Man ostā strādājošs attāls paziņa stāstīja, kā viņa acu priekšā savu eļļu lietot sācis pavecs velkonis. Cik noprotams, tad tādā brīdī motors darbojas nevaldāmi un pēc laika detaļas lido visos virzienos
Man ostā strādājošs attāls paziņa stāstīja, kā viņa acu priekšā savu eļļu lietot sācis pavecs velkonis. Cik noprotams, tad tādā brīdī motors darbojas nevaldāmi un pēc laika detaļas lido visos virzienos
Ieliktnīšu oriģināls
Mazdaini, šitam modelim aizmugurē ir diski.
Vari pārbaudīt, vai bremžu kluči nav pārāk nodiluši, vai suports nesprūst, vai disks nav apdrupis (izklausās smieklīgi, bet piedzīvots)
Volvo 740 - 1984.g, gāze, bez TA - 400 Ls
Uz šosejas senča Passātam mainīju ratu un, lai drošāk turas, ar kāju kārtīgi pievilku skrūves Vēlak tas rats nolaida gaisu un nevarēja nekādi noskrūvēt nost. Servisā arī veči kaut kādus savus instrumentus salauza.
Vēl atceros, ka sencim bija VAZ 2107, iesaukts par "nemirstīgo kaščeju" - nu ļoti dzīvīgs bija. Laikā, kad bija "benzīna krīze", tankos tirgoja nežēlīgi piedrazotu degvielu, kā rezultātā sencis bija iemācījies aizvērtām acīm veikt aizķēzītā karburatora tīrīšanu. Pēc karburatora salikšanas bieži vien viņam kādas detaļas palika pāri ... bet neko, braukšanu tas neietekmēja
Cik nopratu, tad manis iecerētais auto esot "jaunais" - 2001 gada.
Īstenībā šis auto ir ļoti savdabīgs bet interesants.
Nu un cik Tolmetā? Rādās, ka pašam noskrūvējot un pārdodot radiatoru un gaisa mērītāju, dabūšu vairāk kā šrotā
Pakaļa abas reizes sasista pavisam triviāli - vienreiz apstājoties pie krustojuma, otrreiz Rīgas korķī
Krāsa - melna.
Par bleķiem:
Derīgā daļa:
Kapots - nekrāsots (melna gruntene)
Priekšējais bampers - nekrāsota melna plastmasa
Priekšējie spārni - paši galiņi bijuši atlocīti (tā paša iemesla dēļ, kādēļ kapots mainīts)
Priekšējās durvis - OK
Aizmugurējās labās durvis - OK
Nederīgā daļa
Aizmugurējās kreisās durvis - deformētas
Aizmugurējais bampers - beikc
Aizmugurējie spārni - deformēti
Bagažnieka vāks - deformēts, bet it kā esot lietojams arī sīkākās daļās, moš kāda daļa noder
Ritošā:
~2 mēn veci "zaldātiņi"
diski nav mainīti, vidēja biezuma
samērā svaigas (~6mēn) rokasbremzes trosītes
priekšējie bremžu kluči - ~2 mēn veci
Suporti:
Priekšējais kreisais - laikam OK, bet kaut kas nelabi krakšķi, iesp. gultnis vai miroņgalva
Priekšējais labai - ok, arī gultnis liekas ļoti OK
Pakaļējie: vienā pusē rokasbremze darbojas, otrā - nē. Tikai neatceros , kurā pusē.
Zem motora "rallija panna"
Nu, ko, Mazdu detaļās izpārdošanas laiks?
Detaļas no Mazda 626\'93. Taisos norakstīt, jā kādam ko vajaga, rakstiet uz [email protected]
Nu vot, rādās, ka šrotā par 300 Ls paņems
P.S. Tomets galīgi neizdevīgs - ~88 Ls/tonnā, bez tam fizskām personām no tās summas novēl arī 25% IIeN.
Ideots rakstīja: Mx_black -nothing personal...
līdzīgi man reiz viens CL 500 īpašnieks pajautāja, kā būtu, ja tā benzīna motora vietā ieliktu 300 turbodīzeli ?
mani gandrīz infarkts ķēra...
Droši vien, ja tev pašam būtu izvēle par identisku cenu iegādāties dzīvokli, kas mēbelēts ar cūkādas dīvāniem, vai māju, kurā vienīgās mēbeles būtu taburetes, tu nopirktu dzīvokli, jo taburetes apkaunotu tavu labo slavu un stāvokli sabiedrībā
Mazliet basics par gāzi:
- gāzes degšanas process neatšķiras no benzīna degšanas (un aizmirsti basņas par to, ka benzīns eļļo motoru, - arī benzīns cilindros deg, pie tam, cilindros tas nonāk ne jau ar strūklu , bet gāzveidīgā konsistencē)
- ir vairāku veidu gāzes iekārtas - piem. tiešā iešprice un atmosfēriskās iekārtas.
- atmosfēriskajās iekārtās gāze tiek padota caur gaisa padeves sistēmu (nejaukt ar ventilāciju), tāpēc ir svarīgi sekot sveču un svečvadu stāvoklim. ar benzīnu vari braukt arī ar raustīgu un dzirksteļojošu aizdedzi (lai gan neko labu par lietotāju neliecina), bet gāzes auto tāda dzirkstele var izraisīt būkšķi nevietā.
- no būkšķiem, kas ir 99% lietotāja vaina, pirmie parasti cieš gaisa mērītāji un tad sākās kārtējās basņas, ka "motors vairāk neiet" - starp citu, neiet tieši ar benzīnu un tieši tik ilgi, kamēr nenomainīsi gaisa mērītāju.
- ir mazliet jāiedziļinās (kas daudziem nemaz nepatīk) gāzes sistēmas darbības niansēs - laikus jāmaina filtri, membrānas
- jaudas zudums vai slāpšana parasti tieši ir nenomainīta filtra vai pārkoksnējušos membrānu vaina
- tā kā gāzes reduktors parasti "barojas" no dzesēšanas sistēmas, svarīgi, lai, piemēram, radiators netecētu, savādāk ir pārāk zems dzesēšanas sistēmas šķidruma līmenis -> reduktors nedabū pietiekami daudz siltuma -> gāze sliktāk iztvaiko -> reduktors var aizsalt (gāzi iepilda ap -70 C temperatūrā) -> slāpšana, jaudas zudumi.
īsāk sakot - mašīnai jābūt kārtībā, lai normāli varētu braukt ar gāzīti. benzīnniekam mazliet pazemināts šķidruma līmenis radiatorā neko būtisku neietekmē (labi jau protams nav), ar raustīgu aizdedzi var braukt tik ilgi, kamēr nopūst vadi, utt. gāzei atkal tas ir būtiski.
ieliec gāzi un brauc ar lielāku komfortu bet lētāk (kas protams, liekas nepieņemami tiem, kas iegādājas
benzīna kapsētu nolūkā pastaipīt krānu kaut kā priekšā). ja jāizvēlas starp 15 Ls nedēļā vai 30 Ls nedēļā degvielai, nezin kāpēc tā skaitās santīmdrātēšana? tu savus izdevumus nekontrolē? vai tā ir vājuma pazīme?
es nesen pēc 2 vidējās klases gāzes auto, iegādājos 3.gadus jaunu benzīnauto, bet šoreiz mazās klases, jo manā gadījumā, ar 40-50k gadā, būtiskākais ir patēriņš un izmaksas.
principā jautājums - likt vai nelikt gāzi - ir pilnīgi individuāls un atkarībā no prasībām un varēšanas. ar manu nobraukumu,
piemēram, gāzes iekārtas uztādīšana atmaksātos 1/2 gada laikā. ja tu pats nekad neej tūrisma pārgājienā, liktos taču slimi
smieties par tiem, kas pārgājienos iet un tāpēc iegādājas teltis?
Nu, viss, fine. Pārdevu par 250 LVL bez PVN izjaukšanai.
Paldies, Zoo. Viedoklis pieņemts
BTW, Manējais laikam tomēr ir cinkots - 21.gada vecumā (kad viņu nopirku), nebija rūsas. Tagad - nezinu, neesmu kādu laiku redzējis.
Ko nozīmē "maģiskā burtiņa" klātbūtne?
Manējais ir sedans.
Vai Sergejam Jaunmārupē ir arī kādi kontakti zināmi?
Rekur jau ir vietā:
Jā, kārba ir tā interesantā.
Vai pareizi sapratu, ka 2.3T ir dīzelis?
Cik tehniski sarežģīti tas izdarāms?
Ar to es gribēju teikt, ka manējais pašreizējais ir benzīns/gāze.
Ta labi, bet vai ir kāda info par cik un kur var klučus lētāk dabūt (optimālas kvalitātes). Zinu Leonīdu, kurš man darbu paveiktu par 10 Ls, galvenais ir detaļu izmaksas tagad.
Paldies Man jau tie 50 Ls arī par brangu likās.
Doma nav slikta Dīvāns ar 155 Zs.
Vai gāze ar turbo daudzmaz sadzīvo?
Ir vēlme norealizēt Volvo 740, 1984.g., gāze. Šis un tas ir jālabo (piemēram, benzīna sūknis uzvedas jocīgi), bet tā autiņš darbojas - kā jau 21 gadu vecs autiņš
Tehniskā tūlīt beigsies.
Par cik tādu var vispār prasīt? Varbūt ka labāk atdod šrotā vai metāllūžņos?