Galvenais rakstīja:
Veiga rakstīja: Vai nobraukums 17 k gadā izklausās ļoti ticami?
domāju, ka jā. Es nobraucu kādus 10 t km gadā
Var jau būt. Man pašam sanāk 40.000 gadā.
Galvenais rakstīja:
Veiga rakstīja: Vai nobraukums 17 k gadā izklausās ļoti ticami?
domāju, ka jā. Es nobraucu kādus 10 t km gadā
Var jau būt. Man pašam sanāk 40.000 gadā.
uupis rakstīja:
Un neskatoties uz to ka retais BMW pārkāpj noteikumus ...
... un cūkas lido. Attiecināms autovadītāju + marku. Vislielākā iespēja pie BMW stūres ir ieraudzīt kādu šaurpieri vai kā minimums vienkārši nepatīkamu cilvēku.
Man kādu gadu atpakaļ bija 93. gada 626 Mazda ar 2.0l motorīti, viņai virsū bija vecā labā atmosfēriskā gāzes iekārta. Jauktā režīmā (t.i. katru dienu 80 km pa šoseju un 20 km Jugla-centrs-Jugla) gāzi ēda 9l/100km. Tīri pa šoseju braucot - ~8l/100km. Un tas viss ņemot vērā mašīnas cienījamo vecumu un nojāto motoru
Izbalsosim Dievu!
Šitā vajaga prast braukt!
Mobilais popkorns!
Man ir 84.g 740tais, kuru žēl pārstrādāt naglās, bet nav laika arī līdz galam pacelt. Ja reāli interesē, varu arī uzdāvināt + samovivoz.
t.29197373
1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?
2. Ja tu brauc pa pirmo joslu un pirms tevis braucošais pēkšņi pārkārtojas uz otro joslu un pēc viņa manevra pabeigšanas tu ietriecies pirmajā joslā stāvoša autiņa pakaļā, kurā sēž blondīne, kura nejēdz izkāpt un nolikt trijstūri, kurš būs vainīgs - blondīne vai tas, kurš ietriecās? Tas ir diezgan reāli arī pie 50 km/h.
jaaanis rakstīja:
1) CSN 81. .......... Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.
P.S kurš muļķis tev uzdāvināja "tiesības"
Dzīvē gan nācies novērot, ka abi manevrētāji rauj atpakaļ savās joslās, jo tajā brīdī nav laika domāt, kā ir pareizi, pārāk pēkšņi parādās otrs.
Kādas tiesības bija, tādas nopirku, dorogoj
IMO ļoti normāls piedāvājums cilvjiem, kuriem būtiskākā auto fīča ir transports no punkta A uz punktu B. Skaidrs, ka krānu šāds auto nepagarina, tādēļ sievietei ir tieši laikā
Sretsked rakstīja: kaut kāds debils aizpriedums par to, ka \'\'sievietei vajag mazu auto\'\'\'.... sviests pēdējais.... es savai sievietei tādu mēslu nedotu...pirmais sitiens par to tarataiku un viss līks. Tas nav auto mūsu ceļiem un mūsu braukšanas kultūrai.
Ja kāds ir mazohists, lūdzu, brauciet. Persoinīgi mani uzskati-tālāk no tādas urnas.
Problēmas ar rakstīta teksta uztveri? Rakstu īpaši lēni tieši priekš Stretsked - tāds auto noderēs cilvēkam ar zemu pretenziju līmeni pret auto izskatu un statusu - tātad cilvēkam, kuram auto ir nepieciešams tikai lai pārvietotos.
Es pats jau pusotru gadu pārvietojos ar mazauto (Fiesta\' 2004) un jāsaka, ka nav bijušas problēmas ne ar mūsu ceļiem, ne ar \"mūsu\" braukšanas kultūru. Auto priekš saviem izmēriem ir gana ņiprs, pa Rīgu ir daudz ērtāk izgrozīties, vienkāršāka parkošanās, utt.
Starp citu, Euro NCAP Mikrai piešķīra 4 zvaigznes: www.euroncap.com/...
Sretsked rakstīja: Manam cāram pašmasa 1800 kg, tajā jūtos drošāk. Ir bijušas sadursmes gan ar mnaziem,gan lieliem auto... un mani neviens neiespiedīs braukt iekš šitādām fubļām. Un manai sievietei ar nebūs miza...Astra,ar ko viņba brauc pašlaik, ir pats pats minimums...
Katram savs. Mans ceļš pie mazauto sanāca ļoti vienkāršs - ņemot vērā manu ikdienas nobraukumu un nevēlēšanos čakarēties ar remontiem, mans meistars ieteica 3-5 gadus vecu auto. Pārrēķinot naudā - par līzi maksāju apmēram to pašu summu, ko iepriekš par sava lielauto ikmēneša remontiem
Iepriekšējais auto bija "lielais" Mazda 626, kuru pēc "vagoniņu" spēles uz Brīvības ielas es vienkārši pārdevu izjaukšanai - autiņam pakaļgals eksistēja, bet ģeometrija bija pilnīgā tūtē. Nemaz neesmu tik pārliecināts par lielo autiņu drošību.
Kaksis rakstīja:
Da ******* tava vecene Bet ja bērna ārsts saka, ka ar katru gadu palielinās problemātisko bērnu skaits, tad tā arī ir. Un ne viens vien ārsts to saka. Tāpēc ka ar visu šito modificēto, ideālo, vitamīniem bagāto pārtiku bērns mātes vēderā jūtas kā paradīzē. Visa kā pietiek. bet kad iznāk ārā, tā *******. Alerģija pret to, alerģija pret šito.
Ir diezgan precīzi zināms, ka alerģijas izraisa pārāk sterila vide, respektīvi, bērnam tiek liegta saskarsme ar netīrumiem, kādēļ neveidojas imunitāte. Tādu sūdu kā antibakteriālās ziepes izmantošana ir viena no sekām. Tāpat alerģijas izraisa visas tās sūda ierīces, kuras ieštepselē un tās tev visu dienu pūš aromātu istabā.
Vēl nesen National Geographic bija pubilcēts pētījums, kurā bija pierādīta higiēnas tieša saistība ar diabēta izplatību. Īsumā doma tāda, ka ceturtās pasaules valstīs, kur visi kopš bērna kājas ietusē pa sūdiem, gandrīz neviens nav dzirdējis par alerģijām un diabētu. Protams, kā blakusefekts ir parazīti, par kuriem mēs pat dzirdējuši neesam.
Kaksi, neesi nesen no darba atlaists?
Autor,
Es iegādājos trīsgadīgu autiņu (tikko pēc garantijas) un daru sekojoši:
A. Viss, kas saistīts ar motoru un elektrību, tiek risināts dīlera oficiālajā servisā, joprojām reizi 20.000 km dzenu uz profilaktiskajām apkopēm.
B. Visu, kas nav saistīts ne ar motoru, ne elektrību, daru "pie Koļas" - gan bremžu klučus, gan salauzto atsperi - sanāk ~3 reizes lētāk kā pie dīlera.
Kāds varbūt var ierēkt, ka kāda jēga no profilaktiskajām apkopēm, pie tam pie dīlera - man auto ir ikdienas braukšanai, gadā nobraucu apmēram 50.000 km un NEGRIBU es domāt par to, kurā brīdī kaut kas un vai nokritīs.
Man kādreiz bija viens slinks "Koļa", kurš nebija ar mieru ķerties pie auto, kamēr kaut kas konkrēts nenolūza un tad bija visādi piedzīvojumi - kā piemēram, nokritušā izpūtēja siešana atpakaļ slapjdraņķa laikā, u.c. jautrības
Mana senča auto (C4 Picasso, bet šajā gadījumā tam nav tiešas nozīmes) melni dūmi nozīmēja ūdens nonākšanu vadības datorā.
Braucām no uzņēmuma 10gb uz Romu un izmantojām AVIS, iepiekš internetā no Latvijas pierezervējot 2 auto.
Itāļu bizness un klientu apkalpošana ir kaut kas vājprātīgs.
Pirmkārt, izrādījās, ka tas, ka tu esi pierezervējis divas mašīnas ar vienu kredītkarti (sistēma atļāva bez iebildumiem) nenozīmē, ka tu Itālijā dabūsi divas mašīnas, jo "pie mums sistēma ir tāda, ka katra mašīna ir jārezervē ar savu kredītkarti" (iebildumi, ka sistēma to atļāva un šis vispār ir korporatīvais brauciens, par ko maksā uzņēmums, neatrada atsaucību).
Otrkārt "mēs jums jau tā nākam pretī, par minivena īri prasot tikai vienu kredītkarti - parasti mēs prasām divas". Vai jums ir vēl kāda kredītkarte? Mēs esam diezgan jauns kolektīvs, bet, lai īrētu auto, ir jābūt vismaz 25.gadiem + tiesībām + kredītkartei ar pietiekamu limitu.
Reāli pakāsām veselu stundu, beigās kaut kā nācās izmantot savu karti, rezervētā naudas summa neiepriecināja, jo bija paredzēta citiem mērķiem .
Itālijā gatavojieties brīnumiem
Sretsked rakstīja:
un brīnums, vajag tiesības un kredītkārtē naudu,lai rezervētu auto tūdaliņu bars...
Izlasi visu tekstu, sirmā galva, nevis d.i.r.s.
Sretsked rakstīja:
Izlasīju, pepiņ, atkārtot jautājumu? Tad bija jums pilnvaras no vecākiem vai ne ?
Ja būtu lasījis tekstu, tad varbūt saprastu, ka problēma slēpjas nevis iekš vecuma, bet gan tā, ka reti kuram izpildījās visi trīs jau pieminētie punkti.
Es laikam palieku pie domas, ka 1x gadā ir labāk.
iAuto pulcē diezgan daudz cilvēku, kas diez gan daudz ko zina par auto un pieprot vienu otru remontu izdarīt paši.
Tomēr uzskatu, ka lielākajai daļai autobraucēju nepiemīt spējas pašiem objektīvi noteikt, ka jābrauc remontēties, pirms kaut kas patiešām nenolūst. Cik nav gadījies atklausīties par pazudušām bremzēm. Apskate 1x gadā nozīmē arī to, ka "invalīdiem" par stāvvietu izmantošanu nākas samaksāt reizi gadā
Arī pats dodu priekšroku profilaktiskām apskatēm un norādīšanai ar pirkstu uz vietām, kas jālabo.
Nevis novākt no ielām, bet nodzīt ielas malā. IMO tramvajs lielā pilsētā ir tieši tas, kas vajadzīgs, bet tāda braukšana kā Barona ielā ir pilnīgs gimorojs.
Atbalstīts!
O, jā.
Var jau attīstīties arī otrā virzienā - salikt pie vadiem visus:
Bet jāpiekrīt, ka tas varētu būt noderīgi garos gabalos, kur nav jāspiežas un daudz jāmanevrē.
Starp citu, savulaik dzirdēju, ka čehi vai ungāri esot izgudrojuši veidu, kā trolejbusi var viens otru apdzīt, nenoņemot ķepas no vadiem. Tik info avots nedodas rokā.
Man arī ir krīzes laika jautājums - vai kāds vispār kantoris ņemas ar tādu taupības pasākumu kā radžu atjaunošanu? Ziemenēm man protektors vēl labu labais, bet pagājušajā sezonā ne ledus, ne sniega, tādēļ radzes pabira.
Vai nobraukums 17 k gadā izklausās ļoti ticami?