Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
rolis 11.11.2018 18:20

Šis auto izrotāja 3 testa dienas ar savu brutālo šarmu, paldies ka ir autoražotāji, kas iepriecina( protams par atbilstošu naudas summu un tāpat jāgaida rinda).Nieka 15 km deva tikai sajust patīkams šermuļus un skudriņas pa muguru! Totāli pietrūka kilometru slēgtā trasē ,lai izbaudītu un sajustu to, kas jasaņem no šī automobiļa! Varbūt varētu kronēt par gada auto?

rolis 27.09.2018 12:06

Maza draudzīga replika...103 un 63... vai nav laiks beigt jūsmot par 5.0 v 8 , jo tā vairs nebūs ikdiena pat bagatajā ASV

man gan arī patiktos tas v8 bet tagad tā vietā nāk 8 ātrumi un 9 ātrumi...tas ir otrs motors....un to ar roku vairs neslēdz.

rolis 26.09.2018 14:57

šis gads dāvā jaunu Hyndai modeli, ārēji spilgts un nedaudz sadrumstalots dizais, krosveris mazais- simpātiks izmērs.

Ar smaidu atcerējos savu landrover freelander tam arī bija plastmasas spārnu uzlikas...laikam nostaļģija....

Testa diena šim auto manās rokās izvēršās par pārbaudījumu, jo navigācija mani novirzīja liekos 40 km pa grunti. Te jāska ,ka pārējā kolona brauca pareizi un ,kad to aptvēru, bija jādod mizā... nav pieklājīgi citiem likt gaidīt.

Un tā iesvīdu pamatīgi, ja mūsu drošsirdīgā policija būtu uz šī ceļa, visticamāk paliktu bez tiesībām vadīt auto.Īss secinājums šis auto ir lietojams arī uz grunts!

rolis 26.09.2018 14:42

Uzdevums pareizi novērtēt šo marku būtu veicams ja tam noslēptu jebkādu atsauci uz tā brendu.... ta sakot ar aizsietām acīm. Man protams neviens neliedza redzēt nosaukumu un sākumā man bija skepse vai atkal nebūs ķīnietī sabāzts, kas no eiropas autiņiem... varbūt, bet mašīna uzvedās gana rāmi un komfortabli.

rolis 26.09.2018 14:34

Daudzam varu pievienoties, ko rakstījuši tie, kas patieši ir izbraukuši un ar acīm apmīļojuši šo auto, cool , man patika tas franciskais dizains, kura šarmu jau varēja redzēt vienā otrā modelī iepriekš: atrupārslēgs(3008 pelnījis oskaru) kokpits izskatās lieliski, cupe forma izsmalcināta un vizuāli jūtu, ka arī franči ir itāļu mākslas cienītāji, jo abas ir katolicisma zemes! Ceru ka lieliskais interjers un eksterjers nepaliks nepamanīts!

rolis 28.05.2018 20:33

Mersis liek atskatīties...salonā jauns tehno, brauc labi, pneimo kā nekā!

rolis 28.05.2018 20:30

Tajos frančos ir kaut kas... isti nezinu kas , bet viņi ir atšķirīgi un tas ir labi! Caktuss nekā lieka !

rolis 28.05.2018 10:16

Elektroauto-testu sākumā vienmēr ir gandrīz ar pilnu aku uzlādi! Biju pirmais , tātad savu 1 stundas maršrutu nobraukšu, jo solītais attālums rādās 270 km...

Tā pilnīgs klusums salonā,vienīgi Ērgļu šosejas pampaki ducina un atmodina kādu sienāzi automobiļa salonā...

citādi ekscelenti!

Gaidu kādu apstiprinājumu cik tad ilgi baterijas pietika?

rolis 28.05.2018 10:10

Šis auto mani pārsteidza, salons , instrumentu panelis... vov...

labs iespaids, tehno- gadžets...

rolis 28.05.2018 10:08

Urāā, tagad arī Seatam ir savs mazais krosovers....patika pirmie iespaidi bet redzams ka no VW cilts

rolis 07.11.2017 13:58

J a lielais brālim pagājušogad piedēvēju Oskaru par atrumpārslēga sviras dizainu, tad mazais brālis pelnījis

uzslavu par sirealo kokpia ekrānu ar tahometra bultas radījumiem pretēji pulkstenim.

Gaita un uzvedība ka jaunam labi apmācītam švītam, nevainojama( atceros to gadu, kad neguva laurus, jo cits pretendents bija izcilāks)

Arī šogad konkurence šajā grupā ir izaicinoša!

rolis 07.11.2017 10:29

No šī auto jau gaidīju labu sniegumu un saņēmu!

Vairs nebija tā patiesā pārsteiguma. kad korejietis bija kļuvis par eiropieti pirmoreiz i20 izskatā. Viss savās vietās un pieņemami.Testa auto parāda visu kas mazajā klasē iespējams, lieliski! ( japiezīmē ka visi mazie testa auto bija labi nokomplektēti)

rolis 07.11.2017 9:50

Auto kurš izsauc vispolārākos viedokļus( palasiet augstāk, es pat to nedarīju jo.... man nevajag komunismu, politiku, trenūzenes uttt....) Tehnika visaugstākajā līmenī, prieks braukt un kā!!!!

Iebildums pret riepu formulu 40 % .... uz mūsu ceļiem!!!

secinājums,b.... jābūvē ceļi!!!!!!!!!!!!! savukart tas nozīmē augstāki nodokļi.....

rolis 05.11.2017 19:47

Fantastika odziņa šodienas nodokļu un izmešu likumdošanas

žņaugu ieskartajā autoindustijā!!!!!!!!!

Dizains urāāa!

4x4 + 280 hp 2.0 turbo urāā!!!

Vēl nezinu cik būs pēc CHIP

Gandrī 10 no 10!

rolis 05.11.2017 19:29

Auto mani apmānīja, jo nezināju ka testa auto ir 4x2, ārēji to nekādi nevar pamanīt. Droši devos iekšā smilšu laukā un poligona tanku ceļa smilšu bedres izbraukšana mani darīja uzmanīgu, kaut kā neiet...

Arā tikām...

Tālāk pilsētas cikls, patika adaptīvā kruīza kontrole .

Viens paziņojums kokpitā mani darīja uzmanīgu un ieinteresētu " strādāju 2 cilindru režīmā" patēriņš 2,7 ltr/100 km .

Motora darba skaņa un kultūra šinī režīmā perfekta, es nekādi neredzot šādu uzrakstu nepamanītu atšķirību ( ceru, ka tas nav marketinga triks un zaļais un zaļākais ir tā patiesi.

rolis 05.11.2017 19:13

Te teikšu ka pierdze ar iepriekšejiem Discovery ir liela 250000 km kopā pa Latviju un Eiropu... piekrītu iepriekšminētajiem apgalvojumiem par ietērpu, tagad tas ir pilsētnieks , ar ak vai 7 vietām salonā un kādām ...

Par smiltīm es arī savus Disko 3 esmu noracis tā ka nākas 3 stunads rakt un vienalga jāiet pakaļ traktoram un pēctam jālasa plastmasas, lai auto būtu komplektā .

Tagadējais ir stipri vieglāks Al virsbūve, 9 AT lidzīgas programmas sniegs, dziļas risas, smiltis . Laicīgi sagatavojoties nosolītajiem pārbaudījumiem smilšu kalnā kur tika testēti pikapi un daudzi 4x4 vairākus gadus jaunais Disco , bez kādas piepūles tos pieveica . To kalnu 3 gadus atpakaļ nolēmu parbaudīt arī ar savu Disco, jo bija aizdoma ka reiz Latvijā tas varetu būt ieguvis gada auto nepelnīti, toreiz viegli kalni padevās.

Tātad es varu teikt ka 6 AT ar pazemināto rindu tatad 12 AT un 170 kW 2,7 un 2.0 9AT veica vienu un to pašu uzdevumu , man neradās nekādu iebildumu arī braucot pa lauku grants ceļu, perfekti majestātiski, pneimo strādā.

rolis 26.09.2017 14:26

Mana pieredze divu testa dienu garumā ,acij tīkams mazauto, kas nemaz nav tik mazs. Salonā gan otrajā rindā pamaz vietas, bet tas ir loģiski. Auto salona apdare ir akurāta un ar atsvaidzinošiem krāsu akcentiem.

Motors 3 cilindri, turbo, nedaudz kautrīga 1000 -2000 apgriezienu zona , bet tad pieslēdzas turbokompresors un ir ok. Rokas pārslēdzamā ātrumkārba, 5 ātrumi...ceru ka ražotājs pamanīs un aprīkos arī kādu automātu , protams gudro 6, 7.... tad tas pilnībā saskanēs ar Eiropas tendenci mazi motori un daudz ātrumu..

Rudens testa dienu Micra iepriecināja ar aizvien acij tīkamu mazauto, sarkanā krāsa ( lasi spilgtās krāsas) , neapšaubāmi

Izcēla auto sportisko raksturu, šī salona apdare un krāsainums ir patīkams. Jātzīmē ka ieskatoties variantos ar noformējumu gan ārējo gan iekšējo var izpaustie kādi 8 varianti( tātad krāsu pietiks). Tas gan nedaudz sadārdzinās pirkumu, bet savas krāsu un noformējuma vēlmes varēsiet piepildīt arī Micrā cool

Noteikti vēlos uzslavēt micras stūri sportiska stila D formā, izņemot nepamatoti daudz un intuitīvi neveikli izvietotās stūres kņopes. ( citu auto ražotāju pieredze ir veiksmīgāka un tad tās podziņas vairs nesaukšu par kņopēm)

Uzslavējams risinājums ir konsoles grīdas apgaismojums patika cool

Un nu pats galvenais standartā gaismas tuvās tālās automātiskās . Testētajai versijai LED , +400 eur. Tātad par drošību gadalaika tumšajā periodā ir padomāts arī mazās klases automobilī un nav speciāli jāaktivizē . Pamanīju ka pārslēgšanās laiks uz tālo gaismu ir nedaudz aizkavēts , bet šim gaismu menedžmentam ir jāprot ne tikai pārslēgt bet arī nekādā ziņā neapžilbināt citus satiksmes dalībniekus . Pats par sevi tas nav jaunums bet mazajā klasē apsveicami.

rolis 11.06.2017 13:45

Sveika Gauja...šogad pali bija mazi un Turaidas lejas ceļš nebija zem ūdens , tāpēc testa diena( 20 minūtes) tika pavadītas pa Krimuldas vietējās nozīmes ceļu, asfalts, grants.

Iespaids labs, pneimo piekare, alumīnija virsbūve bez rāmja,alumīnija sviras( daudz viņu tur ir).Motors 2 litri dīzelis,9 pakāpju automāts - labs. Paātrinājumu auto sasniedz ar maza motora "rēkoņu" , iztrūkst pierastā maigā, taču sulīgā 3 litru motora , bet rezultāts sakarā ar masas samazinājumu un mazāku motoru ir sasniegts... super!

Par eksterjeru un interjeru teikšu tā, ja tas ir bezceļnieks un ne mikroautobuss ar 7 sēdvietām, tad man laikam nāksies samierināties, jo arī citi ražotāji salonus un mašinu dekoratīvos risinājumus veido jaunā stilā.... vai tas ir labi, laikam tā jābūt

rolis 11.06.2017 13:30

Mana pieredze divu testa dienu garumā ,acij tīkams mazauto, kas nemaz nav tik mazs. Salonā gan otrajā rindā pamaz vietas, bet tas ir loģiski. Auto salona apdare ir akurāta un ar atsvaidzinošiem krāsu akcentiem.

Motors 3 cilindri, turbo,nedaudz kautrīga 1000 -2000 apgriezienu zona , bet tad pieslēdzas turbokompresors un ir ok. Rokas pārslēdzamā ātrumkārba, 5 ātrumi...ceru ka ražotājs pamanīs un aprīkos arī kādu automātu , protams gudro 6, 7.... tad tas pilnībā saskanēs ar eiropas tendenci mazi motori un daudz ātrumu...

rolis 15.03.2017 21:12

Nezinu ka ir ar Motormuzeju bet Nac Mākslas muzejā ieejas biļete 6 eur krietni demokrātiskāk un saturs arī....

rolis 05.12.2016 10:09

Problēma ir un foruma dalībnieki iesaka sev zināmus un atbilstošus vai neatbilstošus( tehniskus) risinājumus.

Manuprāt vispirms vajadzētu sistemātiski to lietu risināt, jo nekādi neieteikšu variantu , kad ir divas vienādas mašīnas un viena ok , otrai problēma. Tātad varās defektu lokalizēt, nē , bez pareizas metodikas arī šajā gadījumā var rasties kļūdas....

Sistemātiskai pieejai vajadzētu dot rezultātu neatkarīgi , kas to veiks!Daudzi ieteikumi šeit protams atbilst patiesībai , kura ir bijusi šādām mašīnām...

Lai veicas! Bet sistemātiski, lai var atrast pareizo iemeslu!

rolis 09.11.2016 20:43

Varbūt viņš mums piespiedīs mīlēt US car!

rolis 09.11.2016 20:41

skanīgs nosaukums Mokka Opelim un pielikumā X , neteiksim ka gluži mazs, bet pamanāms, īpaši ja spilgti nokrāsots, kičigi.

Braucu testus vakarā un bija nepieciešamība izlasīt aprīkojuma opciju lapu, automātiski pastiepu roku trīs apgaismotu taustiņu virzienā , interesanti sarkans, zaļš un dzeltens.... Bingo sarkanais ir aktivizēts bet gaisma neieslēdzas bet multimedija ekrāns izgaismo uzrakstu

angļu valodā ārkārtas zvans! Saprotu ka esmu kļūdījies ar to gaismu. Pāris izsaukuma signāli un jautājums jau no operatora, ka varam palīdzēt, kas noticis? Atbildu ka neveikla kļūda meklējot apgaismes plafona slēdzi, saņemu smaidu telefona otrā galā, viss ok tā gadoties! Pasmejamies abi un laipni atvadījāmies!

Tātad ja nevarēsiet ieslēgt gaismu Mokkā spiediet sarkano kņopi , pretim saņemsiet laipnu smaidu!

rolis 08.11.2016 15:21

Kaut šajos testos bija vairāki hibrīdi, taču uz šo liku vislielākās cerības. Eksterjers un interjers mani vairs nepārsteidza , jo tā tendences iezīmēja pagājušajā gadā , kad mazais brālis mani pārsteidza.

Visas cerības nepiepildījās , "elektrogaita " kautrīga un ne tuvu flagmanim , ko pagājušajā gadā nenovērtējām pietiekoši

GTE VW.... Tagad saildzinot cenas teiktu, laba lieta maksā!

Neskatoties uz iepriekš teikto ceru ka auto nomināciju iegūs!

rolis 08.11.2016 15:11

Atkal Fāterlandē... laikam tomēr auto civilizācija īsti sākās tur. divi testa auto , lieliski aprīkoti, tāpēc maksā , braukt priecāties. Krosoveru saimē man šis izmērs patīk vislabāk.

.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti