Runājot par metodiku. Kāpēc nepiekrītu Raimondam. Tāpēc, ka tas ir baigi garlaicīgi - mācīties par omiem, kiloomiem, pēc tam par faradiem, pikofaradiem. Galu galā, būvējot shēmu, būtu taču jāzina arī kā strādā tranzistors un ne tikai. Protams, ja visu to zina, tad varbūt uzreiz var bez kļudām uzbūvēt perfektu shēmu. Ja līdz tam tiek. Es 14 gadu vecumā pēc pāris šādām teorētiskām nodarbībām ietu spēlēties uz citu smilšu kasti. Savu pirmo rādžiņu salipināju, gandrīz neko nejēgdams no šīm lietām, arī nemācēdams lodēt. Protams, ka sekoja aplauziens. Skaņa bij tāda, ka vārnu nevarēja atšķirt no cīruļa, bet tas verķis tomēr darbojās. Tad jau varēja pētīt, kas un kāpēc notiek, kāda mārrutka šitajā vietā ir pretestība, bet tajā kondensators, un kas notiek, ja šito pretestību nomaina ar to. Bet tā - bez kādas jēgas mērīt kiloomus - paldies!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Doma jau Raimondam laba, bet risinājums ir galīgi garām. Pirmkārt jau Iauto nav īstā vieta, kur izkliegt savu sāpi. Ir taču gan Tevalo gan EOZ forumi. Bet, ja palasa tos, var redzēt, ka viss notiek. Ir ļaudis, kas par šīm lietām interesējas, uzdod jautājumus, un ir kas var uz šiem jautājumiem atbildēt. Otrkārt - apmācības metodika. Esmu elektroniķis, bet ja man 14 gadu vecumā kāds pēc šadas programmas būtu sācis mācīt elektroniku, es tagad droši vien būtu grāmatvedis.