļas salien kopā un to izskats. Ne jau es tam moņģikam ņemos čamdīt kaut ko vairāk par stūri, ātrumkloķi un durvju rokturiem...

Ar ko te vispār ir domāts "mīksts" - plastmasa kurai virsū uzbliezta tas īsmūžīgais "soft touch" pārklājums?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Nu lūk, un te mēs atgriežamies pie mūsu vecās sarunas, kur es tev dažas reizes esmu prasījis, kur man jāskatās, lai to kvalitāti ieraudzītu. Abi auto man stāv pagalmā, to es arī esmu dažas reizes teicis. Ar abiem esmu diendienā braucis. Nu neredzu es to slaveno vagmobīļu jūsmiņu izslavēto kvalitāti. Neredzu. Abi divi vienādi prastas mizas.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu tā jau savā ziņā ir, tas viens no tādiem sīkumiem, ko cilvēki skatās, bet, kas nu galīgi nav ļoti svarīgi un noteicoši. Protams, ja Tev ir +/- divi gandrīz identiski auto un vienam ir patīkamāks salons, tad droši vien ņemsi to.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ford fiesta mk5 no 2002? gada ir mīksts panelis

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu gan diskusija aizgāja, jūs tur ko - gulēt sataisījušies uz tā "mīkstā paneļa". Nav tāda paneļa tipa kurš negrabēs vai nečīkstēs, ja ir vismaz reizi ņemts nost, izņemot tos kas ir 100% dzelzs izstrādājumi, kā piem. klasiskiem amerikāņu spēkratiem ...

Un pats ideālākais panelis sāks tāpat krist uz nerva, ja jebkura daļa kas apslēpta zem tā - tāda vai cita iemesla dēļ būs palikusi bez stiprinājuma "auss", skrūves utml.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

piekrītu, mīkstā peneļa fetišs ir veiksmīgs marketinga fenomens. Nekāda saskare ar paneli ikdienā nesanāk

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Interesants mārketinga fenomens, dēļ kura es un daudzi citi izvēlas nepirkt jaunāku auto, kam ir prastās un lētās cietās plastmasas paneļi. Kas interesanti - paši ražotāji ir pamanījuši, ka ietaupījums uz materiāliem laikam neattaisno cerības un jaunākajos modeļos atkal cenšas "laboties".

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Kādreiz, nemaz tik sen, vispār metāliski tie paneļi bija. Un durvju kartes tādas maziņas miziņas ap kloķiem nāca

Toties tagad, ja uzlikta pulēta metāla strīpiņa, tas šiks

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.

Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.

Tātad par mīnusiem:

-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.

-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.

-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.

-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.

-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.

Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.

Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.

Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.

Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.

Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.

Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.

Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.

Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.

Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.

Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.

Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.

Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bija iespēja pabraukāt ar visbiezāk aprīkotu Sharan. Piebāzts ar visādiem knibuļiem, nejēgā pārinženierēts un secinājums tas pats kas iepriekš par VW. Ir pārinženierēts un vienlaicīgi draņķīgi izpildīts. Piem lūka veras ar daudzpozīciju slēdzi, ne parastu sviru. Tajā brīdī lūkas gropē bija iegājis kautkāds neliels gruzis un tas gudrais slēdzis vairs netaisa ciet. Es nesaprotu kāpēc nevarēja pielikt parastu sviru turp - atpakļ, bet bija jāķēmojas ar kautkādu 10 pozīciju slēdzii, kuram jāpievieno automātika, kas pie pirmās izdevības atsaka.

Atpakaļgaitas režīms izslēdz radio (tipa lai labāk dzird pīkstoņu). Bet tas ne vienmēr pamana, ka esi jau draivā un brauc. Un mūzikas labu gabalu nav. Priekškam šo savajadzējās, ja izpildījumu nevar nodrošināt?

Multimēdiju ekrāns. Augsta izšķirtspēja. Bet maziņš un piegrūsts ar visādu irrelevantu informāciju. Attiecīgi ar sliktāku rdzi ļoti grūti lietot, ļoti grūti trāpīt mikroskopiskajām pogām.

Kautkā ar VW katru reizi šis: sapnis labs, bet nu izpildījums.....

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

lūkas vadība jau kopš 2000-o vidus vai beigām tāda, viss normāli - netaisās ciet, jo pretestība pārāk liela, lai nepārdedzinātu motoriņu vai nesalauztu kaut kādus mehānismus. Lūka vai nu jātīra un jāsmērē atbilstoši VAG tehnoloģijai, vai arī nav jāvirina. svira neko nemainītu, ja vien nedomā mehānisku vadību

Parkingi atslēdzas pie noteikta ātruma, sastrēgumā var stundu stumdīties un neatslēgsies automātiski

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Kautkad ļoooti sen bija auto ar lūku. Bija sviras slēdzis. Strādāja vienkārši un pārliecinoši. Nekādu servisu autorizētā dīlera virsvadībā nebija jāveic. Viss vienkārši un efektīvi. Tas VW risinājums IMO ir vnk bezjēdzīgs. Mēģinot aizvērt un slēdzot pa pozīcjām izskatījās, ka tai elektronikai tur vēl kkāda loģika ir iebūvēta: tipa vienmēr jāatver līdz galam un tad var aizvērt līdz galam. Rezultātā tas slēdzis vēl procesa vidū nepareizi saprata pozīciju. Es nesaprotu kāda mārutka pēc tā lūka bija šitā jāpiemurgo.

Un kāpēc parkingam būtu kautkā jāpiedalās auto ātruma mērīšanā?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Par lūku-pieškirot vadībai drusku inteliģentuma parādās iespēja to aizvērt kautvai no atslēgas vai tā var aizvērties sākoties lietum. Vecāku 86gad sierrai bija lūka ar kloķi, tas tad sanāk vēl pačotigāks risinājums?

Tapēc ka līdz zināmam ātrumam auto uzskata ka stumdies pa stāvvietu un gan priekšas gan pakaļas parkingi paliek aktīvi.

ja nu diktam traucē tad šis ir softiski labojams vai varbūt pašā parkingu menu ir opcija par cik noklusināt radio.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nē griežams kloķis ir neērti - vieta neīsta un arī mehānisms sanāk tizli. Bet elektriskais turp-atpakaļ lūkai IMO ir pilnīgi pietiekams risinājums. Minētajam Sharan to lūku no pults nevarēja aiztaisīt un arī lietus sensora nebija. Baidos iedomāties ā tad tas viss strādātu. Turklāt logus ar pulti var aiztaisīt visparastākajam turp - atpakaļ slēdzim. Man liekas tomēr, ka šī ir bezjēdzīgā inovācija.

Es nesaprotu kāpēc auto kautkas jāuzskata. Atpakaļgaita - aizmugures kamera un sensori, uz priekšu priekšas sensori. Viss. Es neredzu vietu inteleģencei šajā procesā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

RTFM

paturot ilgāk aizslēgšanas pogu uz pults, aiztaisās logi un lūka, paturot ilgāk atvēršanas - atveras

vienīgā dīvainība ir, ka līdz galam lūka atveras, ja aiz pēdējā klikšķa vēl pagriež pogu talāk un patur

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jā tā poga Sharanam tā darbojās uz logiem, lūka uz šo nekādi nereagē'ja. Pārbaudīju

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tu vienkārši esi pieradis pie plikiem japāņu žiķeļiem. Plika poga VAG izzuda kādus desmit gadus agrāk kā te viens domā - audī ar modeļiem kam bāzes konfigurācijas nosaukums saturēja divus vai trīs ciparus, fofāgenam ar mk3 golfu. Iekš 25 gadus veca C4 A6 tu jau saskartos ar šo kosmosa tehnoloģiju.

Nebrīnīšos ja Eidis vienā jaukā dienā sāks čīkstēt par to ka VAG mašīnām vairs nav karburatori...

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Pepiņ, tu kaut ko citu, kā savu vagu bildes (jo dzīvē tu neko neesi redzēji) esi paskatījies? Nu šim vācu superbrīnuam pilns ar superaprīkojumu. 2012 gadā šitāds superaprīkojums Prēmiumam!

i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/-0oAAOSwlgdgvfuc/$_86.jpg

Paskaties kā izskatās lētākais tāda paša gada Avensis un tad muldi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Kāpēc tu piesauc kaut kādu avensi? Avensis, tā ir toyota - mums te viens ir hondu jūsmiņš un uz tām arī atsaucas. Un kāpēc tu piesauc kaut kādas bildes? Bildes es neskatos - pie manis sētā iebrauc pašas mašīnas Ar japāņu mašīnu izstrādājumiem īpaši no iekšpuses gan iepazīties nesanāk - tās kastes laikam ir tik primitīvas ka reti kaut kas izbeidzas, jo vienkārši nav kam izbeigties [pēdējoreiz iekš kaut kā tāda sēdēju pirms pāris gadiem, Mazda Premacy bija virzienrādītāju relejā aukstā lode iemetusies], ja vien tievie vadi nesapūst, un tad 15 gadu vecumā tās kastes parasti ceļo uz tolmetu jo jūk ārā...

Un kad tu piesauc kaut kādu lētāko toyotu, varēji arī pastāstīt kā tam avensim izskatās motortelpā - ā nu jā, pareizi, priekš kam paātrinājumu vai ko tādu, labāk trīs pogas panelī vairāk - kas gribēs toyotu ar motoru, nopirks to kam virsū rakstīts "lexus"...

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Zinkā, redzējis neesi, darīšana nav bijusi, bet gudri dirs!

Mani tiešie darba pienākumi ir saistīti ar autoparka (liela autoparka) uzturēšanu. Tur ir gan tie plikadīdas Pasāti, kas ir norūsējuši vājprātā no visām pusēm un eļļu rij litriem, gan tāda paša gada Avenši, kas ir vispār bezproblēmu auto! Paskatoties TCO, tie pasāti ir dārgākie auto parkā, kaut iegādes cena vienāda. Bet jūsmiņi, protams, turpina jūsmot, gan jau duvis piekrāsos, jo to vidū nezkāpēc izrūsējis caurums, nopuvušos sliekšņus nomainī, eļļu pielis un turpinās stāstīt, ka brauc ar das auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Pašlaik braukāju ar max uztopotu japāņu auto. Lūkas gan nav, bet atpakaļgaitas kamera nečakarē prātu ar lieku inteliģenci. Visi sensori strādā ar attiecīgā virzienā ieslēgtu pārnesumu, automātiskās bremzēšanas darbojas gan uz priekšu, gan atpakaļ. Es tiešām nesaprotu nah tas VW papildus wiring vajadzīgs. Un kādam jābūt idiotam, lai uztvertu šo kā ieguvumu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Par tā Sharan sensoriem jau rakstiju-uzstādījumos var noregulēt gan pīkstiena skaļumu gan radio noklusināšanu.

Man japāņos vairāk tā bunžas skaņa traucē-pabungo pa durvīm vai jumtu, smuki skan ne?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Taupīgi čaļi jā. Bet tas trūkums ir tevis izdomāts. Zinu 2 Hondas 13 un 14 g. vecas. Viss strādā, vienai ir rūsa. Pamatā ap sistām vietām. Otra kopta - nekas nav norūsējis. Sliekšņi gan nevienai nav vērti vaļā, jo nav īpašas vajadzības.

Zinu vienu Volvo, drusku vecāks par tām hondām. Rūsas nav vispār, BET visu laiku ir kašķi ap motortelpu. Tur pat dzesējošā šķidruma bāka bija izbeigusies.

Visi trīs auto jau ir nejēdzīgi veci. Visdrīzāk visos trijos gadījumos jāpērk jaunāks un viss. Attiecīgi bleķu plānumam nav īpašas nozīmes. Un uzlabotā bungošanas skaņa visdrīzāk nozīmē to, ka tas auto nenovilks līdz 14 gadiem dēļ superinteliģentas lūkas un atpakaļskata kameras. Šie loriņi vnk nogalinās arī to jauko pabungošanas skaņu. Un sliktā ziņa: tu būsi samaksājis par lūkas un atpakaļskata kameras inteliģenci

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, nejēgā vecas mašīnas - divreiz jaunākas par vidējo - gan uz papīra, gan dabā. Par lolvo nezinu, bet fofāgenam tevis piesauktās problēmas netraucēs dzīvot tālāk - ja nu akurāt būs kaut kas kosmiski dārgs, nolikvidēs un izkodēs no konfigurācijas un dzīvos tālāk - ar sapuvušu hondu būs sūdīgāk.

P.N. Pazīstams čalis kurš strādā par mehu iekš tā Wesa kas toyota un attiecīgi tiek izglītots par toyotām, par šito kaut kad stāstīja - ka ražotājs tur izmanto kaut kādus pārklājumus skaņas slāpēšanai, un ko tur vēl neizstrādā, bet akmeņi aizmugures arkās kā grabēja tā grab...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tas nav izdomāts, ja katru reizi durvju roktura pavilkšanu pavada "tonnngg", tas ir tāpat kā dzīvoklī salikt preskartona durvis.

Ta vispār spriest par lietotu auto pēc viena eksemplāra apostīšanas ir diezgan greizi, pat piecgadīgas viena modeļa/komplektācijas/nobraukuma mašīnas var būt diametrāli pretējas sajūtās/braukšanā/lietošanā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Papildus vadi? Kādi vadi? Vai nu tās mašīnas ar kurām tu brauc, vai tu pats esi palicis pagājušajā gadsimtā - mūsdienās nelieto papildus vadus - mūsdienās lieto CAN kopnes, un tās "mūsdienas" VAG gadījumā iestājās ar gadsimtu miju, tb visiem modeļiem kas izlaisti pēc gadsimtu mijas jau visi vadības bloki ir sakarināti uz divām CAN kopnēm, esošajiem modeļiem, tiem kas audī, tad ieviesa "vietējās" CAN kopnes, teiksim, starp spidometru un maģi un starp spidometru un motora vadības bloku - fofāgens tādu gājienu izveica jau bik agrāk. Un jā, viens no galvenajiem pamatojumiem šādai kārtībai - mazāk vadu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Wiring būs drīzāk lokošana. Ne obligāti fiziski. Var arī softiski, kas, protams, rezultējas arī fiziski: papildus mikroshēmās. Tam Sharan vēl likās, ka tās mikrenes ir novecojušas (vai sataupītas). Dikti lēnīgas bija.

Man liekas diezgan nejēdzīgi ražot risinājumus, par kuru eksistenci tu uzzini tikai tad, kad tas nedarbojas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmo teikumu nesapratu. Par papildus mikroshēmām - ne tikai, arī papildus citām detaļām. mk5 platformas mašīnām, teiksim, stūres vadibas blokam ir trīs komplektācijas līmeņi - plikā žurka kas bez taures un kloķiem atbalsta arī borta kompja slēdzi, vidējais līmenis kurā pienāk klāt kruīza slēdža atbalsts un augšējais līmenis kur nāk klāt multistūre.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku."

Vidus lūka ir priekš stikla vidus un augšas - priekš apakšējajiem stūriem parasti ir caurumi paneļa malās.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nav tur to caurumu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāda bilde neko neizsaka - B3 audī, piemēram, tie caurumi nāk, ja nemaldos, tajā paneļa kantē kas ir apmēram paralēla stiklam.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

mk7 dīzelim jau nebija elektriskā žalūzija radiatoram? tad palīdz tikai vectēvu metode - aizsegt radiatora resti

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

par kvalitāti - kaut kur jau tie simti miljonu izmešu skandālu sodi ir jāatpelna

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Bija iespēja pabraukāt ar visbiezāk aprīkotu Sharan. Piebāzts ar visādiem knibuļiem, nejēgā pārinženierēts un secinājums tas pats kas iepriekš par VW. Ir pārinženierēts un vienlaicīgi draņķīgi izpildīts. Piem lūka veras ar daudzpozīciju slēdzi, ne parastu sviru. Tajā brīdī lūkas gropē bija iegājis kautkāds neliels gruzis un tas gudrais slēdzis vairs netaisa ciet. Es nesaprotu kāpēc nevarēja pielikt parastu sviru turp - atpakļ, bet bija jāķēmojas ar kautkādu 10 pozīciju slēdzii, kuram jāpievieno automātika, kas pie pirmās izdevības atsaka.

Atpakaļgaitas režīms izslēdz radio (tipa lai labāk dzird pīkstoņu). Bet tas ne vienmēr pamana, ka esi jau draivā un brauc. Un mūzikas labu gabalu nav. Priekškam šo savajadzējās, ja izpildījumu nevar nodrošināt?

Multimēdiju ekrāns. Augsta izšķirtspēja. Bet maziņš un piegrūsts ar visādu irrelevantu informāciju. Attiecīgi ar sliktāku rdzi ļoti grūti lietot, ļoti grūti trāpīt mikroskopiskajām pogām.

Kautkā ar VW katru reizi šis: sapnis labs, bet nu izpildījums.....

Man 1998. Passat arī lūka šad un tad negribēja iet ciet.

Vairs auto ar lūku negribu. Tāpat nav jēgas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Yes. Cabrio ir ievērojami labāks risinājums.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Nav gan sakara. Man riepu pumpis no tā strādā. Bezvadu riepu pumpi neesmu redzējis. Savukārt bezvada 12V ligzdas gan - aktuālā situācijā 2viem !!!!! (diviem!!!!!) Seat Ateca nestrādāja neviena 12V ligzda. Izglāba Nissan Micra.

Kudzes Opel Corsa ir iebūvēts kompresors.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tiem Seatiem bija iespraužamais bagāžniekā.

Bet ar iebūvēto tad ir milzīgi gara gaisa truba?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Noskrūvē tukšo riteni, aiznes līdz kompresoram, pieskrūvē atpakaļ.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nav visai ērti un veikli

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Nepavisam nav.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 1 Atbildēt

Piespraud nelielu mīksto šļauku pie kompresora, iedarbini dzinēju,pumpē visu,kas ienāk prātā. Komplektācijā nāk arī izbīdāms velosipēdu turētājs ar visām papildus gaismām.

Ak šie praktiskie vācieši.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iedarbini motoru vai vienkārši ieslēdz aizdedzi? Opeļiem kam nu jau ir pārdesmit gadi ir redzēts šitas stulbums kur piepīpētajs darbojas tikai pie ieslēgtas aizdedzes, fordeļiem arī - diez tas būtu nācis no amerikāņiem?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Ar iedarbinātu dzinēju

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Pazīstams ļaužs jau kādu laiku morāli brieda jaunam auto un bija arī noskatījis potenciālo kandidātu par ~24k. Nupat skatās un jau cena esot pacēlusies tuvāk 30k. Skatījies citus arī un tur tendence tieši tā pati. Jā, cenas labi kāpj un kas zina, cik augstu vēl celsies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas bija diezgan paredzami, tāpēc gan savu veco FR-V (sametināju sliekšņus ytt.) gan abus 17/18 gada CR-V nah nevienam nedošu.

P.S. bet vispar mazlietoti CR-V ar manuāli atkal parādijušies titgū, vienigi laikam kombinācijas ar AWD nav. Tomāts + AWD gan ir diezgan ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Kamēr ECB monetārās politikas pamatā būs papildus eiro piedrukāšana, tikmēr celsies. ECB prezidente Lagarde teica, ka tas būs vismaz vēl dažus mēnešus nākamgad.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Paspēju 2020.gadā veiksmīgi nopirkt Sportage dīzeli par 23 K. Jaunajam modelim, kam tikko izziņotas cenas, dīzelim tās sākas no 27,5 K.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Labi,ka mums nav kā USA,kur katrs dīleris liek uzcenojumu,kādu pats vēlas.

Cilvēki tirgojot savus lietotos autiņus par vairāk $ nekā to atlikušie līzingi. CCCP 2.0

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Icika iespaidā uzrakstīšu par Mk8 Golfu kas tas pats vien ir tikai citā kulītē. Nobraukti 5k.

Tātad 1,5etsi ar 96kw, pirms tam bija mk7 1,6tdi ar DSG. Par aprīkojumu-LV piejamā bāzīte, kas ir gana labi aprīkota un līdzvērtīga mk7 higline.

Tātad par mīnusiem:

-kārbas/motora sadarbība, kautkā tas mk7 ar visu dīzeli slēdzās krietni gludāk-respektīvi ātrumu pārslēgšanās bija manāma tikai pēc tahometra un motora skaņas. Šim ir grūdieni un rāvieni bet vairāk nevis pati pārslēgšanās bet motors, kurš nevar saķert pareizu jaudas padevi.

-reģeneratīvā bremzēšana, no lielāka ātruma bremzējot pieslēdzas diezgan strauji un atkal rausta mašīnu-kārba saslēdz zemākus pārnesumu un tiek griezts starterģenerators.

-līniju asistents, sausā laikā nekādu lielu bēdu neradija, sākotnies sniegam darbojas diezgan haotiski un arī patstāvīgi jāslēdz ārā.

-touchscreen ekrāns, nav pārāk precīzs, braucot lai kautkam uzspiestu ar pirkstiem jāpieķeras ekrāna augšamalai un tad ar īkšķi jāmēģina operēt, arī visu funkciju pārnešana uz ekrānu neliekas prātīga.

-priekšējā stikla gaisa apsilde, izplūdes lūka uz paneļa ir relatīvi šaura un atrodas paneļa centrā, sniegot sniegam pie mīnus grādiem vējstikla apakšējos stūros veidojas ledus, atteicīgi slotiņas grabinās visu laiku.

Piepīpētajs ir, pat divi +4 gab type c ligzdas, telefons un arī dators lādējas gana ātri. Bezvadu uzlādi neizmantoju jo telefons vāciņā un tad lādēšana ir nestabila.

Pēc dīzeļa ir silti arī pie -15, salonā siltums parādās pēc dažām minūtēm.

Adaptīvais kruīzsa varēja būt pārslēdzams uz klasisko kruīzu, jo ja uz piekrautas šosejas vai kustīgā sastrēgumā ir pat ļoti ērti tad pilsētas satiksmē ir pilnīgi nelietojams(kruīzu lietoju visur). Stop&go itkā skaitās bet mašīna sāk kustību tikai apstājoties uz burtiski sekundi. Pastāvot ilgāk, priekšā esošajam sākot kustību tiek iedarbināts motors bet lai izkustētos ir jāpieskaras gāzes pedālim.

Salons, priekšā vietas ziņā tāds pats kā priekšgājējam, sajūtās gan plašāk jo panelis novietots tālāk uz priekšu, aizmugurē vietas kļuvis vairāk. Bāgūzis +/- tāds pats, pozitīvi ka no standarta komplektācijas aizvākts suņu siets, kurš nekad netika izmantots un pašu pārklāju var palikt zem grīdas. Arī mk7 to itkā varēja bet process bija sarežģītāks.

Par darbību ar 2/4 cilindriem-uz šosejas var drusku manīt kad brauc uz diviem bet tikai ļoti pievēršot uzmanību un redzot uzrakstu ka brauc ar diviem cilindriem. Momentānajā patēriņā gan starpību neredzu, šis vairāk varētu būt stāsts par izmešiem.

Carplay/infosistēma mēdz gļukot-reizēm nav skaņas vai atskaņotā dziesma tiek apturēta. Neesmu novērojis nekādas sakarības kad tas notiek, tikpat labi problēma var būt telefona pusē, citus neesmu mēģinājis.

Par skaņu standartā nav iemesla sūdzēties, bass gan ir drusku plakanāks kā mk7 bet kopā performē galīgi ok priekš standarta stereo.

Bezatslēgas iedarbināšana bez bezatslēgas piekļuves ir kaitinoša, jo ja klasiskas atslēgas gadījumā atslēga vienmēr ir aizdedzē-noslāpē, izņem atslēgu, ar atslēgu rokās izkāp, nospied aizslēgšanas pogu, tad ar bezatslēgas iedarbināšanu-nospied pogu lai noslāpētu, meklē atslēgu-vai tā ir palikusi kabatā vai nolikta lādēšanas vietā.

Motora pārsegs uz stienīša stutes gan ir meh ja divām iepriekšējām paaudzēm bija gāzes amīši.

Patēriņš par ~litru vairāk kā bija dīzelim-6,5-7 pēc bākas metodes.

Kopumā ir labs ikdienas dibenpārvietotājs bez kādām pretenzijām uz braukšanas prieku, mk7 gan šinī pozīcijā bija drusku labāk.

Ja piemin kvalitāti tad sākot no mk6 paliek arvien sliktāk, salons ar katru paaudzi paliek čabošāks. Arī sajūtās nav tas pamatīgums vairāk.

Tik cik es pabraucu (Akropole-Ķekava) ar Shity Bee Golf 8, sapratu,ka planšete ir nenormāls uzmanības zaglis. Klimatu man regulēja blakussēdētājs.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tāda bilde neko neizsaka - B3 audī, piemēram, tie caurumi nāk, ja nemaldos, tajā paneļa kantē kas ir apmēram paralēla stiklam.

Jā, es arī esmu redzējis ka gaiss nāk pa nelielām atverēm visa stikla platumā, šim nekas tāds nenotiek.

Taupīts ir sīkumos un detaļās-bagāžnieka vāka slèdzenes “āķis”, sestajam un septītajam atverot bagāžnieku piesedzās ar plastmasiņu, šim vienkārši bedre.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

man personīgi pilnīgi vienalga - caurums vai klape. Uz pneimatisko motora pārsega turētāju nav ietaupījuši?

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Man arī vienalga, tas tikai norāda virzienu, kurā dodamies. Vēl viens piemērs-MK6 bagāžniekā pirkumu maisiņu āķi bija atvāžami hromēta metāla-nākošajiem tikai plasmasas āķis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Virziens ir atpakaļ pagātnē

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Es jau senāk norādīju, ka visas šīs skaistās un sarežģītās planšetveidīgās opcijas novērš uzmanību no ceļa situācijas vērošanas. Nav ko brīnīties par auto kas iebrauc/nobrauc no savas trajektorijas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ko jūs piesējušies tiem motora pārsega turētājiem? Varētu domāt, ka vairākas reizes dienā jāvirina. Šī nu tiešām ir lieta, kur manis pēc var arī ietaupīt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Sīkums, bet patīkami, ka nav tas puļķis jāmeklē un jāsmērē rokas....

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ar amīti aprīkotu pārsegu var atvērt un nostiprināt ar vienu roku, ar stieni vajag abas. Laikā kad visapkārta sniega sļura un kanniņu negribas likt zemē tas ir svarīgi.

Protams, tie ir sīkumi bet ja pie rokas ir vairākas mašīnas ar dažādiem risinājumiem un svētdienas vakarā visām vajag sapildīt logu škidrumus tad ērtība pārvēršas par vērtību.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

JAP, es arī par šo nedaudz šokējos.

Labi, mans 13 gadīgais Ceed, bet 17 gada Tucson ar ādām, lūkām, visādiem asistentiem ir ietaupīts uz šito kapota konstrukciju. Kapots, jāpiezīmē, vēl ir lielāks, smagāks kā Ceed.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Tas tādēl ka dārgākam auto, jau no ražotāja paredzets, ka tiklīdz pelnutrauks pilns, tā jāmaina "pa garantiju"...

un nav ko tur list zem kapota, ja vien kaķi neesi pazaudējis .

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Paskaties no cita aspekta. No kuras no esošajām ekstrām salonā būtu gatavs atteikties, lai kapota turētājs būtu pneimatisks? Jeb cik piemaksāt?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, man jau nav ko pierast, bet tas vienkārši var sabojāt visu imidžu. Iedomājies, dāmīte grib pārsēsties no sava merša uz džipiņu. Izvēlētā mašīna viņai patīk, 4x4, panorāma, emergency breaking, āda un tad viņa pienāk pie kapota. What A Hell es tak gribu pilnā ko, max komplektāciju, bet Hyundajs nemaz nepiedāvā opciju ar pneimatika. Šitā var pazaudēt klientu.

Protams, lielākajai daļai tas nebūs būtiski un būs ietaupīti 30-50 eiro uz mašīnu

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

30-50 eiro uz mašīnu, miljons mašīnu, smuka summiņa salasās. Diez vai akcionārs gribēs šķirties no 50mio.

Ir tāda grāmata "Riteņi", autors Arturs Heilijs. Tur cita starpā ir arī šī tēma apspēlēta.

Nu un tāda glauna dāmīte diezi vai virinās kapotu. Vismaz manējai nav jāvirina, lai arī ar savu auto braucu stipri minimāli, tomēr parūpējos par to, lai bāciņas pilnas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

kādi 30 vai 50 eur uz mašīnu - varbūt 10 eur, bet uz miljonu apjomu vienalga naudiņa

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vienā no testiem bija minēts ka amītis pret štoku aizvietots lai uzlabotu gājēju drošību. Tiesa vai atrunas hvz.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

klapīte aizmugures vāka atslēgas skavai arī gājēju drošībai noņemta

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Bet īstenībā jaudīgs nazis tiešām sanāk, ja gājējs trāpas pa vidu un atsit kapota atslēgu: vāks ar pneimatiku ceļas augšā un gājējs ar vēderu karājas uz tā. Ar štoku ļoti jānepaveicās lai tā sanāktu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Nu šitas jau tad pilnīgs 3,14zdecs, tad jau palielāks vējš ar to kapotu tev "iemetīs sejā" pie 100 km/h - esmu vienreiz to izbaudījis uz sistā auto, kur kaut kā tizli to aizvēru, un drošības āķis nenoķēra - bet nu tas kapots bija tāds, ka zem tā varēja palūrēt uz priekšu kas daras, bet mūsdienas vairs tādu praktiski neatrast ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: klapīte aizmugures vāka atslēgas skavai arī gājēju drošībai noņemta

Var jau ierēkt bet tas pats BMW saviem motoriem ķēdes pārcēla uz motora aizmuguri šī paša iemesla dēļ.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Ko tu stāsti ?!? ķēde tak zem pamatīga vāka nāk, kāds sakars ar lohu drošību ? Tas kurš ar savu "pakaļu" caursit ķēdes vāku, ir jau ar "nesaliekamu kaulu gabaliņu puzli" . Drīzāk kārtējā materiālu ekonomija, un pie reizes vieglāks dzinējs un mazākas emisijas ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu grozi kā gribi-sadalenes zobrati ir augstākais motora "cietais"punkts-to pārceļoit uz motora aizmuguri paveras vieta kapota deformācijai.

wikimotors.ru/bmw-n57/

"Для обеспечения безопасности пешеходов и увеличения расстояния между двигателем и капотом, привод ГРМ был перенесен в заднюю часть двигателя."

gan jau cītīgi meklējot var atrast oficiālāku resursu vai fragmentu no TIS

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Iļja mocās ar vāciešiem

Iesaku youtu.be/zGp5aWa5OFY

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Iļja mocās ar vāciešiem

Iesaku youtu.be/zGp5aWa5OFY

Cik sapratu lielākā problēma ,ka dīleris tups un tā mašīna dīlerim pa glaunu, vēl viņam taču naids pret vāciešiem dēļ kara, Protams viņu UAZ patriotam viss ideāli

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu, viņš jau runā par komfortu. Vācieši līdz Maskavai ar komfortu netiktu

Viņam nevis UAZ pieder, bet serviss. Cik ievērots tad viņš visas mašīnas tur izjauc un izkritizē. Nesen tak iepostoju Eiropas dižpārdokli Dacia pie Iļjas. Vienīgie kas nesaņem sliktas atzīmes ir tojotas džipiņi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Agrāk viņš tās mašīnas no saviem klientiem ņēma, bet pēdējā laikā sācis pirkt visādus kreisos modeļus priekš sevīm. Es jau nobrīnījos, Iļja sev nopircis vācieti un vienu no dārgākajiem. Iepriekš viņš kkādu ķīnieti bija iegādājies, bet tas jau nemaksā baisu naudu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt
GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

vai tiešām prezidents nesaprot, lai varētu izpildīt eiropas klimata mērķus, vispirms mums ir jasasniedz eiropas vidējais labklājības līmenis, nevis kaut ko mēģināt kārtējo reizi darīt caur pēcpusi. Auto iegāde noteikti nav lielākā problēma šajos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos. protams prezidentam rūp savi auto tirgotāji, bet valsts mērogā tā nav lielākā valsts problēma . kā saka tirgotāji nāks un ies nekur tie nepazudīs, nav ražotāji kam daudziem tiešām vajag atbalstu. Nu nebūs tie jaunie auto nekas traks būs vairāk darba autosservisiem ,kas arī nav slikti

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Ļoti labi visu saprot. Tu esi tas, kas nesaprot, kas ir patiesie "eiropas klimata mērķi".

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tas tak īstermiņā. Savā dzīves pieredzē noteikti varu apgalvot, ka ārpus PSRS īsts deficīts ilgstoši nevar pastāvēt. Ļaudis ir veikli un izdomas bagāti un deficīta problēmu atrisinās

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Tu joprojām nesi pamanījis, ka PSRS nav nekas unikāls - deficītu rada ideoloģija, kas bija PSRS un šobrīd tiek aktīvi ieviesta visā pasaulē ar EPSRS pirmrindniekos.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Mašīnas ražos mazāk. Un mainīs retāk. Resursu taupīšana . Turpmāk darbs tev jaunu tačku izsniegs reizi 6 gados,nevis 4.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Neticu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kas tur ko neticēt? Jāpaskatās atpakaļ padomju laikos - cilvēkam pēc 20, 30 gadiem pienāks rinda iegādāties jaunu mašīnu. Teļi jau galīgi izlaidušies, lai tik pucē augšā veco mašīnu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

ASV mašīnas ir palikušas tik dārgas, ka populārākais līzinga termiņš ir 5-7 gadi.

Nebrīnos, ka pie mums arī tas notiks. Tagadējo 3-4 oplīzes vietā mauksi 5-6 gadus

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Līzings ir kā veicināt pārdošanas procesu, mēs runājam par pretējo procesu.

No 30.gada mašīnas būs tikai elektriskās, tās būs stipri dārgākas, valdības segs ievērojumu daļa no to iegādes vērtības. Atiecīgi tikai loģisks iznākums būs laika limita uzlikšana, kad tu atkal varēsi izmantot valsts subsīdijas. Par pilnu cenu varēsi pirkt, bet būs grūti pacelt. Pluss vēl būs iniciatīvas, kad tev maksās par auto nelietošanu(tādas jau šodien tiek testētas).

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
3 0 Atbildēt

Es domāju,ka pēc 30ā gada subsīdiju vairs nebūs.

Un vēl jau daudz kas var mainīties. Ja nebūvēs AES,tad strāvas visiem nepietiks

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

op līzings ir auto noma un domāju ,ka iznomātājs nepiekritīs tik ilgai īrēšanai, jo tad ļoti strauji samazinās auto palikusī vērtība, Tāpēc arī parasti nobraukuma ierobežojumi ir 100tūkst. Jeb arī nomas maksa būs stipri augstāka lai varētu pēc tyam ar peļņu notirgot to auto. Bet standarta auto līzingamgan varetu pagarinaat terminus

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Iznomātājam tur būs maza teikšana. Ja esi jau vienreiz savu subsīdiju izmantojis, tad otreiz tev tāda iespēja tiks dota pēc 6,8,10 gadiem. Ķīnā pat notiek loterijā uz mašīnu numuriem. Mašīnu jau tu vari nopirkt, bet tikai satiksmē bez nr nevari piedalīties. Tojestj jāsaprot, ka arī reģistrētas 2,3 mašīnas uz vienu cilvēku nebūs.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Tu joprojām nesi pamanījis, ka PSRS nav nekas unikāls - deficītu rada ideoloģija, kas bija PSRS un šobrīd tiek aktīvi ieviesta visā pasaulē ar EPSRS pirmrindniekos.

Mums ir ļoti atšķirīgas brilles.

Esmu pamanījis, ka postPSRS laikā tika atrisināts pilnīgi viss. Jebkāds shortage vienmēr ir bijis tikai īstermiņā un pilnīgi vienmēr atrisināts ar workaroundu. Ļoti redzams tas ir ar alko un tabakas akcīzi. PSRS laikā ja Vaznim riepas nebija, tad tās nebija vispār. Nerisināmi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Jā, tu ar savām rozā brillēm esi ieraudzījis, ka tur, kur sociālisms nav vēl tik dziļi iesakņojies, tev ir "atrisinajušās" visas niecīgās mietpilsoniskās problēmiņas. Visas - jo lielākas neesi spējīgs aptvert un līdz maizes trūkumam maizes veikalā vēl EPSRS nav nonākusi.

"vienmēr atrisināts ar workaroundu" ir tieši "Vazniskās" deficīta domāšanas problēmas. Padomju cilvēks mācēja satelītantenu no bērnu padirseņa uztaisīt... Un vēl daudz ko citu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Neticu

Cik gadus jau brauc ar darba auto ?

Maniem paziņām ( tirdzniecības p

arstāvjiem )darba auto vēl tiek mainīti ik pa 3 gadiem ( šogad vienam nojuuka , labi , netipiska situācija ) , bet ar aprīkojuma līmeni , dzinējiem vairs nevar šikot . Jāievēro tie co2

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man šobrīd nav jauna darba auto. Nomainīju uzņēmumu, kam politika ir tikai nomāt. Uz apm. 1 gada periodu. Lai ko tādu realizētu ikmēneša budžeta ietvaros, un man noteikti vajag dīzeļa auto, nācās atrast lietotu nomas auto, nevis jaunu (varēju tikai bāzes benzīnu ar 1,0tsi).

Agrākos uzņēmumos politika bija ap 5 gadiem kopš jauna iegādes.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Man Hyundajam-i10 laba benzīna ekonomija pilsētā. Ziemas salā mīnus 6 grādos 15 km distancē benzīna patēriņš 7 litri uz 100 km. 1 litra trīs cilindru bez-turbīnas motors. Stabilās plus temperatūrās ir vēl mazāk: 6,0 - 6,5 litri uz 100 km.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 1 Atbildēt

Itāļu autoražotāja pirmais "SUV" šogad tuvojas globālajai debijai.

Ir pagājis kāds laiciņš, kopš Ferrari paziņoja par savu pirmo "SUV", kas nes nosaukumu Purosangue. Četru durvju modelis debitēs šogad un tagad, šajā jaunākajā spiegu videoklipā, ko sniedz YouTube Varryx, tika iemūžināts prototips ar plānākiem apvalkiem nekā jebkad agrāk.

Kā redzat, prototips gandrīz parādīja Purosangue veidoto korpusu, lai gan mēs varam teikt, ka Ferrari ir paveicis lielisku darbu, noslēpjot dažas detaļas, neskatoties uz plānāku maskēšanos. Atšķirībā no iepriekšējā novērojuma, arī šeit prototips bija aprīkots ar citu riteņu komplektu. Aizmugurē joprojām bija redzamas četrgalvu caurules, kas, atrodoties kustībā, radīja spēcīgu noti.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

Mini pārtrauc manuālo kārbu iebūvi automašīnās.

Bet vai tas ir īslaicīgs solis?

Mini šobrīd izstrādā savu galveno modeļu nākamās paaudzes, tostarp trīsdurvju lūku un Countryman krosoveru. Aizejošo paaudžu ražošana joprojām turpinās, taču autoražotājs ir nolēmis vienkāršot komplektāciju atlikušajiem mēnešiem uz montāžas līnijām. Piegādes ķēdes problēmas liek Mini pārtraukt automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu ražošanu.

Turpinoties mikroshēmu krīzei un citām problēmām, kas ietekmē automobiļu rūpniecības izlaidi, Mini vēlas "nodrošināt ražošanas stabilitāti", kā ziņo Autocar, un apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc sava produkta. Cik mēs saprotam situāciju, šķiet, ka šis lēmums ir pasaules tirgiem, ne tikai Apvienotajai Karalistei. Pagaidām Mini nav apstiprinājis, vai šī kustība būs pastāvīga vai tikai īslaicīga, līdz mikroshēmu trūkums tiks mazināts.

"Pašreizējie apstākļi, tostarp karš Ukrainā un pusvadītāju trūkums, izraisa piegādes ķēdes ierobežojumus visā globālajā automobiļu rūpniecībā," teikts Mini paziņojumā. “Lai nodrošinātu maksimālu produkcijas izlaidi, lai apmierinātu pieaugošo klientu pieprasījumu, mūsu produktu piedāvājums ir jāvienkāršo. Šis risinājums ir visefektīvākais veids, kā nodrošināt ražošanas stabilitāti, lai mēs varētu turpināt piegādāt visiem mūsu klientiem jaunus Mini.

Būs ļoti interesanti redzēt, vai nākamās paaudzes Mini modeļi būs pieejami ar manuālo ātrumkārbu. Ja mikroshēmu trūkums turpināsies arī nākamgad un pēc tam, mēs nebūsim pārsteigti, ja jaunais lūka un Countryman ieradīsies kā tikai automātiskie modeļi, vismaz sākotnēji. Paredzams, ka abi transportlīdzekļi debitēs pirms gada beigām un nonāks pārdošanā nākamā gada pirmajā ceturksnī.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Sasmējos par šito prikolu - jā, cik traki ka mešalkās ir daudz mikroshēmu, nevis kā tomātus, kur to nav nemaz...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti