Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Ronalds_ 02.10.2008 11:45

Msh!!!

Lielākai daļai mašīnu audiosistēma vispār un galvenokārt skaļruņi ir tik "kvalitatīvi" ka nespēju iedomāties kā kāds var atškirt skaņas kvalitāti mp3/ cd.....

Ja ir kvalitatīvs mp3 ar normālu bitreitu bieži vien ir problēmas pat uz kvalitatvām mājas sistēma ar atškiršanu.

Ja vien neiet runa par mašīnu kas piedalās skaņas izstādēs un sacensībās un visa audiosistēma ir pamatīgi pārbūvēta - bet tur nevienam prātā neienāk doma par fm raidītāju)

Un reku daži saka ka fm raidītājs ir ļoti labs.....

Es iesaku tādu testu - ja liekas Gerkenā/tirgū pirktais "mūzikas centrs" pa 10ls skan labi, tad var pirkt FM verķi un būs labi.....

Ronalds_ 24.09.2008 13:06

Esmu dzirdējis teoriju, ka veca mašīna neatkarīgi no gada, markas un daļēji arī tehniskā stāvokļa, ja vien ir braukšanas kārtībā un ar tehnisko skati maksā 300 - 400 ls.

Dažs labs dara tā - nopērk pa 300ls auto, kamēr skate brauc, pēc gada nodod lūžņos vai šrotā pa 100ls. 200/12 = 17 ls/mēnesī par auto (neskaitot degvielu) - nu ļoti lēti. Vienīgi riskis uz ceļa kaut kur palikt un braukšana ar šrotu... Bet ja pa laukiem jāgāž kur tāpat dubļi, netīrība, bedres...

Ronalds_ 18.09.2008 15:31

Tie kas visi atbalsta sutkas vai vēl vairāk cietumu atcerieties ka

1. Cietumnieku uzturēšana notiek uz nodokļu maksātāju rēkina un nemaz tik lēta nav.

2. Uz cilvēku sutkas, nemaz nerunājot par cietumu atstāj ļoti graujošu iespaidu. Atsēžot pāris gadus ļoti bieži tiek sajāta visa cilvēka dzīve, tik retais var pēc tam nostāties uz kājām. Ļoti bieži ir gadījumi kad pēc cietuma "skolas", pēc visiem pazemojumiem cilvēks tiešām kļust par noziedznieku.

Lai arī pirms tam viņš vienkārši mīlēja iedzert un viņu vienreiz uz pohām noķēra pie stūres kad viņš brauca uz darbu......

Uz doto momentu Latvijā braukšana dzērumā tiek sodīta smagāk, kā piemēram narkotiku tirdzniecība vai kāda smaga piekaušana grupā. (Nemaz nerunāsim par zagšanu veikalos vai no mašīnām) Jo nav jāmaksā sods, nav jāsēž cietumā - jo iedod kā likums nosacīti....

Tas notiek tāpēc, ka autovadītājiem kā likums kaut kas pieder tāpēc viņus var slaukt, slaukt un vēlreiz slaukt... No narkomāna, kas dēl pāris latiem kādam ielauza galvaskausu nav ko paņemt. Tāpēc valsts ar viņu neķēpājas.....

Piemēram Anglijā par ātruma sodiem iekasē 1/2 mijarda (!!!!!!!) mārciņu gadā....... Šeit vairs neiet runa par satiksmes drošību - kura valdība gan atteiktos no tādas naudas?

Ronalds_ 18.09.2008 14:21

Master_D!

Gadi ar maisu ka pie mums kaut ko tādu realizēs....

Nevajag aizmirst kurā valstī dzīvojam....

Ronalds_ 17.09.2008 16:35

Galīgi sapiedušies tie mūsu ministri....

Tauta muks no mentiem un būs līķi. Jo pie tāda soda tikai retais nemēģinās mukt. Vai tiešām visi ir aizmirsuši cik cilvēki nesen gāja bojā pateicoties mentu pakaļdzīšanām?

Ja sunim nav ko darīt, viņš laiza savas olas.....

Šlesers būtu labāk aizbraucis izpētīti kādu "labumu" satiksmes uzlabošanai ir devuši pēdējie ceļu remonti..... Piemēram mūkusalas aplī.....

Ronalds_ 29.08.2008 10:53

TELE2 biznesam sarunu cena uzņēmuma iekšienē ir atkarīga no uzņēmuma lieluma. Vienam lielam uzņēmumam ar pāris simtiem pieslēgumu = 0, mazai zemnieku saimniecībai ar 5 pieslēgumiem - 1.5 s. minūtē.

Bet tāpat sanāk ļoti lēti - vairāk par 5 ls mēnesī norunāti ir sarežģiti. Par viesabonēšanu - neceļoju biezi - nevaru komentēt. Bet tās pāris reizes kad biju lietuvā, austrijā un vācijā - pilnīgi nekādus gļukus nenovēroju.

Ronalds_ 29.08.2008 9:17

Uz doto momentu, cik man zināms nav nekā labāka par tele2 biznesa pieslēgumu. Sarunas uzņēmuma iekšienē bezmaksas vai pa pilnīgu sviestmaizi (0 - 1.5 santīmi/min) Tele2 tīklā 2 santimi/min uz LMT, LATTELEKOM 4.5 s/min. Abonēšana ar numura noteicēju 1 ls mēnesi. Bet šis jau privātpersonām nav pieejams. Tā tele2 brīvajiem tarifiem nav ne vainas.

Par tele2 gļukiem - nu ļoti reti gadās ka ar 1 reizi nevar sazvanīt. Bet neticu ka LMT ir pilnīgi bez gļukiem

Ronalds_ 27.08.2008 9:18

laaga rakstīja: Varbūt kāds zina - braucot pa Ulbrokas ceļu uz Ogri pēc Tallinas apvedceļa zem zīmes - cik reāli ir uzrauties uz mentiem? Mauc tur viens pēc otra, un neticās, ka visiem ir sataisītas caurlaides.

Kad es tur braucu bija zīme "Iebraukt aizliegts", nevis ķieģelis. Un zem šīs zīmes var braukt, ja tur dzīvo vai brauc ciemos, vai piegādā preci. Mentam būs diezgan sarežģīti pierādīt, ka es tur nedzīvoju.

Tas tā teorētiski. Kā ir praktiski HVZ....

(izskatās ka tur kārtējo reizi tiek izškiesta mūsu nauda būvējot "Plato" ceļu....)

Ronalds_ 20.08.2008 9:24

Tieši elektroauto ir nākotne moš dažu veidu fuelcells. Nākotnes nav ūdeņraža, gaisa, iekšdedzes(izņemot hibrīdus) auto.

Tad man rodas jautājums vai tu īsiti zini kas ir \"fuel cell\' (nezinu šim latvisku tulokjumu)

en.wikipedia.org/...

Isumā - parastās baterijas (tās kuras ar zaķīsiem reklamē ) \"sadedzina\" - pārvērš ķīmiski mazāk aktīvā stāvoklī dažādus metālus un to savienojumus (svinu, cinku, niķeli, litiju - varbūt vēl kaut ko, bet uzreiz nevaru atcerēties) Fuel cells ir meģināts līdzīgi dedzināt ūdeņradi, dabas gāzi, dažādus spirtus.

Problēma ir tur, ka oksidēšanās reakcija praktiski nenotiek istabas temperatūrā bez katalizatoriem. Un tieši katalizatori ir galvenā problēma - vislabāk izmantot platīnu. Bet tas ir ļoti dārgi. Un katalizatoriem ir ļoti mazs darba mūžs.......

Vēl tikko izlasīju, ka fuel cells ir ļoti mazs lietderības koeficents. Pašreizējiem ap 50%. Kas ne cik daudz nepārsniedz iekšdedzes dzinēja rādītāju. (Teorētiski gan - līdz 80%) Vienu vārdu sakot - fuelcells - tāla nākotne...

Par elektromobīli un apkuri - protams ka iespējams izmantojot akumulatoru enerģiju sildīt salonu. Bet tad jūtami samazināsies jau tā mazais nobraukums ar vienu uzlādi. Un vēl - nevajag aizmirst, ka aukstumā aķu ietilpība stipri samazinās.

Vienu vārdu sakot - pagaidām nav alternatīvas naftai + iekšdedzes dzinējam. Ar alternatīvu es domāju veidu kurš nodrošinās braukšanu pa līdzīgu cenu un ar līdzīgu konfortu un līdzīgu pieejamību. Izbaudam privātos auto kamer vēl var. HVZ kas būs nākotnē...

Ronalds_ 19.08.2008 12:55

Termoelektrostaciju lietderības koeficients ir apmēram 50%

Uz to nav spējīgs neviens iekšdedzes dzinējs.

w1.siemens.com/...

Tomēr es uzskatu ka elektormbīļiem nav nākotnes. Kā jau te teica modernos dīzeļos lietderības koeficients ir pie 45%. Tas nelielais ieguvums ar uzviju pazūd, jo akumulatora lietderības koeficients nav 100%

Vēl nevajag aizmirst, ka akumulatori ir ļoti kaitīgi dabai (jo saturs vai nu stipru skābi - sērskābi vai stipru sārmu un smagos metālus)

Un ņemot vērā mūsu kliamtiskos apstākļus - cik procenti cilvēku būtu ar mieru iztikt bez apkures iekš auto???

Ronalds_ 18.08.2008 11:53

Pie tādas satiksmes intensitātes kā ir uz tallinas šosejas - tur jau tagad vajaga 2 joslas katrā virzienā.

Es uzskatu ka platais ceļš ir vienkārša naudas izškiešana. Un tā kā mašīnu paliek arvien vairāk pēc pāris gadiem atkal būs jāmaksā miljoni un šosejas jāpārbūvē.

Piemēram ceļš uz tīnūžiem. Pirms pāris gadiem tur tasīja remontu. Un asfalts tur bija +/- oki priekš latvijas. Tagad atkal tiek tērēta nauda un tasīts 3 joslu brīnums.

To ko satasīja pie jelgavas - vispār pilnīgs sviests... Uzlika luksoforu uz autostrādes. Tur taču no padomju laikiem jau ir ceļa vieta, lai varētu 4 joslas turpināties. Labi, 2 līmeņu krustam nav naudas. Bet par tādu konstrukciju kā aplis mūsu ceļinieki laikam pilnīgi ir aizmirsuši. Un luksofori uz apvedceļa.... Nav pat pacentušies visur papildsekcijas salikt, lai raitāk satiksme ietu..

Ronalds_ 15.08.2008 10:53

Lai arī ko kāds teiktu,

BET JA TAJĀ VIETĀ NEBŪTU POLICIJAS - NEKAS TAMLĪDZĪGS NEBŪTU NOTICIS......

Ronalds_ 13.08.2008 9:38

Ja tas sūknis ir BOSH ražojums - tad var painteresēties iekš www.rolis.lv/...

Viņi ir oficiālie BOSH pārstāvji latvijā un paziņam arī opelim starteri atjaunotu, ar bosh garantiju piedāvāja apmēram 2x lētāk kā oficiālajā servisā (arī tādu pašu atjaunotu).......

Ronalds_ 13.08.2008 9:15

papildus mp3 adapters būtu risinājums

cgi.ebay.co.uk/...

Bet - šis ir amerikā - 35 ls maksā iekārta + sūtīšana. + 2 dienas čakars pa muitu...

Ronalds_ 12.08.2008 10:22

"Digitālais audi" - skan gudri - var nozīmēt pilnīgi jebko.......

Bet taisnība ir tāda, ka lielākajai daļai auto (arī 2007 - 2008 gados ražotajām) oriģinālās audiosistēma ir pilnīgs mēsls. Labi - parādās daži izņēmumi - piemēram Hunday I30 reklamēja ka esot normāla audiosistēma, kura māk mp3 spēlēt, var pieslēgt usb flashu un ipodu - pēc mana uzskata - šādām fīčām jābūt jebkurai 21 gadsimta audosistēmai.

Nākošā sliktā ziņa ir tāda, ka vecām mašīnām maģi uz citu nomainīt ir pietiekoši vienkārši, bet jaunajām viņš ir ļoti integrēts ar pārējo mašinas elektroniku. (informācijas parādīšana uz brota datora, vadība no stūres, utt) Nevajag arī aizmirst, ka audio bieži ir integrēts dizainiski auto panelī - līdz ar to ir pietiekami sarežģīti panākt tīri vizuāli smuku rezultātu... Un protams jaunas mašinas garantija, kas neļauj tā vienkārši veikt izmaiņas. It kā esot sertificēti tuninga kantori, kas drīkst pārbūvēt audio. Bet lēti tas nav jebkurā gadījumā.

Ronalds_ 12.08.2008 9:53

Jā jā - gruzija uzbruka - tikai - kāpēc nav pieejams neviens pierādījums - piemēram fotogrāfijas ar līķu kaudzēm, nonestajiem ciematiem, bēgļu jūru ?????

Kāpēc krievu ziņas nerāda atbilstošus materiālu? Takš viņu politikas stiprināšanai neko labāku pat iedomāties nevar!!!!

Un osetija jau no laika gala ir bijusi Gruzijas teritorija. Vienkārši krievs tur saveda savus civīlokupantus, tāpēc krievi tur vairākumā. Līdzīgi kā tas ir Daugavpilī....

Ja jau Osetija pieder krievijai - arī Daugavpils rajonam jāpieder krievijai.... Un es domāju ka krievijā ļoti daudzi uzskata ka latvija no laika gala ir bijusi krievijas province!

Ronalds_ 05.08.2008 12:21

theerny rakstīja:

Un joprojām gribu saprast kurā brīdī Rover75 būs ekonomiskāks par Yaris, kam joprojām ir vēl garantija.

Ja daudz jābrauc lietu auto var pārtasīt uz gāzi. Pie tagadējām benzīna / gāzes cenām tas ļoti ātri atmaksājas.

Pat garantijas laikā jāiet tehniskās apkopes, kuras bieži vien izmaksā dārgāk kā mazlietā auto remonts. Un arī garantijas laikā var būt remonti, ja serviss nospriež ka detaļa sabojājusies nepareizas eksploatācijas vai dabiskā nolietojuma rezultātā. (Tas parasti attiecas uz piekari, kura pa mūsu ceļiem ātri vien izbeidzas)

Un nevajag aizmirst cenas ( vērtības ) lielo kitumu jaunajiem auto.

Ronalds_ 05.08.2008 12:16

Ja mēs paskatamies uz auto drošībū no fizikas likumu skatu punkta, tad liela un smaga mašīna IR drošāka par maziņu un vieglu!!!!!

Šajā ziņā Gregeram ir pilnīga taisnība.

1. Lielajām mašīnam vairāk bleķu, kam mīcīties un paņemt uz sevi triecienu.

2. Enerģijas un impulsa nezūdamības likums. Ja saskrienas smags un viegls objekts, tad smagais maina savu ātrumu daudz mazāk kā vieglais. (Džips turpina braukt tajā pašā virzienā, mazauto tie mests atpakaļ) Līdz ar to paātrinājumu radītās pārslodzes ir krietni lielākas iekš mazauto.

Protams, ka var atrast kamazu, tanku vai betona sienu un nosisties arī lielā mašīnā.....

Tomēr arī lielajām mašīnām ir trūkumi, kas īpaši izpaužas pilsētā.

1. Grūti manevrēt un parkoties.

2. Daudz lielāks degvielas patēriņš pa korķiem.

Un tas ka jauna mašīna nekādā veidā nav un nebūs ekonomiski pamatota izvēle - tas jau sen ir zināms....

Ronalds_ 17.06.2008 10:36

Vispār tās akcijas ir stipri pievilktas aiz matiem.

Tipa izdzer vienu alu un kļūsti par slepkavu. Diemžēl tas pilnīgi neatbilst patiesībai. Daudziem cilvēkiem pat uzlabojās rekacija un kordinācija pēc nelielām alkahola devām. Vai arī izmaiņas ir nenozīmīgas. Ir bijuši pētījumi par tēmu.

Bet liels nogurums darba dienas beigās, stress vai negulēta nakts var ietekmēt šoferi krietni vairāk kā izderti 2 ali. Bet par to jau neviens nerunā.... Un daudzi brauc tāda skatā....

Un vēl viens iemesls (bez dzeršanas) avārījām pēc jāņiem ir tas ka ja pat šoferis nav dzēris viņš visticamākais tāpat nav izgulējies normāli...

Ronalds_ 11.06.2008 11:09

Visi tādi ķīmiķi un pirotehniķi...................

Palasiet sākumā, kas ir amonija nitrāts un kā viņu var izmantot spridzināšanas darbiem!!!!

Amonija nitrāts ir balti, ūdenī škīstoši kristāli. Plaši tiek izmantots kā minirālmēsli. (Tautā saucas slāpeklis, siļitra).

Labs oksidētājs. Sajaucot ar oglēm smuki deg. (Izmanto pirotehnikai) Sajaucot ar oglēm un sēru pareizās proporcijās var iegūt dūmu šaujampulveri - kas nesprāgst bet ātri deg.

Sajaucot ar oglēm var uztasīt spridzekli - šur tur to teroristi ir izmantojuši. tomēr - lai šo maisījumu uzpridiznātu vajaga ļoti spēcīgu triecienu - to iegūs ievietojot mucā ar šo maisījumu citu sprāgstvielu - piemēram dinamītu. Teorētiski var panākt, ka sprāgst ar tīrs amonija nitrāts - tomēr tam vajaga vēl spēcīgāku sprācienu, lai ierosinātu reakciju.

Ja tajā mucā nebija ielikti vismaz pāris Kg dinamīta vai citas sprāgstvielas - iespēja ka tā muca uzprāgtu ir vienāda ar 0 !!!!

Nu labi - no pārāk liela spiediena varēja muca saprāgt....

Bet bīstamā zona arī būt kravas dokumentos norādītie 500m.

Ja kādam izdosies bez citu sprāgstvielu palīdzības uzpridzināt amonija nitrātu - žetons no manis.

Ronalds_ 06.06.2008 13:04

Tas kantoris takš lika mašīnās audiosistēmas. Krutā auto ipašnieks bija atdzinis savu mašinu pie profiem, lai ieliek krutu audio iekšā...

Ronalds_ 05.06.2008 16:10

alus_veeders rakstīja: Pirms vairākiem gadiem braucu uz Augstajiem Tatriem slēpot, bet kad ieraudzīju cik Slovākijā lēta šmiga, uz slēpēm ne reizi neuzkāpu.

Jā jā - pazīstam šādus gudriniekus... tomēr ja lētajai šmigai pieskaita brauciena, viesnīcu, pacēlāju (jā - ir arī tādi, kas nopērk pacēlāja biļeti bet nebraukā) - tad tāds mega dārgs kodiens galā sanāk....

Ronalds_ 20.05.2008 12:23

rt rakstīja: imho no rīta vajag labi paēst.

lai arī cik ļoti negribās.

Pārbaudīts ar alkometru.

Paēst drusciņ palīdz. Kā arī karsta vanna palīdz, kā arī fiziskās aktivitātes. TOMĒR - tas palīdz pavisam nedaudz. pa kādām 0.2 - 0.3 promilēm tā var nodzīt.

Viens mans paziņa uzrāvās no rīta uz 0.6.... Varētu teikt ka ļoti paveicās - varēja ar mentiem sarunāt... (Un nemaz tik daudz iepriekšējā vakarā nebija izdzēris un bija ēdis no rīta...) (Tas nebija rīgā) Tā kā nakamjā rītā labāk ļaut braukt sievai vai draudzenei lai arī kā liekas ka viņa tiesības ir nopirkusi un pašam pašsajūta pavisam normāla.

Ronalds_ 20.05.2008 11:28

Bija domāts no rīta ap 8 00 (nevis brillītes)

Ronalds_ 20.05.2008 11:26

Vispār jau alkahola koncentrācija izelpā nav tieši atkarīga no alkahola koncentrācijas asinīs. Līdz ar to visi alkometri ir neprecīzi.

Tomēr galvenais fakts ir tāds, ka arī mentu alkometri mērā alk. saturu izelpā. Un ja asinīs ir 1 promile, bet elpā uzrādās 0.4 ...

Man ir AL-6000 alkometrs. Pirmo pusgadu rādīja diezgan precīzi. (Tagad gan rāda stipri par daudz - jākalibrē....) Katrā ziņā pēc viena tusiņa tauta bija stipri pārsteigta cik ilgi uzrādās diezgan pamatīgas promiles nākamajā rītā....

Viens par teica - "Oj es takš sitādā stāvokli nez cik reizes esmu braucis.... " (Pašā rītā viņam rādīja 4.00 - kas ir maksimums ko var parādīt manējais alkometrs, ap 13.00 bija nokrities līdz 1.6 Nu bija viņš labi pielējies bet gulēt aizgāja ap 1 - 2 naktī... )

Esmu novērtējis ka ja jābrauc no rīta, daudz maz droši iepriekšējā vakarā līdz ~22.00 var izdzert 2 litri alus. Ja izderts vairāk vai vēlāk, tad no rīta (apmēram ap gandrīz vienmēr rāda vairāk

Katrā ziņā alkometrs ir labs arguments nebraukt nakamajā dienā, kaut arī pašajūta ir OKI.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti