Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
GTD2 27.10.2023 14:42

nav nācies braukt ar tādu auto, kur spoguļi būtu tik slikti ,ka nevarētu kaut kur iestumties vai noparkoties?  vieglais auto nav nekāds kosmossa kuģis kur būtu jabūt nezin kādiem spoguļiem, varbūtās vajag spoguļus pareizi noregulēt un tad problēmu nebūs

GTD2 27.10.2023 14:02

Baidos,ka tavis arakstītajos uzņēmumos vispār nav tāda amata ,kā inženieris, kam ir atbilstoša izglītība un kvalifikācija. Nēesmu dzirdējis ,kad kāds inženieris pats vilktu vadus, projektu vadītājs ir lepns nosaukums ,tur nav jabūt inženierim tas vairāk tāds menedzeris

GTD2 27.10.2023 9:23

MMX rakstīja:

GTD2 rakstīja: Neticu ,ka vācijā viņš arī strādāja par inzenieri, lai strādātu par inženieri Vacijā vajag specifiskas vācu valodas zināšanas. Tu teici ,ka paziņa bija inženieris ,bet tu salīdzini strādnieku algas

Vācijā viņš strādāja kā elektromontieris/ darbu vadītājs. Un jā, Latvijā viņš bija inženieris, kurš saņēma ap 1500Eur uz rokas, kamēr Vācijā gāja runa par x2 vai pat x3. No kurienes secinājums ka tās ir strādnieka algas? Kāpēc vispār domas ka Latvijā vēl pāris gadus atpakaļ vājstrāvu nozarē kāds saņēma pat attāli tās algas ko šobrīd var redzēt CV? Es reāli esmu nostrādājis jau padsmit gadus Rīgā ar būvniecību, enerģētiku un telekomunikācijām saistītos uzņēmumos un tikai pāris gadījumos esmu dzirdējis, ka kāds saņemtu tādas fundamentāli lielas algas. Tie kas gribēja normālas algas uztisīja savus uzņēmumus, pārgāja uz citām nozarēm vai aizbrauca. Attiecīgi man vienkārši interesanti no kurienes dati par tām lielajām algām vājstrāvniekiem?

visticamāk ,ka elektromontieris/brigadieris, darbu vadītājam ir pakļautībā vairākas brigādes un vairāki objekti, un nav laika pašam kaut ko montēt. Tu tieci ,ka viņš strādāja par inženieri, Inženieris ir mazākā uzņēmumā ,kā minimums tehniskais direktors, un ja viņam nākās strādāt desmit stundas tad ne jau dēļ algas bet dēļ darba apjonma. vēl mazākos uzņemumos inmženieris ir arī uzņēmuma vadītājs. Vēl inženieris varētu būt projektētājs vai projektu vadītājs. man šķiet,ka tas cilvēks,par ko iet runa varētu 'but šeit tas pats brigdieris vai kads programētājs, varebūt darbu vadīttājs ar serifikātu, neticu ,ka inženieris nolaistos līdz elektromontiera līmenim.

GTD2 26.10.2023 15:57

Nezinu nekad man sensori nav noklājušies, un domāju ja noklājās tad to ekrānā var redzēt. pa lielam man nevajag ne kameras ne sensorus, visslabākais risinājums ir spoguļi

GTD2 26.10.2023 15:01

Neticu ,ka vācijā viņš arī strādāja par inzenieri, lai strādātu par inženieri Vacijā vajag specifiskas vācu valodas zināšanas. Tu teici ,ka paziņa bija inženieris ,bet tu salīdzini strādnieku algas

GTD2 26.10.2023 13:03

vājstrāvu inženieris 2 šeit štukaas pelna nestādājot desmit stundas. Cilvēks izskatās,ka pārēķinājies kredītos tapēc arī nācās braukt piepelnīties citur

GTD2 26.10.2023 12:58

kamera ir lētākais variants, tapēc jarītim ir lētā kamera ,bet nav parkošanās asistenti

GTD2 26.10.2023 11:40

bieži nav tapēc , ka nav nepieciešamības ja ir sensori priekšā pakaļā un rāda uz ekrāna attālumu līdz šķērslim neredzu iemeslu lai būtu kamera. Taatās kamera dranķīgos laika apstākļos bieži ir aizkakāta

GTD2 24.10.2023 16:59

darbaa bija vecais auris, arii 1.6 motors kalpoja labi, atrumkarbai bija diezgan atri problemas, kaut kadi elektronikas siki gljuki, sikumi pa piekari, un protams diezgan atri nacaas metinaat slieksnjus un drusku griidu. pec 300 tukst nobraukuma gan bija viss tur slikti. loti dargas  rezerves dalas, bija tada pasa gada octavija tas gan bija dizelis ,ar to bija daudz mazaak problema nobrauca laikam kadus 450 tukst, un tehniski vel bija diezgan ok , tad pardeva. octavija bija no arpuses vairak aprusejusi nekaa auris, bet vismaz nevajadzeja metinaat, Octavija arī remontos bija lētāka. Ari ekspluatacijaa uz nobrauktiem kilometriem oktavija bija letaaka, protams arii konfortablaka. tapec nakamaa izvele darbiniekiem arii bija uz oktavijam, kas kalpo labi.

GTD2 18.10.2023 16:44

Par mājokli piekrītu,īrēt nevajag  bet jaizvērtē kādu vari atļauties, nevis gāzi grīdā, Un ja Tev ir mājokļa kredīts tad vēl otro auto kredītu kamēr mājoklis nav nomaksāts noteikti nevajag pārforsēt, ideāli ja nākamai māšinai spētu pats sakrāt, Ja būsi prātīgs ar pirmiem diviem kredītiem, tad par telefonu un ceļojumu nebūs jamaksā kredītā, kas ir diezgan aplami itr sevišķi par ceļojumu, jeb kā citi ņem kredītu lai nosvinētu lepnas kāzas.

GTD2 18.10.2023 11:59

Ja ievēro saukli ''aizņemies atbildīgi'' tad nav problēmas ar kaut kādu tur eriboru, protams tā celšana nav patīkama bet problēmas tas noteikti nerada. (Kredītu maksājumam nevajadzētu būt lielākam par 15procentiem no mēnmeša ienākumiem). Tapēc pašiem nevajag kļūt par kredītu un mantu vergiem, nevajag pārlēkt par pēcpusi un viss būs ok. Izdevīgāk ir naudu iekrāt un tad veikt pierkumus nevis caur pēcpusi un pēc tam raudāt.

GTD2 18.10.2023 11:47

Nemāku spriest par šo modeli , bet ābolam tas stikls diezgan izturīgs unnemaz tik ātri nešķīst, domāju ,ka titāna maliņa padara korpussu izturīgāku, piemēram ja esi ielicis telefonu dzinsu aizmugures kabatā apsēžoties bieži sasprāgst stikliņš dēļ deformācijas, īpaši vārīgi ir Samsungi. 1000 un vairāk maksā ne tikai aple, bet arī citi piemēram sony, samsung, huaveijs, u.c. Aboli arī var nopirkt par 500, ir ekonomiskā se sērija arplastmasas korpussu, bet tam protams nebīs titāna maliņas.Ktram telefonam savs pircējs. Abolam pluss ,ka viņš ilgi kalpos bez problēmām un nebūs jamaina ik pēc diviem gadiem, protams ja pats negribēsi

GTD2 17.10.2023 17:03

Zemesgramata rakstīja: Viedoklis par 2014 Toyota Auris 1.6 benzīnu?

dzinējs samērā vienkārš un izturīgs, 300tūkst vajadzētu noiet bez problēmām. jaskatās,kas ar rūsu, diezgan liela riska pakāpe norauties uz metināšanas darbiem. Vē mīnus dārgas rezerves daļas, kas sadārdzina to remontu

GTD2 11.10.2023 8:41

Zemesgramata rakstīja: Uzticamības ziņā. Ne premium. 

 Tevis nosauktajam Avensis 2012 jau ir facelift modelis.

Avensim gan jaskatās,kas ar rūsu, var uzrauties uz metināšanas darbiem, virsbūves detaļas var būt labā stāvoklī, bet apakšā bēdu ieleja

GTD2 11.10.2023 8:38

Zemesgramata rakstīja: Vai tad B7 nav problēmas ar rūsu?

b6 bija diezgan izteiktas problemas ar ruusu, b7 domaju ,ka tik traki nav , sos auto sāka razot vairāk kā desmit gadus atpakalj, tapēc domāju ,ka kaut kadas korozijas pazīmes būs arī citiem tāda gada gājuma auto. Vairāk jaskatās ,kā un kur ekspluatēts, Par koroziju vairāk jaskatās aziātu autiņiem, tiem pat iespējams ,ka dažiem vajadzēs metināšanas darbi

GTD2 10.10.2023 16:12

par 1.punktu tas tiesa kemperis tiek kustināts pāris reizes gadā. galvenais uzlādēt aķīti, pārejais ,kā škil tā iet, ar bendz;inieku lielākas problēmas ,kad ilgi stāv.

3.punkts arī diskutabls,

GTD2 06.10.2023 15:52

Davidich rakstīja: Depo informācijas centrā.

nezināju ,ka depo piekodē atslēgas

GTD2 05.10.2023 15:44

dīleris

GTD2 28.09.2023 14:44

vajag blakus stūrmani ar regularitātes rallija pieredzi un attiecīgu aprīkojumu

GTD2 27.09.2023 13:51

isti neorentējos tajās paaudzēs tapēc kļudos bet tā varētu tā paaudze kas nāk no 2015gada, Nu nezinu vai mazda tik bezatbuildīgi izturēsies pret sava auto drosību lai tik vienkārši bez dīlera viņas piekodētu, tad to mazdu aiz\dzīt būtu tīrais nieks. man sen atpakaļ 99 gada a6 pat nācās pie dīlera programēt pazudusas atslegas

GTD2 27.09.2023 9:03

Ja nevēlies dīleri, tad laikam tikai atliek meklēt donoru ar atslēgām un vadības bloku

GTD2 22.09.2023 9:11

Pirtij izmantoju bērza malku, alksni tikai kūpināšanai. Alksnim sliktāka siltuatdeve un daudz vairāk jakurina lai dabutu vajadzīgo temperaturu, savādāk kūpināšanai alksnis ļoti labs

GTD2 20.09.2023 13:54

Tiko , kā mātei pirku skujkoks-lapkoks , sausa 42cm garumā 3 kub krāmetā veidā ar piegādi 200eiriki

GTD2 18.09.2023 13:38

berkubu izdali ar divi pret krameto un vari droši pirkt arī berkubu

GTD2 23.08.2023 17:01

ss vietā labāk izvēlētos rrr.lt, ādas sēdekļi labā stāvoklī nebūs lēti, iespējams, ka izdevīgāk esošo auto pārdot un piliekot naudiņu nopirkt tādu pašu ar ādas sēdekļiem

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti