Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
pinguin 08.01.2007 9:01

pirms apdzīšanas bieži pārslēdzu uz 3, lai nebūtu jāgaida tā pussekunde uz kickdownu...

par ieslēgšanu N kad ripo, hvz - ir lasīts ka tā nedrīkst darīt, bet cik tur tās patiesības?... man jau liekas ja to kārba ļauj darīt, tad to var darīt, to ko nedrīkst, viņa nemaz neļauj izdarīt aizsardzības sistēma...

pinguin 08.01.2007 10:34

WALA rakstīja:

Gnoms rakstīja:

90 gados ar čoma W126 izdomāju apstāties mežmalā... labi, ka auto bij praktiski apstājies un bijām uz grants seguma, kad ieslēdzu P... ar visu to izjūtas bij kā pret sienu.... lielākā ātrumā pat nevaru iedomāties sekas....

Taa jau ir klasika ar automaatu ieliimeties stiklaa, mees to speciaali vienam vecam 900 saabam izmegjinaajaam - patiikami, bet sajuuta bija taaada, ka tas P blokjeetaajs pie liela aatruma arii varetu nenolust, un tad toch "auzas" garantetas. Bet vislabaak man patika kaa mans faachuks ar ar to pashu 900-to Jelgavaa pie luksinja izpildiijaas, netiishaam ielika R un mazliet uzgaazeeja stratejot. Aizmugure esoshas noteikti bija ljoooti paarsteigts. Lieki teikt ka faachuks visu muuzhu pirms un pec tam braucis ar "meshalku", un shtepseleshana ir asiniis. Taa kaa neraustiet lieki "tomaatu" tikai lieki ieberzieni var sanaakt.

normāli būtu ka nevarētu pielaist ja nav p vai n...

pinguin 09.01.2007 13:25

Uggga rakstīja:

Hirsch rakstīja:

Nezinite rakstīja: - automats nekad neripo atpakalj

Ja tas nav variatora tipa automāts.

Var kāds vienkāršiem vārdiem izskaidrot, kas ir variatora tipa automāts? Ar ko labāks vai sliktāks par parasto? Kādu piemēru, kurām mašīnām tāds ir? Paldies!

Variators ir divi skriemeļi kam var maīnīt diametru mainot attālumu starp diskiem un siksna. ja pirmajam skriemelim ir liels diametrs un otram mazs, tad izejošais leņķiskais ātrums ir liels, jo otrādi, tad mazs. atrod kādu krievu graudu kombainu un paskaties kā tiek piedzīta kuļmašīna, tur ir variators. Tikai kārbām ja nemaldos tika izmantota metāla siksna nevis gumijas...

pinguin 09.01.2007 14:14

Slowmo rakstīja: Nu principaa skriemelis diametru izmainiit nevar Tur nedaudz savaadaaks princips. Tiek paarbiidiita pati siksna.

Rekur prototipa bilde wikipeedijaa: upload.wikimedia.org/...

skriemelis var gan izmainīt diametru!

pinguin 09.01.2007 14:16
pinguin 10.01.2007 9:01

Girtss rakstīja: Golf 2, pilnībā sagatavots iauto rallija vajadzibām- sēdies un brauc!

Vello spidometrs ar holla devēju, stūrmaņaa lampa, jaudīgs motors, aizsargpannas, ziemas riepas, TA tikko izieta! 550Ls

sīkāk 26173195

cik ieguldīji sagatavošanā? Četri piecdesmit?

pinguin 11.01.2007 8:54

UncleSEM rakstīja: dažreiz automātu mašīnām stāvbrmzi (nevis roceni ,jo daudzām to veic ar kāju) vajag novilkt pirms liek P lielā slīpumā ,jo kad visa masa uzgūlusies uz Parkinga bloķētāju ,tad grūti dabūt ārā no P un ir sajūta ka var noraut to !!!

o, tad tas ir normāli... es jau domāju ka man kautkas nav kārtībā...

pinguin 17.01.2007 15:08

SVIESTS!

Vai var pie Tevis dabūt automātiskajai kārbai eļļas maiņas komplektu?

Visi veikali ir bezspēcīgi, izņemot audi centru, bet to ko viņi prasa, negribās maksāt...

Kārbas kods CRD...

pinguin 17.01.2007 16:48

95. g 2,6 A6 Avant

4-pārnesumu tomāts ar kodu CRD (tas arī ir tas kas rada visiem problemas, jo reti kurā katalogā šāda kārba ir atrodama...

VAG kods filtram ir 01F325433

FEBI 14266

pinguin 18.01.2007 9:03

un tirgotājus kas tirgo detaļas par tādām cenām arī vajadzētu uz rokām nēsāt

cerams tik ka būs īstais...

pinguin 18.01.2007 15:46

lai kļūdas apskatītos netā tev ir jāzin sava auto kompja IP adrese...

pinguin 26.01.2007 12:47

kvēlsveču laika relejs, kas atkarībā no motora temperatūras regulē ieslēgšanās ilgumu. pussilts nelec tapēc ka neļauj uzsildīt kvēlsveces, bet lai lektu bez, vēl par aukstu. Pavisam silts lec, jo silda, bet pavisam silts lec arī bez kvēlsvecēm. veciem vw arī šitā slimība bija...

pinguin 26.01.2007 12:49

respektīvi, vai nu beigts pats relejs, vai arī devējs dod nepareizu info par motora patreizējo temperatūru - ja tu saki ka ilgi silst, tad vairāk otrais variants.

pinguin 26.01.2007 15:30

did33 rakstīja: tas, ka siltam dzinejam nedarbina kvēlsveces, ir normāli. priekš kam?

ja nelec silts, tad sudi ir lielaki, kautkas neesot OK ar sūkni.

nafig slēdzis vadā, ja vienkārši var pagriezt tālāk aizdedzes atslēgu (tā, lai startē )?

ja nelec silts, tad plunžerim pisec, bembjiem iecienīta problēma...

pinguin 29.01.2007 9:05

nevarēja dabūt dačiku ārā no stupicas, bet iekšējais štekeris kautkur galīgā dīīī - nevarēju atrast. tapēc arī kniebu...

Jācer ka ar to kļūdas nodzēšanu būs līdzēts... paldies.

pinguin 29.01.2007 10:14

kā to dačiku var pārbaudīt? viņam pretestībai jāmainās?

pinguin 30.01.2007 9:21

mass rakstīja:

Skaņa toč tāda, kā kad pārtrukst kaut kas nospriegots, tāpēc arī pirmā doma bija par siksnu. Neko - ielūrēju siksnas kastē - viss vietā un griežās un braucu tālāk. Pēc otrā jau vairs nestājos skatīties.

izcili domāju ka siksna pārtrūka, paskatījos kastē, nē, tomēr griežas...

pinguin 30.01.2007 15:50

"Salta-M" 7271589 - virzuļi, gredzeni

Gilzēšana Gaujas 5, 30 - 40 Ls par stobru,

vai nu arī remontvirzuļi un stobru virpošana - iespējams ka lētāk.

Visdrīzāk jau ka pēc gilžēšanas jaunus virzuļus nevajadzēs... tikai gredzenus...

pinguin 31.01.2007 10:19

klusais rakstīja: Kas tas varētu būt ka dod virsū tad turbīna iečīkstas ? Man liekas ka brīžiem neieslēdzas vispār.

turbīna neieslēdzas? turbīnas vispār nemēdz ieslēgties un izslēgties... ja nu vienīgi Opelim ir slēdzis "TURBO ON/OFF un AUTO"

pinguin 31.01.2007 10:28

Seene rakstīja:

pinguin rakstīja:

klusais rakstīja: Kas tas varētu būt ka dod virsū tad turbīna iečīkstas ? Man liekas ka brīžiem neieslēdzas vispār.

turbīna neieslēdzas? turbīnas vispār nemēdz ieslēgties un izslēgties... ja nu vienīgi Opelim ir slēdzis "TURBO ON/OFF un AUTO"

Izcelies ar savu nezinasanu? Zemspiediena turbinas neiesledzas un neizsledzas, bet augstspiediena (ko tu laikam nekad neesi redzejis) gan. Tas, protams nenozime, ka pats rotors tiek apturets, bet gaisa plusma caur turbinu gan tiek parslegta tikai pec vajadzigo apgriezienu sasniegsanas.

tad parādi man vienu opel dīzeli ar augstspiediena turbīnu!

pinguin 31.01.2007 15:01

runājot par 518 touringu - biju tādu skatīties kad meklēju sev auto. Iesēdos blakus, saimnieks brauc, nu es sēžu un gaidu tipa izbrauks uz lielākas ielas un tad dos mizā un rādīs kā iet, izrādās ka šis jau dod mizā 2,0 dīzeļmersis, kas ir populārs ar savu bezjaudu ir ņiprāks...

pinguin 05.02.2007 9:29

TDI rakstīja: kaarteejais Viitola shedevrs lohiem :www.autonet.lv/...

kas tur smieklīgs?

pinguin 08.02.2007 11:18

droši vien tā strāva tiek tērēta elektroķīmiskā korozijas procesa nodrošināšanai.

pinguin 13.02.2007 10:42

DM rakstīja: Farruh, apskatīju tavu galeriju Man vislabāk patika tā bilde, kur Tu pie džipa

pinguin 15.02.2007 9:24

ja tas filtrs būtu tik tālu aizidrsts ka nelec, tad viņš neietu vispār. Padomā cik gaisa vajadzīgs pielaišanai, un cik vajag braukšanai...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti