msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ..17
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Zinot kā būs braukt atkusnī uz diviem riteņiem, svētdien uzliku aizmugurē divu riteņu dakšu - un pie viena viena riteņa dakšas bremzei samainīju kloķi.

Velkom tu ze Shimano - divi bremžu kloķi, viens lētā gala, viens vidējā gala. Atšķirības - pirmajam raga stiprinājums savelkams, otrajam atverams [iemesls tā nopirkšanai]. Atšķiras arī vieta kur uz raga stiprinās - izskatās ka Deore kloķis liksies pa kreisi no pārslēdzēja, nevis pa labi - kāpēc, nezinu. Pirmajam svira no tērauda, otrajam no alumīnija, yay! - bet nu jā, kas grib Altus kloķi ar alumīnija sviru, Shimano piedāvā arī tādus... Viena negaidīta atšķirība kas man sagādāja problēmas ir savādāks eļļas korķis - Altus kloķim laikam ar 2 mm seškanti, Deore laikam 2,5 mm, ko nevarēju nekur atrast, un fabrīķī bija nikni pievilkts - izskatās ka arī pats caurums ir uztaisīts bik resnāks. Cik var redzēt no ārpuses, darbībā nevajadzētu būt atšķirībām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Kāoēc viņi abi izskatās pēc altus?))))

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

aa, sorry, toč deore 4100 skaitās, bet pēc fakta tas pats altus vien ir. jo normālam deore jau parādās progresīvāis mehanisms

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"normāls deore" - Deore XT? XTR kloķi, vismaz bildēs, arī izskatās šitādi, tikai sudraba krāsā... Bet zināma taisnība tev ir - Shimano savas tehnoloģijas bīda no apakšas uz augšu - vidusgals ir pieslīpēts un nopulēts lētucis - vot vienīgi augšgalā varbūt ir kaut kas unikāls.

Apskatoties pārslēdzēju man sāk rasties nelaba aizdoma ka šis kloķis paredzēts kopā ar Deore pārslēdzēju. Kad uzlikšu atpakaļ viena riteņa dakšu, skatīšos...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Nē. Deore ir trīs veidi. Divi pārējie ir ar servo wave.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu sāc trennēties. taisīsim vasarā planetārās gonkas))) pa lielam pabeigts projekts. tik bremzi jāatgaiso. pat nekrāsošu. dzimtā holandes krasa ar rūsas piesitienu ļoti labi piestāv šitam vietējo šoseru pazemotājam

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 1 Atbildēt

Skaists fellis!

Cik beigās nostājās cipars uz visu kopumā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Pa lielam pabeigts"? Es tādā komplektācijā esošu velosipēdu sauktu par eksperimentālu... Bet nu labi - zinām ka tev nepatīk ērtības un patīk dubļu strīpa uz muguras - bet priekšā bremzes tāpat nav...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

dublīšus vajag tikai ceļojot, vai braucot uz darbu. pirmajam man ir, otru es nepiekopju. bet vienas dienas fun braucieniem pilnīgi pofig ka sasmērējies. jo tapat drēbes iesvīst, un ir jāmazgā pēc katra brauciena.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, bet priekšējo bremzi tāpat vajag, ja vien netaisies zāģēt pa šoseju vai vilkties uz 20 pa veloceliņu. Tā tava aizmugures bremze der svilināšanai nevis lai apstātos; metot mierā no 30+ galvenā starpība pret tajā rāmī noteikti agrāk nākušu atpakaļminamo bremzi būs tas ka vieglāk nobloķēt riteni...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man viens jautājums - vai tev jau ir pieredze ar to kā tas aizmugures zobratu sedzošais plastmasa štrunts "pa pilsētas dubļiem" uzvedas, nav tā ka jēdzīgāk būtu bijis jamo nahrenizēt ???

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

es neredzu iemeslus ka tas rinķis būtu jāmet ārā. nomazgāt rumbu viņš netraucē.

par bremžu nepietiekamību nevar nepiekrist, bet nu pilnas ielas ar fiksiem un pilsetniekiem kuriem ir vaji vadāma kājas bremze vai roleris. kkā viņi brauc. laba DB bremze ir jaudīgāka un labāk vadāma par rolerbremzi vai trumuli. priekšas bremzes paredz izskata zudumu, jaunu ratu, jaunu dārgu dakšu, jo esošā ir pārāk mīksta lai turētu DB. neviens no šiem punktiem neapmierina))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai vai vai...

Man ir palicis pārāk labā atmiņā tas atgadījums kādus 7 gadus atpakaļ kur Liepājā braucot pa celiņu Ganībenes malā uz kādiem 30 kmh es biju spiests asi ieraut šķēŗsielā pa labi, jo man nācās kādas sekundes laikā izdarīt lēmumu - šāds manevrs, vai arī ielikties mašīnai kuras vadītājs nogriezās pa labi, neievērojot mani, sānā, jo apstāties ar vienu pašu aizmugures bremzi tajā distancē nebija iespējams. Ne par velti man pat salieķim ir pie dakšas piemetināti danga bremzes stiprinājumi - un tā nu salieķis ar danga bremzi priekšā un rumbā esošo bremzi aizmugurē stājas itin pieklājīgi - pietiekami lai varētu iet pa šauru trotuāru uz ~25, jo ja nu kas, bremzēšanas ceļš ir 2-3-4 metri.

Tie kam tur ir tās neadekvātās bremzes ir vai nu zīmuļi vai arī sēnes

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Tev vnk trūkst pieredzes, nolasīt ceļa situāciju un paredzēt ko kurš darīs. motobraucejiem šī īpašība attīstas labāk un atrāk, jo riski lielāki, aktīviem velobraucējiem tas arī atnāk, tik vēlāk)))) satiksme ir lieta, kuru lielos vilcienos var paredzēt. vienmēr protams būs kāds, kas var izpildīties tieši degungalā, bet tur arī nepalīdzēs nevienas bremzes. ja es zinu ka bremzes ir vājas, tad atbilstoši ir jāuzvedas uz ceļa. ar citiem riteņiem es nemaucu pofigā 40 bīstamās vietās, paļaujoties uz bremzēm.

25 pa šauru trotuāru? nakujam? tam ir domāta braucamā daļa.

vasarā mans čoms ielika sānā mašīnai, kura izbrauca no vārtrūmes, uz ietves. Valdemāra ielā. īpaši rēcīgi tas bija dēļ tā, ka pirms brīža biju viņam teicis, ka tā nevajag braukt. viņš laida pa ietvi, gar mājām, es pa ielu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tieši "ceļa situācijas nolasīšanas dēļ" es arī šādu manevru izveicu, nevis ieliku tai mašīnai sānā. Situāciju uz ceļa es nolasu tik labi ka mani pirms dažiem mēnešiem viens kolēģis ņēmās audzināt ka es, viņam man no muguras braucot, es esot nomucis malā [no puslīdz bezbedrainās trajektorijas bedru laukā] pārāk vēlu - tb precīzi tad, kad viņš bija klāt, nevis viņam esot puskilometra attālumā, kā kungs vēlējās. Ja esi piemirsis - es esmu autovadītājs ar 15 gadu stāžu, un uz apkārt notiekošo es skatos ar autovadītāja acīm. Tā arī tajā situācijā - es braucu pa celiņu, man bija priekšroka, bet tā kā es biju lietas kursā par notiekošo tad es pamanījos izvairīties.

Kāpēc braukt pa trotuāru ar normālu ātrumu? Nu redzi, ir tādas vietas ko sauc par pilsētām - un kur ļoti bieži taisnākais ceļš nebūt nav pa brauktuvēm. Labi, Rīgā tas mazāk izteikts, neskaitot vecrīgu - bet Liepājā būtu jābūt diezgan prātā pistam lai ar velosipēdu censtos speciāli turēties uz brauktuves - būtu visādi lieki līkumi, vietām autovadītāji aiz sajūsmas lauztu braukšanas inventāru dēļ tā ka velosipēdists kavē satiksmi, un vietām varētu kratīties pa apaļo akmeņu bruģi...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kas ir rolerbremze?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shimano īpatnējs izgudrojums, ārēja, pie rumbas piestiprināta, ar trosi darbināma bremze kas savā būtībā ir kaut kas uz trumuļbremzes pusi. Risinājums kas domāts pilsētas velosipēdiem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

šausmīga sviras atšķirība spēkam un pretspēkam. Minēšu, ka darbojas slikti. Ar ko parasti V-breiki slikti?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

V bremzes ir sliktākas visos aspektos. deldē aploces, momentāli reaģē uz netīrumiem un udeni. roleris vismas ir slēgts mehanisms un darbojas iebkuros apstākļos puslīdz vienādi un paredzami.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Melo, nav visos. Danga bremzes var uzlikt jebkam un jebkur - tās nerada spēcigu un nevienmērīgu slodzi dakšai. Tās arī nav neparedzamas - es neteiktu ka būtu īpaši sliktāk kā disku bremzēm - nu varbūt ļoti nikni bremzējot.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man jau bija pliks rāmis ar dakšu, priekšas rats, bremze un riepas. viss pārējais jauns kas pavilka apmērām uz 350. vajag nokrasot priekšejo aploci. lec acīs((

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Kur šitādus rāmju/dakšu kombo var ieķert? Gribētos lēnām salikt pilsētas felli, ar ko izbraukt darba dienu vakaros uz Krastmalu, bet mans bmx-tipa ritenis tam noteikti nebūs paredzēts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Iedomājies tikai - vandoties pa lūžņu čupām

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Nu nu, šaubos ka lūžņu čupās atradīs kādu retro ričuku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Veselu, lietojamu velosipēdu un/vai vienkārši garāmejot [kā tu vēlētos], protams ka nē. Bet savādāk - ja gadījumā esi piemirsis, mana lielā velosipēda patreizējā inkarnācija sākās tieši tādā veidā - pie klasesbiedra pastaigājot pa sētu izvilku no lūžņu čupas divus sarūsējušus rāmjus - viens, ārēji smukākais, 1967. gada harkovietis, radās esam sabuktēts šķībs, otrs, necilāka paskata, praktiski bez krāsas atliekām, ar pāris plaisām un no vaļīga klaņa izdeldētu caurumu, radās esam pirmskara izcelsmes un tik labs ka gala rezultātā, esot daļa no velospēda, bez problēmām turēja divus braucējus ar ~180 kilo kopsvaru.

Kādu laiciņu atpakaļ izvilku no kolēģa lūžņu čupas un iesviedu šķūnītī šitādus, ja nu kādreiz sagribētos kaut ko vēl uzbūvēt - viens ir sešdesmito vai septiņdesmito harkovietis, otrs, hvz, vai tik nebūs kāds ērenpreiss vai sarkanā zvaigzne...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Es ar gribētu vecu LV framesetu atrast... parasti vai no nojāti, vai kosmos

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "nojāti"?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Caurrūsējuši, locīti, buktēti, reti kuram ir dakša. Šādi viņi parasti tiek piedāvati par vēl saprātīgiem cipariem. Piemērām atrast smuku collīgo dakšu ar garo štoku priekš sieviešnieka vai sarežģīta virieša, arī ir mega izaicinājums. Labie eksemplāri iet par tādiem cipariem, pa kādiem es izvēlētos glītu koga vai peugeout framesetu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Caurrūsējuši, tiešām? Nejauc ar caurumiem aizmugures riteņa apakšējajās trubās ko izraisījuši vaļīgi klaņi? Locīti - ja priekšējais trīsstūris, sūdīgi, ja aizmugurējais - vairāk vai mazāk sīkums. Buktes - idejiski remontējams pasāciens.

Attiecībā par dakšu - kad nākotnē atkal saskaršos ar situāciju kur nebūs pieejama rāmim piemērota dakša, visdrīzāk uzbūvēšu pats - vai nu no divām dakšām, vai pa ar jauniem gabaliem un vienu izdonorētu dakšu, vai no nulles. Priekš manis galvenā tehniskā problēma lai uztaisītu no nulles būtu iegriezt to smalko vītni uz kuras gultņa konuss skrūvējas - lai arī gan jau viens pazīstams čalis man to vītni uz virpas iegrieztu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Tev taču ir metināmais - ja vecajam rāmim nozāģē 60-70% no vecās dakšas trubas perimetra, tad tur lieliski ieguļās attiecīgā detaļa no donora.

Dzīvoju relatīvi laukos, bērnībā un skolas gados ar velo braucu katru dienu, vecajā siena šķūnī ir iekrāta kaudze ar visādiem rāmjiem - nu kādi 8gab man toč ir. Lasu šo tēmu un nesaprotu, vai es esmu bagāts, vai man ir lūžņu čupa...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi bagāts

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Nu jēdzīgākais no tās čupas, bet arī vienīgais ko esmu pratis identificēt, ir 1924tā gada Ozolnieku rāmis. Pārējie, nospiedošā daļa, kautkādi padomju standarti uz 28", bet es terminoloģijā un atpazīšanā nudien neesmu specs. Var jau būt ka tur kāda pērle ir, bet var būt arī štrunti. Nezinu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ik pa laikam ķemmēt feisi uz ss. bieži vien var ap 100 dabūt kkādu riteni kuram visu noraut nost un salikt normālas daļas.

reku labi materiali www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/highway-sports/hmihj.html

www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/highway-sports/dmnoe.html

ļoti labi rāmis ar dakšu. viss pārējais gan parasti ir metams

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Tas pirmais izskatās tīri neko. Kkādas BMX detaļas viņam derēs, tur ķip stūre + iznesums, vai rumbas? Vai arī tās jāpiemeklē attiecīgi no kaut kādiem veloveikaliem?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

BMXa? Smejies?

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Nesmejos. Jautāju tāpēc, ka ir redzēti fiksīši/tūristi ar BMX/frīstaila MTB detaļām - iznesumu, stūri, klaņiem utt. ;)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Es gan nesaprotu normālam bmx ir savi klaņi, nekur citur neizmantojami. Tas pats ar stūri

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Uzsvars ir uz MTB Freestyle velosipēdu, kam gan klaņi, gan stūre un iznesums ir saderīgi ar parastu MTB velosipēdu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kalnietis ar kuru lēkā jau nav nekāds BMX Tā kā man BMX nav, neesmu iedziļinājies to specifiskajās niansēs, bet pietiks jau ar faktu ka savulaik būvējot salieķi tā lai tas būtu pēc iespējas izturīgāks, vienīgās BMXa detaļas kas līdz tam nonāca bija riepas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Teikā, rixie lūžņu tirgotavā ir vēl krutāki frameseti. Ap 150 var dabūt pat ļoti glaunus. Biju domājis tādu ņemt, kamēr neiekrita acī šitas altec.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Es biju domājis tieši pie viņiem pieskriet un paskatīties kādu felli, taču nav ne jausmas uz ko skatīties, kur un kā. Man gan gribētos single-speed ričuku, jo ir pierasts.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

singls ir sprupcelš, uz beigtām kājām. ne kalnā uzbraukt ne kādu normali apdzīt. sūdsarvienvārdsakot)))

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu, nesteidzīgam kruīzam jau pietiek ar vienu ātrumu. Man sieva šitā brauc - uzliek uz vidējā un minās. Slēgt ātrumus gaitā esot pārāk sarežģīti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par kādu transmisiju ir runa?

Zināma taisnība ir - tikai tam vajag attiecīgu domāšanas veidu. Man lielajam ričukam ar trijnieci zobrati ir salikti tādi lai braucot pa līdzenu ceļu tas notiktu trešajā - kamēr garākos gabalos [virs 50 km] braukšana notiek tikai otrajā. Es savulaik braukājot pa +/- līdzeno A11 nevarēju saprast kāpēc "holandiešu" standarts ir tādi paši zobrati kā bezrobim, kur pa līdzenu ceļu jābrauc otrajā - sapratu pēc tam kad gadījās aizmīties līdz Aizputei...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Arī trīs ātrumi rumbā. Kad es retu reizi uz tā velo uzkāpju, man gan sanāk diezgan regulāri starp otro un trešo slēgāties. Pirmais reti, bet arī noder.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko viņa tieši nesaprot - uzsākt pirmajā un kad jāsāk mīties par ātru, tāpat, neapstājoties, paslēgt uz augšu, un kad paliek par grūtu, īsi pārtraucot mīties pārslēgties uz leju?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Manējā arī nejēdz slēgāt velo parnesumus. Kaut brauc ar volgu kuras rokas kārba. Paradoks.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Pie viena - par lūžņiem. Šrotā viss skaidrs, tas maksā tik un tas tik. Kā ir metāllūžņu plačos - šitie principā neko nepārdod, šitie divreiz, trīsreiz dārgāk par lūžņu cenu, šitie - maina pret atvesto ar kaut kādu koeficientu, teiksim 1/2. Kāda pieredze?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mana pieredze, kas gan ir ļoti maza, ir tāda ka par attiecīgu cenu kilogramā var nopirkt jebko Nu varbūt tolmetā tā nesanāks, viņiem droši vien pārāk liela birokrātija un vajag galus lai kaut ko no turienes izvestu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nu paklau, tā nav nekāda kvantu fizika, bet prasts barters. Ja vienošanās noteikumi abas puses apmierina, abi top laimīgi.

Ir vērts te vēl ko apspriest?

Ja praktiski - radinieks vienā tolmetā kaut kādus metāla profilus dabūja, pretī dodot 2x vairāk jebkādu dzelžu un kaut kādu nelielu naudiņu. Ja reiz viņš to darīja, tad acīmredzot tas bija izdevīgi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Madonā var (vai varbūt jau aizgajis) dabūt diezgan pieklājīga izmēra enkuru (diez vai ar 3,5t auto aizvedīsi) , tik nezinu kāda cena ...

Tas tā pie tēmas ar velo ... kuri sūdīgi bremzejas ar V-brake

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

gan jau ļoti individuāli. kā raisās attiecības ar konkrēto cilvēku.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

retro luktura dzimšana)) vispār cerēju samedīt kādu vecu velolampu priekš šīs ieceres, bet kad acīs iekrita feisītī tirgoti jauni Rīdziņas lukturi, tika pielemts ka jamie arī derēs. jo tās vecās velolampas visas ir drausmīgā stāvoklī un par 50+ naudām. izārdiju diezgan labu 60lux velolampu un mazu mirkšķināmo. barojas viss no 3400mAh aķiša, kas ir 3x lielāks nekā dzimtais tās lampas aķis. uzlādes kontrolieris tiek galā, līdz 4.1v saspiež un diži nesilst. spīd labi. manuprāt izskatās arī ļoti labi, un pēc stila labi derēs planetārijam. es laimīgs jāsadzejo tik stiprinājums

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Patlaban "ad-os" ( alibaba ) intensīvi uzmācas ar tādu kā motovelosipēdu lohiem:

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu bļeee

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Priekš šitādām lietām vispār ir cits tofiks, "ar šito velosipēdu es vēlētos izbraukt"...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar Pitonu joprojām nekas īpašs nenotiek - tas tiek tikai ikdienā plēsts braukājot ar to uz darbu. Jā, plēsts būs pareizais vārds, sabrukšanas stāvoklī esošo ceļu bedres, dzīvojot 50 km attālā Grobiņas nomalē tiek aizpļūtītas vēl slinkāk nekā dzīvojot Rucavā. Skatos ka vajadzēs atkal izspieķot priekšā astoņnieku - es gan pieņemu ka pie tā [un kaut kādām plaisiņām riepas sānos] būs vainīgas nevis bedres, bet tas ka es ar to ričuku esmu pasācis braukt līdz terasei, kur procesā jāšķērso maza betona borda - daru to kā pierasts ar trīsriteni, bet divritenim savādāka svara sadalījuma dēļ tas sanāk uz priekšu diezgan smagi; tagad cenšos trāpīt uz zemākām vietām. Braukšanas prasmes pakāpeniski uzlabojas - trajektorijas sanāk precīzākas, ārēji apstākļi, negaidīts ķēdes pārleciens vai bikšu uzkabināšanās uz priekšas pārslēdzēja trajektoriju izmainīt spēj arvien mazāk [pirms pāris dienām gadījās piedzīvot situāciju, kur minoties un vienlaicīgi skatoties sāņus piepeši aizmugurē ķēde pārleca vienu zobratu zemāk; viegli nošūpojos - trīs mēnešus atpakaļ es tādā situācijā būtu nolicies vai vismaz ar mokām savācies], pagriezieni paliek arvien šaurāki. Vēl gan ir daudz kur augt - jāmācās braukt bez rokām [mēģinājumi to darīt parāda ka esmu pieradis niecīgas kursa izmaiņas izveikt ar rokām un attiecīgi kājas sāk strādāt tikai pie lielākām] un jāmācās izņemt asākus līkumus, jo pagrieziena rādiuss zemos ātrumos joprojām ir nepiedodami liels. Asāki pagriezieni uz divriteņu pitona gan ir diezgan pikants pasāciens - 1) spēju pagriezt stūri ierobežo paša lokanums 2) šī iemesla dēļ tajā brīdī saskaņoti kājām jāpiepalīdz ar vienu roku - velkot uz savu pusi ragu kurš tad jau palien zem ķebļa, vienlaicīgi palaižot vaļā otru, kurš aiziet pārāk tālu lai to varētu aizsniegt 3) ass pagrieziens prasa stipru velosipēda sagāzumu, vai arī ir sekas tādam. Pirms dažām dienām gadījās normālā ātrumā nolikties - pa priekšu viens vilkās ar mašīnu bik virs kājāmgājēja ātruma jo pļāpāja pa telefonu, ejot viņam garām gadījās ieraut vairākus centimetrus biezā sausas grants uzskalojumā [ceļš uz manu darbavietu uzskatāms par vienas joslas ceļu, jo vismaz pusē tās garuma mašīnu izmainīšanās iespējama tikai tā ka vienai no abām mašīnām jābrauc pa dziļām bedrēm] un tad pārmetienā nolikties, ātrums varēja būt kādi 30 kmph - nu neko, rezultātā cimdā pret asfaltu izrīvēts mazs caurums - ja būtu šorti un t-krekls, būtu bijuši 2-3 nobrāzumi.

Kaut kad drīzumā vajadzētu beidzot atkal ieviest spidometru [kādus pāris mēnešus iztieku bez tā] un varbūt beidzot uzbūvēt jaunu priekšas lukturīti ar labākām diodēm. Kaut kad drīzumā kad sākšu kaut ko smilšot, vajadzēs pie viena arī sākt ieviest tam ričukam pastāvīgu krāsojumu, ļoti tumši zaļu uretopu.

People Reģ.: 28.09.2020
0 0 Atbildēt

Oxfordas zaļo krāsu izvēlies,

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Neatradu atsevišķu topiku, tāpēc atļaušos ierakstīt šeit. Jautājums Slinkajam(un pārējiem) - varat padalīties ar internetveikaliem, kuros varētu pasūtīt velosipēdu daļas? Plānojas nopirkt šosejas freimsetu, un gribētos uzbūvēt Single Speed felli (vairāk uz Road cycle pusi). Fellis būs paredzēts pilsētas krūzēšanai, ārpus pilsētas netiks izmantots. Kaut ko līdzīgu attēlā redzamajam.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

veikali jau bija te minēti. bike24, bike-components, r-2 un vēl daži. problēma ir tajā, ka daudz kas nav vairs pasūtams. liels deficīts vidēja un dargā gala detaļām. daudz ko vēl var samedīt arī pie mums uz vietas. bet nu švaki.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nuuuu, nezinu, nezinu. atbalsts noteikti būs, ja vispār būs, attiecināms tikai jaunam ritenim. jaunu, normālu riteņu veikalos nav. ir izpirkti visi pasūtijumi. vispār veloražošanā krīze ir pašā trakumā. par nakamo gadu pat neviens neko nevar pateikt. a lētam galam, kuri ir pa pilnam veikalos, atbalsts nekā nepalīdzēs. da i braukt īsti nav pa kurieni. kopējā satiksmē noteikti nevajadzētu iesaistīt lielas cilvēku masas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pastāsti sīkāk par to krīzi.

Bet vispār komiski - atbalsts VELOSIPĒDA iegādei - kam to dos, bomžiem? Runa noteikti ir par pakaļas pārvietotājiem, un tā ir kategorija kur virs 300-400 eirām sākas vipendroni...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pitons kādas trīs nedēļas pastāvēja nekustīgi jo salūza viena šuve un bija slinkums to sametināt, otrdien beidzot sametināju un trešdien saliku. Patīkamā lieta visai tai lūšanai ir tas ka reāli salūzt viss kas slikti sametināts - man liekas ka nav neviena vieta ko es būtu metinājis divreiz, tā arī pēdējās pāris reizes bija jāmetina kaut kas, kas līdz šim nebija salūzis. Sajūtas pēc trīs nedēļu braukšanas ar parastu velosipēdu uzkāpjot uz pitona bija fantastiskas - nu apmēram kā pēc trīs nedēļu ilga rāpošanas perioda piecelties kājās un iet

Mēnesi atpakaļ nopirku priekš velobraukšanas Tribit zilo zobu tumbiņu - biju aizdomājies ka vecos Matsui grabuļus varētu arī necelt augšā kad ieraudzīju šitāda veida risinājumu benzīntankā - man, protams, vajadzēja ko jēdzīgāku - paskatījos Amazonā un nopirku. Skaņa laba, ar akumulatora ietilpību gan es esmu vīlies - šodien trīs stundu laikā nosēdās līdz 60% līmenim, ar visu to ka diezgan klusi skanēja jo patlaban tā tumbiņa man sanāk kādus 30 centimetrus no galvas.

Vēl beidzot ieviesu atkal spidometru - šoreiz pie spoguļa turētāja, ar magnētu aizmugures ritenī. Un citu - man ir paradums paprovēt kaut kādus neredzētus spidometrus [kas lielākoties sanāk ķīnieši]; šoreiz tas gods krita Senukai nopērkamam "Feats" brenda ķīniešu brīnumam. Pagaidām neko sliktu pateikt nevaru - un man ļoti patīk ka šitam ir termometra funkcija, piedevām atšķirībā no citiem redzētajiem kas vienlaicīgi rāda divas lietas, ātrumu un vēl kaut ko, šis rāda ātrumu, temperatūru un vēl kaut ko - un atšķirībā no Depo nopērkama "profex" ķīniešu spidometra, šim tas temperatūras mērījums ir ļoti izlīdzināts, pagaidām liekas ka tas ir labi...

Un jā, tā kā puds sāls uz divu riteņu pitona jau ir apēsts un ir jau uzsākts otrais puds, tad var provēt aizbraukt kaut kur tālāk Leišu pusē, vietās kur šosejas malā starp balto līniju un asfalta malu ir kādi 50 centimetri, es tajā varu mierīgi ierakstīties - un lavierēšana starp Rucavas bedrēm un treniņmanevri gaterī mani ir pietiekami sagatavojuši trotuāriem un gājēju ielām. Sajūtas manevrējot pa pilsētas trotuāriem ir interesantas - tādās situācijās kā, piemēram, taisot lokus lai šķērsotu sānielu pa nostāk esošu pārejas vietu, var ļoti labi sajust ka es atrodos uz gara un zema velosipēda... Laikam būs jāsāk griezt augšā kilometrāža - šī vakara sajūtas saka ka ar pietiekamām atpūtām [teiksim, galamērķī kaut ko pietiekami ilgi darot] simts kilometri dienā ir paceļami jau tagad.

Esmu arī pietiekami pārliecinājies par pitona ēnas pusēm. Tas tik tiešām ir velosipēds priekš asfalta un citiem cietiem segumiem - svara sadalījums uz priekšu kopā ar nepieciešamību pie smagākas līdzsvara zaudēšanas to atgūt ar asām kustībām un lieliem sagāzuma leņķiem to padara ļoti nepatīkamu [lasīt - nestabilu] uz irdena grants seguma un nelietojamu smiltīs. Tā kā šī velosipēda mērķis ir zāģēt pa šosejām, tad neko, bet no praktiskā viedokļa slikti, jo reizēm pa to grantu braukt nākas...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

visus tos secinājumus par dibenstūrēšanas lisapeda pielietojumu, kuriem pirms tam izmisīgi pretojies, varēja izdarīt arī vnk logiski padomājot ar galvu))

kas tas fonā par panoramas riteni? klaipeda?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nesapratu to pirmo teikumu...

Otrais, nē, Palanga.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Nu patin atpakaļ. Skaļi jo skaļi brēci, ka šitais easy der it visam. I ceļojumam, i takām, i kam vēl ne.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Patinu, neko tādu neatradu. Nē nu viens brēcējs tur bija, tāds kam viss kas nav pliks kalnietis ar pārcenotām detaļām ir sūds un kam velosipēds ir domāts lai kratītos pa bezceļiem un kārtīgi izvālētu pakaļu Nē nu varētu jau pieņemt ka tu manas gaidāmās problēmas loģiski izsecināji un tikai apslēpi tās zem savas neargumentētās ņirgšanas - bet nu nepārvērtēsim tevi - tava sajēga par visu kas nav nopērkams parastā veikalā ir ne lielāka par manu sākotnējo.

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ..17
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti