cik saprotu ,ka esošajam golpam ir pāri par 30 gadiem sis bus jaunaks, un es nesku ,ka janem konkretais eksemplars. jaskatas kadaa stavoklii. Droši vien ka kaut kādi ieguldījumi būtu nepieciešami eļļas maiņa , zobsiksnas , jaipasnieks nevar pieradiit kad mainiijis. Nezinu ko paredz pec 150tukst, bet ar sprauslam tocna nav problemu tik atri, domāju kavājākais turbīna iet kādi 300tukst. man konkretais auto patlaban 450 tukst nobraucis 1.6tdi green line vw 2012 g dzinejs, nacas mainiit suknim salniku jo bija salerkas noplude kas ap 100eiriki izmaksaja ar visu darbu , ar egr varstu bijas problemas ko atsledzu , pec tam vadibas blokam bija problemas jo nebija chipojot hermnetiski vinju aiztaisijusi ciet. esmu vairaak ka divdesmit gadus nobraucis ar dizeliem un daudz apm 50tukst gadaa jo60km uz darbu sanaak braukt. nu nav viniem nekadas izmaksas, agraak kad bija japanishi tiem gan nav veiksmigi dizeli, ja perk japani tad iesaku vieniigi bendzinieku
Par 1.5tsi nemācēšu spriest man Superb ar 1.6TDI un uzčipotu jaudu uz 140zs , šāda jauda pilnīgi pietiek, lai normāli apdzītu bez pārslēgšanāsun auto ir dinamisks , standarta versijā gan jaudas bij biku par maz. SUPERB galvenā priekšrocība attiecībā pret konkurentiem ir vietas daudzums aizmugurē sēdošajiem, kas ir retums mūsdienu auto pat šīs vidējās klases auto