lizingā pirkts vai jauns vai vecs nevar būt bagātnieku auto ,jo nav tavs. Vecs Vaznis jebkurā gadījumā ir lielāka bagātība nekā kredīts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
lizingā pirkts vai jauns vai vecs nevar būt bagātnieku auto ,jo nav tavs. Vecs Vaznis jebkurā gadījumā ir lielāka bagātība nekā kredīts.
lizingā pirkts vai jauns vai vecs nevar būt bagātnieku auto ,jo nav tavs. Vecs Vaznis jebkurā gadījumā ir lielāka bagātība nekā kredīts.
Varbūtās,ka problēma tajā,ka tomēr septiņus gadus veca mašīna bet nobraukums kā trīsgadīgai , varbūt viņa daudzus gadus kaut kadu iemeslu stāvējusi , varbūt vajadzētu karbai samainīt eļļu un filtrus
Tas auto domāts laukiem tāpēc arī aktuāli ir dīzelis un manuālā kārba ar pilnpiedziņu šitādam auto domāju ka cits risinājums nemaz nav vajadzīgs .šaubos vai daudziem intresētu bendzīnieks ar divreiz lielāku patēriņu, un kur izrāvi ,ka šim dīzelis kūpēs?
Toyota Sienna; Dacia Lodgy, Mercedes R, tie taču visi piecvietīgi auto , to ka pēc papīriem tur ielikti sēdekļi labākā gadījumā kur vietas bērnam vai dzīviekam, tad 911 arī ir piecvietīgs, Gribētos kādu kas to iesaka lai aizbrauc trešajā rindā kaut uz vai uz vāciju, droši vien tik vērts izskatīt busiņus, piem vw caravelle, jeb trafiks.
Zafirai jau pat otrā rindā vietas kājām maz nemaz nerunājot par trešo rindu, tur vispar vieta berniem,lai gan tur bernussedinaat arii nav ipashi droshi
no šiem izskatās,ka multivans visspiemērotākais un ērtākais no siem multivans, fords gan dargaks un jaunaks, bet gan jau sapus vienaa laikaa
par sharanveidīgiem gan negribētu piekrist par izturību, ne velti viņus daudz par takšiem izvēlās un nebrauc bez bēdu ar viņiem pāri par 700tūkst, , par voyager izturiibu, detaļu pieejamību ir diezgan absaubaama, vēl drausmīgās aizmugurējās durvis un nekvalitatīvais salons, zafira smax ir golfklases jeb kompaktklases auto ta ka nosaukt tos par septinvietiigiem var tikai tiiri teoretiski, ,kreslam vieta ir ,bewt cilvekam tajaa nav, arī bildē redzamais fords neizskatās ,ka varētu būt septiņvietīgs, pārāk īsiņš izskatās
un kā trešā rindā jūtas tie raženie cilvēki?
nav ,navtur 7 vietas kresliem vietas ir bet cilvekiem tajos nav, bezjedzigs pasakums
nu īsti ģimeners auto , ar gazika dgvielas patēriņu ,radīti ģimenei, lai lielāko ģimenes budžetu tērētu bendzīnā un tā brīnuma remontā, droši vien ka jaņem vismaz trīs ,lai būtu donori priekš rezerves daļām,jo veikalos bez detaļu pasūtīšanas rezerves daļas nedabūrt, No ārpuses viņi izskatās tā neko, bet no iegšas it kā mājās pats to salonu būtu tapsējis, par fordu laikam biji domājis to laiksaimnieku ģimenēm, lai zemnieks var gan bērnus uz skolu aizvest gan graudus uz kalti
gundega22 rakstīja: Paldies par labiem ieteikumiem. Dažas opcijas tiešām nebijām vēl apskatījuši. Tad nu būs ko atkal pētīt
Mēs braucam lielus gabalus - ceļojam pa citām valstīm utt. Ģimenē esam 2 lieli, 4 bērni, rati un daudz mantas (ieskaitot telti, guļammaisus, prīmusu utt). Tātad vietu vajag daudz Vēlreiz liels paldies par konstruktīviem ieteikumiem
www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=kWsSIg9dJfU
Kaut kā neredzu viņam vietas bagāžai,jeb tā paredzēta sūtīt līdz ar kurjeru. Video uskatāmi parādīts ka tur vietas bērniem. lai gan nezinu kā tur risināts par drošību ja auto ir kaut neliels trieciens no aizmugures puses, es savus tur negribētu sēdināt. Nu kav golf klases kompaktvens paredzēts septiņiem cilvēkiem , pa retam galejas nepieciešamības aptākļos varbūt var izmantot dažreiz, bet ne ikdienā. Kā minumums būtu nepieciešams minivens no populārākiem ir šaranveidīgie, un voyageri, Tur arī septiņiem pašauri bet vismaz var normāli ielūist ja ikdienā vajag braukt un negribās pirkt bussu, kas varbūt arī nav vienmēr vajadzīgs
cik saprotu slavenās caurtekas vieta iet otrajā virzienā, varbūt kāds var padalīties cik šī vieta ir skatāma pretējā virzienā
bendziniekam 9litri normals paterinsh, it seviski 1.2 l motoram ,kuru lai kaut cik iekustinaatu gazes pedalis visu laiku iemiits gridaa
protams, ja tik 100tukst nobraukums ta jau var uzskatiit ,ka jauna masina, lai gan neticu ka tam vargam motoram resurss bus lielaks par 300tukst. ,normali vismaztos 100zs tadas klases masinai vajadzetu lai vismaz buutu kada bauda braukt, esmu braucis ar tadu fabiju, nu loti gausa un skala, Ar 1.6tdi motoriiti ripoja diezgan pienemami un ekonomiski
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bgjjmg.html
Diezgan konfortabls ir sads variants ,ja nav svariiga vw blemba, auto konfortabls un ekonomisks, izturiigs, man ir drusku vecaaks drīz buus pusmiljons nobraukts nekadas lielas vainas nav bijusas pa so laiku, ta ka domajams varesi braukt ilgi un laimiigi, ja vien velas njipraku tad var mekleet ar 20tdi motoriiti
es nezinu par konkrēto mašīnu tikai ātrumā kā piemēru no iespējamiem variantiem atradu, nu ja būtu ar 130 tukst km , tas nebuutu nekas prieksh tada auto, taksisus parasti brauc līdz 400-500tukst un tad megina pardot. Drosi vien ,ka iemesls cits, nu labakaa gadijumaa ka taksa firma bankrotejusi,sliktakaa loti daudz avarijaa cietis un kāds samukerejis
ja veca masina bus letaka ekspluatacijaa ,vienms minus ka nevar atskiribaa nio jaunas masinas [prognozeet kad un cik lieli izdevumi auto uzturesanaa, bet ta vienozimigi ka letaak nekaa jauns auto uzturesanaa
ja vinai buutu divreiz vairaak kadi 140zs tad varetu teikt,ka sprigana, bet ne parsteidzoshi, , vienreiz ar taduizbraucu, es patteiktu ,ka parsteidzoshi gausa, lai apdzitu jazagee ar treso artrumu līdz galam un tad masinaa tads troksnis ka sarunaties nevar, Pa bani brauc uz 150 nevis uz 105 traucejot citus
Ir lēts, ne vienmēr ,kas ir lēts ir slikts, ja rakstiits,ka auto pirkts karlo, tad vesturi vissticamaak ,ka nebuus probleema noskaidrot. skodai nav premium versijas vw ir phaetons bet tas ir cits stasts, sis ir analogs passatam tik laikam par 10 cm garaaks. tehniska zinaa ar octaviju loti lidzigas ,jo razotas uz vienas platformas, es octavijas vietaa izveletos superb, rapid un fabija mazas klases masinas ar visam o tam izrietosam sekaam,ne tur konforts ne brauksanas prieks, domaju ka apkopju un ekonomisma zinaa lielas atskiribas nebus ar fabiju un octaviju vai superbu, tas ir viņi jauni ir dargaaki
vinsh nav liels, un cena nemaz nav par velti, tas ir normali ja100tukst nogajusi masina maksaa pusi no savas pirkuma vertibas ,domaju ,ka vinu atri pardos
arii piecus gadus vecs dizelis nebuus ar 100 tukst noskrejienu, normalam dizelim arii 300tukst nebus nekas traks, jo veel tik pat daudz bez problemaam nokalpos, te gan newdomaju japanu un korejieshu izstradajumus kuri nav paredzeti intensivai lietosanai un pie 300 tukst, vinu resurss beidzas, tas arii iemesls kapeec tik maz sos auto lietotus ieved no arzemeem uz pardosanu
kur tu nemi ka bendzinieks ēd 6 litri, mums darbaa ir vairakas toyotas vienigais kas 6-7 litri teree tas ir aygo ja to var uzskatiit par masinu, auris bendzinieks teree ap 9-10 litri , tads pats dizelis 6 litri, par kvalitati gan neko labui nevar teikt, lai gan kadus 300 tukstosus jau viņi nomoca tad gan vairs neatmaksajas vinus uztureet, diemzel ,nav japani paredzeeti intensivai lietosanai
tas ir autotirgotāja teiktais patēriņš, tad iznāk bendzīnieks tērē 4.4 litrus bet tāds pats nu labi 1.6 dizelis sesus litrus, esmu kadu nedelu braucis 1.4tsi tauranu kas svara zinaa lidzigs , dzinejs diezgan gauss priekst tas bundzas un visu laiku jadod cada, man vinsh gan eda kadus desmit litrus varbuut biki mazaak uz strases ar 120 braucot radija kadus 8 litrus, cik zinu ,ka tam auto ap300 tukst ,dzineja resurss ar beidzaas
Protams ja Tu kaut ko irē , vai tas būtu auto vai uzvalks, nevienam neintresē ,kas ar to notiks tālāk. Bet ir cilvēki ,kas negrib dzīvot iretaa dzivoklii, braukt ar iretu auto, t.i operativa lizingaa iretu, bet grib lai vinsh ir pashu,lai ir kaut kada stabilitate