12.oktobrī ar ziemas riepām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Kur ir problēma kad es jau braucu ar ziemenēm?Gribu un braucu jo uz visu skatos savādāk,rīt piemēram būs +18 bet parīt no rīta 0,kā nekā oktobris.Riepas Made on China,pirku viņas PKP veikalā un nevajag te mūldēt par kaut kādu Ķīnas ziemas piederību, šīs riepas nopērkamas pat ASV.Šādu izvēli noteica trīs faktori,skandināvu ziemas tipa riepa,protektora zīmējums un cena 50-65 EUR, dārgākas pirkt neuzskatu par vajadzību.

 
1 2 3 4 5
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Golfam šonedēļ plānoju pāraut vienas vasarenes pret citām - pārskrūvēt 15" ļitaku vietā 14" ļitakus, jo uz piecpadsmitniekiem viens mizu pāris ir gods godam sasniedzis savas dzīves galu - bez diviem milimetriem, 15 gadiem un kaut kādām sīkām plaisām pamanīju vienu nepatīkamu plaisu; tātad sniegu tās nesagaidīs. Ja jau drīzumā sola sniegu, tātad nākamnedēļ būs jālaiž dziesmā smilšu balons un jāsasmilšo un jāsakrāso priekš ziemenēm bleķinieki

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Jābrauc ar rudenenēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Nezinu par plato galu, manā galā pilnīgi prasās pēc vissezonenēm ziemeņu vietā, un ziemenes ko uzlikt ja ziema tiešām atnāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Patiešām prātīga doma.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Jā, ok, pats jau 2 ziemas tādaru.Bet nav smuki pa oktobra lietu un pirmo sniegu maukt ar 2mm.Ar pajaunām vasarenēm nav tik kritiski,bet ar pāris mm nekam neder un tās ir jāmaina jo ātrāk jo labāk..

3kārtīgi jāuzmanās ir tam, kurš lieto Platas riepas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 5 Atbildēt

Es vakar uzliku ziemenes. Iesaku bijušo Pirelli key point servisu Matīsa ielā. Ļoti augsta līmeņa serviss, par 4 riepu R18 montāžu prasa tikai 44 eiro. Braucu tur jau vairākus gadus pēc kārtas, nekad nav bijušas problēmas. Ir eleganta uzgaidāmā telpa ar lielu televizoru un kafijas automātu par 50 centiem. Sīkums, bet patīkami.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
5 0 Atbildēt

Mazliet cits viedoklis par to kantori...muļķības sastāstīja par liektu disku + vēl ir aizdomas, ka vītni stupicai vienu sabeidza - vispār ir uz nagiem jāskatās, ja kāds ar pistoli skrūves mauc bez uzķeršanas, ir pa rīkli tādiem jāiedod. 44 eiro par montāžu nav nekādīgi lēti.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 2 Atbildēt

Kā tad.

Šrotist, tev ar savu lūzni uz R1 ulbrokā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Pakaļējos ripuļus uzlika otrādāk,ar visu to kad riepām norādīts virziens.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Pkp arī norāva tapu, bet gods kam gods pēc tam arī nomainīja. Bet vispār par 44eur būtu jāprasa lai pievelk ar ņūtonene.

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

www.riepuserviss.lv to izdara par 30 EUR.

Veči to izdara zibenīgi (pie auto darbojas 2 vai sezonā pat 3 zelļi). Par kvalitāti nav problēmu. Un galvenais - tas atrodas Pārdaugavā.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Tie pajoļi man ceļot augšā alfa romeo sačakarēja sliekšņus un plusā dabūju stiklu plaisā. Tajā kantorī mašīnas ceļ augšā uz koka klučiem un smērmiķeļi strādā zem klajas debess. Tas par ulbroku. Ko var gribēt no tāda bomžu kantora. Nebrīnos ka tur tādas cenas.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 11 Atbildēt

Ziemas riepas būtu jālieto pēc sniega, ledus esamības uz ceļiem, ielām, ja zemas paliek siltākas un pārsvarā sniega nav.

Kā arī 4mm prasība Latvijai ir par traku.

Casio Reģ.: 24.12.2015
1 0 Atbildēt

Ja vien tev pašam gan smadzenes būtu, gan riepu montētava gatava 24/7. Visādi citādi ej tu (..... tālēs dzird priežu zaru brikšķus.....

wons Reģ.: 26.07.2017
1 2 Atbildēt

Pat ziemeļvalstīs kur laika apstākļi bargāki neprasa 4mm www.ptac.gov.lv/sites/default/files/ziemas_riepas_tulkojums.pdf

A tā riepu tirgotāju lobisms. Drīzumā iespējams pat ielobēs ka riepa nedrīkst būt vecāka par noteiktu gadu skaitu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 2 Atbildēt

Ziemelvakstīs neviens neiedomāsies braukt ar plikām riepām, jo saprot ka tas var maksāt dārgi vai ļoti dārgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Nu jā, vai tik ienākumu līmenis nav pie vainas...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu ja reizi 3-4 gados nevar sagrabināt 100-120 eur, ko maksā atjaunotu r15 riepu komplekts tad jāsāk domāt vai mašīna vispār ir vajadzīga. Var sākt bļaut ka laikos tā ir liela nauda bet tieši laukos un tieši ziemā nākas novērot vispārēji labāku situāciju ar riepām kā pilsētu ļurkātājiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 1 Atbildēt

Tikai nevajag, jo aukstāks ārā jo vieglāk braukt (lasi ziemļvalstīs), tieši mums ir šeit ziemās ir tas visriebīgākais temperatūru diapazons kad ļoti bieži ir sliden, tad kad ir jau zem -11 grādiem, tad vairs nestrādā neviens no iespējamiem ielu kausējamajiem sāļu maisījumiem - tad strādā tikai smiltis, bet pat ja ir ledus pie šadas tempretaūras tas slīd, bet relatīvi daudz mazāk kā pie -1 līdz +1.

Tādēļ pie mums ar riepām vajag uzmanīties daudz vairāk kā Ziemeļvalstīs.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Protams, pie alu-diskiem visi p līmē pašus vis-augst-vērtīgākos svariņus.Tie viegli nāk nost, neatstāj aiz sevis pēdas un nekad nerūsē.Tie 15-minūšu/mainītāji vienmēr kādas 12min visu tīra un pucē un pa 3min mountē.Jā.Daži vēl 1min pavelta priekš uzspļau/nolaiza.

Casio Reģ.: 24.12.2015
0 0 Atbildēt

Pats neko nelīmēju, bet liekas, ka šovasar diska iekšpusē (kā uz m3 līmes) pielīmēja balansējot, rudenī sāka vibrēt stūre. Var jau būt, ka pats nomazgāju ar strūklu. Pats muļķis. Tak neteica man, lai strūklu diskos nelaižu./ Visiem citiem irsējiem - apskati izgāju un mehs, kas vienmēr labo, pēc pieprasījuma brīnījās, kā es skati izgāju ar beigtu pilnībā beigt stūres ārējo kaut ko tur. Piepisās jau tikai pie rūsas - sākuma stadijā uz bremžu trubām. - Tās pēdējo 2 gadu laikā visas svaigas uzliktas. Bet ja par topiku - balansēt ir grūti - tad diski tizli, tad riepas, tad vēl kas. bet naudu patīk paņemt. Padiršam vēl uz valdīibu un ko tik vēl ne. Cik pēc remonta nav bijis viss kārtībā...

Casio Reģ.: 24.12.2015
0 0 Atbildēt

Move along, nothing to see here

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Man it kā būt pohuij kas kuram vibrē,bet,ka nospiedoši lielākā daļa izmanto pašus lētākos un sūdīgākos materiālus,tas ir Fakts.Tai skaitā,pat it kā labi servisi tā dara.Jo Lohi nemaz nezin,kā izskatās labs darbs ar labiem materiāliem.Pec tam riebjas skatīties,kā izskatās disku iekšpuse ar nenotīrītu veco līmi un kā izskatās tur tie pielīmētie skārda suudi,kuri jau pēc pirmās sāls vai pēc trešās mazgāšanas būs aprūsējuši.Paskat no ārzemēm atnākušus normālus diskus,- kas un kā tur ir pielīmēts vai piesists un no kāda materiāla tas ir un kādā krāsā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

EU normas, kādreiz limēja sviniņus. Pēc svara līdzības var tagad uz zeltu pāriet.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas "normālais" materiāls drīzāk izskatās pēc matētas plastmasas,nevis pēc tiem spīdīgajiem metāliskajiem suudiem,kurus masveidā līmē pie mums.

Turklāt,vēl svarīgāka atšķirība ir tieši līmvielā- "mūsu" gadījumā pie diska paliek visa vecā līme kopā ar visu vecā svariņa pamatni.To draņķi ar plikām rokām un pa 1min fig nokasīsi.Visrīzāk tiek tupā bezjēgā paskrāpēts ar asu pr-metu un sabojāts diska krāsojums..

Ja uz tāda vecā atlikuma uzlīmē visū kaut daļu no "jaunā" svariņa- ta tak skaidrs, ka tas drīzvien nokrītīs na/uj prom.

Tie labie svariņi ar īsto līmi un plastikāta pārklājumu maksā savas 3-4x dārgāk par ierastajiem- bet kam to nafig vajag.Atliek vien sagādāt pašam un ierasties ar savējiem.

Kurš tur tajā pļaujas laika steigā un alkatībā kko tur ies tev tīrīt vai tur kādu lieku pieklājību ievērot.Kā te zemāk saka- labi vēl,ja aizpērnos dubļus pa visu perimetru notīrīs ar kādu sarūsējušu birsti.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Tik paskaties, vai pirms svariņu līmēšanas notīra smiltis no diska iekšpuses. Tās tur arī nav nemaz tik vienmērīgi pielipušas. Un, vai vispār skatās, vai riepai starp protektora elementiem nav kāds akmentiņš ieķēries.

Un vispār jau bremžu diskam arī ir kaut kādi ekscentri, tā kā pilnai laimei visa tā balansēšana jāveic arī uz auto ar uzliktu riteni.

Ja meistars skrūvi neapstrādā ar kādu smāķi, lai neierūsē un to sākumā neieskrūvē vienkārši ar pirkstiem, bet uzreiz mauc ar pneimoskrūvmašīnu, tad tādā kantorī nevajag neko mainīt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tātad ,ja pirmoreiz vai svešā vietā kkur iebraukt- bezmaz vai vispirms ir slepus jānovēro, "kā" tie lohi tur strādā.

Br.diskam tur protams neko neizdarīsi,bet balansieri ar rites imitāciju gan ir.Tikai tie maksā aptuveni tā kā 3gab lietoti kia vai viens jauns t-roks "labā komplektācijā".. www.hunter.com/wheel-balancers/road-force-elite

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Apāvu ziemas riepu komplektu. Nafig ko ilgāk vēl gaidīt. Sola sniegu, un +20 nez vai vairs šogad būs.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Ja šī ziema būs tāda pati kā iepriekšējā, tad skaidrs, ka "globālās sasilšanas" dēļ pie mums ziemās ir ieviesies Centrāleiropas klimats, līdz ar to jāpāriet uz vissezonenēm un nav jēga čakarēties ar diviem riepu komplektiem.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Ja tikai tev būtu skaidrs. Ziemu "jauda" ir cikliska. Ja savus 7-10 gadus ziema ir vidēja un silta, tad nākošos 5 var būt auksta un pat līdz tam, ka -10 sals ar 10cm siega segu oktobra vidū.

Bet par vissezonas - tās nekad nav bijis ierobežots lietot. Ar jebkurām riepām jābrauc pēc pašu riepu un auto specenes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Arī rīt lieku ziemenes. Drīzāk jau, lai izvairītos no masu ārprāta, parādoties pirmajam sniedziņam. Tagad ikdienā tie nobraukumi nelieli, nekas tām ziemenēm nenotiks, mēnesi agrāk uzliekot.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Šajā slapjuma uzplūdā vispirms būtu kritiski jānovērtē savas esošās vasarenes.Ņemot vērā arī to, cik tās platas un kāds ir pats auto.Pa kurieni un kas ar to brauc.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Uz slapja asfalta vasaras riepa būs labāka līdz pat 0C, tikai uzpeldēs ātrāk un uz ledus būs auzas.līdz ar ziemeņu uzlikšanu jāatceras pielāgot braukšanas manieri.

Visērtāk ja pats var nomainīt atbilstoši laika prognozei - pēc aukstas nedēļas gan jau vēl mēnesis silts un slapjš, bet ja jābrauc agri no rīta, tad labāk jau tagad mainīt riepas. Better be safe than sorry

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 1 Atbildēt

1/3 autoparka šodien ziemenes uzliku.

Droši vien brīvdienās ar atlikušajām 2/3 tikšu galā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Brīvdienās likšu, jo tad tikšu klāt pie tām riepām. Laukos, redz, ir. Man nav nekādas vēlmes zīlēt, kuru rītu var uznākt sals vai vēl kas. Un kā reiz būs ~oktobra vidus - laiks, kad parasti arī mainu.

Visai kritiski skatos uz tiem taupītājiem līdz pēdējam. Diemžēl zinu ne vienu vien kadru, kas šādi n-tajos gados sataupījis krietnus protektora mm, taču beigās "tīri labās" riepas jānomaina, jo pats īpašnieks atzīst, ka diez kas tomēr nav.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 1 Atbildēt

Es šodien samainīju divas. Aizmugurē vasarenes bija pavisam plikas nobrauktas - negribējās ar tādām vairs riskēt. Savukārt priekšā svaigas, šogad pirktas, nekas nenotiks, ja arī kāda salna ietrāpīsies.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tā kā šajā nedēļas nogalē plānots braukt uz plato galu, un kaut ko dzird par sniegu, man radās ideja papētīt vairāk tās laika prognozes un domāt par ziemeņu likšanu - tad atčaknījos ka man tak likums neatļauj ziemenes likt - līdz ar to galvas lauzīšana atkrīt, būs vien jābrauc ar vasarenēm.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Nah tev tur pie Dižjūras naglenes? Tur uzsnieg reizi divos gados.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 1 Atbildēt

Bet tā skaņa, kas pavada neglu saķeri ar asfaltu... tā vien jau ir ko vērta!

Turklāt pieņemu, ka naglenes ir vēl viens izteiksmes veids, kā msh var parādīt, "kurš ir mūsu mežā galvenais"

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu diezin vai sniegam vajag naglenes, tas drīzak tiem nelaimīgajiem zemes ceļiem kuri līkumos medz riebigi atkust un piesalt, un tas pats ar asfaltu. Dzivotu nost no asfalta arī ar naglam brauktu ... tā vena reize gadā mana skatījuma ari ir tas cenas vērta -

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Liepājas rajonā ziema diezgan eiropeiska, bet ja brauc uz EE - tur ceļus nesāla, tikai šķūrē, un lielākā daļa brauc ar radzēm

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Gadījās pāris gadus atpakaļ no čoma nopirkt praktiski nelietotas naglenes - vienkāršāk tomēr aizbraukt pie čoma un nolocīt naļiku nekā čakarēties ar kaut kādu riepu veikalu, sūtīt man nepieciešamās riepas utt... Pa lielam - impulsīvs pirkums

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Lietuvā riepas ar radzēm ir aizliegtas no 10. aprīļa līdz 1. novembrim.

LV vai tad nav no 1. oktobra atļautas radzes?

azino777 Reģ.: 14.10.2020
0 0 Atbildēt

Jau nomainīts!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Biju iedomājies bez stresa samainīt u.tml. Liels bija mans izbrīns, secinot faktu par riepu maiņas sezonas pašu pīķi jau tagad Praktiski visi tuvāko dienu laiki teju aizņemti utt. Tauta tomēr laicīgi riepu maiņu plāno.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Es nekur nesaredzu reālu aukstuma prognozi vai pazīmi.Vismaz līdz 5.nov tādu nav.Viena nakts varbūt šonedēļ.Nevajg jau arī uzreiz pajolismā iekrist un katru mazāko rudens salnu uzskatīt par ledus laimeta vēstnesi.

Vasaras riepas ir ieteicams atjaunot tieši rudenī vai vasaras beigās.Tad ar tām varēs daudzmaz droši pārdzīvot gan oktobra lietavas, gan arī aprīļa pārsteigumus.

Tie kas tur rindā stāv- iespējams, viņiem ir grūtības tieši dēļ tā, ka padilušās vasarenes pie šāda vairāku dienu nonstopa lietus tiešām vairs nepilda savas funkcijas.Pie kam, viens ir braukt gaišā diennakts laikā, bet tumsā fig tur izlavierēsi starp visām risēm,baseiniem un lohiem.

filip Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Uz slapja asfalta vasaras riepa būs labāka līdz pat 0C, tikai uzpeldēs ātrāk un uz ledus būs auzas.līdz ar ziemeņu uzlikšanu jāatceras pielāgot braukšanas manieri.

Visērtāk ja pats var nomainīt atbilstoši laika prognozei - pēc aukstas nedēļas gan jau vēl mēnesis silts un slapjš, bet ja jābrauc agri no rīta, tad labāk jau tagad mainīt riepas. Better be safe than sorry

Mmmmm ne...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Braucu joprojām ar vasaras. Bricis solīja pagājušā gada ziemu. Kādi plāni un domas par ziemas riepām šogad?

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Par vasaras riepu maiņu sākšu domāt nākošnedēļ. Parasti mainu uz valsts svētkiem. Neizskatās ka šogad būs savādāk. Prognozes stabili plusi.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Jau otro reizi apāvu auto ar Firemax FM806+(ekvivalents Nereus NS806) ziemas riepām. Apstākļi sakrita tā, ka iepriekšējo komplektu braucu kā ziemā, tā arī vasarā. Ar visu to 2gados jeb ~60 000 km nodila līdz 4 mm. Viens pāris gan drusku vairāk un nevienmērīgāk, jo šajā laikā daudz braucu pa kalniem. Būtībā nopirku komplektu, pavadīju pusgadu kalnos, tad vasaras sākumā izbraucu tūrē pa D-Eiropu. Tad nenomainīju uz vasarenēm un nākamajā ziemā atkal aizbraucu uz kalniem, kur pavadīju pusgadu un šovasar atkal nenomainīju, jo šad tad patīk braukt arī pa necivilizētiem ceļiem. Līdz ar to ir pieredze ar šīm riepām daudz dažādos apstākļos. Un ne reizi nepievīla. Laikam esmu atradis sev perfektās riepas. Būtiskākie trūkumi ir nedaudz augstāks degvielas patēriņš, bet riepai dilstot, samazinās arī tas. Un zem 5 mm kļūst jūtami skaļākas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Izklausās pēc basņas. 60k jau ir vasaras riepu resurss

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Ar 9.6 mm protektora dziļumu jaunai riepai tas ir ļoti reāls nobraukums. Protams, arī atkarīgs no braukšanas manierēm. Ja pārsvarā bremzē tikai ar bremzēm, tad riepas mūžs būs īsāks, ja bremzē arī ar motoru, tās tik ātri nedils.

Piemēram, Michelin ziemas riepām sniedz 40 - 65 tūkstošu km nobraukuma garantiju, apvidus auto riepām vēl lielāku - 70, 90 un pat 115 tūkstošu km nobraukuma garantiju. Vasaras riepām tas ir 50-100 tūkstoši km.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Man kormoran eiropas ziemene pa 15kkm cauru gadu nodilusi līdz 5-6mm apmēram

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Varbūt sūdīgas riepas, varbūt vasarā tās baigi dilst, varbūt tev tur viņām pārāk liela slodze, varbūt pārāk agresīvi brauc, varbūt vairāki no šiem faktoriem... Mutere, ar savu mazpadsmit štuku ikgadējo nobraukumu pa pusotru gadu [ja pareizi atceros] arī pamanījās nobraukt Westlake ziemenes līdz tādam līmenim ka tagad likums vairs neatļauj tās lietot - es tikmēr uzliku golfam atpakaļ jau divas sezonas brauktās Yokohama naglenes - tām šobrīd ir kaut kādi 8,5 - 9 mm[pagrūti saprast nevienādā dziļuma protektora dēļ]; "ziemas" sezonā, kad varbūt nobraucu kādas 5 štukas, kāds pusmilimetrs nodilst.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Nu... Vispār jau naglenes dilst lēnāk.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Skaidrs ka ir kaut kas pret nodilšanu tajā jūsu auto un riepu, ceļa savienojumā. Patiešām pārsteidzoši pat vasaras riepām

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Liepājas rajonā ziema diezgan eiropeiska, bet ja brauc uz EE - tur ceļus nesāla, tikai šķūrē, un lielākā daļa brauc ar radzēm

Kad pirms gadiem 7 biju komandējumā Zviedrijas ziemeļos tad lielākā daļa tās iemītnieki pārvietojās ar Skandināvu tipa mīkstām riepām bez radzēm,pat komerctransports.Tas tiesa kad ielas ziemā netiek kaisītas,tikai nošķūrēts bet sniegs tika piebraukāts,kaut kas līdzīgs ledum bet ne tik traki,braukšana prognozējama.Apļveida krustojumos tika manīti akmentiņi bet viņi īpaši nelīdzēja/nepalīdzēja,visi brauc ar prātu,neviens neskrien+visi ļoti pieklājīgi,tīrais prieks bija tur pārvietoties ar auto,atpūta.Tā pilsēta bija Östersund,kam ir iespēja aizbrauciet uz turieni uz kādu mēnesi uz izbaudiet miera ostu,iesaku.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Igauņi visu kopē no somijas. Tur arī ziemas riepa=radžu riepa

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Hmm. Šogad pirmo reizi iegādājos bezradžu Toyo (modelis S944) - riepas1.lv/lv/meklet-riepas/21-23406;22-23429;70-27368;80-28739;67-26183;114-72425;sort-partner_price_asc

Uz savas piemājas slidenās ieliņas tā īsti saslīdējis vēl neesmu, asāk bremzējot - tāpat. Vienu vienīgu reizi trāpīju kārtīgā sniegputenī Daugavas stadiona rajonā. Vilkme slapjā pāris cm sniega kārtā bija patīkama. Riepas izteikti klusas un nejūtamas, braucot arī pa sausu asfaltu. Man patīkams pārsteigums.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti