Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
rt 15.05.2009 11:20

tuvo gaismu spuldzīte maksā tikpat cik auto un ir nopērkama tajā pašā statoilā

nevajag pārspīlēt

rt 15.05.2009 11:12

hvz

lai nu ko, bet ar krievu un ķīniešu brīnumiem imho nevajag ne sākt ne beigt

pērc to kas patīk un viss

mocim ir daudz citu lietu ko krītot var sajāt, nav tikai plastmasas

un ja ir baigs mīziens no kritieniem, tad moto pirkt vispār nevajag

rt 07.04.2009 9:59

dobelē bedres taisa ciet ar bruģi

pirmo šādu ielāpu ieraugot domāju tas kāds joks, bet ... visi ielāpi cik ir, visi bruģēti

ko tas varētu nozīmēt ilgtermiņā? visas ielas būs bruģētas vai tas bruģis ir šķembu vietā? bet nu aiztaisīts itkā ok, bez lielas līmeņu starpības.

rt 27.01.2009 9:50

cik uzticami skan

...

Aizkraukles banka

oau

rt 15.01.2009 15:37

eu, a cik skaļi es mežā drīkstu bļaut?

ja nu kāds sēņotājs sadzird un uztver to kā naida kurināšanu?

visiem jātur mutes ciet

demokrātija pa pirmo

rt 14.01.2009 9:05

M77 rakstīja:

rt rakstīja: interesantākais jau beidzies

diemžēl

ar šo domāju, ka maisam gals vaļā, un nākamreiz tauta jau ies ar domu pademolēt. beidzot tas ir noticis.

tik jāiet dienas laikā, lai ir lielāks stimuls ielausties, un izrēķināties ar tiem kretīniem

Gaidi ciemos varas pārstāvjus..

Secinājumi esot jāizdara arī interneta portālu lietotājiem, kas aicinājuši uz nemieriem.. www.diena.lv/...

a, kāds klauvē pie durvīm

hmm, nevienu negaidu

laikam nevēršu

nepaliec smieklīgs

rt 13.01.2009 21:49

interesantākais jau beidzies

diemžēl

ar šo domāju, ka maisam gals vaļā, un nākamreiz tauta jau ies ar domu pademolēt. beidzot tas ir noticis.

tik jāiet dienas laikā, lai ir lielāks stimuls ielausties, un izrēķināties ar tiem kretīniem

rt 13.01.2009 20:32

schizo rakstīja: Kas pa sķervisu?

da ir te viens, šajā miestā "solīdākais", kuram ir pat kompis

lampiņas maina kvalitatīvi

rt 13.01.2009 17:28

Ozz rakstīja:

rt rakstīja:

rt rakstīja: heh, info updated

nav dzirksteles

un tāpat esot vainīgs kompis, jo tur rāda kļūdu

līdz kompja pienākošajiem štekeriem elektrība ir.

kaadu kļūdu raada

ja kaads no deveejiem ir zvizģec, tad raada kļūdu.

no saakuma meklee vainu holla deveejaa un indukcenee, un peec tam maini kompi.

buutu man 850, piebrauktu.

karoč skairds, man vajag citu servisu

uz jautājumu kādu kļūdu rāda, atbilde ir -uz kompi

sīkāk neko neteica

sāku prasīt par indukceni, parādīja shēmu, teica, lai skatos pats

bet mani, principā, tas īpaši nepārsteidz

rt 13.01.2009 15:57

rt rakstīja: heh, info updated

nav dzirksteles

un tāpat esot vainīgs kompis, jo tur rāda kļūdu

līdz kompja pienākošajiem štekeriem elektrība ir.

rt 13.01.2009 15:55

heh, info updated

nav dzirksteles

un tāpat esot vainīgs kompis, jo tur rāda kļūdu

rt 13.01.2009 14:30

Ozz rakstīja: veel variants-

noseedinaaja aķi un noblokjeejaas imobilaizers vai degvielas sūknim vaarsts.

pilnībā apstājās braucot. vienkārši noslāpa un viss. un tālāk bez jelkādām dzīvības pazīmēm.

un neatkarīgi no kondiķa on/off pogas

rt 13.01.2009 14:26

Kaksis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Kondiķis ir pieklājīga slodze ja motors tukšgaitā. Slāpa nost tāpēc, ka nespēja pavilkt. Un pamatiemesli atkal tie paši divi - nepareizs degmaisījums vai aizdedze. Savukārt problēmas sakne var būt visur kur, bet vismaz rakšanas virzienu var nojaust.

Lai nomierinātu kaksi, pamēri kompresiju.

Slāpst nost arī ja ģenerators/akumulators nevar pavilk. Vai ja neiet kāds no cilindriem.

lika klāt citu aķi

kompresiju nemērīja

jābrauc vīri patramdīt

rt 13.01.2009 14:06

Centis_Nuudele rakstīja: Manuprāt motors nepielec 2 iespējamu problēmu rezultātā - nepadod degvielu vai nav aizdedze (ja runa par benzīna dzinēju, ko autors bija par slinku uzrakstīt).

Abus var pārbaudīt sētsvidū. Un tad rakt tālāk, nevis uzreiz meklēt vadības bloku mašīnas vērtībā.

Viens jautājums - gadījumā nebrauci ar gandrīz tukšu bāku?

bāka ~pusē, uz tvaikiem nemēdzu braukt

ja "nav aizdedze" bija domāta dzirkstele, tad tā ir

jā, degvielu nepārbaudīju, bet... tie pirmie simptomi lika rakt pavisam citā virzienā. kāds sakars degvielas padevei ar kondicionieri(to ieslēdzot uzreiz noslāpst, tai pat laikā bez kondiķa turot lielākus apgriezienus neslāpst). bet ok, vakarā paskatīšos.

rt 13.01.2009 13:47

Kaksis rakstīja: Jebkurš vadības bloks ir programmējams. Ja nav nosprāgušas elektroniskās komponentes, tad to bloku var pārprogrammēt. Vai piemeklēt daudz maz līdzīgu un pārprogrammēt pēc vajadzības.

Ja diviem identiskiem dzinējiem ir dažādu ražotāju vadības bloki, tad viņi ir savstarpēji savietojami.

alfamotora vīri teica, ka kārbas bloku varot pārprogrammēt, bet dzinējam h ju bet pameklēt līdzīgu un ielikt rekomendēja gan

rt 13.01.2009 11:06

msh rakstīja:

Intereses pēc - kas ražo tādiem vulvõ tos vadības blokus?

šitam iekšā bosch

cik zvanīju šrotiem, lielākai daļai bija siemens

bija vēl kaut kāds, kura nosaukumu neatceros

rt 13.01.2009 11:02

Pirmais rakstīja:

rt rakstīja:

P.N. ībli

tak pats jau sen esmi atbildējis uz visiem saviem jautājumiem

tu gan esi acīgs, pats atradi sev adresēto komentu

rt 13.01.2009 10:56

Ozz rakstīja: no saakuma tiešām paarbaudi vai centraalais svečvads nav nokritis un sadaliitaajam ogliite izbeigusies

domā servisā elektriķis tiešām tik stulbs?

kompis tak tādus jokus rādītu. vai tad nē?

rt 13.01.2009 10:51

Ozz rakstīja:

rt rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ne tikai vadības bloku, bet arī jaunu auto

stulbs koments, bet ... rādās patiess

ar tādu kodu vadības bloka šrotos nav, jauns velkot uz auto vērtību ~1000ls

ir jēga provēt citu bloku no līdzīgiem auto, ja kods nesakrīt?

kaads bloks

da vi što

no saakuma sameklee kaadu liidziigu autosu, parspraud to "labo" bloku un paskaties- kas mainaas.

visticamaak ka nekas nemainiisies.

ja var pielaist to autinju, tad ar elementaaru stroboskopu paskaties kur ir aizdedze.varu sadereet ka taa buus 10 graadi veelaaka. tas noziimee ka kaads deveejs gļuko.

PN- kas Tev notiek ar dzeses škidrumiem utmldz

ok, provēšu dabūt līdzīgu "labo" bloku un pārbaudīt pirms dzīšanas uz šrotu.

pielaist vairs nevar

ar šķidrumiem viss ok

rt 13.01.2009 10:28

Kaksis rakstīja: Ne tikai vadības bloku, bet arī jaunu auto

stulbs koments, bet ... rādās patiess

ar tādu kodu vadības bloka šrotos nav, jauns velkot uz auto vērtību ~1000ls

ir jēga provēt citu bloku no līdzīgiem auto, ja kods nesakrīt?

rt 12.01.2009 9:19

kādas idejas?

problēmas sākās ~pirms nedēļas. braucot motors sāk žagoties, takā slāpst, bet nenoslāpst. noslāpēju, piešķīlu, un aizbraucu. nodomāju, laiks degvielas filtra maiņai.

pēc pāris dienām sāka žagoties pavisam izteikti. knapi līdz servisam aizripoju. kompis kļūdas nerāda un brīnumainā kārtā vairs neslāpst. bakstot pogas atklājās, kad slāpst ierubījot kondišku. bez žagošanās, vienkārši noslāpst. siksnas veselas, spriegumi kā vajag, releji tikšķ, pa taisno piemetot vadus pie kondiķa, tas strādā. kompis kļūdas joprojām nerāda.

servisa onka īpaši neapgalvojot saka, ka motora vadības bloks varētu niķoties. atvienojām vadus uz kondiķi un braucu mājās.

nākamajā dienā apstājās pavisam un vairs nešķiļas. gaidu rindā pie elektriķa nolasīt kļūdas, bet ir aizdomas, ka nekas nebūs mainījies, un kompis neko neteiks.

tiešām meklēt vadības bloku?

rt 07.01.2009 9:34

kā ar vīrusiem šiem lūžņiem?

ja ieliek vīrusainu flashu iekārtā ar hdd?

rt 08.12.2008 14:06

davai labāk nevajag

man b[e nav tik daudz bīvā laika to marazmu lasīt

raimi, izdzēsies lūdzu

rt 04.12.2008 11:49

aizbraukt.... nav sliktākā ideja, bet nav jau pārliecības, ka citur ir labāk. krīze ir ari tur- ārā

par parex... kura diez bija tā revidentu kompānija, kas pārskatīja visus dokumentus un sagatavoja atskaites par patieso bankas stāvokli, lai to iesniegtu valdībā, uz kā pamata notika darījums. rādās, ka tas viss notika vienā vakarā ar pāris rokasspiedieniem un parakstiem.

parasti pērkot kaut cik normālu uzņēmumu, revidenti jāj smadzenes darbiniekiem, sevišķi grāmatvežiem mēnešiem ilgi, un tad tikai pircējs iegūst reālu ainu par to ko pērk.

imho, kādam par šiem līgumiem būtu jāuzņemas atbildība un jāsēž.

rt 10.11.2008 13:57

nomiks rakstīja: TA uzlīmes arī nebija?

droši vien bija

...man personīgi nav gadījies sastapt domājošas motopeles

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti