WALA rakstīja:
Gnoms rakstīja:
90 gados ar čoma W126 izdomāju apstāties mežmalā... labi, ka auto bij praktiski apstājies un bijām uz grants seguma, kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....
Taa jau ir klasika ar automaatu ieliimeties stiklaa, mees to speciaali vienam vecam 900 saabam izmegjinaajaam - patiikami, bet sajuuta bija taaada, ka tas P blokjeetaajs pie liela aatruma arii varetu nenolust, un tad toch "auzas" garantetas. Bet vislabaak man patika kaa mans faachuks ar ar to pashu 900-to Jelgavaa pie luksinja izpildiijaas, netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot. Aizmugure esoshas noteikti bija ljoooti paarsteigts. Lieki teikt ka faachuks visu muuzhu pirms un pec tam braucis ar "meshalku", un shtepseleshana ir asiniis. Taa kaa neraustiet lieki "tomaatu" tikai lieki ieberzieni var sanaakt.
normāli būtu ka nevarētu pielaist ja nav p vai n...
pirms apdzīšanas bieži pārslēdzu uz 3, lai nebūtu jāgaida tā pussekunde uz kickdownu...
par ieslēgšanu N kad ripo, hvz - ir lasīts ka tā nedrīkst darīt, bet cik tur tās patiesības?... man jau liekas ja to kārba ļauj darīt, tad to var darīt, to ko nedrīkst, viņa nemaz neļauj izdarīt aizsardzības sistēma...