Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Crankshaft 30.09.2014 8:54

kalfonso

no pandu fiata neder?

----------------------

Tā Marbella jau tā pati Panda vien ir, it kā varētu derēt

kontakti no Fiat 127, jo ar to M. bija unificēta ar

spēka agregātu...IMHO vajag pagooglēt ar atslēgvārdiem

"SEAT Marbella breaker points", varbūt ko var atrast. Jeb

jābūvē konstrukcija ar Holla devēju, komutatoru un

spoli ...

Crankshaft 24.09.2014 8:57

sirga

kādi soc laiki???

================

Kungs dzīvoja un strādāja kādreizējā VDR, kur auto iegāde

nebūt nebija daudz vieglāka, kā tolaiku PSRS vai citās socvalstīs, tāpēc īpašnieku attieksme pret saviem auto bija radikāli savādāka, nekā šodienas "autojājējiem" :-)))))))))

kura gada saka kefirus/zafirus ražot??????"D

=====================

Kāds sakars ar "kefiriem/zafiriem"? Runa ir par Vectra B IMHO :-)

ja fricis 28 gada dzimis?

vinsh paris tigerus lidz maskavai aizdzinis ir un ....

protams pret uralu teshkam un prostoriem rashas nokavis...

ta ka tas kungs auto daudz redzejis./...pec tam

======================

Dzimušam 1928. gada beigās, viņam kara beigās ritēja tikai

17 mūža gads, bet ar karošanu viņam paveicās tāpat, kā manam tēvam šeit - abi mācījās un strādāja specialitātēs, kuru pārstāvjus armijā neiesauca :-) tā ka nekāda tankošana

viņam nesanāca...

i njenada ka vinsh baznica svecites puta nost

=================

Nē, pēc kara tas Herr Helmut, kā daudzi Drēzdenes apkaimes iedzīvotāji, strādāja urāna raktuvēs, kuru darbiniekiem bija dažādas priekšrocības, tostarp iespēja

iegādāties auto :-) Piemēram, 1970-ajos gados ar 10 gadu

darba stāžu varēja iegādāties "žiguli", kas VDR jau skaitījās

nemērā "kruti" :-) Tādi nu bija tie laiki ...

Crankshaft 23.09.2014 9:33

sirga

fricis deva miza-vot i ellas paterinsh

================

Fricis mizā diez vai deva, viņš ar manu fāteri bija viena dzimšanas gada - 1928. :-) Tāds zolīds, klasisks vācu

kungs, tikai "bez vēdera" :-)

Eļļas patēriņa iemesls bija tas pats, kas daudziem 16V

dzinējiem, ne tikai opeļiem :-) Tīri konstruktīvs un

"mehānisks" ;-)

Shiirs

Jaajaa rij vini visi elju.

=================

Visi ne, manam māsasvīram ir Astra ar identisku dzinēju, tikai noskrējiens virs 200 000, nerij neko. Kā nu gadās...

Bet buvanolu vajadzes. Es gan brinos par tadu eksemplaru kuram nav rusas...

===================

To auto mēs pirkām bijušajā Austrumvācijā, spriežot pēc pārdevēja mājas, viņš nu bija pedants no pedantiem. Un,

kā jau bijušajam "dederonam", viņam bija izteikta attieksme pret zoclaikos tik grūti iegādājamo auto :-) Ieskaitot visas reglamentā paredzētās pretkorozijas apstrādes utt.. ne jau velti ražotāju "korozijas garantijas" ir spēkā tikai tad, ja auto ir apstrādāts atbilstoši reglamentam, bet lielākā daļa īpašnieku, sevišķi tai cenu kategorijā liek uz to "mīksto" , un pārdod auto, kad ŗūsas nezvērs" to jau grauž pilnā sparā :-)

Crankshaft 22.09.2014 8:35

Automobilim nav ne vaina, turklāt, ja tas ir bijis normāli

uzturēts jau kopš pirmā īpašnieka (kas gan salīdzinoši reti

gadās), tad biedēšana ar buvanola spaiņiem arī nav aktuāla :-)

Manam tēvam ir tāda 1.6 16V, drusku vecāka, neko, brauc,

i viena, i ar piekabi, kad savulaik tika pirkta Vācijā, īpašnieks godīgi pastāstīja, ka kopš dzimšanas pastiprināti rij eļļu, brīžiem pat līdz 0.5 ltr/1000 km. par cik bija zināms, no kurienes tam kājas aug, jau LV tika izveikts darbiņš un viss ir normā, no MAX līdz MIN eļļas maiņas

intervālā. Savādāk - ērts, vadīšanā loģisks, ekspluatācijā ne

visai dārgs, kad pirkām, bija 90+ kKm uz šiltes, tagad ir 2x

vairāk... Normāls auto par savu cenu.

Crankshaft 22.09.2014 8:27

Tak, lai tā aptauja būtu no kurienes būdama - nav gara un

ir patērētāja viedokļa lokā loģiska :-) Par cik ir braukts ar

visām Astrām un arī to priekštečiem Kadetiem, sākot ar RWD, labi var redzēt, kā Astra progresē :-)Kaut tagad Astrām ir nikna konkurence no Austrumiem - tie paši Hyundai'i, Chevroleti/Daewoo un tamlīdzīgi.Ir braukts un jāsaka, ne par matu nav sliktāki ... :-)

Crankshaft 21.09.2014 11:50

Kanibaals

Jauniem auto tā ir ne tikai apsilde, bet ir arī atsevišķš kontūrs radio antenai.

======================

Dažiem "Opeļiem"tas bija jau 1970. gados :-)

Crankshaft 16.09.2014 8:42

Laikam jau tāpēc, ka pērk. Ja paskatās, tad pie britiem

arī 4x4 110 ZS diesels maksā līdz 15.5 kGBP :-)))) Un, kā

zināms, ja pērk par tādiem cipariem, tad cenu zemāk

jālaiž nav :-)

Crankshaft 16.09.2014 8:26

> kasinsh79

Paskaties šito saitu, liekas , briti diezgan nopietni darbojas

šai jomā, jo DD viņiem sanāk visai dārgs :-)

www.crdperformance.com

Crankshaft 15.09.2014 7:59

x_rays

Šajā gadījumā parasti ir vadības gļuki Playliste uzkarās !

--------------------

Nujā, izdzirdēt Jāņu dienas rītā apnikušo "iznes eglīti, iznes eglīti" diez kas nav vis... :-) :-) :-)

Crankshaft 13.09.2014 9:50

x_rays

Es to nespētu apmaksāt

================

Budžeta variantstīgu solo - ieej virtuvē, a tur sieva, un

"piļī"...jeb sievasmāte (čells), un "piļī" jau "svarīgāk". :-)))))))

Crankshaft 10.09.2014 15:11

:-) Klau , kungi, jūs te štepselējat, "zilzobojat" un "haifojat",

bet vai par "dzīvo mūziku" savā virtuvē neviens nav domājis?

Iedomājieties, stīgu kvartets blakus ledusskapim 6-os no rīta... MMMMMMMMMM... :-) :-) :-)

Crankshaft 06.09.2014 8:22

sirga

Cik ilgi vēl skries vecie auto?

pasarg dies ar gāzi vēl?

===================

Kas tad atkal par analfabētismu veco auto sakarā? :-)

Crankshaft 03.09.2014 8:35

Krotow

Paldies par foto - par tramvaja esamību Grīziņkalnā ir lasīts un dzirdēts. Diemžēl pats to nepiedzīvoju, kad sāku pastavīgi sabtransā braukt, džimbuli no turienes jau bija aizvākuši. Kurš numurs tur brauca?

-----------------------------

Numuru neatminu, bet no bērnu dienām atceros,

kā tramvajs brauca pa tagadējo Marijas ielu,

tad griezās iekšā uz Avotu ielu, pa to, un pēc

tam pa J.Asara ielu. kad "Daugavas" stadionā

bija futbols vai ziemā "lielais" hokejs, līdzjutēji

až uz tramvaju jumtiem brauca

Crankshaft 28.08.2014 16:26

ZZZZ

Sprauslas trokšņo, iespejams pabraukts ar biodīzeli.

=====================

Volvo vispār akceptē biodīzeli līdz līmenim

B10, t.i. 10% BIO saturs DD. Neakceptē D5 motoriem

biodīzeli B100 (tīru BIO). Diez, kas sprauslām varētu but par vainu? BioD eļļošanas īpašības ir labākas, nekā DD ...

Crankshaft 28.08.2014 7:43

rudens68

Te raksti ....

Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta.

Te Tu raksti ...

Saskaņā ar DIN standartu, pie strādājoša dzinēja spriegumam auto elektrosistēmā jābūt robežās no

13.6 - 14.2V, tiem 14.2 jābūt visā dzinēja apgriezienu diapazonā no 1000 rpm līdz maksimālajiem atļautajiem.

========

?

///////////////////

Vispār jau ģeneratora jauda izsakās "voltampēros", tā ka,

ja citi patērētāji aprij lauvas tiesu ampēru, tad pliki volti neko nedos vis. Ir mērīts savulaik, cik liela ir lādēšanas

strāva VAZnim ar ieslēgtām visām "gaismām"priekšā",

tobiš 2x 60W tālā gaisma + 2x 55W miglinieki +

2x 100W prožektori. Starpība ieslēdzot un izslēdzot prožektorus bija visai jūtama ... Kaut volti palika vajadzīgie

Crankshaft 27.08.2014 9:02

msh

Sprieguma kritums nav nekas jauns. Salonā voltmetrs reāli rāda mazāk, līdz voltmetram ir 0,25v sprieguma kritums. Saprāta robežās, kur tas var dod patīkamus rezultātus, ar to cīnos - piemēram, lielajiem lukturiem, kur standartā nāk 1,5mm2 vadiņi un jau dalītajiem lukturiem ar vienu H4 spuldzi sprieguma kritums starp spuldzi un aķi ir pāri pa voltu, es esmu uzlicis 2,5mm2 tuvajiem un 4mm2 tālajiem un masai.

===============

Nuja, taisni, kā rallija auto savulaik darījām, visi priekšas lukturi, arī papildnieki, ar saviem relejiem un

drošinātājiem, oriģinālās drošinātāju ķēdes "anihilējot",

+ ņemam no AKB + klemmes, visi savienojumi (vadu uzgaļi lodēti, rezultātā stabili >14 V uz lampiņu klemmēm Un mežā iestājās gaisma...

A par fizikas likumiem - entuziasti zina stāstīt ka no jaunajiem ar nelielām modifikācijām var izspiest pieklājīgas strāvas. Nu ne jau prikola pēc audī deviņdesmito vidū no vecajiem uz jaunajiem pārgāja, ko?

==================

Var, jā, galu galā arī VAZ ģeneratoriem (piemēram)

bija modifikācijas sākot ar 42A (2101) līdz 90A (dažu

modifikāciju Ņivas eksportam). Ar Audi prikola nav -

tas skāra lērumu marku - piemkārt, ģenģerus padarīja

tehnoloģiskākus ražošanā un mazāk metālietilpīgus,

tātad vieglākus, viens no iemesliem bija nepieciešamība pēc jaudīgākas ģjen. dzesēšanas, jo pārgāja uz slēgtajiem

gultņiem, tiem to vajag. Un jaudīgs mazizmēra ģenerators uzkarst oioioi ... kaut kādam auto esmu redzējis pat šlangu vēsāka gaisa padošanai no vēsākas vietas, kā ģeneratora atrašanās vieta, līdzīgi, kā Ņivai 2121 šlangs ģeneratora pakaļējā vākā pret ūdeni un putekļiem

Crankshaft 27.08.2014 8:21

IkdienasViesis

Citviet auto dzinējiem tiek kontrolēts plašāks parametru diapazons, kloķvārpstas tehnisko stāvokli ieskaitot.

=================

Hmm, interesanti par to kloķvārpstu - man ir bijusi darīšana gan ar TÜV, gan ar Šveices "Kontrolle", kaut

kā nemanīju nekādu interesi par KV tehnisko stāvokli,

un kā to vispār kontrolēt bez dzinēja kaut daļējas izjaukšanas?

Dažkārt pārsteidz fakti, ka pie mums var mierīgi TA iziet ar stipri parūsējošu auto.

================

Vairumā valstu diezgan rezervēti izturas pret rūsu, ja tā

smagi nav skārusi virsbūves nesošās detaļas - lonžeronus, pastiprinājumus, sliekšņus, grīdu, piekares atbalsta detaļas. Šveicē pārbaudītājs ar tāāādu "duramo"

no apakšas durstīja auto, ka likās, šitā arī pilnīgi jaunam auto var caurumu izdurt. Turklāt viņi zin, kuram auto kur jādur tiesa, mūsējie pa lielam arī ...

Crankshaft 27.08.2014 8:07

acer rakstīja:

apskatijos mašīnas datus pie CO - 0.52 un pie HC (ppm): 127 - man sie skaitļi nesaprotami ir , lamda pa nullem rāda, CO paausgtinājums pa nullem ir - es saprotu, ka ar mašīnas motoru ir ok vai ne?

Kanibaals

Tos ecsdd vari neskatīties, jāskatās ir atgāžu izdrukas čeks, ecsdd dati bieži nepareizi. Lambda nevar būt pa nullēm tai ir jābūt ap 1.

===================

Kanibālam taisnība, izplūdes gāzu testa izdruka var visai

daudz ko pastāstīt Par lambdu - tā arī ir, stehiometriskam maisījumam atbilst ~1, ja λ < 1.0, tad

maisījums ir bagātināts / bagāts/ trekns, ja λ > 1.0., tad

maisījums ir liesināts / liess / vājš. Dotajā gadījumā izskatās, ka testa aparātā "lambadas" funkcija vispār ir

izrubīta vai anulēta

CO = 0.52 - labs rādītājs, nav iemesla satraukties,

HC= 127 ppm - labs / normāls rādītājs dzinējam, kurš nav šodienas "high tech" produkts satraukties jāsāk,

ja HC pārlien pāri 250 ppm - tie ir nesadeguši ogļūdeņraži izplūdes gāzēs, tātad degviela vai eļļa. Citiem

vārdiem pa lielam motors ir OK, vien pievērs uzmanību

visādām tur zobsiksnām / ventilatora siksnām, antifrīza stāvoklim / vecumam, motoreļļas stāvoklim / kad mainīta, ja ir informācija. Ja pirksi, priecīgu "mīšanu"!

Crankshaft 26.08.2014 7:57

Shiirs

Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.

===============

Saskaņā ar DIN standartu, pie strādājoša dzinēja spriegumam auto elektrosistēmā jābūt robežās no

13.6 - 14.2V, tiem 14.2 jābūt visā dzinēja apgriezienu diapazonā no 1000 rpm līdz maksimālajiem atļautajiem.

Starp citu, ja V-metrs rāda pamaz, reizēm der pačekot

vadu savienojumus ķēdēs - savulaik bija tāds jocīgs BMV,

kuram lukturi priekšā nu galīgi "brūno gaismu" pasniedza. Pamērot spriegumus izrādījās, ka uz AKB klemmēm pienāk gan vajadzīgie 14+ volti, bet uz lampu

kolodkām tikai knapi 13 Nācās iziet visas atbilstošās

ķēdes, kur atradās ne viens vien sūbējiens un "zaļums"

msh

Tu neesi neko jaunu pateicis - es jau rakstīju ka būs jāpameklē niknāka šokolāde.

=================

Pārstaigā ar testeri lādēšanas ķēdi, sākot ar ģeneratoru,

ko tas reāli dod laukā, varbūt vērts paskatīt, kādā stāvoklī

"kucītes" un konaktgredzeni ģeneratorā.

Es neesmu iedziļinājies, bet kaut ko miglaini minos lasījis ka vecā tipa boša ģeņģeri brīvgaitā tik kādus 20-30A spēj attīstīt Atšķirībā no jaunajiem.

=================

Ampēri tukšgaitā nav kritērijs, katram ģeneratoram ir nominālie apgriezieni, no kuriem tas spēj uzrādīt tam

parakstītos ampērus. Jaunais vai vecais - būtībā nekādas

starpības, tur jau darbojas fizikas likumi

Crankshaft 25.08.2014 7:09

Vispār, pirms meklēt jaunu lietotu motoru (šādi motori

pagooglējot nav īpašs retums), personīgi es laikam viņu

pajauktu un pārliecinātos, kas tieši noticis. Tavā gadījumā

laikam gan nāksies meklēt kādu zinātājpratēju, tas arī varētu maksāt naudu ... Citiem vārdiem, pārliecināties, vai tiešām viss ir tik slikti, ka motors jāmaina, varbūt var pietikt ar atsevišķu sastāvdaļu maiņu.

Crankshaft 22.08.2014 7:45

HIPPY

Prāgas džimbulim izskatās ka ir finiera beņķi

=====================

Ir arī Kad projektēja to 15T, rīkoja "referendumu"

Prāgas iedzīvotāju vidū, apmēram, kā mūsu visvisādos

šovos. Jautājums bija: kādi sēdekļi būtu labāki, plastmasas

vai "ekoloģiskie" finiera no atjaunojamiem resursiem? Varēja balsot i pa telefonu, i internetā. Kā toreiz rakstīja,

85% balsotāju, bet kopā savācās gandrīz miljons, esot

nobalsojuši par finieri ...

Crankshaft 21.08.2014 9:18

Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu

dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta. vēl jo vairāk tas izpaužas, ja AKB Ah ietilpība stipri pārsniedz oriģināli paredzēto... Plus vēl ziemā visvisādas stūres un sēdekļu apsildes, utt.. Tā ka laiku pa laikam vai nu

jāuzlādē "pilnu" vai jāizmanto (ja ir iespēja) lādētājs, kurš

stāvēšanas laikā lādē AKB ar mazu strāvu.

man savulaik uz Volvo "Union Carbide" oriģinālā AKB

nevainojami nokalpoja 7 gadus, bet tad strauji izbeidzās

burtiski nedēļas laikā...

Crankshaft 21.08.2014 8:36

andzins1111

Kas tās par "svarīgajām eļļām", krāsas sastāvā kas iztur žāvēšanu, nokrišņus, 40 grādu karstumu vasarā un -30 grādu salu ziemā?

=================

Un galvenais, kā tie vaski un svarīgās eļļas iztur auto virsbūves žāvēšanas procesu ražošanā Rūpnīcās žāvēšanas "tuneļos" temperatūra atkarībā no krāsas tipa mēdz būt līdz 150C, remonta krāsām, kurām pievieno katalizatoru, parasti žāvēšanas temperatūra ir 60 ...80C.

Pilsonis laikam domā, ka auto krāso ar eļļas krāsām, no kurām pernica izgaro ...

Crankshaft 20.08.2014 9:10

IkdienasViesis

KASTANIM ir ķimiskais balināšanas efekts. Padomjlaikos rokas auto mazgātāji to bieži piegāza klāt šampunam. Domāts gan viņš ir drēbēm, nevis metālam. Pieļauju, ka ļoti labi iztīra arī krāsas poras no visāda veida "dzeltenumiem", kas bieži redzami uz gaišiem auto.

===============

Virsmas aktīvā viela ir virsmas aktīvā viela, vienalga, kam domāta. Senlaikos mēs detaļu attaukošanai arī

izmantojām preparātu, kuru sauc "Trilon B", pamatuzdevums tam bija foto un kinofilmu skalošana pēc attīstīšanas / fiksēšanas. Teicami iztīrīja un attaukoja visu ko Diez vai tik īsā laika periodā, kā mazgājot auto, kaut kāds balināšanas efekts spēj iestāties

BET, šodien mēs neviens nezinam, kas tie par putu/vaska maisījumiem, kas tiek izmantoti statoilā.

================

Var apskatīties mazgātavā nosaukumu uz kannas vai Statoil ASA mājlapā, jainteresē sastāvs, sameklēt attiecīgā

produkta MSDS vai aprakstu webā. Kādas problēmas?

anonimikis

un padumjlaiki beidzās jau pirms 23 GADIEM !!! būtu tā kā laiks beigt tos pieminēt kā kaut kādu etalonu. tā jau ir vēsture.

==============

Naudiņas taupīšana padomjlaikos ne ar ko neatšķiras no naudiņas taupīšanas tagad! Un padomjlaiku pieredze ļoooooti bieži noder arī mūslaikos

Crankshaft 20.08.2014 8:59

Toijotas zobsiksnas nomaiņa, pagooglē vēl, var arī

krievu valodā

www.youtube.com/watch?v=qVTeXmScLDE

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti