Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
rolis 12.11.2018 22:13

Laiks kad benzīnnieku un dīzeli atpazina pa gabalu ir pagājis. Iss ieskats vēsturē kad degvielas iesmidzināsanu sāka vadīt elektroniski: pirmie izravienu taisīja benzīnnieki un pat LV jau no 2001 gada Cat ir jābut kartībā to noteica pat ar likuma spēku, dīzeli ieviesa DPF un nu vēl nav ar likumu ievieta norma kas liktu DPf turet pilnīgā kartībā, atstāja spaugu 0,3 dūmainību, nekas gan ieviesīs stingrākus noteikumus. Tas par LV , bet pasule arī benzīnniekiem sak reglamatēt cietās mazās daļiņas FSI gadījumā , tapat ir ar NOX utt.

Ja konkrēti par VW Tuaregu 3.0 Dīzelis , protams EU6, jauda jau nemainās , bet varētu būt nelielas izmaiņas AT slēgšanas un pārnesumu attiecībā, lai saglabātu ne sliktākus rezultātus dinamikā!

rolis 22.07.2019 11:24

Laikam no VW grupas ar spāņu tempermentu... vēl nevaru noformulēt savu viedkli par visu auto, bet viena detaļa , manuprāt ir pelnījusi uzslavu- salona atpakaļskata spogulis, ideāls izsmalcināts , vienkāršš , nesamākslots dizains. Mani tas sajūsmināja.

rolis 22.07.2019 11:37

Šī marka man vienmēr izraisījusi interesi , bet ne jau tāpēc ka būtu jāmin , kas tad tā par marku, jo tik ļoti šodienas ražotāji( bez tik garas un bagātas vēstures) cenšas iet "unisex" virzienā... Tradīcijām ir nozīme, atslēga ar kreiso roku, taho un spido konkrēti norāda par sportisko raksturu...

un tad stunda baudas ( testa laiks) , kuru atkal nodrošina benzīns!

rolis 26.07.2019 14:35

Skatam ir nozīme, krāsai ir nozīme , formai ir nozīme, jo to labāk un patīkamāk uztver mana acss! Šī testa auto eksterjērs mani tiešām apbūra un ar interesi aicināja iekšā! Tad mani praktisko latvieti gan šis,tas atrunāja no pirmītējām emocijām , par skaistu formu....manam sunim bagažniekā vietas nebūtu nemaz, ne tikai ausis nolocītos , bet arī galva!

Ja izslēdz šo praktiskumu, tad var pamielot ārēji acis.

rolis 18.09.2019 13:32

Mani palūdza šo nokomentēt , jo izteicos ka tie tekstiņi ne visai iedvesmo, un tā lūk:

nomainīt šo agregātu pret darbderīgu ( restaurētu, restaurētu rūpnīcā, jaunu vai lietotu) un lietot auto nākamos ?k , tas ipašnieka ziņā...

rolis 18.10.2019 16:40

Motors nav vājākā Reno vieta ,ja ir runa par 2003 gadiem.

Tas protams kad auto bija jauns, laika zobs un nobrauktie km pirmkārt skar aidedzes spoles, ja sveču maiņa ir nokavēta.

Ne visai labi turas arī plastmasas detaļas un ja tas skar motoru aiz gaisa filtra, tad... taču arī 500,000 km šiem motoriem nevilkt...

rolis 25.10.2019 21:48

Ja pateici A saki tālāk , nekaitini, manas paaudzes cilvēki atceras dzelzs priekškaru kad pirmo Fordu ( raptora vecvecvec tēvu redzēju autopoligonā) Gaz 51 izmērs.

Kādi motori, svars, krava, nodoklis?

rolis 25.10.2019 21:50

šitā ikona noteikt nobīsies piedalīties GADA LV auto konkursā!

rolis 25.10.2019 21:54

Izlasot šī gada jaunumus ši ir ziņa kas mani patiesi priecē!

rolis 25.10.2019 22:00

Lieliski ! Audis cīnīsies ar pagājušā gada novitati 64 kwh akumulatoriem, reklāmā uzreiz neatrodu cik būs, varbūt kļūs par gada tehnisko risinājumu???

rolis 31.10.2019 11:38

Vēlos aktualizēt jautājumu par nepamatotu nodokļu slogu autobraucējiem. Vairāku gadu laikā , slēpjot aiz "zaļiem lozungiem" ir pamatīgi paaugstināti nodokļi transportam.

Uzskatīšu sākot no visādiem sīkumiem arī:

1- dabas resursu nodoklis auto reģistrējot Lv,

2-smērvielām modoklis

3- eļļas filtriem,

4- riepām par katru kg

5- akumulatoriem,

Tagad lielākie,

6-akcīze degvielai ap 35 %

7- eksplutācijas nodoklis balstīts uz co2 izmešiem,

8 pwn, kas ir uz katru opciju obligāts.

Nebūtu jau pamata uztraukties ,ja tas viss nonāktu tur ,kam tas tika iekasēts.

Kādi ir ceļi, kāda ceļa infrastruktūra- manuprāt tā nav ne tuvu pat apmierinošai. Izdaru secinājumu, ka nodokļi ko iekasē tiek izlietoti citur un tas ir maigi sacīts - amorāli!

Kāda nakotne sagaida ,ja tā turpināsim pakļauties " visu aizsegt aiz zaļajiem lozungiem" ?

Brauksim piespiedu kārtā ar maziem elektromobiļiem pa bezceļu!!!!!!!!

rolis 31.10.2019 11:48

Saņēmu arī pārstāvja skaidrojumu:Šobrīd varu piedāvāt arī E-tron mašīnu ar samazinātu akumulatoru, jaudu un maksimālo ātrumu, lai iegādes cena būtu pieejamāka.

71kwh un cena 72k un 95kwh pa 84k

rolis 31.10.2019 17:42

Un tagad gribu pavērst sarunu nedaudz citā virzienā, jo jau 4000 gadu atpakaļ Divupē izcirta ciedru mežus! Arī pirmo auto neizgatavoja LV. Ziepes jau savārīja citur un mūsu bāliņi jau negrib atpalikt ne negatīvā ne pozitīvā nozīmē!

Man liekas ka mūsu zaļo kvotu grib pārdot par 800 miljn. Un uzlikt riktīgus nodokļus lai paliekam "zaļi"

Manuprāt EU ir jāmāca atjaunot mežus!

rolis 31.10.2019 17:50

Auto pieteikts Latvijas gada auto testiem, kur 31 auto cinīsies par Gada auto titulu. Mani priecē , ka pieteikts auto ar zināmu auru, kuru Ford saimē apzīmē ar ST abriatūru!

Tiklīdz būšu veicis testus, par saviem iespaidiem dalīšos!

Ceru ka ST mani iepriecinās!

rolis 31.10.2019 17:58

Rīgai apkārt dzeloņstieples! Kad pilsētas kungi atbrauc uz vidzemes jūrmalu tad no viņu EU 6 un EU5 2/3 nav kvēpu filtru! Šo jautājumu CSDD ceru sāks risināt ap 21 gadu, kad pēc maniem aprēķiniem būs saskaņota pārbaudes metodika TA. Tad gan tās 2/3 bus ar vērtējumu 3. Tālāk nav eksplutējami!

rolis 05.11.2019 16:34

Labas atsauksmes par iepriekšējo modeli! Tagad testos šim automobilim būs laba kompānija no ford fokus ST.

rolis 07.11.2019 11:36

Premium EW ! Skats un saturs atbilst! Tāds īsumā ir mans pirmais vertējums pēc 150 km testa.

Salonā mājīgi. Sajūta iesēžoties ka auto ir krietni lielāks un refleksīvi gribas saregulēt sēdekli augstāk.

Atpakaļskata spoguļi , labs dizains, bet es vēlētos labāku pārŗedzamību! Protams ir dažadas kameras ( opcija) kas uzlabo redzamību.

Tagad par 265 kw un 95kwh. Man nav ne viena argumenta lai apšaubītu vektspēju lidz 411 km. Mani 150 km dažādos rezīmos, pilsēta sasprūdusi, šoseja lidz Saulkrastiem ar lielisku paātrinājumu apdzenot , caur Sēju atpakaļ uz Rīgu.

Vidējais sanaca 25 kwh/100 km . Man pietiktu priekš 380 km , ja nemainītu savu braukšanas stilu. Tatad es lādētos ik pēc 3 dienām, jo ikdienas maršrutus savus zinu.

Tagad par ekonomiku, pagaidu nodokļi, degvielas cena un viss cits , kas jāietver lai aprēķinātu izdevīgumu norāda ka tennikas cena ir dominējošā un šis auto noteikti nav budžeta auto.

Gandrīz piemirsu - par gaitas īpašibām -viss ir labākajā kārtībā šajā auto brendā jau krietni sen un šis auto nav izņēmums , Tajā jūtamas tradīcijas!

rolis 11.11.2019 10:17

Testa diena dāvāja arī dažādas atziņas par elektroniskajiem atpakaļskata spoguļiem, dzirdēju dāžādas atsauksmes( tās ceru te parādīsies).Izcelt gribu ekrāna lielisko adaptāciju dažadam apgaismojuma intensitatei.

Par uzlādi. Kad pirmajā dienā bija palicis 50 km distance , nav daudz ko domāt vajadzīga uzlāde. Nakts varētu pietikt ar 11 kw. 24 lidz plkst 8 vajadzētu pietikt. Reāli auto plkst 8 uzrādīja 6 st 28 min un 260 km . Sapratām ka jānotestē arī atrā uzlāde 50 kw. Aptuvenie laiki 1.2 h ap 300 km.

Pagaidām secinājumi, nesaplānojiet uzlādi uz pēdējo minūti , var nākties taisīt garu kafiju. Ceļā uzlādes punktā var nebūt 100 kw atrā uzlāde.

Par rekuperāciju. Ir divi varianti rokas un automatiskā.

Izcili strādā automatika, kura atpazīst caur kamerām ka auto var mierīgi ripot, jo priekšā satrēguma nav. Tas būtiski atškiras no 1 un 2 paaudzes elektromobiļiem. 10/10 lieliska bauda, jo esmu lietojis 6 gadu garumā 1 un 2 paudzes EW.

Manuālo netestēju , jo sapratu palikšu "jaņos"

rolis 11.11.2019 11:22

Izskats mani uzrunāja tad kad rakstīju pirmo komentāru.

Izbraucu pa šoseju 3 km , jā 10 pakāpju automāts ar mazu

motoru un spocīgu skaņu dara savu. Nekādi tas mani neaizrāva tā lai "norautu cepuri".3 testa dienas vakarā organizators vairs nelaida uz grunts , par mežu vispār nedrīkstēju iepīkstēties... Tad lūk tādi iespadi!!!

KO dara tie amortizātori nezinu , neesmu baudījis...

Pārējās kņopes un kastītes salonā, displeji man vienaldzīgi, gaidīju baudu uz grants ceļa.

Mana 15 gadu pieredze ar automobīliem , kuru masa mav mazāka par 3 T , ļautu ticēt tam ko būtu sajutis pilnvērīgā testā.

secinājumi : ja patīk auto krāsa, eksterjers - pērciet. Būs vieglāk samierināties ar nepilnībām , kuras neesat testējuši!

rolis 11.11.2019 17:08

Par gada auto pretendentiem ! Kopumā kupli 35 ! Kā vērtēt faktu ka nebija nospiedošā vairumā hibrīdi, elektriskie auto!

Pēc ažiotāžas Latvijas un Eiropas presē par izmešu samazināšanu un lielajām soda naudām vajadzēja būt vairāk zaļo autiņu! Lielais vairums pretendentu bija benzīnnieki ar jaudīgākajjiem motoriem saimē. Tas protams labi atsaucas uz auto dinamiku, bija daudz spotisku auto.Tāpat aizvien ir pieejami auto ar labiem dīzeļmotoriem. Tā ka rāzotāji nesteidz pārorientēties !

rolis 11.11.2019 17:18

Neskandināt glāzes priekšlaicīgi! Visu pakāpeniski rindas kārtībā! Sakārtosim ceļu infrastruktūru, lai nelauztu transportu pa galvenajiem ceļiem un arī laukos cilvēki pelnījuši piekļuvi ! Tad lai ķeras klāt pie autoparka drastiskas nomaiņas ar negodīgiem nodokļiem un nodevām. Auto , lai cik viņš vecs un legāli var iziet TA , nav diskriminējams satiksmē! Pamatojums i r kā aksioma, ka jebkurš auto ātri paliks vecs!

rolis 12.11.2019 12:05

Gribetos teikt Vov, bet ak Vai! Zini savus radurakstus, nenostrādāja priekš manis ! Ātrumpārslēga ( Oskarotais) kloķis, redzēts pirmoreiz 3008 , tagad jau ir arī Citroen automobiļos - pamatoti. Viduskonsoles slēdži arī redzēti!

Kukulis virs stūres arī redzēts un jau pieņemts kā norma .

Par paneļa hologrāfijas 3 d teikšu īsi, pagaidām mani neuzrunāja , man grūti bija nokoncentrēt redzes asumu, pa sīku detaļas. Tas laikam pirmais variants,ceru ka nākošie būs labāki.Stūre man ļoti patika, bet arī jau pierasta iepriekšējos modeļos. Tad nāk vidējā planšete- tā mani galīgi neuzrunāja, jo izskatījās samākslota , iestutēta pa vidu.

Neskatoties uz dizaina haosu salonā mašīna uz ceļa uzvedās fantastiski .Arī uz grants ceļa, kas nav raksturīgi mazajai klasei.

rolis 12.11.2019 12:12

Mazdas pārstāvji regulāri iepriecina mani ar lielisku auto krāsu. Klasika ,ķiršu sarkana perlamutra ! Skaisti!

Vislielāko uzslavu gribu veltīt ato gaumīgajam salonam. Tas protams skatā no vadītāja vietas! Nekā lieka, gaumīgi un nesamāksloti!

rolis 12.11.2019 12:32

Maza replika par TOYTA kopumā- nekādi neuzķeru to kapēc tik daudz šo automobiļu ir. Varbūt minēšu ka ši auto marka ir ar vēsturi visos kontinentos!

Esmu dzirdējis arī par RAV 4 labus nostāstus un pārliecinātus cilvēkus.

Par šodienas RAV , palicis lielāks. Vadītāja vieta ērta pārskatāma, nekas netraucē braukt pieklājīgi , neizaicinoši. Vērā ņemams auto , ja nepieciešams SUV.

rolis 12.11.2019 12:41

Testu veicu .Šim auto šogad konkurentu netrūkst, apskatiet pieteikto auto sarakstu Latvijas gada auto. Vēture gan ST forda modeļiem ir garākā.

Braucot nekādi nepamanīju priekšas riteņu piedziņas ipatnības( tur apakšā ir kas labs sastrādāts). Baudīju reālos Latvijas ceļus ar smaidu , bez riska! Vēlētos stingrāku stūri, jo brauct lielā atrumā tā prasa uzmanību.

Par nebūšanām salonā un kur citur, apskatiet kādus testu aprakstus no FOKUSA, tie aizvien ir tur!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti