MADE IN CHINA

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017

Ierosinu jaunu tēmu diskusija - ķīniešu autiņi un tehnoloģijas.

To plusi, mīnusi, personīga pieredze lietošanā, interesanti raksti un video no YouTube.

 
DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Ķīniešu autobus Zhong Tong Compass nekas īpašs līdz eiropietim vēl tālu, bet ieklausieties 90% saražoto jauno pilsētas autobusu ir elektrobusu!!!

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt
DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Valsts politika, nekas vairāk. Tur ir totalitāra valsts, tāpēc var visu ieviest ātri - rietumos vispirms jāpāraudzina tauta.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
1 0 Atbildēt

Par totalitāro iekārtu tev taisnība uz visi 95% tomēr tautai izglītojoties un pārņemot Eiropas/amerikas dzīves veidu mainās apziņa un domāšana. Kā arī interneta cenzūra itkā ir viegli appējām ar VPN serveriem.

Problēma arī ir totāls smogs tāpēc jārīkojas ātri un radikāli. No vienas puses tā ir labāk kamēr mūsu deputāti vienosies un elektrifikācē dzelzceļu Rīga- Daugavpils un beidzot nopirks jaunus vilcienus, ķīnieši laikam uzbūvēs dzelzceļu uz Marssa. Ja bez jokiem Ķīniešu ātrgaitas dzelzceļu tīkls ir garākai pasaulē un tas viss paveikts pa 20 gadiem.

Par elektrobusiem runājot itkā Londona iepirkusi 153 ķīniešu BYD elektrobusus.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tēma interesanta, tikai problēma tāda, ka visi jau tos autiņus tikai bildēs redzējuši, nav pat garām pa ielu pabraucis, par iekšā sēdēšanu nerunājot. Ja ir kāds ar reālu pieredzi, būtu interesanti palasīt.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
2 0 Atbildēt

Garām pabrauca, rūpīgāk paskatīties uz autiņiem ar Krievu un Baltkrieviju numuriem. Latvijā viņi arī ir, tikai ļoti, ļoti maz, ja var ticēt CSDD pie mums kautkur braukā 2 Great Wall. Saprotu, ka 99% Latviešu ar tiem nav saskārušies.

Ķīniešu skūteru un mopēdu gan papilnam.

Vēl es šeit padiskutētu par ķīniešu elektroniku.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu ķīniešu rollers man pašam ir. Nav tur nekā ievērības cienīga. Uz priekšu iet.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Ja nav grūti un slepena informācija varbūt uzrakstītu - modeli, izlaiduma gadu, nobraukumu un piedzīvotās problēmas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Keeway Focus 49 cm3 2006.g. Nopirku pirms gadiem četriem kā ikdienas pakaļas pārvietotāju uz darbu un vasarnīcu, jo biju tai brīdī bez auto. Principā pāris vasaras esmu viņu dzenājis dienu dienā. Divtaktnieks, taisīts pēc Minarelli licenzes, līdz ar to konstruktīvi tur viss ir normāli, tikai izpildījums nav tas kvalitatīvākais. Piemēram, akumulatora nodalījums lietus laikā pielīst pilns ar ūdeni, jo vāks gluži vienkārši nepieguļ kā nākas. Vispār runā, ka detaļas esot neizturīgas, bet nevaru teikt, ka man kas būtu baigi lūzis. Ar izravētiem ierobežotājiem 70 pa vējam var izspiest. Remonti: pašā pirmajā gadā bija jāmaina caurais izpūtējs, tas izrādījās tā piededzis/ pierūsējis pie cilindra, ka nācās nomainīt visu. Tāpat gredzeni būtu bijuši jāmaina. Minimums reizi divās sezonās jātaisa variatora apkope - jāmaina rullīši un siksna: izmaksas - kapeikas. Automātiskais čoks nosprāga, pie priekšējo bremžu kluču maiņas tika secināts, ka suports ir tik sliktā stāvoklī, ka jāliek jauns. Izmaksas? Atkal jau kaut kādas kapeikas, precīzi neatceros. Tas pa lielam arī viss. Ak jā - tikko šogad spidometru jaunu uzliku, jo vecais bija pats no sevis tā nomatējies, ka neko nevarēja saredzēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā ar sertifikāciju EU?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Mobile.de šo to no Ķīnas autoindustrijas var atrast. Ar visiem vācu numuriem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Savulaik par močiem tā dziļāk raku un interesējos, nedzirdēju nevienu labu atsauksmi par Ķīnas ražojumiem...

Var jau gan būt, ka auto būs citādāk.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Nezinu kā ar močiem, bet ja paskatās ķīniešu auto apskatus, ķīniešu vieglie un kravas autiņi salīdzinot ar 2000 gadiem ir kļuvuši daudz labāki un kvalitāti, protams cena arī kāpusi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Jābrauc uz Šanhajas autoizstādi, tad tur var redzēt visu, kas tik prātā ienāk. Bet tā tuvākais Ķīnas autoražotājs mums ir Baltkrievijā un Geely ir diezgan pirkts modelis belaros.

Pilns apskats par jauno blr komplektēto autiņu av.by/news/index.php?event=View&news_id=44342

Ieskats Šanhajas autoizstādē www.youtube.com/watch?v=71Q4aYxMd1I

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Trumps beidzot nobanojis Huawei-ju un Zte.Esot jau saraksts ar uzskaitītiem Asv uzņēmumiem, kuriem būšot jāsaņem speciāla Usa valdības atļauja, vai tie drīkst/nedrīkst šo izstrādājumus lietot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Diemžēl, braucis nesmu ne ar vienu. Bet salonos ir pabūts gan geely, gan lifan, gan chery.

Bet baidos samelot kādos modeļos, jo precīzi neatceros. Viens bija pajauns krosovers ( vai tik ne geely emgrand) , tas likās tīri normāls. Izskata kvalitātē izpogātu dacijas mierīgi. Braucis neesmu, tāpēc spriest nevaru par gaitas īpašībām.

Viens geely bija ļoti vecs. Patiesībā, ne ļoti vecs, bet izskatījās pamatīgi nolietots. lifan kaut kāds mzs sedans kā dacia logan- primitīvs kā 2 golfs ( bet tas arī nebija jauns)

..

geely emgrand ( ???) Ja neviens nepateiktu, ka ķīnietis, tad arī nepadomātu.

Saimnieks arī lielīja, ka labs.... bet tas bija gandrīz jauns, tāpēc par uzticamību spriest pāragri.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Labi būtu, ja iauto kādu testdraivu noorganizētu. Labprāt pamēģinātu. Tikai neuzticētos mūsējo "profesionāļu" vai iauto lietotāju viedoklim.

Jo parasti cilvēki ir aizspriedumaini. Un jau sēžoties iekšā auto domās, ka sūds.

Bet es varētu notestēt objektīvi. Jo man pie dirsas no kuras valsts nāk auto.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

No kaut kādu Wuling Hongguang kurš maksā 8.5 k eiro un pirktākais auto ķīnā diezin vai var sagaidīt kaut ko jēdzīgu, bet - Haval H6, kurš maksā ap 30 000 USD, domāju, ka būtu interesantāks ( 3.pirktākais Ķīnā)

Domāju, ka izkostu Eiropiešus par 40 000. ( Ņemot vērā ražošanas un darbaspēka izmaksas)

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tev nav gan. Amurikāņi labi, citi ne.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ja par ķīniešu trubām, tad lietoju jau otro Xiaomi. Reāli neko citu vairs negribās, it īpaši par to cenu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

huaweijs. Super aparāts. Ar tādiem parametriem Samsungs maksātu divas reizes dārgāk.

Un iepriekšējie 2 samsungi ap šo laiku jau pabija servisā. Huavejs - strādā godam.

Nākošais būs arī kāds ķīnietis.

Sevišķi kamera!!!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā huwj-kamera strādā gandrīz pilnīgā tumsā,naktī melnas sēnes var nofotografēt.Cerams ka tas Trumps nesāks vismaz privātpersonām kabatas pārbaudīt..

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Man hujavejam P9 baterija izbeidzās 6mēn laikā. Aizdomas ka ātro lādēšanu neizturēja. Duālā kamera arī tērē enerģiju vairāk, bet bildes tāpat nu tā. Bet Samsūdus gan vairs nekad, ar TV jau mokos.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Par baču vai telefons atradās biezā maciņā/vaciņš? Esmu dzirdējis, ka iemesls ir pārkaršana.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nez par p9, bet p20 un p20p beterija ir ok, plus vel komplektā no nulles rūpnieciski uzlīmēta kvalitatīva plēve uz ekrāna un caurspīdīgs neslidens vāciņš no laba materiāla.Gan jau 30tajam arī nāk tas pats.Piem ifons karsējās krietni vairāk,komplektā tur pliku ppi ne ko lieku saņemsi un tam tāpat bača pēc pāris gadi strauji saīsinās- principā jau arī tas ir made in CN.Pamēģini vel viņus salīdzinot nomest zemē-ifonam visdrīzāk ka pzc,bet kujam būs dadzmaz pofig.Un vēl kujavejs 3kārt labāk strādā aukstumā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu vēl plus vēl ar Waze vienlaicīgi ladējot pamatīgi karst. Samocīju baču. Toties vismaz nav kā LG kas vienkārši parādīja ka pārkarsis un izslēdzas. Metāla korpuss tomēr ir manta.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tos karsējus var labi noteikt ka tu veikalā visus pēc kārtas patausti.Piem bitē vai lmt, kur viņu daudz un visiem ekrāni spīd ieslēgti.Būs tādi, kas jau tur būs karsti.Kādreiz ar to īpaši izcēlās sony izstrādājumi.Tas drošvien ir arī atkarīgs no procesora modernuma un operatīvās atmiņas- kas vianam jau pārslodze, tas citam pofig..Huwejs mašīnā lādējoties ar ieslēgtu wāzi ir knapi silts, kamēr ifons7 bija karsts.Huwejam priekš mašinas turklāt ir reāli inteliģents smart-lādētājs.Tas pats, kad/ja piem tev kāda garāka saruna pusstundu jārunā,pie ieslēgta wifi- huwejs īsti neliek manīt, bert ifoni visi bija karsti tā ka auss sāk svīst...

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Pašam Xiaomi redmi note 5 64/4 par 200 eiro izcils aparāts. Kamera ok, GPS ķer daudz labāk nekā Samsung s4, bača 4000mAh tur darba režīmā visu dienu ir tik viens mīnus nav NFC moduļa.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Noteikti varu ieteikt pamēģināt OnePlus tad.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ķīna taisa pat kosmiskās raķetes, tā ka pārējais viss ir nieks. Visu izsaka cena. Pirms 3 gadiem nopirku samsu a5 kopiju jaunu kur pa 50eur . Cilvēciņam kam svarīgi bij tikai zvanīt, tas kalpo vēl patreiz. Gan baterija pašvaka, bet noliekot uz galda to neviens nezin. Tik toreiz bij topā.

Kāda jēga nopirkt auto ar kosmiskām tehnoloģijām, tās neizmantot un braukt pa karjeru ar dubļainiem zābakiem. Tur kur tie autobusi labs piemērs ar rāmi, lāgām un cummins dzinēju. Nav kompis nav kam sabojāties var aiziet pamakšķerēt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad Dambis saviem eO lika Ķīnas detaļas. Pats esot teicis, ka viss, kas tiek ražots mazos apjomos ir tikpat labs kā EU, US ražots.

Man ir Huawei telefons.

Dabā esmu redzējis Ķīnas mašīnas no RUS.

Galu galā, BLR ir vesela Great Wall rūpnīca. Tikai laika jautājums, kad atnaks pie mums.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Ir bijušas vairākas sapuvušajos Rietumos iegādātas Ķīnā ražotas lietas. Visas neiznīcināmas. Bet visas padārgas. LV nekad nav izdevies iegūt kombināciju Ķīna + izturīgs.

Secinājums: ražošanas vieta par kvalitāti nesaka neko (arī leģendārā VĀCU kvalitāte), visu nosaka pasūtītāja uztādījums un prasības. Diemžēl izturības pieaugums ir jāapmaksā. Salikums Ķīna + neizturīgs ir sovoka, ne vispasaules parādība. Un vainīgi pie tā ir sovoka alkatīgie tirgoņi

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Jau vairākus gadus ik pēc kāda brīža sanāk būt kādā Ķīnas lielākajā ostā, esmu vizināts un no malas pētījis tos viņu auto izstrādājumus. Dizains smuks, bet ar to arī viss tur beidzas, materiāli iekšā lēti, no ārpuses virsbūves salaiduma vietas šķības kā dauzītam autiņam. Tur pat netālu aizbraucot pie D-korejiešiem uzreiz redz gan dizainu gan citu kvalitāti. Ne velti ostas pilsētās, kur lielāki ienākumi dominē ww, audi, kāds mersedes un honda tos vietējos jāmeklē laikam iekšzemē. Esmu tur pircis vietējos labāko brendu apģērba gabalus, atkal dizains super, materiāli labi, šuvuma kvalitāte drausmīga.Esam atpūtas telpai dārgas mēbeles pirkuši, dizains smuks, āda laba, roku atbalstam apakšējā daļā skabargas var saraut. Vēl 10 lapas varētu pierakstīt salīdzinot kuģus celtus Ķīnā un kaut vai D-Korejā, ķīniets neko labu līdz galam uztaisīt nemāk, nesaprotu šo te izveidoto fanu lapu

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
1 0 Atbildēt

Neizstāvu ķīniešus un daļēji Jums taisnība, bet ja skatās ko ar ko salīdzināt un cenu, brendu, kontrafaku, cenas-kvalitātes attiecību. Man piemēram bija iespēja aplūkot Baltkrieviju kolēģa Great Wall Hover 2015 gada izskatījās normāli, salaiduma vietas arī liekas bija ok, jā salona materiāli lēti. Bet arī autiņs lēts ap 12000 eiro. Mūsu dižpārdoklis Nissan qashqai nav stipri labāks. Protams ķīniešu autiņi nevar konkurēt ar audi vai Mersi, bet visam savs laiks. Gadus 10 atpakaļ es pats ņirdzu par draugu, kas nopirka ķīniešu "sūdu" Huawei un kur Huawei un citi ķīniešu brendi ir tagad?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Šodien pirmo reizi mūžā redzēju Irānas automašīnu - Samand LX.

2009 gada. Ļoti līdzīgu šai. Pat krāsa tāda pati.

Salons tāds:

Krēsli no maisa, bet panelis, durvju iekšpuse ar ādu. Ja neskatīties, ka dizains pārāk arhaistisks priekš 2009.gada auto, bet izskatījās diezgan kvalitatīvs. Iesēžoties iekšā kaut ko nedaudz atgādinaja SAAB. Nezinu kāpēc. Uzreiz parādījās tādas asociācijas skatoties uz to ādu, koku. Pat padomāju, ka ārpuse - pežo 405, bet iekšpusē strādāja saab inženieri. Un biju pārsteigts par kvalitatīvu apdari, ko nevar teikt par piemēram, krievu ražojumiem ( UAZ patriot, piemēram)

Godīgi sakot, biju izbrīnīts. Malači.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

p.s.

Konkrēti šajā bildē līdzīgs audi. Bet dzīvē - pežo, kas pežo. Pat uz riteņiem lauvas emblēma.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kaut kur pirms gada, kad darbā bija atbraucis piegādātāja pārstāvis no Vācijas, kaut kā aizrunājāmies, ka viņiem ir arī bizness Ķīnā. Pabrīnijāmies, ko viņi ar vācu cenām var Ķīnā pārdot? Viņš teica, ka, lai arī ķīnieši paši visu taisa, atbildīgās vietās tomēr izvēlās vācu kvalitāti, jo savai netic. Tas par industriālajām plastmasām.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc no jauna izgudrot velosipēdu, visa modernā pasaule tā strādā. izvēlies labāko!!! Piemēram Takata gaisa spilveni, ZF ātrumkārbas, Bosch ABS atradīsies visur. Nav jau mūsu lielā ķaimiņvalsts, ar savu (импортозамещение) un (аналогов в мире нет) iemanās sabojāt jēdzīgu izstrādājumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, un tad kad kāds no šiem milžiem aplaužas, tad visa pasaule apdiršas - kā, piemēram, ar to pašu bēdīgi slaveno takata... Labāk tomēr "izgudrot velosipēdu no jauna"...

Bez tam - izvēlas ne jau labāko, bet lētāko - lētāko jo ražošanas apjomi un atstrādāts produkts.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

Savā taisnība tev ir, bet lai nesanāk kā krieviem ar Kamaz 5490, pēc būtības licenzēta, vienkāršota Mercedes Actros 3 kopija ar dažādiem uzlabojumiem priekš "Krievijas smagās dzīves" pēc būtības labs smagais. 1 partija ar oriģinālām daļām bija ok. Bet krievu galvenais punduris sadomāja, lielākai daļai detaļu jābūt ražotām Krievijā. Un sākās problēmas, ar priekšējo piekari, elektroniku, dzinēju, salona materiāliem. Pie 200 000km noskriena mašīna vienkārši izjukst, tiesa pēc pāris gadiem dažas problēmas tika atrisinātas, bet tas netuvu nav Mersis.

Ko pats izvēlētos oriģinālo vai vietējo pakaļdarinājumu?

Modernās sarežģītās tehnoloģijas izstāde un labas gatavās produkcijas ražošanā ir elīgi dārgas, miljardos eiro mērāmas šūnas. Neviens autoražotājs nespētu vienātnē pilnīgi uzražot modernu, labu autiņu, tikai saviem spēkiem.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
0 0 Atbildēt

+ vēl kāpēc tērēt laiku un naudu, ja izdevīgāk un vieglāk ir nopirkt gatavu risinājumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko es izvēlētos? Atkarībā no situācijas. Tā "kamaza" situācija vispār ir nenormāla - vecu modeli stellēt citā valstī no oriģinālām detaļām - tā reti kad dara - tas modelis tak dzimtajā firmā ir ticis noņemts no ražošanas.

Tam, kā parasti tādas lietas notiek, par piemēru varētu kalpot mk2 jetta [jā jā ] - to ražoja dažādās vietās astoņdesmitajos gados, līdz deviņdesmito sākumam, un tad sākās "otrais mūžs", piedevām divos modeļos - jettu kā jettu sāka ražot FAW-VW ķīnā 1991. gadā - 1997. gadā izlaida feisliftu zem nosaukuma Jetta King, uztaisot ārējo izskatu kā B4 passātam - un 2010. gadā uztaisīja feisliftu zem nosaukuma Jetta Pioneer, uztaisot feisliftu lai līdzinātos attiecīgā laika saistošajiem modeļiem; ražošanu beidza 2013. gadā. Lieki teikt ka visu ražoja uz vietas, piedevām feislifti pēc bildēm spriežot ir tādi ka dabūnot no ķīnas Jetta Pioneer savādākās detaļas, tās varētu mierīgi uzskrūvēt pie mums esošai astoņdesmito gadu jettai. Tas par VW jetta - bet bija vēl otra līnija - 1990. gadā SEAT, VW meitasfirma, izlaida pirmās paaudzes Toledo, bāzētu uz mk2 jettu, lasīt - uz mk2 jettas platformas uzmesta cita virsbūve un cits salons. Toledo ražoja līdz 1998. gadam, pēc tam pa kluso pārdeva ķīniešu Chery - Chery to ar nelielu feisliftu un ne-VW motoru izlaida kā A11, pēc tam 2003. gadā vēl vienu feisliftu un nosaukumu A15 - 2010. gadā uztaisīja vēl vienu feilisftu un kaut kādos pasaules stūros [laikam pat ukrainā] ražoja līdz 2016. gadam - lieki teikt ka viss tika ražots uz vietas ķīnā, varbūt izņemot FAW jettas pašus pirmsākumus.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ķīna ražo to ko pasūta. Pasūtísi lēti būs lēti, pasūtīsi dārgi būs dārgi un kvalitatīvi. Principā konkurē ārā korejiešus un japāņus.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Sieva strādā Egmont Latvija (bērnu grāmatas), praktiski visas grāmatas tiek izgatavotas Ķīnā, Latvijā arī var bet tad grāmata nemaksās 10 EUR bet 30.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pa grāmatu tēmu viens mans novērojums - latvijas laikos bībeles un jaunās derības latviešu valodā drukāja latvijā - piemēram, man ir jāņa rozes 1938. gadā drukāta jaunā derība. Visas latviskās bībeles un jaunās derības kas drukātas mana mūža laikā, ir drukātas ārpus latvijas - lielākoties dienvidkorejā...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Pirms tu to sūdu kolekcionē, izlasi.

Es domāju, ka 90 procenti kristiešu to nav izlasījuši. Patiesībā, tāpēc arī ir palikuši kristieši.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Pirms meklē kādu sūdu, vispirms paskaties spogulī, varbūt atradīsi tur.

Esmu vairākas reizes izlasījis jauno derību, esmu izlasījis gandrīz visu veco derību, dažus gadus atpakaļ apmeklēju šādas tādas bībeles studijas, kur tiek kaut kas lasīts, apspriests, diskutēts - tagad vienīgi esmu to mazliet pārtraucis. Dažus gadus atpakaļ arī viens zināms ateistiski noskaņots čalis mani mēdza barot ar visādām ateistu huiņām - no konteksta izrautām bībeles frāzēm un tamlīdzīgi, kas palīdzēja iedziļināties attiecīgās tēmās. Kamēr tu - nu jā, tev acīmredzot ir bijusi tikai darīšana ar tādiem prikoliem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Tieši otrādi. Tu esi piebarots ar idejām, kuras ir pretrunā ar kristietību.

Es pats esmu dzirdējis kā tie pedofīli kleitās bazūnē budisma idejas, kaut ko izraujot no Bībeles.

Bībeles galvenais princips ir dari ko gribi, Dievs piedod. Un pielūdz, slavē vai degsi un cietīsi mūžīgi. Un uz to ir balstīta visā Bībele. Un izraut kaut kādu fragmentu, pašam kaut ko pamainīt, pārsvarā no budisma, un tad teikt, kā tā ir kruta Bībele....tas ir marasms.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Bībeles galvenais princips ir dari ko gribi, Dievs piedod." - žēl, bet tā gluži nav. Par budismu sasmējos - iespējams ka budismā ir kaut kādas līdzības ar kristietību; tā jau nu nevarētu būt ka budisma dibinātāji būtu pilnīgi visu nošāvuši garām galīgi greizi - bet tas arī viss - tur tas viens luterāņu mācītājs kurš sarakstījis grāmatu par "kristīgo meditāciju" to ir darījis uz savu galvu un tāpēc viņu diezgan ķengā, jo tas ir balstīts uz nebibliskiem principiem.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem vilkām t kreklus no Ķīnas. No vienas rūpnīcas kreklus varēja dabūt gan pa 0,50 usd/gab, gan pa 2,50/gab. Tb, saražos Tev tieši to un tā, kā vēlies un esi gatavs maksāt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Precīzi. Esot būtiskai tikai cenai, nevar gribēt super kvalitāti. Savukārt cilvēks parastais nav gatavs maksāt dārgi par... Ķīnas produktu...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie nesenas pagātnes sakarā ar pusvadītāju/mikroprocesoru tēmu.Īss kopsavilkums, kaut gan sanāktu pāris sērijas Hilter-parody vai Bombej-TV.

Martā akurāt uz starptautisko sieviešdienu 14tajā gadā virs kādas dienvidjūras mīklaini pazuda kāds lidaparāts.Mīklainā kārtā uz borta bija apsēdušies vienuviet akurāt divdesmit ķīniešu izcelsmes speciālisti.Šaura profila, labākie no iespējamajiem.Lidoja, tāteikt, no kaut kurienes mājup/atpūsties.Tā nejauši visi kopā.Martā,jo pretējā pus-lodē tur kāreiz silts un taa,un davai visi 20 kopā.Jā.Tāteikt, silikona cienītāju ielejā vienā jaukā dienā pēkšņi visam tam kolektīvam vairs nebij ko darīt.Ok.

Pēc teorijas vienmēr ir tā,ka katra šķiršanās ir jo grūtāka tad, kad ir jo vairāk kopējo lietu ko "dalīt".Jēdzienam "nozagt" vienmēr pretim stāv versija "paņemt To, kas man pienākas". Viens finansējis laboratoriju, bet Otrs ir sagādājis gaišākos prātus, kuri viņā kko svarīgu ir radījuši= kam īsti tagd pieder tas "radītais priekšmets"?

Nu un beigās Jautājums- kurā gadā Jūs "uzdzirdējāt" par kkādu tur X-ujaveju? Ok,kādā 10tajā gadā pie Lmt, kad Jums lepni piedāvāja "modernāko" usb modemu? Bet Kāds ir pasaulē uz šodienu bezmaz vai modernākais mikroprocesors ar 4aizkostiem kodoliem un 7nanometru krāna garumu? Pareizi- tas ir Kirin980. Kas to ražo?? Pareizi, kkāds tur sia hi-silicon.Kur- jā,Tur.Kam pieder- jā, Viņiem.Czjao Uj Piņiem;)..Kur tas tiek izmantots- jā, čorts, nu kā var būt šitāda Sagadīšanās- p20pro,mate20pro,p30,p30pro,uttt...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sazvērestību teorija. -100% garantija.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es tak nepretendēju,vnk jautāju- kāda šitāda Sagadīšanās, kaut kas pazūd un tieši tajā brīdi burtiski gadu vēlāk kaut kas uzrodas. Un šitik strauji attīstās.Kamēr aizkostais ābols kļuvis dārgs un tārpains, šitas tik rullē un tikai nonstopā jaunumus producē. Tas K980 štrunts ir praktiski vienīgais,kuru lieto praktiski tikai viens telefonu izgatavotājs- un tas ir tieši ujavejs.Vāvejs ,tāteikt.Tipa, nevēlas padalīties? Vai gluži otrādi- kaut ko padalījās ar ko Nevajag? Te reku jau Vovāns/piķerskijs kko tur arī muld pa 5g,aka šim arī vaigot, utt;))

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ābols kļuva slavens viena cilvēka dēļ. Kuram galva strādāja savādāk. Un prāta ieviest jaunumus. Bet paši maz ko izmantoja savu. Piemēram procesori viņiem ir samsunga.

Džobsa vairs nav. Tāpēc nav brīnums, ka atkal grimst.

Bet Huawei ir inovatīvākā Ķīnas kompānija, patentu ziņā.

Situācija Ķīnā mani nepārsteidz. Viņi pēdējos 10 gadus izpērk savus speciālistus no rietumu kompānijām. Ja papētītu Huawei speciālistus, varētu atrast bijušos Apple, Samsung, Nokia u.c darbiniekus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Slikti ir tas, ka pat retu reizi nevar normāli parunāties.Tev vienmēr obligāti vajag oponentu apdrirst.Kād na-uj rentv, es tev uzdevu normālu personīgu jautājumu.

Džobss neizdomāja kā tādu ne lcd ekrānu tehnoloģiju ne kāda mikroprocesora patentu.Viņš vnk pareizā laikā un vietā kā viens no Pirmajiem radīja vīziju par šo te (tābrīža) tehnoloģiju sasniegumu pielietojumu.Kā tāds Fīrers- norādīja pareizo "virzienu".Tas 15gadus vecais taustiņu telefons joprojām strādā un viens otrs to lieto arī šodien.Kaut gan, šo lietotāju attaisnojumi (dažus tādus pazīstu..) uz šodienas fona drīzāk atgādina kādu neārstējamu slimību, nekā oriģinālu pieeju dzīvei.Aptuveni kā tas golfs ar tiem piedristajiem paklājiem fonā.

Samsungs NE visur un ne vienmēr izmanto sava ražojuma procesorus.Paskaties specifikāciju- piem,tas pats jaunākais s10 ar 5g ir gan ar samsunga paša exynosu, gan ar qualcomm-u,t.i., ar pavisam citu ko- atkarībā no (!?) tirgus reģiona.Pasties vērīgāk- kāda ir qualcomm "izcelsmes valsts" un tad "padomā" kārtējo rentv- kapc tieši šis ir Tas, kas tiek izmantots nospiedoši lielākajā daļā pasaules vadošo mobilo ierīču.Kapc tas "inovatīvais" Huejs vienatnē izmanto vienu tikai to savu kirinu,bet lūk tas qualcomm-a snapdragons ir atrodams dajebkur pa visu pasauli.Kaut publicējamie parametri ir abiem 1:1. Sony,Nokia,LG,Samsung,Xiaomi,HTC,OnePlus,BlackBerry, Lenovo,GooglePixel,Alcatel,utttt,pat pašu ķiniešu ZTE un Meizu, pat tur tas tiek izmantots- tak praktiski visur un jebkur.Izņemot- Apple un Huawei.Tiem ir katram "savs",tie nedalās ar citiem.Rodas interesants Jautājums- kāpēc? Kāpēc tieši Asv valdība "lepojas" ar Apple un kapc tieši Huwejs tiek iztēlots kā Cn valdības tuvākais favorīts.Un ,kāda nejauša sagadīšanās- tas "nav vēlams" lietošanai Asv teritorijā.Inovatīvs taču un ļoti moderns.Jā.

Par Samsungu reku nupat bija lietotāju diskusija par vispārzināmo s9.Ķīnā un citur pasaulē tas tika tirgots ar vienu labu procesoru, abet eiropā jau ar pavisam citu- suudu, kurš karsa un kurš bezjēgā tērēja enerģiju un sēdināja bateriju.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

malacis. Skaisti sarakstīji. Bet kāpēc tad pļūtī par kaut kādām sazvērestības teorijām? Nesaprotu kas tevi tā izbrīna.Man būtu tieši otrādi - dīvaini, ja būtu viens procesoru ražotājs, vai katra telefonu kompānija ražotu savu procesoru. Bet tie paši aplle a4 procesori un Aplle A5

ir aplle dizains, bet tos ražo Samsung. Bet Apple lielākais konkurents ir nevis sony vai ZTB, bet gan samsung. Viņi pat tiesājās. Tāpēc nav brīnums, ka cenšas izstrādāt savu. Un to arī izdarīja.

Tas tikai krievi domā, ka var vienatnē visu ražot no A-Z un pēc tam konkurēt ar visu pasauli.

Tāpēc es nesaprotu - Kur ir tā sazvērestības teorija. Ja tev liekas dīvaini, ka kaut kur kompānija uzrodas, tad pazūd un uzrodas citur, tad ieteiktu pavērot. Tas notiek tā visu laiku. Tā saucas globalizācija. Ļoti bieži tā pārceļo tie paši darbinieki, dažreiz - nesanāk nokārtot juridiskas lietas, finanses, un atnāk uz uzņēmumam draudzīgāku vietu.

Ķīna tagad ir ļoti draudzīga, sevišķi saviem izceļojošajiem spciālistiem.

Spiego daudzas lielās kompānijas. Tas pats google, windows nodarbojas ar lietotāju datu spiegošanu un nodošanu "centram", to var viegli redzēt, kad lietotājam tiek piedāvātas reklāmas atbilstošas viņa interesēm. U.c.

Bet tie spiego amerikāņi, tāpēc viss ir normāli.

Bet huawei nodarbojas ar spiegošanu ķīnas interesēs. Bet Ķīna ir potencialā lielvalsts. Vienīgā valsts, kura var ASV atņemt līderpozīcijas. Ja spiegotu Samsungs ( un varbūt arī spiego) tad ASV tas maz baidītu, un maz interesētu.

Tāpēc huawei negrib laist ASV. Visam ir loģisks, vesels izskaidrojums, nevis kaut kādas ren tv pasakas.

Man pofig. Lai huawei spiego pēc manis. Ja viņi gribēs iekarot Latviju, viņiem sākumā vajadzēs iekarot Krieviju. Bet tas jau būs pavisam labi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Spiego drošvien pie iespējas visi .Jautājums ir tikai izcīnīt to , kurš būs tas Galvenais un dos norādījumus mazākiem fufeļspiegotājiem .Globalizācija ir tirgus un biznesa jēdziens .Bet cita lieta ir nacionālo interešu aizsardzība .Un ir jēdziens "stratēģiskās un dubultā pielietojuma preces",kā arī ir noteikumi par šo preču apriti .Ne visu var izmantot vai tālākizplatīt pēc pircēja ieskatiem ,kaut tas ibūtu miljardu samaksājis un kko itin oficiāli nopircis . .Un ir viena tāda valsts ,kura sev ir noteikusi īpašas tiesības "savu" svarīgo preču un tehnoloģiju uzraudzībai .Tā var "uzprasīt" nakts vidū un jebkurā pasaules vietā no šo preču galalietotāja .Un to viņi arī reāli dara .Ieskaitot pat uzraudzību pār savas nacionāli/globālās valūtas lietošanu un tās lietotājiem.Tā ka ja kāds grib sprēgāt pretim ,jābūt ar kaut kādām īpašām dotībām apveltītam .Tam Huawejam tak ir saprotami definēta datu apstrādes noteikumu aile- ja kāds nepiekrīt atķeksēt ka yes ,ir taču nezcik citas markas ,lai tak iet nafig ..Parastam lietotājam būtu svarīgāk , lai viņa datus nenozog un nelietīgiem mērķiem neizmanto kaimiņa mazdēls huyakeris vai negodīgs foruma moderātors ,nekā tas , ko par viņa Augstību domā kkādā tur āzijas vai amērikas valdībā .Redzēsim ,ar kāda brenda dzelžiem tie krievi tagd raks tos savus līkos stabus un vilks tos 5G vadus .

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Mazāk skaties Ren tv.

Es esmu reālists. Pa visu savu dzīvi neesmu redzējis nevienu darbojošos sazvērestības teoriju. Visas tās balstītas uz idiotiem, kuri nemāk vai negrib pārbaudīt informāciju.

.

A tu zini, ka maximā, Zolitūdē, atradās 5 kompānijas Nasa inženieri. Tie gāja bojā. Un tad, akurāti pēc 5 gadiem Space X palaida savu falcon heavy...

Sagadīšanās? Es tā nedomāju....

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Nožēlojami...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Ķīna ražo to ko pasūta. Pasūtísi lēti būs lēti, pasūtīsi dārgi būs dārgi un kvalitatīvi. Principā konkurē ārā korejiešus un japāņus.

Nu tieši tā. Mūs tirgum gan marketologi vienmēr pasūta lēti. Tāpēc ir viedoklis par nekvalitāti. Un prot viņi taisīt arī ļoti kvalitatīvi. Kautvai tos pašus aiFonus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Oi, paskat kāda jauka Sagadīšanās- tēmas "savlaicīgumā" iAuto šoreiz apsteidzis pat pašus delfus.. www.delfi.lv/bizness/tehnologijas/asv-kinas-tirdzniecibas-kars-android-iespejams-partrauks-darbibu-huawei-ierices.d?id=51106691

-izmanīgi ļaudis jau iespējams ka slēdz līgumus par visLatvijas miskastu iepirkumu,kur apkrāptie patērētāji varēs izmest tos savus Hue-phonus.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kaut ko neesi sapratis. Neko podā noraut nevajadzēs - ļoti daudzi Huawei aparātu lietotāji jau tagad aizstāj rūpnīcā uzstādīto spiegošanas Android ar citu OS. Amīši jau var teikt, ka Huaweis spiego, bet pašu amīšu spiegošana arī nav visiem par prātam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ar kuru viņi to aizstāj, lūdzu? Tev pašam ir Huaweja aparāts? Vari padalīties pPieredzē? Patreizējā aktuālā programmversija tur ir EMUI 9.0.0 , EMUI ir Huawei personālā operētājsistēma, BET ,tā darbojas uz Android-9 bāzes.Praktiski tas ir tas pats androīds, vien ar dažiem Huaweja personīgiem papildinājumiem.Ar ideālu tālruņa aizsardzību un nonstopā viņa uzturēšanu 100% kārtībā.līdzigi kā samsungam Tizen, xiaomi Miui un vēl dažiem citiem androīda izmantotājbrendiem.Ko "Tavuprāt" Vienkāršais ierindas Lietotājs tur var "mainīt" un kāda U-ja pēc tas viņam vispār būtu vajadzīgs darīt? Nu nafigam? Kurš debiliķis ies tīšām pats bojāt ideāli strādājošu ierīci? Pirms bārstīt izteicienus ar priedēkli "ne-", visprms vaig spogulī paskatīties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu gan jautājumus sabārstīji. Emocionālā caureja parāva, uzzinot, ka pasaule ir savākāka nekā esi iedomājies savā prātā?

"Ar kuru viņi to aizstāj, lūdzu?" - LineageOS, piemēram.

"Tev pašam ir Huaweja aparāts?" - nē.

"Vari padalīties pPieredzē?" - jā, bet netaisos.

Starp "EMUI, Miui" un "Tizen" ir bezdibenis... xxUI ir User Interface - "ādiņa" pa virsu Androis OS. Tizen patiešām ir neatkarīga OS.

"Ko "Tavuprāt" Vienkāršais ierindas Lietotājs tur var "mainīt" un kāda U-ja pēc tas viņam vispār būtu vajadzīgs darīt?" - Mainīt uz kādu no alternatīvajām OS. Ja negrib, lai viņu izspiego u.tml.

"Kurš debiliķis ies tīšām pats bojāt ideāli strādājošu ierīci?" - iespējams kāds debiliķis. Bet tu nespēj nošķirt ierīci no OS - tie, kas maina, ir apmierināti ar ierīci un netaisās to bojāt, bet nav apmierināti ar programmatūru.

Spogulī skatīties nav iemela - pats ikdienā šobrīd lietotajam telefonam neesmu neko mainījis - spiegošanas funkcionalitāti pārzinu pietiekami, lai ignorētu vai izmantotu savā labā. Un patiešām apmierina jauninājumi, ko tu sauc par "nonstopā viņa uzturēšanu 100% kārtībā" Xiaomi izpildījumā. Samsung/Sony tieši ar savu līko jauninājumu politiku zaudēja mani, kā klientu.

Atgriežoties pie sākotnējā - aizlieguma Android izmantot Huawei ierīcēs - ko esmu pateicis nepareizi? Ja stāsies spēkā šāds liegums, Huawei īpašniekiem vajadzēs nevis ierīces noraut podā, kā tu piedāvā, bet gan pāriet uz citu OS.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Man nevis parāva, bet tas, ka te "daži" uzvedas kā mazgadīgi papuasi no kaut kādas garā pavājināto specskolas- kur mūzīgā savstarpējā konkurence un kur normālas sarunas vietā katrs tik to vien skatās ka otram drirsā ieknābt.Man atšķirībā no tevis kāreiz ir tas Hu-fons un es to uzskatu par ļoti labu,drošu un uzticamu esam.Es ar viņu varu ērti izveikt sev nepieciešamās iedienas darbības, atšķirībā no suudaaabola, kuru kādus gadus sešus tiku iepriekš lietojis un kuram spiegošana ir tikpat totāla ja ne vairāk.Tas H ir pietiekami vērtīgs, lai es pats uz savu galvu meklētu kādu aizstājēju oficiālajam Huaweja programmnodrošinājumam.

Nevis ka "es" nespēju nošķirt ierīci no OS, bet gan ka es propagandēju jebkuru ierīci lietot viņas oriģinālajā izskatā un ražotāja paredzētajā veidā, nevis ka pfisties ar pusaudžu cienīgiem hakerēšanas un rediģēšanas pasākumiem ar risku padrirst visu savu komunikāciju kādā sev svarīgā brīdī.

Huaweja izpildījumā šī te "ierīces automātiskā-kārtībā-uzturēšana" strādā visideālākajā un lietotājam visdraudzīgākajā un neuzbāzīgākajā veidā, kadu vien jebkur esmu agrāk redzējis.Par to es piecājos.Ja ražotājs būs kļuvis tik spēcīgs, ka spēs "savu OS" piedāvāt bez androīda klātbūtnes- ok, lietotājs vienkārši oficiāli saņems to atjauninājumu un lieta darīta.Ja nestrādās GooglePlay-ā dabūtās lietotnes- tur jau sen pastāv paša Huaweja inspirēta AppGallery ar līdzīgām iespējām.Tieši tāpat, kā ja atjaunot iOsu un MSosu viņam piekritīgajās ierīcēs- kad ražotājam vienubrīd kļūst pilnīgi pie dsas, vai klients spēs jaunajā vidē pastrādāt ar to savu novecojušo dzelzi vai darbināt kaut kādas vecāka gadagājuma vai nelicencēti iegūtas lietotnes.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, ir jau gatavi OS, uz kuriem var pāriet - piemēram, gan Android OpenSource atzars, ja grib saglabāt pieeju Google play, gan iespējama sadarbība ar Samsung, attīstot Tizen.

Bet "pusaudžu cienīgs pasākums" ir tava attieksme. Sajaukt visu vienā putrā tikai tādēļ, ka esi personiski satraucies par sava ūberaparāta nākotni. Tā, itkā Huawei nespējai atrast risinājumu būtu lielāka iespējamība, nekā tev pašam savu "pietiekami vērtīgo" aparātu noraut podā (burtiskā nozīmē).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nevis ka "es" esmu uztraucies, bet gan ka Tu kārtējoreiz gribi izlikties par "pasaules pārzini" un normālas sarunas vietā vienmēr un vispirms pameklēsi variantus oponentam iekost dsā.Bet nekad nebūs konkrētas atbildes uz mūžseno jautājumu- kur palika cilvēks, ja viņš "pazuda".Tapc ka jēdziens "pazust" vispār izslēdz šādas atbildes iespēju.

Pasaule priekš parasta ierindas lietotāja kļūs drošāka tad,kad lietas varēs iegādāties bez dažādiem demagogu apslēptiem apgrūtinājumiem un bez palīdzības meklēšanas pie visādiem pidahakeriem,lai to nopirkto nebūt tajā podā jārauj.

Es ieteiktu to huiierīču lietotājiem jau rīt no rīta sastāties garā rindā pie lmt un bites ar delfu materiāla izdruku rokā un uz tās pamata "uzprasīt" izplatītāja "viedokli".Tieši tāpat, ka mollerauto klientiem "pajautāt" savam dīlerim- kapc tas viņiem iesmērēja dd-suudus (un turpina to darīt!), kam (pēc O-kga pārdomām iAuto titullapā) eipropā ir (jau ir!) pasludināts "nāvesspriedums" un to sagaidāmā vērtība pēc dažiem gadiem būs apaļa nulle/zero/hu-i.Tas Pods ir pilnīgi totāls, un drīzvien visi staigāsim ar podiem galvā.Bet "dažiem" infodevējiem tas būs itin izdevīgi- jo "informācija maksā naudu".

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man arī šķiet, ka tur nekur nekas nesāksies. Piemērs jau ir: kad OnePlus salecās ar Canyogen viņi to OS šķiet, ka pat normāla update kārtībā nomainīja uz to savu Oxygen OS. Playstore gan tur nebija jānoslēdz

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Mazāk skaties Ren tv.

Es esmu reālists. Pa visu savu dzīvi neesmu redzējis nevienu darbojošos sazvērestības teoriju. Visas tās balstītas uz idiotiem, kuri nemāk vai negrib pārbaudīt informāciju.

.

A tu zini, ka maximā, Zolitūdē, atradās 5 kompānijas Nasa inženieri. Tie gāja bojā. Un tad, akurāti pēc 5 gadiem Space X palaida savu falcon heavy...

Sagadīšanās? Es tā nedomāju....

"Pa visu savu dzīvi neesmu redzējis nevienu darbojošos sazvērestības teoriju." Ir vēl trakāk - neviens un nekad nav redzējis nevienu darbojošos sazvērestības teoriju. Kādēļ? Tādēļ, ka tas, kas darbojas un ir redzams, nav sazvērestības teorija. Ja tu mēģinātu apgalvot, ka nekad savā dzīvē neesi redzējis neko reālu, kas pirms tam ir nosaukts par sazvērestības teoriju, tad gan būtu jāsaka, ka tu neko daudz dzīvē vispār neesi redzējis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Protams, "sazvērnieki" vienmēr ir bijuši pamuļķa lomā.Klajš šodienas piemērs- agrāk izteiktie vieglprātīgie pieņēmumi par visādās tur Domēs,Direkcijās,Biedrībās un PVuzņēmumos notiekošo.Aizdomām nav bijis ne mazākā pamata, viss taču noticis un notiek absolūt likumīgi un līdzeni.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā sazvērestības teoriju slikto slavu un to izplatītāju atrašanos pamuļķa lomā (pelnītā) reālu shēmu bīdītājiem atliek tikai pašiem savu shēmu atklāt, piekabinot birku "sazvērestības teorija" un turpināt darboties bez nepieciešamības slēpties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: "Bībeles galvenais princips ir dari ko gribi, Dievs piedod." - žēl, bet tā gluži nav. Par budismu sasmējos - iespējams ka budismā ir kaut kādas līdzības ar kristietību; tā jau nu nevarētu būt ka budisma dibinātāji būtu pilnīgi visu nošāvuši garām galīgi greizi - bet tas arī viss - tur tas viens luterāņu mācītājs kurš sarakstījis grāmatu par "kristīgo meditāciju" to ir darījis uz savu galvu un tāpēc viņu diezgan ķengā, jo tas ir balstīts uz nebibliskiem principiem.

Kristietībā, tāpat kā jebkurā citā reliģijā, lielākais klupšanas akmens mūsdienu informācijas apmaiņas vidē ir "vienīgā pareizā Dieva" statuss - t.i. apgalvojums, ka mūsu domubiedru grupiņa ir vienīgā pret visu pārējo pasauli, kas dzīvo maldos. Un tieši dēļ nespējas tikt galā ar šo faktu, reliģijas vai nu zaudē ietekmi vai radkalizējas, pārstājot pildīt savu īsto uzdevumu, kuru negrib atzīt ne ticīgie, ne neticīgie.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti