Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Crankshaft 24.10.2006 13:09

5. ātrums tām kārbām ir iekombinēts aizmugures galā, blakus atpakaļātrumam. zobrati salīdzinājumā ar pārējo 4 robu zobratiem ir šauri. eļļošana tajā galā -

Vispārējs uzskats ir - 5 robu kārbas neizturīgākas par četriniecēm.

========================

Mjaa, jo VAZ savaaca no itaaljiem kaarbu, kuru tie pashi sen bija nomainiijushi ar izturiigaaku konstrukciju (5 aatruma zobrati nebij ar konsoles stiprinaajumu). Jaadomaa, ka taa bija kljuuda. Ja lietoja kvalitatiivas ellas, principaa probleemu nebija arii ar VAZ variantu. Un shauraaki zobrati 5 aatrumam nav nekaads promahs - slodzes ta tur stipri mazaakas, kaa, teiksim 1. vai 2..

Crankshaft 24.10.2006 13:24

migano rakstīja: starpcitu, kā var noteikt kāds aptuveni ir motoram vajadzīgais karstuma indekss ? Nu ja nekur katalogos nav rodams un kaut kāda dokumentācija par motoram piemērotām svecēm ar nav ?

=====================

Primaarais, peec kaa nosaka, ir dzineeja kompresijas pakaape. Netieshi uz to noraada izmantojamaas degvielas oktaanskaitlis.

Vecajaam JAWAam vareetu buut kveelskaitlis no kaadaam 160 - 175 vieniibaam

pēc kā vispār ražotājs nosaka - lūk šim tāds, tam tāds ?

mjā, un kā atšifrēt kas tā par sveci "14-7 ЧСН 30 4141"

=====

Shitaa vareetu buut chehu firmas PAL svece noraadiita, 14 ir

viitnes diametrs, 7 ir kveelskaitlis, taisni tai vietaa ap 175, CSN 30 4141 apziimee sveces atbilstiibu Chehoslovaakijas valsts Standartam (Ceskoslovenska Statni Norma).

Crankshaft 26.10.2006 15:07

par svecēm - vai tad nevar lietot "īso" (vītne 12,7 mm) vietā ar "garo" (19 mm) ?

Tur jau man liekas galvenais nosacījums, lai AMP brīdī neatdurās uz sveci ?!

==================

Ja gribi izmantot sveci ar garo viitni, naaksies izgatavot atbilstoša izmēra "prostavku". Sveces korpusa apakshmalai jaaatrodas liidz ar sadegshanas kameras sienu, ja taa reegojas taalaak, tad pastiprinaati apdeg, uz vinjas pashas rodas uzdegums, kas saistiits ar nepatiikamiem blakusefektiem. Prostavka jaataisa taada diamatra, lai zem taas arii vareetu uzlikt bliivgredzenu, attieciigi jaaizreekjina garums, ieteicamais materiaals - misinjsh, bronza, ciets alumiinija sakauseejums.

Crankshaft 12.01.2007 12:25

Kameer Dakaaraa lielaaka puse ir apshaubaama celjaa nelielu bagaatiibu ieguvushi tipinji kas nu noleemushi kaut ir izmest pikji un vilkties pakalj TOP 10 vai 20 fabrikas vaagjiem ar paaris procentu varbuutiibu apstiegt kaadu no tiem un ikuupkinaat gaisaa tonaam soljarku ...

========================

Vot tie jau ir murgi, kuri tad buutu taa lielaakaa puse to tipinju? Vai taadi, kaa , diemzheel, nelaikjis Caldecott, kura startam Dakaaraa visa pilseetinja vaaca naudu? Vai tie, kuri veselu gadu gatavojas saciikstei, kaut vieniigajai muuzhaa, jo ir sapnis kaut reizi nobraukt sho saciiksti...Turklaat privaatbrauceejiem pamataa nav citu variantu, kaa braukt aiz TOP komandaam un gaidiit izdeviigu briidi, lai "izshautu", taa nu tas ir.

Karst kārba. Gan jau rūpnīcas komandu kārbu eļļām ir tādas super īpašības ka vai nu, pie tādām eļļām laikam netiks. Jāpafantazē - atsevišķu dzeses sistēmu kārbai ar radiatoru un ventilatoru ? Zobratu apstrāde ? Eļļas piedevas ? Kārbas korpusā dzesēšanas sistēmas vai arī ārēji radiatoru ribas? Utt utjpr

=====================

Ar ellaam nav nekaadu probleemu. Gan kaarbai, gan reduktoram ir piespiedu dzeseeshanas sisteemas ar radiatoriem aarpusee - jamie domaa, ka radiatorus vienkaarshi sit ciet ar netiirumiem, bet taa ir gandriiz visu daliibnieku probleema. Pashas kaarbas un reduktori tiek sanjemti gatavi no izgatavotaaja, zinot, kas taisiijis, jautaajumiem nevajadzeetu rasties

Crankshaft 12.01.2007 13:46

Katrs shaads iznjeemums tikai apstiprina manis augstakmineeto !

==================

Nosauc kaadu, kursh brauc par apshaubaamaa celjaa ieguutiem liidzekljiem, jeb taa ir tikai skaudiigaa latviesha daba?

Muusu ilgadeejam milonaru pakaljas laiziitaajam uz valsts galvenajam prihvatizatoram Naglim laikam ne tikai ne viens no parastaas naudas neziedotu, bet ljopti daudzi vinjam buutu gatavi naglu d*rsaa iespraust ..

=================

Vari ko konkreetu nosaukt, jeb tukshi d..rs? Ne N. kaut ko vienpersoniski vareeja lemt nekaa, nevajag tantinju pasakaam ticeet Un vinjsh vismaz naudu, kuru starp citu salasiijis pa n-tajiem sponsoriem, lietaa liek, nevis zhaakstaas, kaa "jaunie krievi" jeb Parex Krasovickis.

Crankshaft 12.01.2007 13:52

es jau neko,bet ta starp citu,ja cilveks trešo gadu brauc Dakaru un viņa konstruetajam autiņam nokrit reduktors,karst karba un vel nez kastur, ar ko tas daunis nodarbojas visu gadu,laikam jau ar to pašu ar ko visi musu dižie,puderē smadzenes

========================

))))) Buusi palaidis garaam, ka shogad ir jaunbuuveeta mashiina, kura pirms Dakaras tikai vienu Baja Spaanijaa ir nobraukusi

Crankshaft 12.01.2007 14:46

Padomju laikā bija "vienas bākas" sacīkstes. Kurš tālāk nobrauks ar vienu bāku. Piedalījās žiguļi un moskviči, patēriņš dažiem bija saregulēts līdz pat 4 litri uz sotaku.

===================

Bij bij, starp citu , Andris Dambis bij viens no krutajiem shitajaas saciikstees, Shneps vecaakais arii

Crankshaft 12.01.2007 14:56

Vienmēr kaut ko var uzlabot, kaut vai radiatoru pielikt papildu, uzlikt lielāku piespiedu gaisa vai dzeses šķidruma cirkulāciju, apstrādāt radiatora virsmas materiālu utt utjpr

=================

Diemzheel visi shie padomi nav iisti deriigi , atrodoties "tur". Gan jau maajaas piestraadaas, njemot veeraa pieredzi. Ar tiem radiatoriem , starp citu, daudziem bija slikta pieredze, braucot pa kamieljzaali - ne pumpveidiigo, bet "pljavveidiigo". Daudzaaki suudzeejaas par aizsistiem radiatoriem, ar zaaliiti... Redz shodien Schlesser arii probleemas, bij jaastaajas, Juta staajaas remonteeties, veel tur kas. Japaanim ar Micuku arii pagalam neveicas ...nu nemaak jamie mashiinas taisiit )))) Ieprieksheejaa modelja OSCari ta bij izslimojushi beernu slimiibas, izslimos arii shis

Ja reiz tā kārba tik nenormāli karst, varbūt japadomā, kur ietaupīt uz masu, bet kārbu no kāda megarullza

================

Megarullza kaste tais apstaakljos izjuks momentaa Tur staav megarullzs starp sporta kasteem Taapat, kaa Naglja Peidzherim. Vaajaa vieta izraadiijaas sajuugs, kaut zinot N. azartisko dabu un metaalkeramikas kapriizo dabu nav briinums, ka izdevaas nosvilinaat. Taadas lietas diemzheel notiek.

Crankshaft 12.01.2007 15:29

ee sexperti, kas tiem kosmiskajiem SPORTA sajugiem tads pinkerigs, ka tie tik biezhi nokaujas? Ja jau PARASTIE spejigaki, tad kapec nelieto tos, a?

===================

Lai paarvadiitu shitos griezes momentus, "parastajam" sajuugam buutu jaabuut aplam lielam gabariitos. Sporta "metaals pa metaalu" sajuugi ljauj buudami nelieli gabariitos paarvadiit lielus

Nm, bet specifika ir taada, ka tos nedriikst slidinaat utt.. Tjipa , katram kokam ir vismaz 2 gali ...Buutiibaa nekaa kosmiska tur nav, ir dazhaadi izpildiijumi. Peterhanselim staav (citiem Micukiem arii droshi vien) ellaa iegremdeets labaakai dzeseeshanai, tjipa mocha daudzdisku sajuugs, vienalga pamaniijaas paarkarseet un dabuuja jamo kamielju silee peldinaat , lai atdziest

Crankshaft 23.01.2007 16:59

naskaaraa konkurenti(lasi :atpaliceeji) shaadaa veidaa izchekoja kau kaads no tiem V8 ir ar mainiitu cilindru darba kaartiibu... uz kaa pamata tika izdaliits taads neslikts pro.pizdons un diskaabelis klaat...

==========================

Tas nebija NASCAR, bet DTM

Crankshaft 24.01.2007 15:07

>Raimim: veelreiz atkaartoju, ka tas nebija NASCAR, bet DTM saciikstees, un galvenie atmaskotaaji bija siivaakie konkurenti Mercedes DTM komanda, toreiz veel Hauga vadiibaa. Principaa sarezhgjiiti tas nebija - saliidzinaaja konkreetaa auto un "legaala" auto izpluudes skanju diagrammas. Kaa peec tam atzinaas AUDI runasviiri, shitas joks vinjiem vismaz 1000 rpm pie max devis klaat. Bet skandaals bija ne pa jokam ...

Deveeji utt ir laba lieta, bet ne vienmeer vajadziigas hiperadvanceetas metodes - jau 1970-os gados Porsche izdomaaja, kaa kontroleet saciikshu auto, piemeeram 917 un tamliidziigu, raamju staavokli. Shuvju mikroplaisas bij tolaiku auto laasts. Risinaajums bija vienkaarshs - raami zem augsta spiediena piesuukneeja ar slaapekli un pilota kabiinee iemonteeja manometru. Ja spiediens kritaas - meklee plaisu. Citi briiniijas, sak, kaa gan tas mums neienaaca praataa

Kindzuli> Jaa, Juris Knaakjis

Crankshaft 25.01.2007 15:48

Baigā vibrācija slēdzot ātrumus. Kā sajūgs grīdā, tā arī sākas. Un it kā kaut kāds troksnis.

Nu, tik daudz es no viņa sapratu.

=============

Hmm, tas vairaak izskatas peec, teiksim, izspiedeejgultnja defekta.

Kaut neizjaucot nepateiksi

P.S. Kur pazuda feinais diskusons par OSKARiem? Bij baigi labs,

man patika )))))

Crankshaft 30.01.2007 14:33

pasniedzējs - garderobists teātrī

==============

Arii kurinaataajs, tjip pasniedz ogles kraasnii

Microsoft - mazs un mīksts*

===========

Vienaa vaardaa "siikmiikstis"

Crankshaft 31.01.2007 12:56

nu ZAZa 965-968 konstruktiivi bij kaa PORSCHE

==================

Tjipa, kas tieshi konstruktiivi bij kaa Porsche? Paskaidro bik

siikaak ))))))

Crankshaft 31.01.2007 14:34

gaisa dzeses opoziitdzineejs , novietots aiz aizmugureejaas ass

-------------------------------

ZAZ nekad nav bijis opoziitdzineejs, bet gan V4. Un aiz pakaljeejaas ass ir bijis leerumam auto, ieskaitot VW vaboli utt.. Taa ka vieniigais paliek gaisa dzese, kas arii nav vieniigi PORSCHE prioritaate )))

Crankshaft 19.02.2007 16:54

Kā tad Vācijā jau nu tokken Fraņču auto ir cieņā

=====================

Buusi paarsteigts, bet vispaar tur franchu un itaalju auto ir dafiga,

iipashi mazo visvisaadu.

Crankshaft 19.02.2007 17:06

tikko gribēju teikt par tiem turkiem,kā Yonāss iebļāvās... Normālie vācieši nebrauc ar tiem mēsliem.

==================

)))) Domaati franchi un itaalji? )))) Brauc, un kaa veel brauc,

sameklee paardoto auto statistiku un apskaties, cik Renault, Citroen, Peugeot Vaacijaa paardod ik gadus" Ko nopietnaaku peerk tie, kam reaali vajag. A turki peerk pajaatus BMW un MB un tad pirksti veedeklii

Crankshaft 21.02.2007 14:43

saproti, te ari naw braucis newiens ar tadu markas masinu??????..

--------------------------------

Ir braukts, bet stipri sen, 1980-o gadu saakumaa, ar Maserati Sebring Incants verkjis bija

Crankshaft 21.02.2007 15:15

Vai kāds ir braucis ar Maybach?

===============

Ar 1930-o gadu verkji, taa saukto Geeringa vaagji, jaa ))

Crankshaft 22.02.2007 11:37

kaa jutas diizeli sodien?

laikam jasaka , ka sodien un turpmakaas dienas-

diesel lovers can take a cup of tea?!

===============

Nav probleemu, MB 300D nostaaveejis nedeelju, taisni shodien naacaas braukt, nelaime piezagaas nemanot Ejot peec auto staavvietaa noveeroju incantu paraadiibu (pie buudas raadiija -23): ar iedarbinaashanu mociijaas galvenokaart jaunaako un glaunaako auto iipashnieki. Man blakus staav BMW745i, to taa arii neizdevaas iedarbinaat...pat no mana akja papildus pielikta arii. Taa ka laikam jau jaunaa tehnika ir paaraak izsmalcinaata Otraa pusee staavosho Renault dieselkabluku shoffers iedarbinaaja bez probzz, vien 2x esot sveces palaidis. MB aizgajaa no 3 startera apgriezieniem, kameer tiiriiju sniedzinju, arii salonaa bij patiikami silts. Taa ka MB diesels rullee ar visiem 350 000 km uz kraagas, motorella Texaco Havoline Extra 10W-40, DD no Uno-X bez kaadaam tur piedevaam, pashu degviela, taa teikt

Crankshaft 22.02.2007 11:41

kurā vietā ja nav secrets

================

Ar Geeringa vaagji tika braukts paaris Antiiko Automobilju kluba saietos Jaasaka, nav medusmaize, prasa bik fizisko Sver ta tas daikts tonnas 3 laikam...

Crankshaft 22.02.2007 11:49

Ja angļu kreisvirziena lukturu rādītais zīmējums atšķiras no mūsu labvirziena un apžilbina pretimbraucējus, es saprotu, tad ar ko atšķiras divu pa labo pusi braucošu zemju lukturi, es nesaprotu patiešām. Saprotu, ka standarti atšķiras, bet kāpēc nevar pieļaut arī kā otro ASV standartu izmantošanu mūsu satiksmē, es nesaprotu. Neticu, ka ASV lukturi žilbina vairāk!

=====================

Atshkjiriiba ir sameeraa vienkaarsha - E-lukturi tuvaas gaismas rezhiimaa noloca staru uz leju un veersh pa labi (kontinentaa, UK otraadi), US-lukturi staru tuvaas gaismas rezhiimaa tikai veersh uz leju, staru kuulis simetrisks. Incanti, ko dara visaadu smago, tjipa GAZ, ZIL utt. iipashnieki, kuriem ir apaljie lukturi - tak vecais PSRS standarts pieljaava US tipa lukturu lietoshanu ...vai tieshaam buus salikushi Bosch , Hella utt.? Jaanoiet gar malkas placi, jaapaskataas

Crankshaft 23.02.2007 16:51

par to ka pats motors ir OK, praktiski šaubu nav. varijanti ir sūknis vai sprauslas, jo brīžiem manāms, ka auto nevelk pa visiem 100%, bet citbrīd iet normāli.

.......................

"Obratka" nav aizsalusi gadiijumaa? Tad meedz buut liidziigi simptomi. Aizko tas dzineejs tieshaam ir Mitsu licence, preciiza kopija.

Crankshaft 23.02.2007 16:54

vairs jau nestāsta - šķiet būs aptaisījušies ar savu "tīro ziemas kokteili"

=====================

Vispaar jau Statjiks veselu puskugji atveda ar ziemas DD "-36", nav iemesla jamajiem aptaisiities. Toties pljuutiit sakaraa ar gadiijumu, kad vieteejais piegaadaataajs vinjus iegaaza, gan laikam buus speeks visu atlikusho muuzhu Nezinu, mees arii paardodam ziemas DD un probleemu nav bijis jau sazin cik gadus

Crankshaft 28.02.2007 15:00

Shitaa modificeejot VAZ dzineeju var rasties probleemas ar deriigo darba apgriezienu diapazonu, iipashi "zemajaa" galaa.

Starp citu, kaadas bija sadales faazes (platums0? Starp citu, pirms kaadiem gadiem krosaa limbazhnieki (?) bij iemaaniijushi VAZ klasikaa VW 1.8 vai 2.0 shpricmotoru. Nu tur darba sanaak bik vairaak, bet auto gaaja ekselenti - ziemas krosos pogaaja aaraa arii priekshpievadus 2-litru klasee, ka skan

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti