Storms rakstīja:Tas lab, tas lab... Lab ka Statoili tukši. Mošk beidzot šiem sāks pielekt ka tā vairs nevar turpināt.
I vēl viens jancīgs jautājiens - Visi ņaud ka Mažeiķi ir monopols. A kāpēc tad lielie degvielas tirgotāji paši nesāk importēt degvielu? Piemēram Statoils un Neste? Abiem šiem kantoriem aiz dīķa visas lietas notiek - atliek iepildīt kuģī un pāris dienu laikā tankera saturs būs jau mūsu bākās.
Otra dīvaina lieta: Vai tiešām Krievijā neviens naftas pārstrādes uzņēmums nespēj saražot ES standartiem atbilstošu degvielu?
Trešā - visdīvainākā: "Pudeles kakls" ir naftas pārstrādes rūpnīcu trūkums. Tieši dēļ tām nav iespējams pilnībā apmierināt pieprasījumu un visi plēš kā traki pa jebkuru cenu. Tai pat laikā ne Statoilam, ne Nestei nebūtu ne mazāko problēmu uzbūvēt naftas pārstrādes rūpnīcu kaut vai te pat Latvijā. Piemēram Ventspilī ir visi priekšnosacījumi šādas rūpnīcas būvēšanai. Un nav jau obligāti būvēt megarūpnīcu kas pusi eiropas apgādās. Pietiek ar nelielu rūpnīcu kas spētu nodrošināt ar degvielu Latvijas tirgu un vēl nedaudz.
Viss ir jauki uzrakstīts,BET kas aiz tā visa stāv un tur tos grožus ,lai tā nebūtu,un tiem nemaz tādi varianti nav izdevīgi.Tā pati Rubesa vien mazs gariņš ir.
Kaneelis rakstīja:Man ar preciizi taa pati situaacija kas Kamikadzem - ielej 50 litrus gaazi, un nobrauc 200-300 km, peec garastaavoklja skatoties za to ar komfortu
Man ar 50litriem sanāk 450km.