jaunam ar nav garantija ,ka katru dienu rucees
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jaunam ar nav garantija ,ka katru dienu rucees
šeit cik saprotu meklē mašīnu ap padsit tūksto
ši nevis pāri par divdesmit tūkstoši, piejamais budzets ir pats svarīgākais lai nepaliktu par vergu automobiilim
VWfans rakstīja: Tādam 200-250 tūkst.km nobraukušam Volvo-XC60 trūkums ir tas, ka daudzas detaļas jau ir krietni padilušas un to resurss tuvojas beigām. Protams, vajag auto rūpīgi pārbaudīt pirkšanas brīdī: tas krietni samazinās iespēju ,,ielidot,, uz dārgiem remontiem tuvāko dažu mēnešu, pusgada, gada laikā. Tomēr nobraucot 20-30 tūkst.km, neizbēgami iestāsies augsts dārgu remontu risks, jo mūsdienās 200-300 tūkst.km nobraukums vieglajam auto ir padaudz. Vairs neražo tik izturīgus un salīdzinoši vienkāršākas konstrukcijas auto kā 20.gadsimta 80. un 90.gados.
tādam Volvo it seviski ar dizeldzineju,jo tam motora resursir lielaks 200-250tukst nav nekas , vāl mierīgi vienu jaunas ,kā Tev fabiju nobrauks, jo tai 1.2 nemotoru, tam gan pie 300tukst resurs beigsies,ja nopietni brauc masīna trijiem gadiem, un tāpēc kam liela brauksana tādas neizvēlās
nezinu par jeti, citi saka ka drusku rusē, man superbam rusas nemana, bet vēl jau tik pieci gadi
nu nekaa nevar skoda uztaisiit masinas starp klaseem , jo sie izmanto vw platformas
QASHQAI prastāks auto ,domāju labi piemērots kam sava lauku saimniecība, nav nekaa lieka ko varētu apskādēt, vienkarsh salons, Volvo tads drusku glaunāks pilsētnieciskāks, bet katram savs, Domāju,ka pie tik maza nobraukuma arī ar to pašu Volvo ,ja kaut cik sakarīgu noperk, lielu problēmu nevajadzētui būt.
un salonā skaņa arī ir laba
man ;skiet ,ka ,ja pirms tam ir braukts ar bmw šie lētie šķitīus ļoti nekonfortabli un nebaudāmi auto, ja meklee bmw tad iespejam sis buutu normals risinajums, tik jaskatas vai nav nobraukts
ne dzinēji ir katastrofa, katastrofa ir šo dzinēju iepriekšējie lietotāji
ja patīk ņem tik ciet, it sevišķi ja daudz nebūs jabrauc, tad daudz mazākas izredzes ,ka kaut kas bieži salūzīs. par automata neesamību nebēdā, kārtīgi bembisti taču nebrauc ar tomātuizbaudi auto ,kas patīk,un neknapinies ar tādu, kas nepatīk, bet citi saka,ka ļoti izturīgs, ko gala rezultataa pardosi jo nesniegs braukšanas prieku
viencexperc rakstīja: Jau sen laiks nodot tolmetā.
kapec delj tadas sikas ķibeles labs auto būtu janodod tolmetā, ,lai nopirktu pardesmit gadus jaunaaku auto ar vēl lielāku koroziju, un kuram ši tik sīkas ķibeles būtu nereāla laime
darbā bija 2007 gada corolla 1.6 un motors točnanebija nekāds lidotājs, pat var teikt pārāk gauss, vienīgais pie 300tukt pēc seši gadi aizlidoja un tolmettu,jo neatmaksājās vairs viņu činīt, nav diemžēl japānīši domāti intensīvai lietošanai
nu visiem gan taa nav ja nem par piemeru tos pasus kritizetos wag grupas auto, tie mūsu tirguu nonaak ar 300-400 tukst nobraukumu un veel tik pat daudz nobrauc pa mūsu celiem, tapec arii viņi tik populari jo dizas alternativas nav
domaju blakus temaa apspriestais xc 60 ar bus te pieejams vairumaa ar sakrukiitu spidometru ap 300-400 tukst, bet par to ipasi nav ko iespringt gan noies veel tik pat daudz te gan domaju dizelus ,bendziniekiem tie resursi nav tik lieli
normalam dzinejam 100 tukst tik knapi piebraukts, bet sim mazam 1.2 varetu buut tresdalas resurss jau izsmelts
ezis71 rakstīja:
GuntarsPulss rakstīja: Praktiski jau noķēris klases etalonu Golfu, pieejamā komforta aprīkojuma ziņā varbūt pat mazliet pārspēj. Vienīgi atlikušās vērtības ziņā, iespējams, nedaudz zaudē. Taču tam vajadzētu mainīties, jo izturības ziņā VW reputācija iet uz leju. Taisnības labad gan jāatzīst, ka Hyundai ir slavens ar dikti dārgām rezerves daļām.
Golfs,un etalons,nesmīdini tautu.
un kas tad pēc tavām domām ir kompaktklases etalons, līdz šim neviens vēl viņu nav pārspējis, visstuv'ak viņam ir Astra un Auris, bet tie arī diezgan stipri atpaliek
vai tad tiešām te ir maz kam pieredze ar Toyota?
ja visu laiku tiek braukts pilsētas režīmā, tad ar kvēpa filtru varētu būt problēmas tas augs ciet pastāvīgi. vajag paskatīties iespējams,ka šī gada modelim tam nav jabūt obligāti,un tad iespējams viņu amputēt, savādāk japērk fazenda 50km no pilsēta kur vismaz reizi nedeļā aizbraukt, lai tas filtrs var iztīrīties
mums arii darbaa ar toyotam vienas problemas karbas, motora galvas tas gan tuliit peec garantijas tapeec ipashi sapiigi,garantijas laikaa jau divam masinaam taas karbas gljukoja
viņiem taču pārsvarā resurss visam beidzās aptuvei pie 300 tūkst. tas noteikti nav ilgtrmiņš it sevišķi ja tas ir uzņēmuma auto ,kas nobrauc ļoti daudz
laikam Volvo vēl joprojām lielākai trūkums ir slikts trokšņu līmenis salonā
cik zinu šajālomā latvijā nemaz nav daudz labu meistaru,ir tik daži, cik zinu viens ir jelgavā, par Rīgu nezinu vai maz kāds ir
Tieši gaismām ir ļoti liela nozīme braucot tumsā, par izskatu tā ir gaumas lieta un tāvarētu būt ne tik būtiska. par braukšanas īpašībām nu gan nebūtu ko vw pārmest,jo vairumam auto modeļu, kur līdz tadai vadāmībai būtu jaaug
nē nav no tās sērijas, tas ir no sērijas pilnīgāka ceļa izgaismošana, un šajā kompomentē ļoti daudziem auto ražotājiem ir kur augt. Ar ko tad gribi lai viņi izceltos, viņi izceļās ar labu vadāmību. bet kāpēc tad lai audi un skodai nebūtu tapatās ,ja viņus ražo vw
man pazistamam kad pirka jetu, vinsh atteicas no apkopes un garantijas, par to pardevejs iedeva gandriiz divi tukst atlaidi,jo arii maksaaja uzreiz, bet ta laimes speele, ka iztiks bez nopietnam kibeleem, cik zinu vinam paveicas un iztika bez lieliem remontiem, ka saka kas neriske tam nav sampiitis