Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
rolis 02.08.2016 18:56

Manuprāt auto būvēts kā franču limuzīns, man jau sāka patikt tā formas un nosvērtais raksturs. Laikam neesmu "pokemonu"

piekritējs ...citos iepriekšējos renault modeļos to bija gana.

Par to kā piestūrē aizmugures riteņi, uzskatāmi viegli manevrēt nelielā ātrumā pie saprātīga stūres rata pagrieziena ātruma... kad pārsniedzam kritiskos ātrumus stabilitātes programma dara savu!

Interjeru varu uzslavēt, arī āriene man simpatizē, ja nu vienīgi , par daudz niķeļa...

rolis 04.08.2016 14:50

Jebkuram transporta līdzeklim ir spēkā apgalvojums ka visas sistēmas nevainojamas funkcionēšanas ilgumu nosaka vājākais tās mezgls vai detaļa, vai tās ekspluatācijas apstākļi un laiks un regulāri un pilnvērtīgi veiktas tehniskās apkopes vai kā glabāts nelietots transporta līdzeklis.

Tas protams saprotams ikvienam. Ceļu likums( nezinu vai pēdējā redakcija , vismaz kādreiz) strikti nosaka vadītāja atbildību kādos gadījumos kā jārīkojas ja radies tehnisks defekts. Tātad vadītājs ir atbildīgs pilnīgi par visu un ikgadējā TA ir neatkarīga ( ekspertu) regulāra pārbaude, kas piesaistīta kalendārajam gadam, lai valsts iekasētu nodokļus, cerams ka tie nodokļi nonāks transporta infrastruktūrā …( ak vai!)

Ja atmetam TA ka nodokļa iekasēšanas un sodu piedzīšanas mehānismu, tad tehniski apskates biežumam būt jābūt atkarīgam gan no perioditātes, gan nobraukto km skaita, kurš izpildās pirmais un tad jaunāku auto pārbaudes laika termiņš varētu būt garāks .Par perioda pagarināšanu auto ar mazu vidējo gada nobraukumu arī ir vērts padiskutēt, bet mūsu klimatiskie apstākļi un ceļu uzturēšana ziemā , būs grūts uzdevums pareiza vienādojuma atrašanai!

Neskatoties uz manis teikto esmu par to lai nodokļi kurus iekasē par transportu tiktu izlietoti arī šajā sfērā un nelāpītu citus budžeta caurumus.

rolis 15.09.2016 9:55

Jautājums pareizs un atbildes atbilstošas. Jebkuram troksnim ir savs izskaidrojums un šajā gadījumā troksnis ir pamanīts.

Ja troksnis parādījies ekspluatācijas gaitā ,tas nav labs simptoms!

rolis 16.09.2016 16:29

Prieks redzēt daudzfunkcionālu lielu auto segmentā kurā nav bezgalīgi liela konkurence, kāda ir vidējās klases automašīnās.

Konkrētajam auto testa dienā trūka 600 kg bagāžas nodalījumā, tad tā gaita uz nelīdzena mūsu asfalta cerams būtu mierīgāka, dinamika arī varēja būt labāka. Salons man neasociējās ar to ka pēc būtības uz operu nebrauc ar 10 kartupeļu maisiem , vai 6 arklu lemešiem, bet var to darīt...

Par modeļa atbilstību starp citiem konkurentiem spriedīšu ,kad varēs objektīvi saildzināt cik maksātu reāls daudzfunkcionāls šāds darba auto veiksmīgam Latvijas zemniekam, bez nevajadzīgām "fīčām" bez kurām var iztikt!

rolis 13.10.2016 15:10

Ja pa nakti akumulators tukšs , tas nozīmē ir pamatīga strāvas noplūde. Ieteiktu līdz servisa apmeklējumam atvienot akumulatoru uz nakti. Piebilde ja pie lieliem mīnusiem izlādēsies akumulators tas var sasalt un būt bojāts mehāniski.

Tāpat ilgi glabājot izlādētu akumulatoru tas "ķīmiski "bojājas.

rolis 21.10.2016 15:54

Vajadzēja pajautāt" kompim" Patiesībā parasta servisa operācija, jānoskaidro vai patiesi pareizais sensors ir identificēts, jo ir bijuši gadījumi kad sajauc nosaukumus.

Ja sensors nedod signālu - mainīt !

rolis 08.11.2016 14:35

Jauno modeli atzīstu par simpātisku, taču manuprāt ko līdzigu esam redzējuši... Q7 rover...Tā sakot katram ražotājam savu flagmani- apsveicami...

rolis 08.11.2016 14:39

Gribu uzslavēt Astru, aizvien slaida ...un praktiski vienkārša.

Noturējusies pretim kārdinājumam uzaudzēt apmērus!

Ceru ka atradīs tos praktiskos pircējus, kuriem interesē funkcionalitāte.

rolis 08.11.2016 14:43

Volvo sevi apliecina , ka ir Premium klases mašīna .

Lieliskas detaļas, īpaši iekšas durvju atvēršanas rokturis- lieliski....

rolis 08.11.2016 14:48

Ford ikona laikam ir melns auto gadsimta sākumā...vēl man ši marka asociējas ar pikapiem , kur nepārprotami uzraksts vēsta ka Tas ir fords...

Tātad via america...Edge

Fords tēmā tur pat kur Jeep, vai izdosies, lai izdodas, jo auto patīkams...

rolis 08.11.2016 14:52

"Oskaru " studijā, pelnījis manu uzslavu , jo dizainiskā ātrumpārslēga svira mani apmulsināja un sajūsmināja uz veselu minūti un pārējie testa dalībnieki aizbrauca tālēs zilajās...

Nopietni vērtējot pamatīgi atšķirīgs franču dizains, spilgts, krāsains....

Sakarīgi ka auto arī lieliski brauca!

rolis 08.11.2016 15:05

Nezinu , kā lai pasaka pareizi, bet āzijas ienākšana dažu nacionālo brendu autoražotāju akcionāru kārtā, vai kā savādāk , devis jauku vidējās klases auto. Man patika un punkts!

rolis 08.11.2016 15:11

Atkal Fāterlandē... laikam tomēr auto civilizācija īsti sākās tur. divi testa auto , lieliski aprīkoti, tāpēc maksā , braukt priecāties. Krosoveru saimē man šis izmērs patīk vislabāk.

.

rolis 08.11.2016 15:21

Kaut šajos testos bija vairāki hibrīdi, taču uz šo liku vislielākās cerības. Eksterjers un interjers mani vairs nepārsteidza , jo tā tendences iezīmēja pagājušajā gadā , kad mazais brālis mani pārsteidza.

Visas cerības nepiepildījās , "elektrogaita " kautrīga un ne tuvu flagmanim , ko pagājušajā gadā nenovērtējām pietiekoši

GTE VW.... Tagad saildzinot cenas teiktu, laba lieta maksā!

Neskatoties uz iepriekš teikto ceru ka auto nomināciju iegūs!

rolis 09.11.2016 20:41

skanīgs nosaukums Mokka Opelim un pielikumā X , neteiksim ka gluži mazs, bet pamanāms, īpaši ja spilgti nokrāsots, kičigi.

Braucu testus vakarā un bija nepieciešamība izlasīt aprīkojuma opciju lapu, automātiski pastiepu roku trīs apgaismotu taustiņu virzienā , interesanti sarkans, zaļš un dzeltens.... Bingo sarkanais ir aktivizēts bet gaisma neieslēdzas bet multimedija ekrāns izgaismo uzrakstu

angļu valodā ārkārtas zvans! Saprotu ka esmu kļūdījies ar to gaismu. Pāris izsaukuma signāli un jautājums jau no operatora, ka varam palīdzēt, kas noticis? Atbildu ka neveikla kļūda meklējot apgaismes plafona slēdzi, saņemu smaidu telefona otrā galā, viss ok tā gadoties! Pasmejamies abi un laipni atvadījāmies!

Tātad ja nevarēsiet ieslēgt gaismu Mokkā spiediet sarkano kņopi , pretim saņemsiet laipnu smaidu!

rolis 09.11.2016 20:43

Varbūt viņš mums piespiedīs mīlēt US car!

rolis 05.12.2016 10:09

Problēma ir un foruma dalībnieki iesaka sev zināmus un atbilstošus vai neatbilstošus( tehniskus) risinājumus.

Manuprāt vispirms vajadzētu sistemātiski to lietu risināt, jo nekādi neieteikšu variantu , kad ir divas vienādas mašīnas un viena ok , otrai problēma. Tātad varās defektu lokalizēt, nē , bez pareizas metodikas arī šajā gadījumā var rasties kļūdas....

Sistemātiskai pieejai vajadzētu dot rezultātu neatkarīgi , kas to veiks!Daudzi ieteikumi šeit protams atbilst patiesībai , kura ir bijusi šādām mašīnām...

Lai veicas! Bet sistemātiski, lai var atrast pareizo iemeslu!

rolis 15.03.2017 21:12

Nezinu ka ir ar Motormuzeju bet Nac Mākslas muzejā ieejas biļete 6 eur krietni demokrātiskāk un saturs arī....

rolis 11.06.2017 13:30

Mana pieredze divu testa dienu garumā ,acij tīkams mazauto, kas nemaz nav tik mazs. Salonā gan otrajā rindā pamaz vietas, bet tas ir loģiski. Auto salona apdare ir akurāta un ar atsvaidzinošiem krāsu akcentiem.

Motors 3 cilindri, turbo,nedaudz kautrīga 1000 -2000 apgriezienu zona , bet tad pieslēdzas turbokompresors un ir ok. Rokas pārslēdzamā ātrumkārba, 5 ātrumi...ceru ka ražotājs pamanīs un aprīkos arī kādu automātu , protams gudro 6, 7.... tad tas pilnībā saskanēs ar eiropas tendenci mazi motori un daudz ātrumu...

rolis 11.06.2017 13:45

Sveika Gauja...šogad pali bija mazi un Turaidas lejas ceļš nebija zem ūdens , tāpēc testa diena( 20 minūtes) tika pavadītas pa Krimuldas vietējās nozīmes ceļu, asfalts, grants.

Iespaids labs, pneimo piekare, alumīnija virsbūve bez rāmja,alumīnija sviras( daudz viņu tur ir).Motors 2 litri dīzelis,9 pakāpju automāts - labs. Paātrinājumu auto sasniedz ar maza motora "rēkoņu" , iztrūkst pierastā maigā, taču sulīgā 3 litru motora , bet rezultāts sakarā ar masas samazinājumu un mazāku motoru ir sasniegts... super!

Par eksterjeru un interjeru teikšu tā, ja tas ir bezceļnieks un ne mikroautobuss ar 7 sēdvietām, tad man laikam nāksies samierināties, jo arī citi ražotāji salonus un mašinu dekoratīvos risinājumus veido jaunā stilā.... vai tas ir labi, laikam tā jābūt

rolis 26.09.2017 14:26

Mana pieredze divu testa dienu garumā ,acij tīkams mazauto, kas nemaz nav tik mazs. Salonā gan otrajā rindā pamaz vietas, bet tas ir loģiski. Auto salona apdare ir akurāta un ar atsvaidzinošiem krāsu akcentiem.

Motors 3 cilindri, turbo, nedaudz kautrīga 1000 -2000 apgriezienu zona , bet tad pieslēdzas turbokompresors un ir ok. Rokas pārslēdzamā ātrumkārba, 5 ātrumi...ceru ka ražotājs pamanīs un aprīkos arī kādu automātu , protams gudro 6, 7.... tad tas pilnībā saskanēs ar Eiropas tendenci mazi motori un daudz ātrumu..

Rudens testa dienu Micra iepriecināja ar aizvien acij tīkamu mazauto, sarkanā krāsa ( lasi spilgtās krāsas) , neapšaubāmi

Izcēla auto sportisko raksturu, šī salona apdare un krāsainums ir patīkams. Jātzīmē ka ieskatoties variantos ar noformējumu gan ārējo gan iekšējo var izpaustie kādi 8 varianti( tātad krāsu pietiks). Tas gan nedaudz sadārdzinās pirkumu, bet savas krāsu un noformējuma vēlmes varēsiet piepildīt arī Micrā cool

Noteikti vēlos uzslavēt micras stūri sportiska stila D formā, izņemot nepamatoti daudz un intuitīvi neveikli izvietotās stūres kņopes. ( citu auto ražotāju pieredze ir veiksmīgāka un tad tās podziņas vairs nesaukšu par kņopēm)

Uzslavējams risinājums ir konsoles grīdas apgaismojums patika cool

Un nu pats galvenais standartā gaismas tuvās tālās automātiskās . Testētajai versijai LED , +400 eur. Tātad par drošību gadalaika tumšajā periodā ir padomāts arī mazās klases automobilī un nav speciāli jāaktivizē . Pamanīju ka pārslēgšanās laiks uz tālo gaismu ir nedaudz aizkavēts , bet šim gaismu menedžmentam ir jāprot ne tikai pārslēgt bet arī nekādā ziņā neapžilbināt citus satiksmes dalībniekus . Pats par sevi tas nav jaunums bet mazajā klasē apsveicami.

rolis 05.11.2017 19:13

Te teikšu ka pierdze ar iepriekšejiem Discovery ir liela 250000 km kopā pa Latviju un Eiropu... piekrītu iepriekšminētajiem apgalvojumiem par ietērpu, tagad tas ir pilsētnieks , ar ak vai 7 vietām salonā un kādām ...

Par smiltīm es arī savus Disko 3 esmu noracis tā ka nākas 3 stunads rakt un vienalga jāiet pakaļ traktoram un pēctam jālasa plastmasas, lai auto būtu komplektā .

Tagadējais ir stipri vieglāks Al virsbūve, 9 AT lidzīgas programmas sniegs, dziļas risas, smiltis . Laicīgi sagatavojoties nosolītajiem pārbaudījumiem smilšu kalnā kur tika testēti pikapi un daudzi 4x4 vairākus gadus jaunais Disco , bez kādas piepūles tos pieveica . To kalnu 3 gadus atpakaļ nolēmu parbaudīt arī ar savu Disco, jo bija aizdoma ka reiz Latvijā tas varetu būt ieguvis gada auto nepelnīti, toreiz viegli kalni padevās.

Tātad es varu teikt ka 6 AT ar pazemināto rindu tatad 12 AT un 170 kW 2,7 un 2.0 9AT veica vienu un to pašu uzdevumu , man neradās nekādu iebildumu arī braucot pa lauku grants ceļu, perfekti majestātiski, pneimo strādā.

rolis 05.11.2017 19:29

Auto mani apmānīja, jo nezināju ka testa auto ir 4x2, ārēji to nekādi nevar pamanīt. Droši devos iekšā smilšu laukā un poligona tanku ceļa smilšu bedres izbraukšana mani darīja uzmanīgu, kaut kā neiet...

Arā tikām...

Tālāk pilsētas cikls, patika adaptīvā kruīza kontrole .

Viens paziņojums kokpitā mani darīja uzmanīgu un ieinteresētu " strādāju 2 cilindru režīmā" patēriņš 2,7 ltr/100 km .

Motora darba skaņa un kultūra šinī režīmā perfekta, es nekādi neredzot šādu uzrakstu nepamanītu atšķirību ( ceru, ka tas nav marketinga triks un zaļais un zaļākais ir tā patiesi.

rolis 05.11.2017 19:47

Fantastika odziņa šodienas nodokļu un izmešu likumdošanas

žņaugu ieskartajā autoindustijā!!!!!!!!!

Dizains urāāa!

4x4 + 280 hp 2.0 turbo urāā!!!

Vēl nezinu cik būs pēc CHIP

Gandrī 10 no 10!

rolis 07.11.2017 9:50

Auto kurš izsauc vispolārākos viedokļus( palasiet augstāk, es pat to nedarīju jo.... man nevajag komunismu, politiku, trenūzenes uttt....) Tehnika visaugstākajā līmenī, prieks braukt un kā!!!!

Iebildums pret riepu formulu 40 % .... uz mūsu ceļiem!!!

secinājums,b.... jābūvē ceļi!!!!!!!!!!!!! savukart tas nozīmē augstāki nodokļi.....

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti