Mekleeju 2.0 ASCONAS motorinju...
Ja kaadam vajag varu piedaavaat pr. spoguljus ASCONAI - elektriskos...
Mekleeju 2.0 ASCONAS motorinju...
Ja kaadam vajag varu piedaavaat pr. spoguljus ASCONAI - elektriskos...
350 sm3
Un vēl man neskaidrība par ģenerātoru - bet tas jau pēc tam. Vēl neesmu iebraucis vecajās aizdedzēs...
aicih
Skatos tava normālā kārtībā... līdzīgi manējai... tikai tur ir DAUDZ darba ko darīt...
Par tām vecajām aizdedzēm - manējā nelādē - iespējams tas relejs nenostrādā, varbūt nav kontaktu...
aicih
* tavai tās ribas ir
* tavai jawai ir veikti šādi tādi uzlabojumi..
Vislabāk man liekas ir meklēt Latgaliitee...
Esmu atradis vienu čehu mājaslapu - visas detaļas var dabūt jaunas - pat gumijiņas, bāku, izpūtējus uttt... Tikai tas maksā $
Es jūtu, ka visi ir sarosījušies... Par to man ir prieks.
Savu atzinību varu teikt šai lapai: jawaold.ru
ir pieejama diezgan laba informācija - shēmas izprintēju!
Šajā mājaslapā var nopirkt (cik noprotu) jaunas rezerves daļas: www.jawamarkt.cz
Vispār prieks, ka vēl ir tik daudz jawas palikušas un zinātāji arī ir...
Principā visu var nopikt :
spuldzīte - 1E
Virzulis ~ 14E
Cilindri ~60E
Svece ~ 2E
Sēdeklis ~ 50E
tikai jāpasūta no CZ
Es ļoti ceru sestdien vai tuvākajā laikā to motoru aizvest uz mazgātuvi un ar augstspiediedienu nomazgāt tīru... lai būtu spīdīgs... visas ribas un eļļas nomazgās... un tad jau varēs atkal likt pamazām visu kopā + drīzumā iespējams pie meistara vedīšu sēdekli, lai apšūtu...
PAL - šobrīd vēl neesmu sācis remontēt elektrību, bet kāds ir tavs viedoklis par to, ka nelādē aķi? Tu norādīji, ka relejs esot sūds - kādas alternatīvas?
Kā ar motora forsēšanu jawai? Kāds ir kaut ko pārtaisījis?
* Cilindra galvas sēdināšana?
* Ieplūdes un izplūdes paplašināšana?
* Kloķenes atvieglināšana?
* Karburatora maiņa?
ursi - par to kloķeni - es nezinu kā jawaam, bet man bija kartings ar minskas motoru - tas bija forsēts. TAd nu lūk - kloķene bija pārtaisīta- novirpots viss liekais un tā vietā uzlikts alumīnija - lai būtu vieglāks.
PAL - Kad akumulaators uzlaadeets - lec ar kurbuli pavisam viegli. Taču nedaudz pabraukājot tas izlādējas. Ja aizdedzes atslēgu pagriezh preteejaa virzienaa (pa kreisi), tad motors turpina strādāt.
Ja uzgāzē tā vairāk - tad liekas, ka gaisma paliek spožāka (laikam sāk lādēt), ka apgriezieni nokrītas, tā uzreiz blāva gaisma. Kā akumulātors sāk izlādēties, tad viens cilindrs vairs negrib lāgā iet... beigās pavisam noģībst un viss...
Visdrīzāk tas ir relejs... Taču pagaidām nav ko strebt karstu, jo motors ir noņemt un gaida nelielu remontu. Shēmas man ir...
PAL - tāds arī mērķis - uzpucēt, sataisīt un baudīt šo ķiršu sarkano krāsu!
Siksparnis rakstīja:Tikai nevajag ja, mēs jaunības dienās ar dņepru ar bleķeni vilkām līdz 115-120km/st , ar jawu kaut ko tādu nemaz nevar izdarīt.
Jawu ar blakjeni? Jawa 120 toch iet - esmu braucis divataa ar vecu jawu - un 120 veel nebija max
Es ar laukos savulaik braucu ar pusi no lielā akumulaatora... skaabe uz bedreem sljakstiijaas aaraa... dreebes saira gabalos... mocis saruuseeja...
Teti - nu jaaa - taveejaa patiesi labaa kaartiibaaa... ruupeejies par vinju!
aicih- tev taa java uz izjaukshanu vai arii tu domaa turpinaat lietos/remonteet?
Sestdien iespējams aizbraukšu uz centrāltirgu/latgalīti... paskatīšos kas ir pieejams. Pēts tam pastāstīšu kas labs tur ir...
Mani interesēja šāda lieta: jawa'aam liekot pirmajā ganģī sajūgs pats izspiežas. Tur ātruma pārslēdzējs ir savienots kaut kādā veidā ar sajūgu. Taču man tas "kronšteins" ir noņemts nost - tas nozīmē, ka pārslēdzot gaņģus noraustas motorīts un pirmajā gaņģī jāliek ar izspiestu sajūgu.
Rekur bilde - diemžēl fotogrāfēju aizdedzi nevis to sajūga mehānismu (šobrīd motors ir noņemts nost un gaida remontiņu).
foto.inbox.lv/ksneps/JAWA/08_05_2005_052.jpg
Varbūt kādam ir bilde ar to sajūgu - kā tam visam ir jāizskatās.
Drošvien nekas sarežģīts - vienkārši gribu redzēt kā tam jāizskatās. Es pat zinu kur meklēt manuāli. THX.
Vakar izjaucu karburātoru - Par pārsteigumu - bija pilns ar smiltīm Visu iztīrīju, saliku kopā. Tagad stāv uz plauktiņa un gaida savu kārtu.
Pietika ar lupatiņu kārtīgi izberzt un bija ok. Izpūtu arī.
Par to sajūgu - nākamajā nedēļas nogalē paskatīšos.
Pietika ar lupatiņu kārtīgi izberzt un bija ok. Izpūtu arī.
Par to sajūgu - nākamajā nedēļas nogalē paskatīšos.
Šodien sēdekli atdevu pārvilkt. Uz maija beigām būs gatavs!
Par to Karbūzi - viss ir OK. Šī nav tā lietas, kuras dēļ es slinkotu.
P.S. Dubļu bleķi no iekšpuses ar kaut kādu piķi/darvu. Nevar saprast kur rūsējis, kur smiltis, kur darva... sviests///
Nea - es domāju psrs laikos ceļš bijis noliets ar darvu vai piķi un tas salipis apkārt + smiltis. Nezinu ko darīt: Atstāt kā ir (+nopulēt) vai arī tomēr visu slīpēt nost un krāsot pa jaunu. Visdrīzāk, pagaidām paliks kā ir. Nav īsti skaidrības kā tas bleķis aizmugurē izskatīsies. + aizmugurējie amortiņi ir pagarināti un pakaļa šobrīd ir sacelta gaisa (neraksturīgi jawaam), kas man nepatīk, jo riepa ķeras pret rāmi.
Vo vo - izpūtējs manējai ar sarūsējis - jāmaina.
Mana arī pagaidām izskatās nevisai. Būtu jāmaina kāpšļi, rokturi, trosītes... jāuzliek normālas riepas... utt. Un tas viss maksā $$$
Mani interesē ASCONAS (GT) 2l motors... Kas zin kur dabuut?