Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
A6 05.02.2007 21:41

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

A6 05.02.2007 21:44

sintris rakstīja: Kuš,kuš..........

Ne V12 no Q7 ,ne V10 no Touarega nav ne nikns,ne mežonīgs. Es kādreiz domāju ka milzīgs tilpums un griezes moments ir kas īpašs,tak mainīju uzskatus pēc pavizināšanās pasažieru beņķī blakus labam Latvijas rallistam ar EVO 7 ( ielas versiju) . Sportsmens par manu zaļgano ģīmi smīnēja un stāstīja ka esot stiepis labi ja ar 75% atdevi no max šim vāģim, bet kaujas zirgs vispār divtik krāšņu iespaidu radot. Man gan pilnīgs auts iestājās no tām pašām 3/4 iespējām.

Paga, paga Tu te runā par sporta auto... nejauc ielas auto ar labu dinamiku, līganu gaitu utt ar sporta, nu labi gandrīz sporta EVO.

A6 06.02.2007 11:45

_PN_ rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

Tevi ir bijis tāds? Vai tikai viena tante teica...

Klau man tāds nav, bet darbā savulaik bija firma, kas pārvadāja ikdienā preces ar 10 tādiem skaistuļiem, nu zini pat šoferi bija grūti uz tiem atrast, bet tas ka nemitīgs remonts un bezjēdzīgā cīņa ar rūsu ir ikdiena bija diezgan labi redzams. Ne velti tās mašīnas tālāk par 250 km no rīgas parasti nebrauca...

A6 06.02.2007 12:35

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

A6 06.02.2007 14:40

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

Nevajag jaukt divas lietas: auto apkopes un uzturēšanas izmaksu aprēķinu ar stulbumu.

Kur tu esi redzējis, ka viņš taupa uz auto apkopi vai uzturēšanu?

Viņš dara, to kas attiecīgajam auto nepieciešams par attiecīgo cenu....

Bet kur ir stulbums? Nu labi varbūt ar tiem filtriem pāršāvu pār strīpu, bet pārējais - ir reāli izdarāms.

A6 06.02.2007 15:05

kolumbs rakstīja: Reālākais apkopju izmaksu samazinājums varētu būt izkost Eiropas savienības normatīvo aktus un apkopes veikt pie jebkura kvalitāti nodrošinoša speciālista. Normatīvie akti jāizpēta, lai varētu argumentēt dīlerim, ja tas negrib kaut ko garantijas laikā novērst bez maksas, aizbildinoties, ka kāds cits veicis apkopes...

Principā ir tā, ka šobrīd Tu vari jaunu mašīnu ar garantiju pirkt jebkur ES un tas, ka neesi auto pircis LV nebūs šķērslis apkopes un garantijas remontam jebkurā dīlerservisā šeit un otrādi. Bet iespēja, ka garantijas laikā Tu apkopes varētu taisīt "Servisā pie Vaņas" es domāju ir izslēdzama.

A6 06.02.2007 20:31

VWfans rakstīja:

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

Nevajag jaukt divas lietas: auto apkopes un uzturēšanas izmaksu aprēķinu ar stulbumu.

Kur tu esi redzējis, ka viņš taupa uz auto apkopi vai uzturēšanu?

Viņš dara, to kas attiecīgajam auto nepieciešams par attiecīgo cenu....

Kolumbam taisnība. Neesmu no tiem, kas taupa uz riepām. Runa bija tikai par to, ka man nevajadzēja pirkt 1,7 CDTI, ja lētākais 1,3 CDTI pilnībā apmierina manas vajadzības. Tāpat es nepi$u santīmu ekstrēmi, piemēram, atsakoties no kondicioniera. Man to gribējās, un es to pasūtīju.

Šeit var redzēt, ka Merivai tieši mazajam dīzelītim ir viszemākās apkopes izmaksas starp visiem Merivas motoriem:

company.adamauto.lv/...

Turklāt dažādiem cilvēkiem ir atšķirīgs temperaments, un es piederu pie mierīgiem braucējiem, kuri nav noskaņoti uz šosejām pārkāpt ātrumu. Tādējādi man tās apdzīšanas reizes sanāk reti, un tādos ātruma diapazonos, kādos man vajadzīgs paātrinājums, Opel-Meriva ar 1,3 litru dīzeļmotoru ir pietiekami žiperīga. Piemēram, manam auto, ja pārslēdz no piektā pārnesuma ceturtajā, ir labs paātrinājums no 65 līdz 100 km/h, no 75 līdz 110 km/h un tamlīdzīgi. Savukārt tās mašīnas, kas brauc ar 85 km/h un ātrāk, es nesaskatu vajadzību apdzīt.

Savukārt pilsētā ātrumos līdz 60-70 km/h uzrāviens daudz neatpaliek no pārējiem vidēji dinamiskiem auto. Vajag tikai enerģiski darboties ar pedāļiem un štepselēt ātrumus, un braukšana izdodas pavisam normāli. Galu galā dažādiem ,,bulku vāģiem,, tiek piedāvāti vēl pieticīgāki dzinēji attiecībā pret šo auto masu. Un neko - šie auto tāpat kust un nogādā cilvēkus un kravu tur, kur nepieciešams. Piemēram, palielajam Fiat-Doblo kuslākais benzīnnieks ir 1,4 litru ar 77 zirgspēku jaudu, vājākais dīzelis 1,3 litru ar 85 zirgspēkiem. Masīvajam Volkswagen-Caddy citu motoru starpā tiek piedāvāts benzīnnieks ar 75 zirgspēkiem un dīzelis ar 69 zirgspēkiem.

Man nevajadzēja pirkt Merivu ar niknāko 1,7 litru 100 zirgspēku dīzeli, jo šāds auto ir par 455 latiem dārgāks un tērē par 6% vairāk dīzeļdegvielas nekā 1,3 CDTI. Ja līdz šim es par degvielu esmu iztērējis ap 500 latiem, tad ar Merivu 1,7 CDTI tie būtu 530 lati. Esmu ietaupījis 30 latus, par kuriem tagad varēšu nopirkt kaut ko citu, piemēram, noīrēt uz diennakti lielisko Volkswagen-Passat 1,9 TDI.

Katrā ziņā man un citiem ,,opjiem,, Meriva ar 1,3 CDTI motoru ir īstā izvēle. Savukārt, tie kas grib regulāri paātrināties no 90 km/h līdz 130 km/h, lai ņem Merivu 1,7 CDTI.

Zini man liekas, ka Tev tomēr ir iztrūkums... galvā. Kāda jēga visu gadu un pēc tam vēl dažus kaut ko taupīt lai iztērētu ietaupīto piemēram īrējot pasātu... nesaprotu. Pieliekot drusku vairāk naudas Tu varēji nopirkt normālu mašīnu, un nebūtu nekas jāīrē... un tas teksts par Tavu braukšanas stilu... dēļ tādiem kā Tu arī rodas bīstamība uz šosejām.

A6 07.02.2007 8:04

sintris rakstīja: 007 pasteidzās atbildēt manā vietā.

Gribēju minēt šitos pašus divus no luksīgā gala un piebilst,ja domā,ka varēsi savākt,protams, tad paņem WRX Imprezu vai EVO - tad ,VWfan,Tavas domas par braukšanas kvalitāti un iespējām mainīsies vairāk nekā no 1,9TDI Passata.

Es VWfanam varu uz dienu izīrēt savu carlos sainz ceilcu, domāju, ka viņam nemaz nevajag EVO dot, jo pirmkārt viņš sajuks prātā no pāatrinājuma un dinamikas, bet otrkārt viņš kā lēns braucējs vienkārši nesavaldīs to mašīnu.

A6 07.02.2007 8:07

deksters rakstīja: Nē,nē...ir tāda suga,kuri,atvainojiet,kaku ir gatavi apēst,ja vien tajā ir atlicis vēl kas noderīgs....

Labs...

A6 07.02.2007 10:47

Edvin rakstīja: NU man ir tā iespēja braukt ar gazeli - nezinu, kas tur var lūzt(tur nav kam lūzt) rūsa - da poh tur rāmis kā gazonam, kā arī pārkraut viņu nav iespējams - ir indikators, kad resoras uz otru pusi lieca.

Vienīgā vājā vieta - sajūgs un tas, ka ir benzīndzinējs, bet tā 2 tonnas uz krūts ņem un 140iet

Tad turpini braukt, bet nevajag cilvēkiem mēģināt iestāstīt to, ka šis auto ir pirkšanas vērts. Labāk braukt ar 10 gadus vecu LT vai Sprinteri nekā jaunu gazeli. Man žēl, ka Tavs darba devējs to nesaprot.

A6 07.02.2007 11:33

Magistrs rakstīja: Gazelei nav ne vainas. Viena piegādes firma jau gadus piecus tādu izmanto. Protams, lieliem nobraukumiem viņa neder, kautgan pa Maskavu kā mikriņus viņas dzenā tikai tā.

Esi braucis tādā maskavas mikriņā? Es esmu... paldies, bet šeit tādā iekšā nekāptu, ziemā vispār temp. tik pat cik ārā. Reāli arī detaļas krievijā tām ir pa lēto.

Un kam vajag likt MB dīzeli, ja Sprinteris ar tādu jau ir aprīkots? Plus vēl CSDD pārbūve...

A6 07.02.2007 11:43

Magistrs rakstīja: A ko darīt, ja pirksti vēdeklī jau kopš dzimšanas?

Man sāk likties, ka visiem tiem jauno "auto" pircējiem laikam ir palikusi kāda psholoģiska trauma no PSRS laikiem, kad 412ā maskavieša iegāde bija notikums uz kuru nāca skatīties visa ģerevņa... tā manuprāt ir vienkārši tāda apliecināšanās metode, nu tipa "redz man ir nullīte"...

Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par "nullīti" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.

A6 07.02.2007 13:04

kolumbs rakstīja: p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...

Jā, jā kā tad nenotiktu... notiek un kā vēl, bet dažu reizi paglābj garantija, bet ja tā beigusies... ej nu sameklē Citrona C4 automātu - labu, lietot par sakarīgu naudu... nu protams var jau nopirkt jaunu... bet ko tas maksās.

Un par tām lietotajām mašīnām... arī tās ir dažādas un nopirkt auto var dažādi. Kā jau teicu iepriekš mans viedoklis ir, ka lietots auto jāpērk tikai ārpus Baltijas, principā Vācijā. Nevajag iet uz Hamburgas rumbulām, bet aizbrauciet uz ALD vai tamlīdzīgām vietām. Es piemēram jau kuro mašīnu pērku konkrēti vienā kanotrī, arī mani draugi tāpat. Pārsvarā tie ir dīzeļi un Audi vai VW. Nekādu problēmu nav bijis ne ar dzinējiem, ne arī kādi citi brīnumi izlekuši. Arī nobraukums ir reāls, nu piemēram 2003 gada A6 1,9 TDI bija 2006. gada jūnijā 190tkm.. un mašīnai nav nekādas vainas, bet šobrīd ir nobraukti 35tkm...

A6 07.02.2007 13:25

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

kolumbs rakstīja: p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...

Jā, jā kā tad nenotiktu... notiek un kā vēl, bet dažu reizi paglābj garantija, bet ja tā beigusies... ej nu sameklē Citrona C4 automātu - labu, lietot par sakarīgu naudu... nu protams var jau nopirkt jaunu... bet ko tas maksās.

Un par tām lietotajām mašīnām... arī tās ir dažādas un nopirkt auto var dažādi. Kā jau teicu iepriekš mans viedoklis ir, ka lietots auto jāpērk tikai ārpus Baltijas, principā Vācijā. Nevajag iet uz Hamburgas rumbulām, bet aizbrauciet uz ALD vai tamlīdzīgām vietām. Es piemēram jau kuro mašīnu pērku konkrēti vienā kanotrī, arī mani draugi tāpat. Pārsvarā tie ir dīzeļi un Audi vai VW. Nekādu problēmu nav bijis ne ar dzinējiem, ne arī kādi citi brīnumi izlekuši. Arī nobraukums ir reāls, nu piemēram 2003 gada A6 1,9 TDI bija 2006. gada jūnijā 190tkm.. un mašīnai nav nekādas vainas, bet šobrīd ir nobraukti 35tkm...

Kad beidzas garantija ir jāņem nākamais, nevis jādomā par braukšanu līdz mūža galam.

Piemēram opelim ir 2 gadu garantija... ko tad Tu 2 gados samaksāsi?

A6 08.02.2007 9:18

VWfans rakstīja: Dzonijs_007

CR-V ir baudāmāks par Audi-A6, jo ir ar plašāku un ērtāku salonu. Katrā ziņā maksāt 26150 latus, cik maksā lētākais Audi-A6 Avant ar automātisko ātrumkārbu, nav vērts. Labāk par 17550 latiem nopirkt Honda-CR-V ar automātisko ātrumkārbu.

Zini izskatās, ka ar Audi nekad neesi braucis. Pie tam kā var salīdzināt kaut kādu parketnieku, kas jaunajā izpildījumā izskatās vienkārši pēc korejiešu mēsla ar vācu lielās klases mašīnu... Pie tam es nekad neesmu teicis ka jāpērk jauns A6. Es jau gadiem braucu ar Audi, un man nekad nav parādījusies vēlēšanās pārkāpt japānī, pie tam vēl CRV. Vienīgais ir tad kad gribas patrakot. Man priekš tam ir pilnpiedziņas celica.

Labāk atzīsti to, ka esi vinekārši kapeiku pi***s un viss.

Ak jā un par to 900 Ls ekonomiju uz merivu Saprastu ja Tev to naudu noliktu priekšā kā reālu atlaidi, bet ja tas savācas 8 gados. Zini nedomāju, ka sajutīsi.

A6 08.02.2007 9:21

Pareizi - ne jau velti, lai iegūtu jauno CR-V, ir jāgaida pusgadu ilgā rindā...

Kas par murgu... lai brauktu ar crv vēl rindā jāgaida? Galīgi saspiedušies. Kas tur tāds ir, ka tā jāgaida?

A6 08.02.2007 9:24

VWfans rakstīja: Uggga

Nu labi, ar A6 es neesmu braucis, neņemšos apgalvot. Bet jaunākā modeļa BMW-320d ar 163 zirgspēku dzinēju, ar kuru esmu pie stūres braucis, nu gan man nelikās pārāk baudāms - nu tā, nekas sevišķs. Dīzelim tukšgaitā bija paliela vibrācija - ne mazāka kā manai Merivai 1,3 CDTI. Bet maksā gan tāds BMW universāls ar automātu gandrīz 35 tūkstošus eiro (nedaudz virs 24 tūkstošiem latu). Manuprāt, nav vērts tādu BMW pirkt - nu nekā sevišķa tur nav... Noteikti labāk Hondu-CR-V...

Pilnīgi noteikti ir skaidrs, ka Tu neko nesaproti no mašīnu klasēm... BMW nav slikta mašīna, bet Tu atkal salīdzini nhesalīdzināmas lietas. Varbūt vēl varētu uzrakstīt kādu salīdzinošu aprakstu, kur kā vienādas mašīnas ir ņemtas Skoda Fabia un teiksim Audi A6...

A6 08.02.2007 9:56

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Kas par murgu... lai brauktu ar crv vēl rindā jāgaida? Galīgi saspiedušies. Kas tur tāds ir, ka tā jāgaida?

Tas tikai nozīmē to, ka pēc šāda auto ir ļoti liels pieprasījums ne tikai Latvijā.

Honda salonā man teica, ka, ja pasūta tagad, tad uz jūnija sākumu var cerēt, bet reāli gan jau, ka atnāktu tikai vasaras beigās.

Nez vai "saspiedušies" ir liela daļa eiropiešu! Skaidrs ir tas, ka savā klasē CRV ir labākais piedāvājums, pie tam tā cena atbilst arī vidējās klases laba auto cenai. Tādēļ arī tāds pieprasījums!

Es spēju saprast, ka visāda juridiskas personas sapērk jaunus auto, bet privāti iepirkt CRV... tas nav man. Toč nesaprotu kas tajā jaunajā auto ir tik foršs, pie tam jaunam auto vērtība uzreiz krīt par 30%.... un japāņiem vispār tā atlikuma vērtība ir zema. Žēl man tos līzinga un dīleru barotājus.

A6 08.02.2007 11:38

TDIOTS rakstīja:

A6 rakstīja:

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Nez vai "saspiedušies" ir liela daļa eiropiešu! Skaidrs ir tas, ka savā klasē CRV ir labākais piedāvājums, pie tam tā cena atbilst arī vidējās klases laba auto cenai. Tādēļ arī tāds pieprasījums!

Es spēju saprast, ka visāda juridiskas personas sapērk jaunus auto, bet privāti iepirkt CRV... tas nav man. Toč nesaprotu kas tajā jaunajā auto ir tik foršs, pie tam jaunam auto vērtība uzreiz krīt par 30%.... un japāņiem vispār tā atlikuma vērtība ir zema. Žēl man tos līzinga un dīleru barotājus.

padod shurp to 'pa vaartiem' izbraukusho , jauno auto , ar miinus 30 % paskaties , shrotu operator , cik maksaa 5gadiigs CR-V %pret vinja jaunveertiibu un cik maksaa kaku maiss A6 . man vini abi ir/ir bijushi , atshkjiriibaa no Tewis , papa maka paargudriit .

Nezinu ko tev tur tas papa pērk. man neko. pats varu visu ko vajag. tu pats esi kaku maiss. paskaties pats.... a6 2002. gada ar quattro un labā izpildījumā maksā šeit 13-15 teur, bet crv ap 12... un nevajag tagad sākt meklēt frīku piedāvājumus ar vecu veco crv pa 10. un vēl paskaties kāds izskatās viegli uzsists crv pret audi. domāju, ka komentārti lieki.

A6 08.02.2007 14:52

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Nezinu ko tev tur tas papa pērk. man neko. pats varu visu ko vajag. tu pats esi kaku maiss. paskaties pats.... a6 2002. gada ar quattro un labā izpildījumā maksā šeit 13-15 teur, bet crv ap 12... un nevajag tagad sākt meklēt frīku piedāvājumus ar vecu veco crv pa 10. un vēl paskaties kāds izskatās viegli uzsists crv pret audi. domāju, ka komentārti lieki.

Bet cik maksāja jauns A6 un cik - CRV???

Tavs posts vēlreiz tikai apliecina,ka lielāks vērtības kritums ir tieši A6!

Paklau gudriniek es nesalīdzināju jaunu A6 ar jaunu CRV. Pirmkārt tas nav salīdzināms, bet izskatās, ka veselam baram tas nav saprotams, bet nu lai jau dzīvojiet ar apziņu ka tā ir. Otrkārt es salīdzināju divus gadus vecu A6 ar jaunu CRV cenas un kvalitātes attiecības ziņā. Tā ka nevajag man te braukt par šo tēmu. Pats zinu, ka jauns A6 protams savā vērtībā krīt stipri, bet līdz 2 gadiem, pēc tam tas ir līdzīgi kā ar citiem auto. Tāpēc arī es piemēram neplānoju pirkt jaunu A6, bet pāris gadus vecu par CRV cenu.

A6 08.02.2007 17:41

TDI rakstīja:

A6 rakstīja:

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Nezinu ko tev tur tas papa pērk. man neko. pats varu visu ko vajag. tu pats esi kaku maiss. paskaties pats.... a6 2002. gada ar quattro un labā izpildījumā maksā šeit 13-15 teur, bet crv ap 12... un nevajag tagad sākt meklēt frīku piedāvājumus ar vecu veco crv pa 10. un vēl paskaties kāds izskatās viegli uzsists crv pret audi. domāju, ka komentārti lieki.

Bet cik maksāja jauns A6 un cik - CRV???

Tavs posts vēlreiz tikai apliecina,ka lielāks vērtības kritums ir tieši A6!

Paklau gudriniek es nesalīdzināju jaunu A6 ar jaunu CRV. Pirmkārt tas nav salīdzināms, bet izskatās, ka veselam baram tas nav saprotams, bet nu lai jau dzīvojiet ar apziņu ka tā ir. Otrkārt es salīdzināju divus gadus vecu A6 ar jaunu CRV cenas un kvalitātes attiecības ziņā. Tā ka nevajag man te braukt par šo tēmu. Pats zinu, ka jauns A6 protams savā vērtībā krīt stipri, bet līdz 2 gadiem, pēc tam tas ir līdzīgi kā ar citiem auto. Tāpēc arī es piemēram neplānoju pirkt jaunu A6, bet pāris gadus vecu par CRV cenu.

es izdariju otraadi , peec ilgaam paardomaam , bet taa gan . Jo za ye bal mani AR , jau ar 'veco' A6 un kameer nebuus otra diilera + paardaugavas pusee , tikaam nepirkshu es OOOO ne jaunu ne lietotu , rovno arii Chrysleru . A Bensons mani neza..bal , vot i fsja xistorija . Un nemeegjinu es saliidzinaat A6 'pribampaasus' ar dajebkuru , kaut Lexus , japaani . Bet savaa nevaajajaa pieredzee nonaacu pie sleedziena kad ja nau normaala diilerservisa tad nevajaga man taadu auto , lai arii kaa man vinjsh nepatiktu dikti. Par naudu runa neiet .

Mjā par dīlerservisu Tev taisnība. Bensons un Audi kā diena pret nakti, bet nekas drīz pie lidostas būs audi centrs, lai gan no otras puses esmu tur ar tagadējo auto bijis vienu reizi mainīt zobeni. Dārgi, pie tam tika atklāta vaina ar eļļas spiediena mērītāju kas tika nomainīts, bet kļūda tāpat netika nodzēsta. Kopumā es ar saviem ienākumiem neredzu iespējas tur pastāvīgi remontēt auto,jo pirmkārt dārgi, bet otrkārt mans tagadējais serviss mani pilnībā apmierina un ir stipri lētāks/

A6 08.02.2007 18:21

Kaspersky rakstīja: vēl bilde

dina.runcis.lv/...

smuks BMW

A6 08.02.2007 20:20

Kaspersky rakstīja:

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: vēl bilde

dina.runcis.lv/...

smuks BMW

kurā vietā?

Nu labi, ja nav BMW, tad noteikti tā ir pāris topikus uz augšu tik daudz apecerētā un apspriestā ārkārtīgi baudāmā un visnotaļ lieliskā jaunā MERIVA droši vien vai nu dīzelis, vai sliktākajā gadījumā benzīns/gāze

A6 14.02.2007 10:14

Sultaans rakstīja: laikam tomeer palikshu pie Audi. Taads salikums kaads man vajadziigs ir tikai tam vaadjim: automaats, diizelis, 4x4, un palien zem 10l videejaa ciklaa un arii jauda pietiekama 150zs. Pliist jebkura mashiina un tas automaats kursh esot it kaa suuds paraadiijaa tikai peec 2001 gada, es luukoju peec 99.

Šiem 2,5 TDI Audi dzinējiem ir problēmas, bet... pie oriģināliem 200000 km tas dzinējs paliek skaļāks, un ir tas izdilums, taču no otras puses ja šis remonts ir vienreiz veikts, tad atkal 200000 būs ok. Man ir identisks 2,5 TDI Quattro 2001. gada, ir pārliecība par nobraukuma precizitāti, spidometrs rāda 232000, un ir dzinējs paskaļš, taču biju to aizvedis atrādīt uz Audi centru pie 220000 km, un nesen biju dtc. Abās vietās man teica, ka vēl 50000 km tāds var mierīgi braukt. Aukstumā lec labi, jauda un dinamika arī ir ok. Remonts tai problēmai maksā ap 1500 Ls ar savām detaļām tās nepērkot Audi centrā.

Citādi par mašīnu neko sliktu nevar teikt jo sevišķi tagad ziemas laikā. Vienīgi patēriņš man ziemā sanāk ap 10l/100 km.

Nevajag klausīt gudriniekus kas stāsta visādas aplamības paši nekad nebraukuši ilgāku laiku ar tādu auto. Protams nevar gaidīt Opel Astra uzturēšanas izmaksas, taču pērkot šadu auto ar to jārēķinās. Esmu nobraucis ar šo auto 50000 km, un ja vajag varu padalīties ar info.

A6 14.02.2007 10:15

Dzonijs_007 rakstīja:

Sultaans rakstīja: Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.

passātam syncro būtība ir tāda ka normāli velk tikai priekša bet pakaļa pieslēdzas tad ja izspolē priekša. Audi Quatro ir patstāvīgi 4x4

Synchro tā dara, bet 4motion gan ir pastāvīgā piedziņa...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti