Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Chuguns 22.01.2007 17:41

Te pāris kantori nemoties atjaunot - tikai ne visas - atkarībā no materiāla un konstrukcijas, cik dzirdēju ka nevarot savirzi saregulēt pēctam.

Negribi sāpīgi tērēties - panem lietotu no saklapēta auto.

Chuguns 22.01.2007 17:53

STALINS rakstīja: Kā ir jāremontē reika, la pēc tam savirzi nevarētu noregulēt?

Tāpēc jau pašam ir jāņem nost un jāliek visū.

Chuguns 23.01.2007 10:05

Man Passatam ar ir šaize ka stūres reikai ar ir lufte, tāda neliela - bet tracina tāda kā grabona pa nelīdzenumiem. Servisā pateica ka nezinot - varot jau mainīt (480ls - jauna ar darbu) bet isti nevarot noteikt kas tieshi staigā. Lai braucot tāpat vien tālāk, nu jau 4 menesi nobraukti - sliktāk nepaliek. Nezinu, likt citu nejaunu - ka nepaliek sliktaak.

Chuguns 23.01.2007 17:36

Itkā tādu ērmu trūkst.

www.kakao.lv/...

Chuguns 24.01.2007 10:09

_PN_ rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

_PN_ rakstīja: Tas nav reāli. Ja nu vienīgi mērot pēc spidometra (spolējot uz vietas). Fizika ir fizika. Reaktīvais iznīcinātājs tā gan varētu ieskrieties.

Ja ir 4x4 kaapeec gan ne ar taadu jaudu.

Tas nav reāli. Vajg nomērīt ar radaru ceļa apstākļos, tad var spriest par rezultātu. Pie tādas jaudas arī ar 4x4 var uz vietas spolēt baltos dūmos.

Kādu laiku atpakaļ rus auto žurnālā bija raksts par Evo 7 kas aprīkots ar "kulakveida ātrumkārbu" - nu kautkā tā, auto bija forsēts motors (līdz 350hp). Pēc kārbas montāžas tika testēts auto uz paātrinājumu, rezultāts bija 3.1 sec līdz 100 km/h. Tur bija piebilde ka tam visam esot traucējis mitrs asvalts un aukstais laiks. Tad ja skatās pēc šitādiem rezultātiem līdz 2.6 sec tālu vairs nava.

Chuguns 30.01.2007 20:15

Vaitad nesanāks lētāk sameklēt kādu citu motoru.

Ja taisi kapremontu un nevēlies pa dārgo - sameklē pa bodēm cik maksā detaļas un kādi ir ražotāji, dažkārt detaļu cenas atšķiras pat pa 50%. Veikalaa gan nez kapēc piedāvā to dārgāko, vēl izdomā ko un kā darīt - nesaprotu kapēc remont-gredzeni un citas rem-detaļas ir stipri dārgākas nekā originālās daļas.

Manuprāt ka tas nav to vērts.

Chuguns 18.02.2007 12:52

nomiks rakstīja: Vakar biju iečolēt to kašķi!

Nepatīk, ka ir mazs bagažnieks un aizmugurē ir pilnvērtīgas tikai divas sēdvietas. Bet visādi citādi - pēc skata tīri simpātisks auto.

Testa braucienu solīja tikai uz nākošās nedēļas beigām.

Paņēmu arī cenu lapu un secināju, ka daudzmaz normālas komplektācijas "Kašķis" maksā mazliet pāri 20 000 EUR.

Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.

Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.

Chuguns 18.02.2007 13:43

nomiks rakstīja:

Chuguns rakstīja:

Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.

Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.

Visdārgākais QASQHAI "Motorcentrā" maksā EUR 27 520.

Tajā ir iekšā viss, kas standarta komplektācjā +:

Nu vot, pie šādas komplektācijas cena kļūst līdzīga konkurentu cenām, jēga ir tikai tad ja nem no lētākā gala. Eh - apbēdināji mani.

Chuguns 18.02.2007 14:34

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties

kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8

Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.

Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.

Chuguns 18.02.2007 15:06

TDI rakstīja:

Chuguns rakstīja:

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties

kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8

Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.

Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.

zini daudz nekorejieshu mashiinas -taadas un par taadu cenu ??

Es tak teicu ka cenai piekrītu, tā pat ir loti apmierinoša ja pietiek ar 1.5 dizeli un nav vēlēšanās labi nokomplektēt auto. Kas lidzigs manuprāt ka ir tikai Suzuki SX4.

Chuguns 18.02.2007 15:53

viagris rakstīja:

Chuguns rakstīja:

nomiks rakstīja: Vakar biju iečolēt to kašķi!

Nepatīk, ka ir mazs bagažnieks un aizmugurē ir pilnvērtīgas tikai divas sēdvietas. Bet visādi citādi - pēc skata tīri simpātisks auto.

Testa braucienu solīja tikai uz nākošās nedēļas beigām.

Paņēmu arī cenu lapu un secināju, ka daudzmaz normālas komplektācijas "Kašķis" maksā mazliet pāri 20 000 EUR.

Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.

Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.

26240 EUR ar NAVI

24450 EUR bez NAVI

Tam NAVI tak pie mums nav jeegas, tas 24450 ir pavisam labs cipars, nu buus jaabrauc naakamnedeel apskatiit.

Chuguns 18.02.2007 22:12

viagris rakstīja:

nomiks rakstīja:

viagris rakstīja:

26240 EUR ar NAVI

24450 EUR bez NAVI

Ak, pareizi, vēl aizmirsu pie top versijas pieminēt navigāciju, kā arī M6- sekvenciālo bezpakāpju transmisiju.

Kura pēc tehniskajiem datiem ir ekonomiskāka par mehāniku

Nekas neaizstās parasto mehānisko kārbu, dēļ šitāda štrunta vien nevar nemt, vaitad atkal sviests ka top versijas nev pieejamas ar mehānisko kārbu - nu patīk man štepselēt tos robus.

Chuguns 01.05.2007 19:43

Izstādei nebija ne vainas, ja vien būtu bijis Audi, Honda, Alfa, BMW un arī Hyundai, būtu zinājis ka nebūs visi auto pārstāvēti pat nebūtu braucis. Kā parasti sareklamēja ka būs viss un nebija bekā.

Chuguns 06.06.2007 17:52

Tur pie Kalnciema un Lielirbes krust uz Kalnciema ielas malejā joslā bija nosprādzis smagais, tā kā tas bija tieši pirms krusta tad nu tur pārkārtojās un spraucās cauri loti lēnu, pēc tam ceļš bija tukš.

Chuguns 14.07.2007 14:24

Saplīsis auto vienkārši, pirms sāc ārdīt ārā un ķīmiķot iesaku braukt uz diagnostiku, man Passatam bija līdzīga kaite, vienkārši pazūd jauda un auto tikpatkā neregē uz gāzes pedāli. Pēc diagnostikas secināja ka izbeidzies kautkāds tur motora apgriezienu devējs - sensors nu kautkā tā, auto vienkārši parslēdzoties uz kautkadu tukšgaitas režīmu un dudina pie minimāliem apgriezieniem vai noslāpst.

Chuguns 19.09.2007 18:03

Ja starp shitiem abiem autiniem, tad vis labakais butu nemt 3.0 Outback, 2.5 nak 4 pakapju automats kas tik tiesham ir lenigs - bet ar var pierast. Piekare ir stingra, nedaudz trukst skanas izolacija, tere degvielu ap 11-15 litriem, man apgalvo ka varot palizt zem 10, man personigi nesanak, kvalitate laba - nekas nekur negrab, autinam tulit bus 3 gadi - veel nekas nav ticis remontets (89tk). Vismaz shads Subaru ir nokomplektets ne sliktak ka Saabs, ja ne veel labaak, man personiski shermulus uzdzen 9-5 Saaba instrumentu panelis un konsole, veel ieksh 9-3SS ir ciesams. Subaru ir pilnpiedzina kas darbojas manuprat nevainojami, visai drankjigs apgrieshanas radius, sanak pabakstities - bet droshi var par apmalei piekert klat zalaju. Vienigi Subaru sanaks dargaks pie iegades.

Chuguns 02.12.2007 14:41

cps2 rakstīja: Ir tada problema- kad parmet robu un dod gazi tad lidz noteiktiem apgiezieniem nav isti vilkmes un rīstās ! ka veretu but pa vainu? astra f 1.6 mono!

Man pasen atpakaļ Vectrai ar 1.8 mono bija šitāda problēma, pateicoties gudriem servisniekiem nomainīju kaudzi visādu štruntu un nekā, viss tas pats. Beigās pats ķēros klāt, te jau rakstīja ka jāapskata gaisa trubas, man bija pavisam nemanāma plaisa trubai, salaboju ar izolācijas lentu un viss kārtībā, pēc tam nopirku jaunu, ja nemaldos bija ap 4 ls.

Chuguns 02.12.2007 15:22

Mans uzskats ka neviens neļaus pārtraukt izmantot naftu, vai maz var iedomāties cik daudz valstu budzeti ir atkarigi no visas šīs naftas industrijas, cik naudas tiek izpūsts caur izpūtējiem katru dienu kas pilda budzetus. Kas notiks ja riposim ar lētu energiju un vienā jaukā dienā tik tiešām noliksim savus auto pie žoga un pārsēdīsimies uz elektrokāriem vai ko līdzīgu. Daudzu valstu apskaužamā lablājība nonāks neapskaužamā trūcībā. Ja kāds ko izdomās relatīvi labu viņu palūgs aizvērties vai aizvērs.

Ik pa laikam tak parādās raksti ka ir izdomāts risinājums degvielas aizstāšanai, te bija raksts par šķidra tipa bateriju izstrādi, apgalvoja ka varot ar vienu uzladi veikt ap 400 km, pēc tam uzlādes stacijā pārpumpēt un turpināt ripot tālāk - manuprāt ka neslikti izdomāts, pēc tam tanī stacijā bateriju uzlādē no jauna.

Tikai neviens nenemsies tagat ķerties klāt visai sistēmas pārbūvei.

Bet par to naftas cenu kāpumu gan vajadzētu kādus pakārt.

Chuguns 27.01.2008 18:49

Nu pēc testa brauciena spriežot auto ir kļuvis kvalitatīvāks un klusāks - diemžēl arī dārgāks par iepriekšējo modeli. Nedaudz nepatika ka trūkst pāris sīkumu komplektācijā, lai arī nokomplektēts ļoti labi. Divu litru motors strādāja tīri labi, salons apmierina pilnībā, patika dizains, tas manuprāt ir izdevies ļoti labi. Manuprāt ka auto ļoti atbilst savai cenai. Te citiem liekas ka 17ls par šādu auto ir par daudz, gan Accords un Avensis nav lētāki. Protams var iegādāties arī nosaukumu, MB vai BMW sākotnējā standarta komplektācija pa 20ls, tur salons un aprīkojums ir vienkārši nožēlojams.

Chuguns 02.04.2008 18:37

Baisulis rakstīja: Kad zvanīju uz Skandi auto,tur arī paskaidroja,ka esot to auto iedevuši hondas centram 'patestēt'.

Liec priekšā bomi, uz tā pavidam lielu zīmi, un vēl grāvjus pa malām lai garām netiek, tad cerams būs miers, tapat pa retam gadās kāds kas nāk un lai vinam paskaidrojot kādēl vinš nevarot iebraukt, bet nu tas ir pa retam. Nezin kapēc parastu zīmi cela malā neviens nenem pierē, pat celu būvfirma kas buvejot blakus celu un uztaisa stāvlaukumu plavas vidū.

Chuguns 09.04.2008 15:10

Megaboriss rakstīja:

Yetti rakstīja: www.mytomtomgo.com/...

Sanāk ka 920 atšķirās no 720 ar to, ka tam ir tālvadības pults un standartā jau visas eiropas (ieskaitot LV) kartes.

Diemzel kartes standarta ieksh 920 ir Amerika, kautkada Guama un Western & Central eiropa, pie tam versijas ir 710, kautgan tagat pieejamas 715, biju cerejis ka kartes bus pedejas, ta isti nesapratu vai Eastern eiropa itka ar detalizetu Latvijas karti tur maz vai ir ieklauta. Pats sev ieladeju salauztas 715 kartes, bet apdeitojot taas var izslegties, tas pults kas tur naak klat ir absoluti nevajadzigs tapat ka parejas lietas, tagat nedelu vizinajos pa Italijas ziemeliem, tur viss darbojas bez nekadaam kludam loti precizi. Ta funkcija ka pazudot signalam tiek talak skaitlota atrashanas vieta ar negrib darboties, tunelos viss sastingst un pec izejas no tunela medz pat minuti nedarboties. Kartes var koriget, bet versija Eastern eiropa 710 ir atlauti lerums kreisie pagriezieni Riga, diemzhel cik noprotu to izlabot nevar, ka ir versija 715 nezinu, nav laika salauzt. Kopsuma darbojas labi, akumulators bez ladetaja tur labi ja divas stundas.

Chuguns 25.04.2008 18:30

niekalbis rakstīja:

405 rakstīja:

Bumbarashs rakstīja: Pieaug vairumtirdzniecibas cena degvielai:

- - - - -

Degvielas vairumtirdzniecības cenas

Publicēta: 09:48 25.04.2008

E-95 0.694

E-98 0.708

DD 0.736

v v v v v

Degvielas vairumtirdzniecības cenas

Publicēta: 08:14 24.04.2008

E-95 0.670

E-98 0.698

DD 0.724

- - - - -

© Ziņu aģentūra "LETA" publikācijas

Šodien 95E Nestē pa divi saņi lētāks nekā vakar !!!

tas tāds dempings par godu brīvdienām- padr.āzt mazos tirgotājus

pirmdien būs atpakaļ un jau nedēļas beigās Statoil 95 maksās virs 75 saņiem.

$ kurss arī pagājis uz augšu...īsāk sakot, morāli gatavojamies 80 saņiem

Tak nedaudz pa ātru shitais leciens, prognozes bija ka tikai junijs - julijs bushot ap 0.8ls/litraa un ap novembri-decembri sasniegshot magisko 1.0ls/litraa , šitādā tempā vēl pari latam ka nemetas tiksim pāri.

Chuguns 20.05.2008 11:30

Saspied tos stiprinājumus un velc ārā, nav tur nekādas viltības, viss loti vienkarshi (ja vienigi kāds nav ielimejis)

Chuguns 23.05.2008 14:05

Nu nav tur nekādas viltības, raujās ārā vienkārši, tur parasti keras tas bloks bet arā nāk, man bija figna ka kāds bija tās kepas nolauzis un iespraudis atpakal to bloku, tad gan servisā man izvilka ārā, var gadīties ka arī tev vinas ir aizlauztas un nenospiezhas lidz galam, tad nu nezinu, nem kādu lauzni un ar prāru centies ko darīt. Tur vis tizlakais ir nomainit spuldziti priekšā labajā pusē, tur gan ir kautkads sviests, es savu kjepu tur iekšā dabūt nevaru.

Chuguns 19.06.2008 17:25

nelien rakstīja: ualā. tika konstatēta parastā multitroniku kaite, kas maksā 2200 ls ģertrūdes ielā. redzēs cik ilgi nu ies.

no kā tad tā kārba ir izgatavota ka remonts 2200ls, cik tad tāda jauna maksā, tikpat cik pats audi???

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti