Kārtot: Augošā secībā
1 2
cezars2 25.01.2012 22:48

57 km/h tas ir vienkarsi idiotizms. Ir tak ari tada lieta, ka plusmas atrums. Un vel vairak tracina idiotiski izvietotas celazimes. Es saprastu ja radari kertu 70 uz augsu nu tad jau ir apzinata parkapsana, bet 57, kad tad lai skatas uz cela ja visu laiku javero ka tik neparkap kadu km.

cezars2 25.01.2012 20:54

Vai kāds kurš ir saņemis sodu no fotoradara var pateikt vai sis pārkāpums uzrādas CSDD lapā, ja esi reģistrējies. Vai var tikai zīlēt un gaidīt, kad pienāks vēstule?

Paldies.

cezars2 09.01.2012 19:32

Jā, Zivtiņš un pārējie gudrīši, ļoti rūpējas par autovadītājiem, lai šie vēro neskaitāmās bedres, spidometru un vēl situāciju uz ceļa. Pietam man nav skaidrs, kā ir ar apdzīšanu ārpus pilsētas apdzenot fūri, kas brauc uz 85 mierīgi, līdz 140 var uzcelt, lai netusētos pretējā joslā, pēc noteikumiem sanāk sazin cik km braukt pa pretējo joslu ar 90, lai kādu apdzītu. Kādā banānu valstī mēs dzīvojam.

cezars2 06.01.2012 20:39

Tad sanāk kā no radardetektoriem nav jēgas pret šiem fotoradariem, kuri salikti galīgi neadekvātās vietās.

cezars2 06.01.2012 20:01

Nu pēc tās mājaslapas arī saprotu, ka tie fotoradari ir lāzerstaru tāpēc arī jautāju, kā ir ar parastajiem radardetektoriem vai tie šos uztver.

cezars2 14.04.2011 20:44

Interesanti par ko ta šie tā spļaudās. Ar normālu mūsdienīgu gāzes iekārtu nekādām dižām problēmām nevajadzētu būt. Ir tikai iknedēļas ekonomija uzpildot degvielu

cezars2 29.03.2011 11:46

Esmu nedaudz pārsteigts, ka vēl aizvien šo tematu te muļļā, lai arī sen jau mašins ripo pa daiļajiem Latvijas ceļiem. Nu tad uzrakstīšu kā to eļļu mainīju neapgalvojot, ka tā ir super gudri vai pareizi. Pirmkārt eļļu mainīju tikai tāpēc, ka sāka pilēt radiātors un tas bija jāņem nost un jādod sataisīt. Pietam pats četru gadu laikā kopš iegādājos auto esmu nobraucis ap 50000km pārsvarā pa Rīgu un nav ne jausmas, kad iepriekš tā ir mainīta. Autiņš ir 2001 gada tākā nav 90-gadi. Lai gan atkāpjoties no temata arī man bija scorpio 1989 gada ar 2,9 motoru un mehāniku pirms tagadējā autiņa. Jāsaka ļoti forša mašīna un mainīšanas iemesls bija, tas ka morāli 5 gadu laikā bija apnikusi un tas ka nebija automāts. Visādi citādi ļoti foršs auto pirms 10 gadiem, kad sāku ar to braukāt.

Tātad eļļu mainīju sekojoši pacēlu auto priekšu, lai riteņi neskartos ar zemi radiātors vēl nav pievienots līdz ar to pienākošā un aizejošā trubiņa ir vaļā - pielēju pilnu bačoku ar eļļu faktiski līdz augšai (lēju cau trekteri, jo citādi grūti piekļūt bačokā ir iepriekš pieminētais sietiņš tākā nekādus gaisa burbuļus nenovēroju). Tad ar nepiedarbinātu auto izgrozīju riteņus reizes trīs no viena gala līdz otram eļļa bačokā nokritās pa kādu trešdaļu un kautkas nedaudz arī iztecēja pie trubiņām. Pēctam pievienoju radiātoru pielēju bačoku līdz augšai un atkal izgrozīju stūri kādas trīz reizes no gala līdz galam, nedaudz līmenis nokritās bet ļoti maz, pēctam piestartēju autiņu un momentā noslāpeju tā teikt uz sekundi-divām šai brīdī aizgāja aptuveni puse no bačoka eļļas sastāva. Atkal pielēju līdz max līmenim un piestartēju auto un atkal izgrozīju stūri apmēram trīs reizes no gala līdz galam. Faktiski vairs eļļa nekritās. Nolaidu auto izbraucu nelielu līkumu viss ok nākamājā rītā eļļa bija pie min atzīmes pielēju līdz max un vairs eļļa nekrītas, stūre grozās labi nekādas problēmas nav novērojamas - maiņas procesā kā iepriekš rakstīju sagāja tieši 1 litrs eļļas. Visticamāk ka kautko varēja darīt ātrāk vai mazāk, bet tākā visu veicu pats man nekur nebija jāsteidzas viss kopā paņēma laiku ap 40 min. Protams ja to dara ikdienā var noteikti visu paveikt divreiz ātrāk. Veridikts sekojošs nebūtu jāņem nost radiātors es eļļu nemainītu, tā diži melna nebija nu bet protams arī ne jauna.

cezars2 23.03.2011 20:17

Radiātors saremontēts - eļļa nomainīta. Kopumā sistēmā sagāja tieši 1 litrs eļļas. Viss strādā ideāli - paldies guzim un i-edgaram par padomiem, darīju pēc univerālākā paņēmiena ar paceltiem priekšējiem ratiem.

cezars2 20.03.2011 13:22

Piedzīts ar siksnu.

cezars2 25.09.2010 20:27

Eļļu šodien nomainīju ar visu filtru ieleju Liqui Moly LEICHTLAUF SPECIAL 5W-30 iegadājos par 5LVL litra nu atkal nakamos 15000 km var rullēt tā kā tēmu var slēgt - paldies par atbildēm viedokļiem! )

cezars2 30.06.2010 11:19

Nu pēc visiem komentāriem jāsecina, ka prātīgākais, ko arī taisos darīt ir salikt atbilstošas sveces, jo nu tur neko iztirit nevares loti grūti vienā pusē piekļūt tam V6 un sveces ir videji dargas ap 11 LVL gabala

cezars2 21.06.2010 20:16

Paldies brmbrmm - varbut noderes - tetukam ir v40

cezars2 20.06.2010 20:35

Trimmera vieta šodien ar veco labo izkapti. Nezinu cik ietaupīju, bet izvicinājos no sirds

cezars2 27.05.2010 18:00

Autiņš uzvedās ļoti labi arī pirms tīrīšanas itkā nekā traka nebija. Motors 2,5 V6 tamdēļ īpašu kautkādu jaudas pieaugumu īpaši nejūtu, bet pie maziem apgriezieniem ir tāds kā atsaucīgāks, tas motors nekā iepriekš. Ir aizdoma, ka degvielas patēriņš ir sarucis vismaz pec kompja, bet precizāk varēs pateikt, kad busu paris bakas izbraucis. Starpcitu kautkur lasiju, ka ieteicams pēc šīs operācijas veikšanas atvienot aķi. lai mašīnas kompis pa jaunu adoptējas. Tā arī izdarīju. Tākā kopumā sliktāk pilnīgi noteikti nav - škiet, ka labāk reaģē pie zemākiem apgriezieniem un varētu būt kautkur 1-2 l ekonomija uz simtu, bet to droši vel nevaru apgalvot. Jebkura gadijuma sliktak nav, bet tā aplipis, kā norādītājā adresē man nebija, lai gan man ir tas variants ar diviem termoelementiem vai kā tos sauc. Cik ir lasīts ar kautkādu otiņu gan neieteiktu tur neko aiztikt. Baloniņš ir zem spiediena un ar vairakiem piegajieniem ļoti labi notīra elementus.

cezars2 25.05.2010 18:48

Šodien tīrīšanas līdzeklis tika iegādāts un sensors notīrīts uz aci nevaretu teikt, ka būtu bijis dikti netīrs, bet pēc tīrīšanas pilnīgi noteikti kļuva tīrāks. Nu autiņš itkā liekas nedaudz asāks, atsaucīgāks - paskatīsies kā būs ar patēriņu. Jebkura gadijuma pasakums neko sliktak nepadarija, taka pas simbolisku samaksu par tirisanas lidzekli ir nodarbe kadam svetdienas vakaram

cezars2 24.05.2010 18:07

Problema varētu būt eļļojamā gaisa filtrā, kurš steigas dēļ netika pienācīgi sagatavots un nedaudz eļļu padzina sensora virzienā - respektīvi arī uz gofras sieniņām bija eļļa. Bet citādi baigās izmaiņas nejūtu. Ir doma patīrīt ar šādu tīrītāju - moš kāds ir saskāries: www.crcindustries.com/...

cezars2 23.05.2010 10:55

Tad jau ar parasto LB šnabīti laikam nebus isti labi, jo tie tak laikam atstaj kautkadus nosedumus!

cezars2 22.05.2010 8:57

A tai tirisanai vajag specialu skidumu vai var ar parasto snabiti notirit - ka tur isti ir?

cezars2 05.04.2010 12:19

Ja tu neatšķir amortizātoru no atsperes - tad es neieteiktu pašam tur neko darīt. Pietam domāju vairāk kā 10-20LVL par nomainu tev nepanems.

cezars2 03.04.2010 20:33

Hm par šūpuļzirgu laba ideja Sretsked!

cezars2 02.04.2010 21:11

Ta nav aizmugureja zonde, kas attiecas uz katalizatoru bet pirma. Sim V6 motoritim ir divas prieksejas un divas aizmugurejas zondes. Ta kas prieks katalizatora protams, ka vienalga, bet par to neiet runa!

cezars2 02.04.2010 21:08

Paldies Sretsked par info laikam pie vina ari griezisos - starpcitu kads cipars tev sanaca?!

cezars2 02.04.2010 20:39

Tam Vilnim bus vajadzigas detalas - blives un hvz kas tur vajadzigs, lai uz vietas visu sataisitu. Ja ta tad man nav iebildumu! Prosta no forumiem esmu sapratis, ka vins var tikai uzpildit freonu un nocekot problemas, bet vai var sukni sacinit!?

cezars2 01.04.2010 21:12

Nu itka paliels patēriņš (pa pilsetu ar automatu, bez korkiem gāze ap 20 litri) un atgāzēs HC tuvu 100, taka auto virs 2000 gada tad, ja virs simta sie var neizlaist tehnisko-ja kautko neputroju

cezars2 02.03.2010 17:58

Vēlviens iemesls doties uz apdrošinātāju kantori un visu kārtīgi noskaidrot. Neesmu pret i-neta štellēm, bet labāk lietas kārtot aci pret aci. Kā nekā OCTA ir būtiska lieta - a ja nu būtu nošķilis kādu krutu mersi varētu 60LVL ik mēnesi atlobīt visu dzīvi!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti