Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..44
kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Atšķirībā no tevis, kam mašīnā ir tikai rūsa, un sasniegums ir braukt ar mašīnu, kurai ārpusē rūsas nav, citi mēdz sajēgt par dzelžiem vairāk un apbrīnot tehniskos risinājumus par kuriem viņi vai nu domājuši ka tādi nav iespējami, vai kuri priekš viņiem ir dārgi vai sarežģīti. Piemēram jebkuram cilvēkam kam ir interese par mašīnām, neatkarīgi no tā, vai viņš brauc ar fofāgenu, audī vai behu [šīs grupas apbrīnotāji parasti brauc ar audī vai behām] bet rocība neatļauj mašīnā krāmēt tūkstošus, reakcija uz mana golfa motora vadību ir "jāāāā, viņam golfā ir vemsis...". Apskates rūķīši tikmēr mēdz blisināties ieraugot ka otrā golfa viduskonsolē var dzīvot klimata kontrole

Ir atšķirība auto izvēlē, vai mašīna ir pārvietošanās līdzeklis no kura tiek sagaidīta vairām vai mazāk komfortabla pārvietošanās funkcija, vai kā msh gadījumā tas konstruktors, kam veltīt laiku un enerģīju to pārbūvējot (varētu pat teikt hobijs). Bet reāli ar tādu konstruktrotu var darboties, ja pats to dara, ne serviss.

Ja es pats skrūvētu un patiktu to darīt, arī man, iespējams būtu cita auto izvēle.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Es nevarētu teikt ka man sevišķi patiktu darīt to, ko es daru - kaut gan nevarētu arī teikt ka nepatīk; stūķēt iekšā kaut kādas lielākas aprīkojuma figņas vismaz ir interesanti. Jebkurā gadījumā, manā uztverē ir tas pats princips kas nopērkot remontējamu māju - kur tu vispirms ieguldi savu darbu un naudu lai varētu to māju lietot - tā nu pēdējos divus gadus es golfam veltu maz laika, pat pārāk maz.

Abet par konstruktoru būvēšanu - ne gluži, serviss to arī varētu izdarīt, tik tas būtu dārgi, un vajadzētu atrast servisu kas to uzņemtos - parasti tie kas grib būvēt konstruktorus citu rokām meklē cilvēkus kas saprot ko dara.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 0 Atbildēt

Varētu iegādāties šādu II Golfu un sākt skrūvēt.

youngtimercar.eu/car/vw-golf-ii-gti-16v-2/

Nez cik uzticams braucamais sanāktu? 4- 5 gadus noietu, braucot 30 000 - 40 000 km gadā?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 1 Atbildēt

Tā kā pilnīgi bez remontiem, tikai eļļu mainot? Neiespējami, motoram kaut kāds resurss ir, tas tomēr gti nevis kaut kāds toyota, ar ko sēņot

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kā šis bija jāsaprot - ka tās 200 štukas tiks mauktas, nevis brauktas? Motors pa lielam ir parasts VW EA827 sērijas motors, tāds pats kā parasti 1.6/1.8 karburatornieki, tik virsū uzstutēts 16 vārstu pauris - nekādu īpašu vājo vietu tur nav un ja tas motors ir labā stāvoklī nopērkot, ko pa lielam pārliecināties varētu pat tikai izbraucot kādu līkumu, tad arī 200 štuku laikā nekam sevišķam nevajadzētu notikt. Bet ja nu tomēr - pašrocīgi tam motoram uztaisīt kapitālo remontu nevajadzētu sanākt dārgāk par kādu paku, ieskaitot jaunus remontvirzuļus.

Cita lieta ka 16v, manuprāt, ir mazliet nepiemērots motors lai ar to pārvietotos...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 2 Atbildēt

Glīts Golfs Es gan teiktu, ka pārvērtēta cena, taču atrodas frīki, gatavi maksāt tik daudz (laikam) par ko tādu arī.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
28 1 Atbildēt

diez vai šitas prasa kādus ieguldījumus - sēdies un brauc

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Motors jau nav kapitāli izremontēts

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 1 Atbildēt

nu tad jau kāds nopirks šito eksemplāru tāpēc, ka izskatās labā stāvoklī, piepirks klāt derīgu motoru, ieliks iekšā un tad gan - sēdies un brauc

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Es domāju, ka meklē pircēju, kas noliks trusi siltā garāžā un vasaras svētdienā izripinās līdz baznīcai

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
27 2 Atbildēt

labākais lietotais auto Austrālijā 2020: Ford Falcon

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
27 2 Atbildēt

labākie pa klasēm:

Small passenger car category: 2014 Mazda3 Maxx Hatchback

Medium passenger car category: 2014 Mazda6 Touring Sedan

Large passenger car category: 2014 Ford FG-X Falcon XR6

Small SUV category: 2014 Lexus NX300h Luxury

Medium SUV category: 2014 Mazda CX-5 Grand Touring

Large SUV category: 2014 Ford Territory TS Diesel AWD

Sports car category: 2014 Toyota 86 GTS Coupe

Luxury car category: 2014 Land Rover Range Rover Vogue

Dual-cab ute category: 2014 Ford Ranger XLT 3.2-litre 4x4 Double Cab Utility

Offroad 4x4 category: 2014 Toyota Landcruiser Prado VX

msh Reģ.: 16.04.2007
4 3 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, palielies, palielies, puisīt, ja jau tev no tā labāk paliek. Atceros, ka skolas laikā arī dažiem tāda taktika bija - ja citam bija labākas mantas (datorspēles, mašīnas vai sazinkasvēl) kā pašiem, tad arī šamie mēģināja iestāstīt, kādi tiem citiem patiesībā sūdi. Tu necik tālu no tām biksiņām izaudzis neesi...

Par šito atceries kad gribēsies to tavu "labāko mantu" nomainīt pret nākamo "labāko mantu"

P.N. To tavu apgalvojumu tikpat labi varētu arī piekabināt tev...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 3 Atbildēt

Varbūt arī atcerēšos. So what?

Es neapgalvoju, ka "labākas mantas" ir sūdi un tie, kas tās var atļauties un pērk - lohi. Tā ka, īsti piekabināt nevarēs gan.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 2 Atbildēt

No mana skatupunkta tu apgalvo tieši to. Bet nu tas tā - lai pasmietos par taviem "argumentiem".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 6 Atbildēt

Kuram interesē tavs "skatupunkts"...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 2 Atbildēt

Desmit iecienītākie lietotie auto Jaunzēlandē:

1. Volkswagen Polo

2. Ford Fiesta

3. Ford Focus

4. Ford Transit

5. Audi A3

6. Audi A4

7. Vauxhall (Opel) Corsa

8. BMW 3 Series

9. Nissan Qashqai

10. BMW 1 Series

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 1 Atbildēt

populārākie lietotie auto dienvidāfrikā:

huyndai atos un chevrolet spark

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 1 Atbildēt

tas ir 50 - 60 tūkst randu cenas grupā

Neputns Reģ.: 26.11.2020
2 7 Atbildēt

Latvijā ļoti daudziem ir mazvērtības komplekss, lai to kaut kā noslāpētu cilvēks uz kredīta paņem jau nobrauktu, vecu, luxus klases dīzeli. (Volvo xc90, Audi A6 vai BMW augsto galu) pēc tam forumos raksta, iesakiet lūdzu lētu servisu, šrotu vai arī neko nedara. Nevienam nevajag jaunu Dacia jo tas apliecina, tu dzīvē neko neesi sasniedzis. Vajag brendu. Vajag Facebook likt bildes. Citi strādā divos darbos, jo kaut kā jānotur tas līmenis.

mnm Reģ.: 25.01.2018
8 1 Atbildēt

nezinu, manuprāt, lielākai daļai cilvēku tur nav nekāda sakara ar mazvērtības kompleksiem, neredzu nekā slikta ka braukā ar sakoptām lietotiem auto. Šobrīd jābraukā diezgan daudz (35+k km gadā) un svarīgi lai auto ikdienā ir uzticams - braukāju ar jaunu auto. Būtu, piemēram, jābraukā tikai brīvdienās gari gabali nopirktu kaut kādu lietotu Audi dīzeli, būtu man 25.gadi un vajadzētu skraidīt beibēs braukātu ar BMW kupeju utt...

Jaunu Daciju izvēlētos tikai tādā variantā, ja man vajadzētu katru dienu daudz braukāt (kā šobrīd) un tie 100 EUR mēnesī ietaupījums man kaut ko tiešām būtisku mainītu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
7 0 Atbildēt

Nezinu kā citi bet es izvēlos marku un auto kura patīk un satur man nepieciešamas fīčas + serviss ir vai nu zināmi kadri, vai ka minimums ar labām atsauksmēm un sakarigu attieksmi pret klientu.

Tā ka ar Toyotu un Hondu ir visnotaļ laba pieredze, neredzu jēgu mesties nezināmajā + nekad nav bijusi japērk mašīna uz kredīta, un remonti par 1000 Eur gadā, mani ar par nabagaku.nepadarīs, tādēl tas vispar nav arguments kaut kā pirkšanai ...

Bet ja tas ir mazvertības komplekss, ka tēmēju nakotne yz Lexus, nu lai ta būtu ... patīk ar Cayene, tik nezinu vai gribu tik lielā mērā "stiept" budžetu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 3 Atbildēt

Biedri, vai kādam ir Viedoklis (iz paša, draugu, radu, paziņu, kolēģu u.tml. pieredzes) par šo modeli? www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e220/enpob.html

Vizuāli, manuprāt, izcili skaists auto. Tuvākajā laikā gan neplānoju mainīt mašīnu - bembelāts ļoti labi kalpo, bet apmēram kaut kas šāds, pēc šī brīža domām, varētu pēc pāris gadiem tēmēt uz mana nākamā auto statusu...

core Reģ.: 03.01.2017
2 2 Atbildēt

Tūlīt atnāks viens biedrs un pateiks ka garlaicīgs sūds, piebāzts ar puņķainām, nevienam nevajadzīgām tehnoloģijām un pie tam vēl ar neejošu, vibrējošu, tarkšķošu dīzeļmotoru.

Un vispār par to naudu sanāk 30 gab mk2

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Tev ir bijusi pieredze ar lietotu MB kur vairs nav vecā MB kvalitāte? Sāksim ar to ka AMG ir ekskluzīvs ļoti daudz kas. Pat tie ripuļi kas stāv virsū, pēc triecieniem no nekvalitatīva ceļa, dabūs mikroplaisas vizuāli neredzamas, neturēs spiedienu, iespējams pat DE ir grūti dabūjami...Tad eļļas sūkņi un egr, kvēpu filtri, elektoniskie gļuki Principā 10K plauktiņā kuri būs vajadzīgi jebkurā brīdī. Un mk2 garāžā palīdzību nemeklēsi. Varēsi meklēt galus LT kur par adekvātakām naudiņām varbūt salabos

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šim izskatas ka ir tikai dizaina pakete no AMG, bet citādi daudz vienkāršāks ;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es nerunāju ne par AMG paku, ne par dīzeli, ne par konkrēto ss-a aitemu, bet par pēdējās paaudzes pirmsfeislifta E-klases modeli kā tādu. Labi, atvainojos par linku. Šādi būs labāk? www.netcarshow.com/mercedes-benz/2017-e-class/

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Nu, tā biedra "viedoklis" mani vismazāk interesē...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

SSā līdz pl.3jiem esot puzdienlaiks.Kā tajā anegdotē par peķku/čapājevu- обеДают

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Vienigais par ko esmu dzirdējis ļoti sliktas atsauksmes ir šo vāģu ieprieksējās paaudzes automāts (tas kurš 7 ātrumu) vienam kolēģim uz CLS nojuka, un laikam cena bija tada ka kratijas no vāģa vaļā. Šis 9 pakāpju toeretiski ir tā cimperlīgā verķa evolūcija, cerams ka daudz labāka, bet tad atkal atkarigs cik ilgi vēlme lietot un paturēt konkreto auto sev.

P.S. bet es nekāda gadījuma nemēģinu atrunāt, īpaši ja tev ir kāds labs MB serviss vai mehs padomā.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jāuztraucas vienīgi tādu iegādāt nojātu!

Jau III paaudzes E bija ekselents auto(2002-2006).

Draugam bija E270D. Gadus pat trīs bija laimīgs, lepns, bet tad izjuka motors...auto tik labs, ka nemaz līdz pēdējam brīdim nedzirdēja motora agoniju. Pārdeva par kapeikām. Vietā nopirka Passat 2015 2.0D, DSG, garlaicīgs, jo uzticams, kā jau pirmā saimnieka auto pienākas!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"Jau III paaudzes E bija ekselents auto(2002-2006)."

Tā paaudze galīgi neuzrunā vizuāli... paziņam vienam bija, arī neko sliktu neteica.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

Tas melnais auto ir samērā ok, bet, ja pārdevēja dislokakācija sākas ar burtu J, nu tad h*uJviņusazin,kā tur būs..

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Citroen c4 picasso/grand pikasso? Interesants auto, tomāts hidro asin kārba, patīkams aprīkojums, salons plašs. Nav pieredze nekāda, bet ir kas sāk skatīties uz šāda auto pusi. Dizainiski pareizi izveidots, manuprāt, ir gan in gan exterjes. Links tikai piemērs

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/pdemp.html

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/pfhjx.html#photo-15

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Pēc maniem novērojumiem, franču brīnumus pērk tikai tāpēc, ka lēti nopirkt.

Kad jāsāk kaut kas remontēt, tad izmisīgi meklē servisu, kas vispār ņemsies to salabot.

Šeit gan par citu modeli, bet tomēr Citroen:

youtu.be/XACDFmXlyC8

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Te nesen vienā komentā tā nolika Citronus, ka jābrīnās, kas viņus pērk, pārsvarā kritizēja elektrību un remontu izmaksas. Cik pazīstu franču auto īpašniekus, visi par to smejas. Varbūt cilvēkam vienkārši nepaveicās.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ta franču auto, vismaz reņus un citronus, vairāk pērk uzņēmumi, jo tie ir lētākie. Pēc tam labākos no tiem, bet arī jau nojātus, savāc darbinieki.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Nu jā, savāc darbinieki pa lēto un sit gaisā, bet ne pa sviestmaizi. Bet tie, kas ievesti no Francijas vai Vācijas, tie arī no uzņēmumiem vai mācītājiem.?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 5 Atbildēt

Es jau te vienreiz stāstīju par vienu fermeri. Atkārtojums.

Šams lepni braucis pie Austrijas fermeriem ar savu jauno VW busu un kkur Vācijā šamam kārba nograbējusi. Nomocījies kā to autiņu dabūt atpakaļ uz LV un tagad visam savam autoparkam pērk jaunus frančus. Jautāju kāpēc. Viens ir nelāgā pieredze ar VW un otrs ir cena, strādājot dīlerī kkādi paziņas un dod vilinošs piedāvājumus. Kādi divi gadi neesmu prasījis kā tad franči kalpo, bet nobraucot viņš daudz ar tām mašīnām. Būs jāpaprasa.

P. S. un kādi gan īpašie servisi laukos?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Man viens draugs otrādi - savai kurjerfirmai agrāk pirka Masterus, pārgāja uz Crafteriem...

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
2 4 Atbildēt

msh rakstīja: No mana skatupunkta tu apgalvo tieši to. Bet nu tas tā - lai pasmietos par taviem "argumentiem".

Labāk izstāsti kā Nīcas virtuvē gruntēji audi balstiekārtas detaļas))

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 0 Atbildēt

lietotie auto Brazīlijā - tops:

1. Fiat Palio

2. VW Gol

3. Fiat Strada

4. Chevrolet Onix

5. Fiat Uno

6. Hyundai HB20

7. Ford Fiesta

8. Fiat Siena

9. VW Fox/Crossfox

10. Renault Sandero

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Neputns rakstīja: Latvijā ļoti daudziem ir mazvērtības komplekss, lai to kaut kā noslāpētu cilvēks uz kredīta paņem jau nobrauktu, vecu, luxus klases dīzeli. (Volvo xc90, Audi A6 vai BMW augsto galu) pēc tam forumos raksta, iesakiet lūdzu lētu servisu, šrotu vai arī neko nedara. Nevienam nevajag jaunu Dacia jo tas apliecina, tu dzīvē neko neesi sasniedzis. Vajag brendu. Vajag Facebook likt bildes. Citi strādā divos darbos, jo kaut kā jānotur tas līmenis.

Parādi jaunu dacīti kuru var nokomplektēt ar motoru - teiksim ar megānē atrodamo 1.8 turbiķi - ir kaut viena? Vēl tāda mazā problēmiņa - kas bija vecajam loganam un gan jau nav nekur pazudusi - dacīte lēta ir tikai bāzītē; kad tur saķeksē lietas kas ir lietotajā tačkā, par gala rezultātā sanākušo cenu sanāk viduvējs golfs...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 4 Atbildēt

Tu esi stulbs vai izliecies - salīdzināt dacīti ar rs megane? 4x4 loganam arī nevar pasūtīt, un vaļa peņa ādas salonu arī. Domāju, ka tirgū ejošākie jaunie megane ir ar bāzes motorīti, kas piedāvā līdzīgu dinamiku. Varbūt premium markām ir savādāks tirgus.

Reklāmas "cena no" ir par 4 riteņiem un stūri, bet par 11-12 k var dabūt ar AC un kaut kādiem tur vēl niekiem. Par to sanāk labi pabraukts divgadīgs pliks golfs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es neesmu ne stulbs, ne izliekos - problēma ir tevī, vai, precīzāk sakot, tavā uzskatā ka ir pilnīgi normāli ka ražotāji ražo modeļus kas ir garlaicīgi sūdi, bez iespējām tos padarīt interesantākus. Šī uzskata dēļ tu man pārmet šādu salīdzinājumu - jo ja fofāgenam tāds 1.8 turbiķis būtu vienkārši relatīvi jaudīgs topmotors, tad priekš makstiešiem tas ir kosmoss, jo tā arī tas tiek pozicionēts - kaut kas ahūns priekš īpašiem, ekskluzīviem modeļiem - nopirki scēniku, jo megāne tev par mazu - sēdi un velcies ar savu 1.3, 1.8 nav priekš tevis - ja tev vajag tik lielu mašīnu, tātad 300 zs tev nekādā gadījumā nav vajadzīgs!

Es tikmēr esmu pieradis pie fofāgena grupas pieejas - kura nav sevišķi mainījusies pēdējos, hvz, 40-50 gadus - kur, bez šaubām, masveidā arī iet nemotori, BET - ja tu vēlies lai tev tāda mašīna iet - par attiecīgu samaksu attiecīgā mašīna vienmēr ir bijusi nokomplektējama ar kaut ko normālāku, izņemot situācijas, kur tas nav bijis iespējams tehnisku iemeslu dēļ, un kur vienīgais ierobežojums no ražotāja puses - lai mazākie modeļi nepuļķētu ārā lielākos modeļus, mazajiem modeļiem, vismaz relatīvajās budžeta versijās, ir zemākas forsāžas motori nekā tādi paši motori lielākos modeļos - teiksim, GTI polo ir ar vājāku 2.0 turbiķi [tu šajā brīdī noģībsti; priekš kam tādu zvāru iekš polo, 1.0 turbo tak pietiek!] nekā tas pats motors iekš golfa. Un jā, tas pats polo ir pieejams motoru jaudas diapazonā no 65 līdz 200 zs - bez šaubām, to GTI maz kas ņem, bet viņš ir pieejams un nopērkams ja ir nauda un vēlēšanās.

Tālāk, paņemam un apskatāmies dacīti - paņemam Loganu, un papētām cenu lapu. Ko mēs atklājam - ka šis ražotājs konkrēti diskriminē pircējus - ja gribi Laureate komplektāciju, tev jāpērk dīzelis, benzīnnieks tādā nenāk un nav dabūnams. Un par to aprīkojumu - es pilnīgi noteikti gribētu Laureate ar pilnīgi visu papildaprīkojumu, nu varbūt izņemot atpakaļskaita kameru, un tas noteikti nebūtu 12 pakas, tās varētu būt visas 20 pakas, ja ne vairāk - papildaprīkojuma cenu lapa ar gudru ziņu tur nav nopublicēta Nekur neredzu arī aprīkojuma sarakstā kruīza kontroli - kas tiešām dacītes braucēji spiesti pedālēt jo ražotājs nav izdomājis kā vienu slēdzi uzlikt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 2 Atbildēt

Labu cenu var dabūt ar maksimālu ražošanas vienkāršošanu. Nākotnē viens motors - atmo benzīns, tas pats ar turbo un hibrīds.

Pamēģini maķītī asiņainu kotleti un bez sīpoliem pasūtīt.

Lai dacītē ieliktu kaut vai 150zs motoru, tur vajag citas atsperes/amortizatorus, neatkarīgo piekari aizmugurē, bremzes, stingrāku bundžu. Un tas zoodārzs viss jātur dīleru rezerves daļu noliktavās. Ja 90% potenciālā tirgus pirks vienu un to pašu motoru, tad 10% dēļ nav vērts iespringt - lai pērk mk2 gti trusi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Lasu aprakstu cik nu šausmīgi ārprātīgi dacītē ielikt normālu motoru, un smejos. Tas viss savārstījums bija nopietni domāts? 10% dēļ neesot vērts iespringt - tajā pašā laikā Maksts uzražo to 1.8 turbo megāni, kas ir iespringšana priekš 1%, ja ne vēl mazāk - uz brīdi iedomājoties ka tā mašīna ir domāta pirkšanai, nevis kā halo mašīna priekš 1.0 dacīšu braucējiem. Normāli ražotāji lieto detaļu un platformu unifikāciju; ja vien dacīte nav apzināti uztaisīta savādāka, ar Maksts izstrādājumiem nesaistīta, varētu pat gadīties ka tās 1.8 turbo megānes piekares grabuļus un bremzes tur varētu pārskrūvēt tāpat - vai, izstrādājot jaudīgāku modeli, to uztaisīt tā, lai tur tā arī būtu.

Bet tas tavs uzskaitījums ir mazliet komisks. Pederes un amarti - jā - a kas tur tāds? Paskaties kādā detaļu katalogā cik pederu un amartu versijas ir kaut kādam 15 gadus vecam audī, saķersi galvu. Neatkarīgo piekari un stingrāku bundžu - priekš kam - tā mašīna būs braukšanai pa ceļu vai rallijam? Fofāgens kaut kā varēja likt motorus strēķīti virs 200 zs ar sijas pakaļas tiltu; dacītei pēkšņi vajag neatkarīgo piekari priekš 150... Ar virsbūves stingrību tas pats - to vajag lai mašīna labāk uzvestos trasē, nevis lai tā patīkamāk paātrinātos vai patīkamāk apdzītu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Nahuj tu to stāsti šeit, brauc uz rumāniju un pasniedz maksas kursus dacijas inženieriem, kā jāražo lēti auto.

Ja tev ir 3 dažādas piekares, tev vajag 3x garāku plauktu, lielàku cehu, rūķītim būs tālāk jāiet pēc atsperēm, kaut ko sajauks utt

Esmu pārliecināts, ka ar RS renault nepelna, tas ir marketinga projekts - puišeļiem plakātiem pie guļamistabas sienas un pusmūža krīzes kungiem kur pavizināties.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pie tevis uzskaitītajām problēmām atliek vien pabrīnīties kā dacīte neražo vienu vienīgu loganu vai dusteri - īsāks plaukts, mazāks cehs...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Vai visiem nav viena platforma? Nezinu, neesmu dacītes padziļināti pētījis

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

pa lielam ir; ar nelielām variācijām

darklight Reģ.: 29.10.2013
8 0 Atbildēt

Nē nu es jau arī labprāt redzētu Dacīti ar braucamu motoru - tas būtu auto, kas mani reāli varētu interesēt, bet ja jau tādus neražo un pat netaisās ražot, - gan jau kaut kāds pamatots iemesls tur ir. Vai tad tā varētu būt, ka Dacia inženieri vienkārši nav iedomājušies, ka varētu tak ielikt tai Sandero kastē turbiķi ar vismaz 150Zs, un sanāktu jauks dinamisks auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Es domāju, ka virsbūve ir projektēta zināmai max jaudai, lai ietaupītu uz bleķiem.

Ieliekot normālu motoru viss vērptos, būtu torque steer un komfortablā visceļu piekare ļautu viegli apgāzties līkumos.

Pat 150zs ar apakštasītes izmēra bremžu diskiem priekšā un trumuļiem aizmugurē...

Tur salasās tik daudz pozīciju, ka cena tuvosies dārgākiem auto

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Uz bleķiem taupa visi ražotāji - lai mašīna būtu vieglāka. Jebkurā gadījumā šis tavs arguments ir galīgi garām. Kāpēc? Paņemsim par piemēru B2 audī - mašīna kuras jaudīgākais motors bija 133 zs - nu labi, tās mašīnas variācijā kas saucas Quattro nāca 200 un 220 zs motori; gan jau, sukas vācieši, uztaisīja rezervi, bet - ja tādā mašīnā ieliek kaut ko ar 500 zs - tāpat viss ir normāli - un tā ir mašīna, kura pret betona bluķi @ 50 kmph vienkārši izsmērētos. Un tagad dacīte, mašīna kas uzprojektēta pret bluķi neizsmērēties - un ja tādā mašīnā, ar jūtami stingrāku konstrukciju, pilnīga nemotora vietē ieliekot kaut ko bik jaudīgāku, viss vērptos - WTF?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Dacia ar braucamu motoru neredzēt, jo tad tiek konkurēts ar Renault. Visas Dacias tiek ražotas uz vienas Renault-Nissan platformas, kas ir tā pati Clio platforma, vajadzības gadījumā ar pagarinātu riteņu bāzi. Tur nav problēmu ielikt normālu motoru.

Dacia apzināti nav pieejamas automātiskās kārbas un citas ekstras, lai neradītu konkurenci mātes kompānijai. Lai gan tāpat, bieži vien cena starp Sandero labākā komplektācijā un Clio ir ļoti maza.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Arī taisnība. Sandero ar clio RS 200ZS 1.6t

Škodai jau arī kaut ko nedod, lai pārāk nestumj nost VW, lai gan škoda vairs nav VW lētā marka

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viss ko škodai nedod ir ~300 zs 2.0 turbo, pārējie visi motori un nemotori [ieskaitot 2.0 turbiķa vājākās versijas], cik jau nu tie fofāgenam ir atlikuši škodās ir atrodami, tajā skaitā jaudīgākais četru katlu dīzelis.

Un, jebkurā gadījumā - škodai dacītes nemotoru līmenis bija tikai tad, kamēr škoda vēl ražoja savas mašīnas, brīdī kad iestājās uz fofāgena platformām būvētās mašīnas, kopā ar tām parādījās arī pieņemami motori - par piemēru varam paņemt pirmās paaudzes oktāviju, tādu necilu un pelēcīgu mašīnu - jau no sākuma tā bija nopērkama ar 110 zs dīzeli un 150 zs 1.8 turbiķi; vēlākos gados pienāca klāt arī to motoru jaudīgākas versijas. Ar ko tas motoru klāsts atšķiras no otrās paaudzes Toledo un Boras? Oktāvijā ir šādi tādi nemotori kuri tiem abiem pārējajiem nav, Toledo bija pieejams arī ar 2.3 VR5, un Bora arī ar VR6.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Deviņdesmito gadu vidū bija citi apstākļi tirgū nav vērts to salīdzināt ar tagadējiem apstākļiem. Un Renault tomēr nav tāda līmeņa brends kā VW, tāpēc viņu Dacia ir krietni prastāki par Škoda un Seat. Attiecīgi cenas ir zemākas un motoru/ekstru pieejamība ir ļoti ierobežota. Pašam Renault brendam nākas konkurēt ar Škoda.

Dacia-Renault stāsts gan no sākuma ir līdzīgs kā tas bija ar Škoda-VAG. Tikai starpā ir 10 gadi. No mazpazīstama budžeta auto brenda tiek izveidots labi atpazīstams un populārs auto brends, par kuru var prasīt arvien vairāk naudas. Ja Škoda jau ir panākusi respektablu līmeni, tad Dacia viss vēl ir procesā.

Lielākā viltība ir nekonkurēt pašiem ar sevi. Piemēram, Octavia lieliski aizpilda nišu kas ir starp Golf un Passat. Tāpat Dacia Logan aizpilda nišu starp Clio un Megane.

sensei Reģ.: 27.12.2019
6 1 Atbildēt

Labvakar auto draugi, man ir pozitīva pieredze ar BMW 318d, aut, 2016, F31. Nu jau būs 1,5 gadi LV, no SWE, tika iegādāts uz kantori par 12,4+pvn. Servisā tikai eļļas maiņas, gan šovasar pie Recro arī pilnā automātam. Patreiz ir 211k nobraukums, sanāk pa LV ap 40k. Ērts, ekonomisks, Ķekava-Rīga ap 4,5L/100km, reizēm ir sanācis 3,8 ja ļooti piedomā. Eļļu neēd vispār, mainu ik pa 10k. Tas ir jaunais B47 motors, izcili kluss priekš 4-cyl. Vienīgais, droši ka drīz nāksies ķēdi mainīt un te nevaru saprast kur to labāk darīt, jo ar Inchape ļoti bēdīga pieredze, ar Wess itkā labāka, bet tomēr doma ir atrast kādu "savu" meistaru ar bembju specializāciju.. ir kādas rekomendācijas?

Dalos ar šo jo liekas diezgan labs, kvalitatīvi būvēts auto.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
26 3 Atbildēt

vai tad bmw power neesi interesējies par labu meistaru?

sensei Reģ.: 27.12.2019
0 0 Atbildēt

ar iepriekšējo auto kādu brīdi servisojos pie viena no powera favorītiem, līdz dienai kad nejauši biju liecinieks kas un kā tur reāli strādā... hmm. fasāde ir viena lieta, bet reālie darītāji, lūk tas ir svarīgi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

sensei rakstīja: Labvakar auto draugi, man ir pozitīva pieredze ar BMW 318d, aut, 2016, F31. Nu jau būs 1,5 gadi LV, no SWE, tika iegādāts uz kantori par 12,4+pvn. Servisā tikai eļļas maiņas, gan šovasar pie Recro arī pilnā automātam. Patreiz ir 211k nobraukums, sanāk pa LV ap 40k. Ērts, ekonomisks, Ķekava-Rīga ap 4,5L/100km, reizēm ir sanācis 3,8 ja ļooti piedomā. Eļļu neēd vispār, mainu ik pa 10k. Tas ir jaunais B47 motors, izcili kluss priekš 4-cyl. Vienīgais, droši ka drīz nāksies ķēdi mainīt un te nevaru saprast kur to labāk darīt, jo ar Inchape ļoti bēdīga pieredze, ar Wess itkā labāka, bet tomēr doma ir atrast kādu "savu" meistaru ar bembju specializāciju.. ir kādas rekomendācijas?

Dalos ar šo jo liekas diezgan labs, kvalitatīvi būvēts auto.

Savulaik remontējos un apkopes tasiīju BMW Wess Select servisā. Ļoti labi vīri strādā. Ja Inschape piedāvāja visu izpūtēju mainīt (vairāki tūkstoši eur), tad Wess prata sametināt izpūtēja gofru, bet jau par 100 eur un tādu piemēru daudz.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Toties man par jaguāra pliku diagnostiku vien Inchcape nokāsa 160 euro un par divām sūdzībām diagnoze bija "nu, tur jāskatās..."

sensei Reģ.: 27.12.2019
0 0 Atbildēt

Jā patreiz esmu Wessā. It-kā normāli viss, bet. Vasarā pats jautāju ko darīt ar automāta eļļas maiņu, šie pilno nevar, izdarīju to Recro, ok, pieņemsim ka specifiska štelle. Recro pie reizes paši!! nolasīja kļūdas un iedeva man izdruku ar kādām 3, itkā nebūtiskas, bet tomēr.. kas tas par servisu kur man pašam viss jāprasa un jāzin. Par ķēdi pašam jāuzprasās, it-kā šie pārbaudīja, ok. Vispār skaitās ka šiem motoriem ilgi iet tās ķēdes.

Laikam pamēģināšu pieredzi pie Bavarian (RSA workshop), redzēs, svarīgi ka šie lieto elektronisko servisa grāmatu kas ir ļooti feina štelle Bmw.

sensei Reģ.: 27.12.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Toties man par jaguāra pliku diagnostiku vien Inchcape nokāsa 160 euro un par divām sūdzībām diagnoze bija "nu, tur jāskatās..."

Ar Inchape man ļooti bēdīga pieredze. Iepriekšējam auto to pērkot tur uztaisīja diagnostiku, novērtēja remontus uz apm 350. Nenoticēju un aizbraucu pie powera čaļa, tur saskrēja 1,5k un eļļa suloja 5 punktos, nekā no tā Inchapā neredzēja..

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 2 Atbildēt

jaguāru vajag dzīt uz uk taisīt apkopi

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Labs vakars, man vajadzīga neliela palīdzība. Īsumā vajag hondai akordam 8 2.2 dīzelim nomainīt eļļu. No iepriekšējās maiņas stāv uzlīme 5w40, uz eļļas vāciņa acea c2, manuālī vispār brīnumcipari sarakstīti sākot no 0w20 līdz 10w40 atkarībā no apstākļiem. Meklējot 5w40 acea c2 nekā neatrodu, 5w40 c3 ir, c2 tuvākais ir 5w30. Internets visu ko saka, bet nepasaka vai var c2 vietā c3 liet, jo gribās tā kā pie 5w40 palikt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

2008 gads - vai pareizi sapratu ? Man ir FR-V 2,2 dīzelis. Pie Hondas servisā visu laiku lēja 0w30 un tāda tam bija parakstita, precīzi vairs klasi neatceros - bet te kaut kur pa visu iAuto noteikti esmu izmuldējies. Neatceros tadel, ka pedejo mainu pie 300K.uztaisiju sev pie darba maza servisa un tur ielēja 5w40, kas nav baigi labi, bet nu nomirt nenomirs, tagad yz ziemu veseligāk bus pāroet atpakaļ. Mēģināšu atrast speceni tai eļļai, jo kaut kur noteikti bija kanniņas bildi ko no SAN motors nopirku. Atceros tikai ka tā uzreiz atbilda BMW LL4 eļļām (longlife 4). Prieks ne no tiem lētākajiem ...

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Konkrētais auto 2010, bet nu viņas no 8ā gada nāk jā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

fuckups, bildi nevaru atrast bija Castrol Edge 0w30 bet klasi neatrodu, neesmu pierakstijis, bija tikai bildē.

Bet vispar piezvanot uz SAN motors Berģos man vienmer ir sakarīgi atbildējuši uz jebkuru jautajumu par Hondām, gan jau ka ari citur tāda pati attieksme (citur nav būts tik bieži kā Berģos)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Liela aizdoma ka atradu ACEA C3, jo tagad vairs nav tādu Castrol Edge produktu, tie ir pārgajuši uz Castrol Magnatec zaru. tatad 0w30 ACEA C3 manam 2,2 DTEC ir tikusi lieta sākot no 150K nobraukuma lidz apmēram 280K, pec tam aizgāja cits brends (ne Castrol) un pedejos 10 K (311K) šobrīd ir pat laikam stipri prastāks 10w40 ieliets, jo baigi nepasekoju ko.tas mazais serviss ielēja ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ienāca prātā paluret Hondas sevisa rēķinos - dažu uz ātru roku:

100K - Castrol SLX PRO 0W30 C3

150K SLX PRO Powerflow LL04 0w30

165K - Castrol SLX PRO 0W30 C3

un vēl kadas pāris redzu ar konkretu Castrol, un tad ir vēl pāris reižu Mobil 5w30 (220K ar 1x un tad jau pie 280K Mobils caur un caur)

Un par Edge laikam nav taisnība tas kurs Edge Titanium joprojām ir C3 un BMW LL04 utt.

P.S.pēc grāmatas ir citas klases, cita starpā, un arī ļoti plašs viskozitātes diapazons.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Tev būtu iepriekšējā paaudze vai kā(jo C3 liets)? Uz eļļas vāciņa nav nekas rakstīts? Palasīju kārtīgāk manuāli, tur ir 5w20 kā visoptimālākais minēts

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es īsti nezinu kas ir liets jaunam, bet kad motors bija jau pec garantijas tad aizgaja šie. Vāģis ir 2008. gada.

Tehniski var liet jebkuru viskozitates klasi kas manuāli noradits, bet ja teiksim sanak 2x pa gadu mainit tad vasarai labaks būs 10w40(vai 5w40 vai ko nu tur konkretais manualis par to saka) un man piem. uz ziemām vajadzetu vismaz 0w30, ja brauc cauru gadu tad 0w30 ir manam optimals vidusceļs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
9 0 Atbildēt

Neredzu iemeslu, kāpēc būtu jālej 5W40, jo īpaši, ja manuālī nekas par to nav teikts? Ņem specifikācijai atbilstošu 5W30 un neķer kreņķi!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es par dīzeļiem neesmu īpaši iedziļinājies, bet tās pielaides iet uz augšu un droši var liet iepriekšējās vietā. Tojestj, ja tev ir rakstīts liet C2, tad droši vari lietot arī C3. Otrādi nē

Piemēram aziātiem benzīniem tagad jaunā pielaide GF6 un to droši varu liet savā 2008.g. Kijā, jo tad tālāk, iespējams, pa GF4 nebija tikuši.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un ja nemaldos Hondai oriģināli iet 0w 30. Te tak tais servisos visām mašīnām lej vienu eļļu, neies tak speciāli Hondām meklēt. Neskaties uz to, kas bijis ieliets iepriekš, silti iesaku

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, no vienas puses saki, ka var mainīt specifikāciju, no otras, ka labāk neliet ko iepriekšējais lējis.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es tā neesmu teicis

ACEA klasifikācija ir viens no pamata standartiem smērvielu rūpniecības nozarē, kuras ietekme pakāpeniski pieaug arī ārpus Eiropas. Tā kā ACEA klasifikācija un prasības pret smērvielu ekspluatācijas parametriem pēdējo reizi tika mainīti 2012. gadā, jauninājumi, kuri 2016. gadā tika ieviesti ACEA klasifikācijā, ir nopietns solis smērvielu industrijā. Šis solis nozīmē, ka salīdzinot ar ACEA 2012, ACEA 2016. gada standartā ievērojami paaugstinājušās prasības pret smērvielu tehniskajām īpašībām.Mūsdienu dzinēju tehnoloģijas un biodegvielu pieaugošā popularitāte ir radījusi vajadzību noteikt stingrākas prasības pret dzinēju eļļām. Jaunais ACEA 2016 standarts ietver vairākas izmaiņas un jauninājumus gan klasifikācijas sistēmā, gan testa pārbaudēs dzinējos. Augstākas prasības tika ieviestas arī attiecībā uz degvielas ekonomiju.

Mazāks degvielas patēriņš un jaunā C5 klase

Papildus absolūti jauniem, kā arī atjauninātiem testiem, ACEA 2016 klasifikācijā izmaiņas ir skārušas arī C specifikācijas struktūru (vieglo automobiļu benzīna un dīzeļa dzinēji). Rezultātā tika ieviesta ilgi gaidītā, jaunā C5 klase, kurā ietvertas dzinēja eļļas, kas paredzētas dzinējiem ar izplūdes atgāzu neitralizācijas sistēmām. ACEA C5 pirmkārt attiecas uz motoreļļām ar viskozitāti SAE 0W- un 5W-20, kuras ir nepieciešamas, lai izpildītu visas, aizvien striktākas, prasības attiecībā uz degvielas patēriņa ekonomiju. Piemēram, C5 klases motoreļļām ir jānodrošina par 2% lielāku degvielas patēriņa ekonomiju salīdzinot ar C3 klases motoreļļām.

Jauni blīvslēgu materiāli

Papildus jaunajām dzinēju tehnoloģijām ACEA 2016 ņem vērā arī jaunākās tendences blīvslēgu materiālu sfērā. Jauniem blīvslēgu materiāliem, tādiem kā ļoti augstas nodilumizturības elastomēri, nepieciešama testu modernizēšana.

ACEA A1/B1 klase atcelta

2016. gada ACEA klasifikācijā tika izņemta A1/B1 klase. Tā kā ACEA C5 klase aptver pašas zemākās viskozitātes klases un ir saderīgs ar izplūdes gāzu neitralizācijas sistēmām, vajadzība pēc A1/B1 klases pazuda.

Benzīna dzinējiem ar tiešo iesmidzināšanu (GDI, FSI, Hpi, JTS…) un turbopūti (TGDI, TFSI, EcoBoost …) nepieciešamas eļļas ar uzlabotiem ekspluatācijas rādītājiem. Tādēļ ACEA 2016 ietvaros tika ieviesti divi jauni testi, lai varētu novērtēt dzinēja eļļu efektivitāti cīņā ar nosēdumiem un uzauguma/aplikuma veidošanos turbokompresorā un uz virzuļiem. Tas ietekmēs turpmāko vieglo automobiļu dzinēja eļļu segmenta attīstību, kur tiešās iesmidzināšanas tehnoloģijas tiek izmantotas aizvien plašāk.

Tās būtu par klasifikācijām.

Rezumējot, jo augstāka pielaide, jo kvalitatīvāka eļļa tiek lieta motorā. Atiecīgi ja tev ir C2, tad droši vari liet C3, 4,5. Otrādi nedrīkst ja ir prasība lietot C4 tad nedrīkst liet C3. Protams liet tu vari ko gribi vienkārši veidosies visādi apaugumi, katalizatori izbeigsies utml. Un 5w 40 ir tikai viskozitāte, ne pielaide. Parasti jo zemāka viskozitāte, jo eļļa ir plūstošāka, kvalitatīvāka. Piemēram dīzeļiem ir tieksme aukstā laikā nepielaisties, sevišķi veciem modeļiem. Tas ir tāpēc ka motorā ir augstas viskozitātes eļļa, piemēram 10x40, un aviņa ir tik bieza, ka pie - 10 nespēj cirkulēt motorā.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Ok, paldies!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Ja cieni savu auto, maini eļļu 5-10t km max! Punkts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu te es teiktu katrs pats skatas, ja auto ir daydz maz rets un/vai paša acīs vērtīgs, vai tiek izmantots pa reizei arī trasē, tad ir vērts tā darīt (biežāk mainīt eļļu). Man ar FR-V 2,2 dtec 0w30.longlife kas der visiem 20Kkm, pie 310K uz pulskteņa ir 2 citas lielakas "problēmas" - rūsa un jau otrais stūres pastūzis iet uz galu( pirmais vai nu brāķis vai kāds paliels "sūc" eļļā- saka "piekost" stūri) . Un pastūža cena tada ka tur praktiski 2 labus motorus var no šrota nopirkt (bet esošais motors pat apskate dūmu.neizspļāva nevienā piegājienā)... un man FR-V ir pārgājis kategorija "kabluks", ja joprojām erts 6 degunu vizināšanai, bet vairak izmantoju ja kravas verki, kur salieku instrumentus, paleti (ne eiro - tik liels tur neiet iekšā pa durviju šķirbu)/whatever lai vestu.

P.S. mainiju eļļu intervālā no 13-20Kkm ...

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Tad jautājums, ja maina šādos grafikos, vienalga ko tur liet iekšā? Es jau nejautāju kad liet, bet ko liet.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cik bieži pa gadu maini eļļu ? Ja visu cauru gadu tad 0w30, ja tavam "grāmata" pieļauj.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka ies reizi gadā, ja vien nesākšu kkur vairāk braukāt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Īsumā, nekad nevari būt 100% drošs kas taj traukā ir iekšā. Tad ielejot kaut vai nejauši parastāko zapti un nomainot ātrāk ir dzinējs tikai tīrāks palicis. Ir bijuši precedenti tā ka ir arī sava pieredze.

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..44
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti