Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Bracus 12.01.2012 10:50

Atradu vienu ideālu.

suchen.mobile.de/...

Jābrauc pakaļ.

Bracus 12.01.2012 10:44

O. Pie bračkām leišos pat ar ādas salonu ir pieejams. Un pie tam manuālā kārba. Pie mums tikai automāti.

www.plius.lt/...

Bracus 12.01.2012 10:22

To Taaneko:

Cik noprotu tad tev ir šāds Espace. Moš vari iemest tel. nr. uzzvanītu tev un aprunātos par šo auto. Jo cena tiešām ir ļoti vilinoša šim auto. Vismaz tam ko tikko ieliku linkā. Principā pa tādu cenu jau var ņemt un nedomāt vēlāk par pārdošanu. Tā vērtība ir jau tā zema tā kā kristies vairs daudz nav kur.

Ja negribi likt Nr. šeit tad atmet uz bracus@inbox.lv

Bracus 12.01.2012 10:17

Ko Espeisu slavētāji un nīdēji saka par šo variantu?

www.ss.lv/...

Cena jau nu ļoti vilinoša. Tikko uzlikta jauna gāzes iekārta. Pilna komplektācija izņemot ādu utt.

Bracus 12.01.2012 9:35

Sorry tikko paskatījos. Jaunāki nemaz nav. Jaunākie tikai D.

Bracus 12.01.2012 9:34

Te takš bij runa par 2,2D. Un vēl bij rakstīts ka no 2000.g. beigām nāk ar dci kaprīzo. Tjipa to labāk nē.

Tad jau B/G variants var būt arī jaunāks jeb kā? Karoče te tie Espeicu ieteicēji varētu iemest kādu linku uz konkrētu pēc viņu domām normālu un ņemamu auto.

Bracus 12.01.2012 9:31

A par kādiem Espaciem ta te runa gāja? Par to pašu variantu B/G?

Bracus 12.01.2012 9:21

Te bija runa par tiem Espeiciem.

Intereses pēc apskatījos kas ir piedāvājumā.

www.ss.lv/...

Šis liekas par tīri sakarīgu ciparu. Dizainiski gan ne īpaši pievilcīgs. Un skatos ka diez ko liels piedāvājums ar viņiem arī nav. Tas varētu liecināt vai nu par to ka ļoti nepopulārs vai arī .... slikts. Bet varbūt tik labs ka neviens viņus nepārdod

Moš jābrauc apskatīt. Lai gan no aprīkojuma viedokļa jau nu šis nestāv ne klāt CTC limitedam.

www.ss.lv/...

Lai gan šim arī cena nedaudz augstāka.

Kurš var pakomentēt kā ir ar gāzes iekārtu. Zvanīju par šo taunu un prasīju. Viņam esot praktiski 3 gadus veca iekārta. Vai tā laba vai slikta jau pa tel. neviens neteiks. Vai mēdz būt ka iekārta savu ir nokalpojusi un tad viņa jāmaina? Nu protams ne jau viss bet kaut kādas komplektējošās daļas (reduktors, sprauslas utt.). Tas jautājums par tēmu vai nav jārēķinās ar papildus izdevumiem šajā sakarā.

Bracus 11.01.2012 22:01

Slinkais rakstīja: nu neatceros vairs cik, tas tiesa. virsbūves pa lielam ir vienadas vecajam un jaunajam. un kā jau teicu, īsajam bagažnieks ir ka smārtam

Es zinu ka standarta bagāžnieks ir mazs. Bet man nav nepieciešams 7 vietīgs auto. Par cik viņam beņķi ir viegli izņemami tad 2 beņķus izmetot ārā vietas bagāžai ir atliektiem galiem. Un pie tam iespēja variēt bagāža aizmugurē vai pa vidu.

Bracus 11.01.2012 21:18

Slinkais rakstīja: a kas vainas grandam? par 15cm garaks, vismaz 3 rinda var sēdēt. īsajā pat bērnu ratus nevar ielikt bagažniekā, un mazais rezerves rats arī plakaniski tur nejiet. īsais ir pilnīgi garām

Nu nav starpība tikai 15 cm. Paskaties pāris lapas atpakaļ tur ierakstīju dimensijas. Ja nemaldos tad 29 cm starpība bija. Vismaz 2001.g.

Bracus 11.01.2012 15:09

Tātad lieta sekojoša.

Biju skatīties to CV. Un laikam (par cik te visi tik ļoti ir pret to CRD) kāds augstāks spēks nevēlējās lai es to auto nopērku. Jo piebraucot pie plača un knapi pieejot pie auto tam tika uzlikti numuri un jau citi pircēji dzina uz diagnostiku. Kā paši pārdevēji teica tad cilvēki ar lielu interesi jau vairākas reizes pētījuši auto tagad dzen uz servisu un pa 90% auto ir prom.

Intereses pēc pastaigāju pa citiem Tukuma plačiem un redzēju vienu Mazda 6. Likās normāls un ietilpīgs auto. Bet apakšā jau redzējās rūsas pleķi. Kā arī priekšā pie radiatora apakšējā balka diezgan jau aprūsējusi. Virsbūve gan vēl likās normāla. Bet laikam tādu ļoti rūsējošu auto par tādu naudu jau nu nav prāta darbs pirkt.

Bracus 11.01.2012 15:01

Slinkais rakstīja: tu taču esi dīvains!!! ja ne vel vairak. kāda mārutka pec tev ir iskristalizējies tikai 2.5crd? 3.8 ar gazi pateriņš ir tāds pats, un pat mazāk nekā CRD. viņām nekad nav jamaina nekāda zobsiksna, nekadas sprauslas, un sūkņi, nekadas turbo problemas. tam dīzelim pat termostats maksā pāri 100ls

un nafig vel pieminēt alternatīvu V70???? tie tak ir pavisam dažadi auto, pilnīgi nesalīdzināmi.

Par to dīvainību nevaru spriest. Bet katrs savā ziņā ir dīvains.

Palasi iepriekš rakstīto tad redzēsi kāpēc izkristalizējies CRD. Atkārtošu vēlreiz. Negribu GRAND. Ja parastais CV būtu ar 3,3 dabūjams tad moš arī tādu ņemtu. Bet tā kā šajā cenā tādi nav tad no šīs sērijas atliek vienīgi CRD.

V70 kā alternatīva minēta miniveniem kā tādiem. Jeb precīzāk sakot tā: ja ņemtu minivenu tad skatītos uz CV. Ja vieglo tad no tiem vislabākais V70. Vismaz pašam apskatot daudz autiņus tā ir likusies labas kavalitātes automašīna par šo cenu.

Bracus 11.01.2012 12:05

To GB12:

Kas tev pa auto?

Bracus 11.01.2012 12:02

GB12 rakstīja:

Nu, te ir arī tādi, kas ar 3 un vairāk inkognito gānās, tā ka, šis šoreiz nebūs īstais arguments. Bet prāta čakarēšanas stils tev ir tieši tāds pats kā viņam, tāpēc aizdomājos par to...

Nē šis toč nav tas gadījums. Esmu vienreiz reģistrējies šeit.

Bet par auto runājot visu cieņu tiem kas kaut ko konkrētu pasaka. Jo vienkārši cits raksta ka CV riktīgs sū.... bet pamatojumu nekādu nevar pateikt.

Runājot par iepriekš rakstīto un ieteikto viss kārtībā. Priecājos par to ko citi ir pateikuši ja tas ir licies objektīvs vērtējums. Jo piemēram ja paprasa kādam BMW lietotājam par auto tad viņš vienmēr teiks ka tas ir labākais pasaulē. Tas nekas ka citi lietotāji pat sūrojas ka vairāk pa remontiem dzīvo nekā brauc.

Man bij viens pazīstams kas brauca ar Volvo. Slavēja un cēla mākoņos. Visi citi slikti tikai Volvo vis labākais. Pārdeva nopirka BMW. Tagad visi slikti tikai BMW ir mašīnas.

Bracus 11.01.2012 11:54

OK. Saprotu ka pieredzes ir dažādas. Tas ir ar jebkuru auto. Vienam viss ir OK un viņš ir apmierināts. Citam auto galīgs sūds trāpījies.

Pateikšu savas domas. Par cik auto ir nepieciešams un tas meklēšanas process jau sāk piegriezties tad ir pieņemts lēmums. Pirkt vienu no 2 variantiem.

1. Vai nu tiek skatīts un pirkts šāds CV ar 2,5 CRDi jo cits (3,3 benzīns gāze no 2001.g.) variants no CV vienkārši ir krietni dārgāks.

2. Volvo V70 00-01.g. 2,5TDI ar jauno virsbūvi. Jo tas tomēr daudz maz zināms kā labs un izturīgs auto.

Tātad ko ieteiksiet no šiem 2 variantiem. Tie kas lieto CV un līdzīgos droši ka teiks ka tad tomēr jāņem CV jo ietilpīgāks ērtāks utt. Tie kas no šīs markas baidās droši ka labāk ieteiks V70.

Bracus 11.01.2012 11:44

GB12 rakstīja: tu gadījumā neesi reinkarnējies vw fans?

Domāju ka nē. Vai ta nav kaut kur info kad es esmu reģistrējies? Pilnīgi zinu ka VWfans te gānījās vēl krietni pēc tam kad es jau biju šajā portālā piereģistrējies.

Bracus 11.01.2012 11:42

GB12 rakstīja:

Jā, un tie pārējie tavi varianti par 3000 latiem "tikko no vācijas, dīzeļi ar 150 tk oriģinālo noskrējienu" ( ) būs mazāk nodzīti.

Nu bet domājams ka ir starpība. Vai 300-400 tk pa vācijas vai eiropas ceļiem. Jeb 200 tk pa LV gludajiem ceļiem. Parasti visi auto kas redzēti, lietoti un bijuši citiem paziņām no DE atnāk ar praktiski visām hadenes daļām joprojām oriģinālajām. Pie mums pēc 40-50 tk jau jāsāk mainīt. Pērkot jaunu pie mums tās maiņas sākas pie ~70 tk. Tā kā starpība ir diez gan liela. Protams jau var visādi braucēji trāpīties. Bet tas no manas personīgās pieredzes.

Bracus 11.01.2012 11:31

Tātad tika noskaidrotas sekojošas lietas par CV 2,5 CRDi.

Dārgi remontējamas sprauslas 140 Ls gab. Tas nozīmē ka degvielu nedrīkst liet nekādu kreiso. Jālej normālos tankos un tad tai nevajadzētu būt problēmai kas regulāri sagādās galvas sāpes.

Dārgs ūdenssūknis. Ja gadās ka mainot zobsiksnu tiek konstatēts ka tas iet uz galu tad jāmaina arī ūdenssūknis. Oriģinālais pirms kāda laika maksājis ap 300 Ls. Tajā laikā neorģ. neesot bijuši. Tagad TC motorā neorģinālais maksā 60 Ls. Tātad ir pieejams pa samērā normālu cenu.

Stūres pirksti esot tāda vājāka vieta. Lietojis jau 2 CGV un vairākas reizes tie esot restaurēti. Jauns maksājot ap 25 Ls.

Bukses kaut kādas esot šad tad jāpamaina maksājot ap 20 Ls. Bet mainījis esot pāris reizes.

Šīs elektriskās durvis mēdzot iziet no ierindas. Bet tas arī parasti neesot nekas drausmīgi sarežģīts. Vads pušu utt. Vai arī var nahrenizēt to motoriņu un taisīt kā parasti ar roku. Jo ar visu motoru esot smagi taisāmas.

Tātad neveins tāds ļoti liels arguments pret šo auto ar šādu motoru. Izņemot to sprauslu remontu. Bet kā jau rakstīju tad tai nevajadzētu būt regulārai vainai ja par auto rūpējas.

Bracus 11.01.2012 9:46

Tas jau tā nodzīts ka droši jau ārā jūk. 4 gadi un 180 tk. 45 tk gadā. Pa LV ceļiem tas jau ir jādzen uz pilnu ritošās restaurāciju.

Bet ja runājam par tēmu?

Bracus 11.01.2012 9:29

Kāds nezin cik tādam maksā zobsiksnas maiņa. Nu ar kādu papildus ciparu uz reiz vēl jārēķinās. Eļļas utt jau daudz maz visiem autiņiem uz vienu un to pašu cenu būs.

Bracus 11.01.2012 9:26

smaidiigais rakstīja:

nu tak paņem, aizdzen uz jēdzīgu servisu lai apstās visu plus un mīnus, pazvani u dīzeļservisu un pasaki ka tev šitādam kaut kādas probzas ar pielekšanu, un apjautājies cik maksā apskatīties, paķimerēties, sprauslu, sūkņa remonts!

Tur jau tā lieta ar tiem servisiem. Tas auto kā redzams ir Tukumā. Tur jau viņi visi pazīstami. Neviens serviss jau objektīvi viņu nenovērtēs. Visi čomi un sastāstīs ka viss OK. Uz servisu ir jēga braukt tikai lai paceļ augšā un pats no apakšas var apskatīt.

Nu bet tiešām nevienam nav nekāda pieredze ar tiem 2,5CRD. Varbūt kāds var te kaut ko pastāstīt. Par sprauslām dzirdēju ka remonts esot 140 Ls gab.

Bracus 11.01.2012 9:22

Kāds sakars tam ar sievu? Sieva pati atradās

Vienkārši par cik pašam nav bijusi nekāda personīgā pieredze ar šiem autiņiem tad prasu citu cilvēku domas.

Visi tikai saka ka no D lai izvairās utt.

Nu tad ir nonākts līdz secinājumam. CGV un CTC ir baigi liels un tik liels auto tiešām nav šobrīd nepieciešams. Un par cik tirgū nav arī pieejams neviens normāls variants (par cik tika ieteikts lai skatās no 2001.g. jo tas labāks par iepriekšējo) kas daudz maz iekļaujas šajā cenā. Tad no šīs markas kā izskatāms variants atliek vienīgi 2,5CRD variants. Un par cik tāds ir pieejams arī parastais CV tad to varētu kā variantu apskatīt. Cena protams nedaudz virs manas plānotās bet ja jau visi saka ka CV grūtāk vēlāk būs notirgot tad tāpēc izvēle un pilnāko versiju. Kā rezultātā ja auto būs labs varēs braukt ilgāku laiku. Ja nebūšu 100% apmierināts tad pilnāko versiju būs vieglāk pārdot.

Tātad objektīvus par/pret 2,5CRD studijā lūdzu.

Ja pierunāsiet ka tomēr šo D nevajag tad CV un CGV tiks svītrots no iespējamiem variantiem.

Bracus 11.01.2012 8:58

Ko tauta saka par šo variantu?

www.ss.lv/...

Jeb tomēr kategorisks nē dīzelim?

Bracus 10.01.2012 18:41

Slinkais rakstīja: pelēkais ir ņemams. ieteiktu izvairīties no pilnpiedziņas, bet nu ja auto labs, var pieciest.

Kā ir ar to autiņu? Tu saki ka it kā ņemams bet lai izvairās no 4x4. Bet šis jau ir ar 4x4. Tātad kā pats saki tad labāk no šāda exemplāra izvairīties. Bet kas par problēmu šiem 4x4. Cik dzirdēju tad vienīgi zupu 1-2 L vairāk rij.

Bracus 10.01.2012 17:38

Man bija tādi pati vaina. Tiesa pavisam citai automašīnai. Un kārba man bij manuālā.

Man bija tieši tāds sajūta kā saka anonimikis. Bet tas kas sitas toč nebija izpūtējs.

Arī bija tieši tāpat ka strauji uzsākot bija liels sitiens. Tāda sajūta ka kaut kur kaut kas padodas. Bet man tas troksnis vairāk nāca no priekšējās labās puses. Nu vismaz virziens. Problēma tika visai vienkārši atrisināta. Piefiksējot ka troksnis parādās strauji uzsākot braukt tika nolemts vairs neuzsākt strauji braukt

Un problēma pazuda kā ar roku noņemta.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti