- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man bāka pēc rūpnīcas datiem 80l a staķikā vairākas reizes līdz klakš pielejot ir bijuši ~82l un bāka pie tanka piebraucot nebūt nav bijusi pilnīgi sausa bet nu tā ka rāda vel kādus 40km dabraucamus
var jau būt ka man ir īpašā lielā bāka
runājot par šitiem statoil utt. degvielas krānu regulējumiem... vnk ļautiņi tiek čakarēti un ja parēķina uz kopējo apjomu cik lielu summu sastāda šis nedalietais degvielas daudzums tad padomājiet kāds tur cipars sanāk bonusā...
Baisulis rakstīja:
shibernieks rakstīja: runājot par šitiem statoil utt. degvielas krānu regulējumiem... vnk ļautiņi tiek čakarēti un ja parēķina uz kopējo apjomu cik lielu summu sastāda šis nedalietais degvielas daudzums tad padomājiet kāds tur cipars sanāk bonusā...
Ārprāc,užās. Ko nu?? Nu tak ej un uzraksti iesniegumu metroloģijas vai kurā tur dienestaa,lai pārbauda. Neīdi tik.
Šņabi ar,izrādās,lejot mazāk un maizei gan jau ar nav precīzie grami.
ej takš tu ratā jefiņ!
tāpat kā esmu lējis tā liešu un tāpat i tevi i mani atradīs kā apčakarēt. tā ka nomierinies puņķutapa. te runa gāja vnk par būtību kā tādu nevis jautājuma vai apgalvojuma formā ko darīt ar statoilu vai statoilu vaig uzpērt gaisā!
abet tas jau tev tavā šaurajā pierītē nedaleca ne?
TDI rakstīja:
druknais1 rakstīja: Esmu seit iesacejs.Kas ir user manualis?
lietotaaja instrukcija atrodas auto cimdu nodaliijumaa ( ja ir )
P.S. uzzvani uz RAAP kaarbu servisu , tie zinaas
es gan neieteiktu RAAP ieteikumus ņemt vērā. ja vien viņiem nav zinātniskās izpētes institūts kurā strādā daudzi zinātnieki kuri ir eksperti eļļu lietās tad man jāsaka ka viņi paši kautko sagudro un tad sagudroto laiž pasaulē tai pat laikā nerespektējot auto ražotāju rekomendācijas, kurām es piemēram ticu vairāk kā RAAP speciālistiem.
ps viss ir b/u no braļukas LT hura:
protams ka ar pa kluso nesamaina uz leišu b/u cimmermaņiem :kasp: :hihi
Magistrs rakstīja:
kolumbs rakstīja: Man liekas, ka no VOJAGER motoru lielā tilpuma tik izdabūta neadekvāti maza jauda ārā...
Reāli tie motori ir novecojuši, skatījos jaunā paaudze pavasarī būs ar 3.8 l motoru, kuram ir tikai 2 vārsti uz cilindru...
Nepaskatījos gan cik pakāpju automāts, vai joprojām tikai 4.
Tas ir zemapgriezienu motors, tur jauda nav svarīga. Griezes moments ir vairāk kā pietiekošs. Cēlienā var noskriet gandrīz jebkuru bmw (izņemot M*).
beidz fleitēt pekstiņus!
reku info par tehn. datiem: catalog.auto.ru/...
cik daudziem bmw 0-100km/h ir švakāks par 9,6s kas ir labākās un jaudīgākās vojāgera versijas paātrinājums?!
Zoga rakstīja: Suns tas pats dzīvnieks vien ir,tātad lietojot šīs svilpes tu vari ieriebt kaimiņam-iesvilpt kaimiņa suni mežā,bet savējo pasargāt var ietērpjot suni svina kombinezonā!
kādā veidā svins aiztur to frekvenci?!
TDI rakstīja: tas vareetu buut BMW516Dkillers,
gudrs suns vel pēctam paprasa svina mētelīti lai frekvence netiek klāt
recluse rakstīja: Ir jau labs, ziemā pa M3 jau nu noteikti baudāmāks, bet RS4 labāks. Reāli jau LV likumu robežās nav kur to jaudu un pārākumu tehnikā izmantot, bet nu patīkami, ka ir rezerve. Ja nesatrauc patēriņš un cena, tad visumā atbalstāms pasākums. Subjektīvi, man jau liekas, ka 3.0 Tdi Q arī nebūtu slikta izvēle.
ko tu tur fleitē?! :haha:
LV un nav kur to jaudu likt?! :hihi
tā var runāt tikai tāds cilvēks kas nav sēdējis pie normāla aparāta barankas
un to saka pepiņš kurš pac pilnu galeriju piekrāmējis ar franču žiguļa bildēm
juha rakstīja:
anonimikis rakstīja: kantainie džimbuļi tāpēc nemaz visos maršrutos nebrauc. 4. 5. 10. 11. maršrutu tie nevar izbraukt.
11. maršrutu izbraukt viņi var. Kad notiek dziesmu svētki vai kaut kādi citi masu pasākumi Mežaparkā un pēc 11. tramvajiem ir pastiprināts pieprasījums, tad kantainās kastes šajā maršrutā ripo dziedādamas. Ja pats nebūtu redzējs, tad te nerunātu.
5. arī pac esmu braucis ar kantaino
Bremžu disku nolietojumu nevar mērīt km.
1. un būtiskākā atšķirība ir automāts vai manuālā kārba.
2. braukšanas stils.
Diskus ir jāmaina tad kad tie vai nu sametas vai ir sasnieguši minimālo biezumu kurš pārsvarā ir vai nu uz pašiem diskiem atzīmēts vai arī ražotāja līdzi dotajos pavadokumentos minēts.
Disku materiāli un kvalitāte ir nevis palikusi vājāka bet gan uzlabojusies. Protams neiet runa par to širpotrebu kurš nav paredzēts braukt ārpus pilsētas.
Bremžu diskus lietojot jāievēro kā jau te iepriekš teica lai kluči nav pārlieku cieti kas noved pie disku pārmērīgas dilšanas, karšanas un līdzarto samešanās. Sametas viņi pārsvarā dēļ straujas bremzēšanas ar neuzsildītām bremzēšanas virsmām un otrs variants pārāk straujas atdzišanas... ar sakarsētiem diskiem izbrauc caur lielu peļķi vai arī vnk ziemā pie tirdzniecības centra nosviež auto. Ja sporta auto pēc kārtīgas braukšanas dzesē bremzes tad nevajag iedomāties ka uz ielas auto darbojas citi principi.
p.s. Ursis vispār varētu paklusēt jo viņa zināšanas acīmredzot aprobežojas ar audi c4 un velosipēdu.
Kas tās atkal par muļķībām?! Automātam vienmēr pie vienādiem auto un vienāda braukšanas stila bremzes dils vairāk!
Būtisks aspekts ir arī auto massa kas bremzēm jāaptur un bremzes krietni ilgāk kalpos 1t smagam auto kā 2t smagam.
tad piepiņķerē vel klāt jaudu! jauda, massa, bremžu virsma... 1t smagam auto un 2t smagam parēķini bremzēšanas virsmas... varu tev pa 99% apgalvot ka bremzēšanas virsmas neatšķiras pa 2x
vari man nepiedziedāt pilnas auses ar zīmuļa tekstiem
runāju no pieredzes ar maziem manuāļiem un lieliem tomātiem.
massa ietekmē bremžu dilšanu un plecs ir laba lieta tik parēķini kāda atškirība uz abiem pleciem piliktajam spēkam un kāda ir atšķirība bremžu kluču virsmai kas bremzējot nonāk saskarē ar disku
Centis_Nuudele rakstīja:
shibernieks rakstīja:
Būtisks aspekts ir arī auto massa kas bremzēm jāaptur un bremzes krietni ilgāk kalpos 1t smagam auto kā 2t smagam.
Saskaņā ar tavu teoriju fūrēm bremžu diski būtu jāmaina katru nedēļu.
teorija nav. ir apgalvojums no pieredzes un ticu ka to varētu arī pamatot ar zinātniskiem aprēķiniem
katru reizi kad vajag samazināt ātrumu tiek spiests bremžu pedālis. neitrālajā nevar īsti paripināties un ar ātrumiem bremzēties īsti nevar.
daudzus gadus biju manuāļu štepselētājs nu jau gadu automāta vergs znaju a čom runāju
lašaras :hihi
bremzes automātam dilst ātrāk kā manuālim un atstāj auto svars iespaidu uz bremžu dilšanu.
fūres piesaukt ir stipri diletantiski jo te runa iet par viegliem auto ar kuriem pārvietojas ātrāk kā ar kravu pārvadājošu auto.
i-auto publika ir laikam ar to unikāla ka tāda vairāk nekur nav un tik daudz aplamību un neloģisku lietu tikai te var izlasīt
par bremžu dzesēšanu tas pārgudrinieks laikam to vien ir darījis kā skatījies tv un ļurinājis ar prastu ielas auto
nestrīdēšos ar jums jo paši tāpat esiet "gudri" un visu ziniet :hihi tik nez kādēļ par i-auto iezviedz pat sētas krancis
uzliktos sodus jāapmaksā gada laikā. pēctam nepamaksātie sodi tiek nodoti piedzinējiem.
iesaku visiem SIA "Veģu auto" uz vienības gatves!
viņi tur specuki uz žiķeļu un gazika līmeņa auto virsbūves un tās detaļu labošanu un krāsošanu! neko labāku gan viņiem labāk nedot lai arī parex ar viņiem labprāt strādā
man jau no augusta vidus sola sola sola... bet solījumus nepilda.
kvalitāte karoč bēdīga. pie sevis esmu nolēmis ciest vel kādu nedēļu un tad braukt aprunāties ar tās krāmu bodeles šefu, ja nebūs rezultātu tad raksts tiks arī i-auto redakcijai.