Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Ronalds_ 12.04.2007 15:27

Visiem kuriem kredīti - varat piecāties.... (es arī to daru....)

Dīvaini jau bija agrāk - aizdevumu procentu likmes mazākas par inflāciju....

Un vēl joprojām ir dīvaini - inflācija daudz reizes lielāka kā eirozonā, bet eiro kurss nemainās. Es domāju ka arī eiro kurss tūlīt būs augšā....

Ronalds_ 13.04.2007 14:20

\"Iepriekš triju ndēļu laikā centrālā banka iztērēja 332,1 miljonu eiro, noturot lata kursu tajā svārstību koridorā, kas atļauts pēc lata kursa piesaistes eiro.\"

www.financenet.lv/...

Latvijas bankai ir 4 710.77 miljoni USD arvalstu valūtā (dažādās valūtās, pārrēkinot pēc kursa uz USD)

www.bank.lv/...

Ta ka varam parēkināt, cik ilgi varēs eiro (un pārējo valūtu) kursus noturēt koridora robežās.... Es domāju ka visas valūtas rezerves nevarēs šim mērķim ziedot jebkurā gadījumā....

Es domāju ka LV devalvācija ir nenovēršama, ja kaut kas īpašs nenotiks.... Jo eirozonas valstīs nav 8.5% gada inflācija... Bet pie mums cenas aug. Līdz ar to arī kursam jāmainās.

Ronalds_ 13.04.2007 14:35

Kamikadze rakstīja: cenas neaug, tik izliidzinaas ar .eur valstu cenaam

Lielākā daļa cenu jau ir veiksmīgi "izlīdzinājusies" un dažas pat pārcentušās līdzināties.....

Nu labi - pakalpojumi piem mums ir lētāki.

Vienīgi algas kaut kur aizkavējušās......

Ronalds_ 19.04.2007 16:32

Napalms rakstīja: Biku offt, bet gadījums iz prakses.

Ģimene paņem kredītu bankā (teiksim 10kLs) caur kaut kādu starpniekfirmu. Vīrs pēc neilga laika mirst, kredīts netiek maksāts pusgadu (jo piķa vienkārši nav). Banka atsročku iedod, bet procenti vien ir ap 50Ls, ko ģimene nevar pavilkt.

Rezultātā tagad parāds ir cedēts tai pašai starpniekfirmiņai un tas pusgada laikā ir uzaudzislīdz.........22kLs. Lieta tagad iet uz tiesu. Iznākums vienos vārtos.

Tā kā ļautiņi think twice kur un kā ņemat kredītus

Nu ar to dzīvības apdoršināšanu arī ir kā ir... piemēram saslimsti un nevari maskāt. Nez vai šādos gadījumos apdrošināšana palīdzēs.

Nevajag ņemt kredītus zūdošām lietām. Piem ceļojumiem utt. Ja par kredītu iegādāts nekustamais īpašums problēmu gadījumā viņš jāpārdod un piķis jāatdod. Un miers. Un nevajag gaidīt tiesas un kredītreformas. Tur zaudēsi vienos vārtos.

Ronalds_ 24.04.2007 16:06

Cik zinu bankas pievienotā procentu lime nav atkarīga no valūtas. Visām valūtām vienāda. Tas Hiptekārajam kredītam.

Ar japānu jēnu - liels risks ieberzties uz kursa svārstības.

Vienīgi ja kredita valūta atškitras no ienākumu valūtas - tad banakas prasa vērtīgāku ķīlu un mazāku % no ienākumiem var tērēt ikmēneša maksājumam.

Skatos uz fanatastisko rigi/peri boru un domāju ko darīt - mainīt kredīta valūtu bail. Var sanākt nenormāls ieberziens uz lata devolvāciju. Nu negribās ticēt ka ar šādiem inflācijas rādītājiem izdosies Ls kursu noturēt.

Ronalds_ 27.04.2007 14:00

Problēma ar norēkiniem eirikos ir tāda, ka jebkurš starpbanku parskaitījums iet caur eiropu. Līdz ar to ilgi un dārgi. Un Latvijas bankai nebūs vairs nekādas teikšanas par monitāro politiku.

Bet laikam jau ka tas ir vienīgais risinājums. Jāpariet uz eur un LB ar savu latu lai iet ieskrieties..... Bet - ja visi visus LS kas ir apgrozībā gribētu apmainīt pret eur , liekas ka LB vienkārši pietrūktu eur- līdz ar to kurss debesīs....

Ronalds_ 27.04.2007 16:13

bucinsh rakstīja: precīzi nezinu, bet man liekas ka fordiem pie sajūga pedāļa ir mehanisms automātiskai troses regulācijai. varbūt vaina tur arī slēpjas

Ir ir fordiem tāds mehānisms.

Un pēc simptomiem ļoti izskatās ka tieši viņš čakarējas.

Ronalds_ 02.05.2007 14:35

Istenībā birokrātijas kalngals.

Ja jau gribēja iekāst vairāk naudas varēja vienkārši pacelt maksu par teh. apskati.

Bet tagad kārtējā tautas čakarēšana LV stilā.

Ronalds_ 03.05.2007 10:35

nomiks rakstīja:

iRAFAR rakstīja: Hmm... Uzņēmumam gan laikam neder lietots auto... PVN neatmaksā...

exactly!!!

Pilnīgi nepareizi!

Ja auto pērkam no privātpersonas - tad jā - PVNs nav cenā.

Bet ja pērkam no juridiskas personas - PVN maksātāja - tad PVN gan ir klāt cenai un līdz ar to sedzas ieņemtais/izdotais PVN. (Nevis pvn atmaksā!) Tas ka autoplači kā likums noformē auto pārdošanu no privātpersonas - tas cits jautājums.

Vispār firmai nav izdevīgi neko no privātpersonas vai jebkuras PVN nemaksātāja pirkt (tādi var būt zemnieku saimniecība, invividuālais uzņēmējs vai komersants). Bet pērkot no PVN maksātāja ir pilnīgi vienalga auto jauns vai lietots! (nesen kantoris kur strādāju pārdeva vienu vecu auto - bija PVN cenai klāt)

Un tā mazā klase. Nu nez nez. Es jau nu tādu noteikti nepirktu. Sanāca izbraukt ar fordu focus. Lai gan skaitās vidējā klase - vietas maz iekšā un sēdēšana neērtāka kā vecajam escortam. Tad kā gan ir iekš mazauto.....

Ronalds_ 03.05.2007 12:43

LyNx8 rakstīja: Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.

Cik auto cilindri ? Vismaz 4 jau nu noteikti ir.

Un ja viena sprausla nobeigusies ar lielu varbūtību, ka arī pārējās nebūs labākas.......

Ta ka potenciāli vēl vismaz 200 ls x 3 + darbs gaida rindā.

Ar dīzeli viss ir labi, kamēr viņš nav jāremontē. Pirmā nopietnākā problēma ar uzviju apēd visu degvielā ieekonomēto naudu.

Ronalds_ 03.05.2007 14:37

Oki - neesmu iedziļinājies tajā sadalījumā pa klasēm.

Bet VW POLO un OPEL CORSA ir 100% mazāki par focusu.

Cik mana saprašana, tad focus mērķē uz vienu klasi ar VW Golf vai opel astra....

Ronalds_ 09.05.2007 8:56

modena rakstīja: donoriem noder'igi paskat'ities... www.youtube.com/...

Tas ir tikai tāpēc ka viņi kā l.0hi brauc pa nepareizo pusi !

Ronalds_ 09.05.2007 11:11

Man paziņam ir kaut kāds jaguārs ap 2000 gadu.

Cik zinu pēc nostāstiem Rīgā labo tikai 2 servisos. Detaļas praktiski visas jāpasūta. Plīst reti, konforts iekšā SUPER. Bet kad saplīst -- cenas vienkārši kosmoss. Cik zinu detaļas viņš centās no ebay pasūtīt. Ar visu sūtīšanu bija krietni lētāk kā iekš LV. Līdz ar to auto katrs remonts ievilkās nedeļām, pat mēnešiem. (bija gadījumi kad ne to pasūtīja/ne tas atnāca vai ka vēl kāds sīkums bija vajadzīgs) Ja nekļudos par vārstu vāka blīves maiņu servisā pāris gadi atpakaļ tika prasīts 200 vai 300 ls.....

Ronalds_ 10.05.2007 11:54

Hmm

Meitene un tikko noliktas tiesības un 6k eur.....

Nu ja nav žēl norakstīt 6 eur... Un gan jau ka pirksiet uz līzinga/kredīta .... Ka tik nesanāk maksāt par neesošu auto......

Es jau neko - tomēr nežēlīga realitāte rāda ka pirmie auto kā likums tie dauzīti un diezgan bieži..... Un pirmā sezona/ziema ir visbīstamākais laiks. Es tomēr pirktu kādu lētuci līdz 2000 eur iesākumam. Ja nu kas, škrobe būs mazāka.

Ronalds_ 10.05.2007 12:11

Ja ir nauda, ta parasti nepēk auto pa 6k eur un netasa topiku iauto, bet apstaigā pāris salonus un nopērk.

Un ar KASKO arī viss tik rožaini nav - ja nav stāža vadītājam parasti paceļ kasko prēmiju..... (un parezi dara jo risks lielāks)

Katrā ziņā VISI mani draugi/radi/paziņas (un es pats tai skatā) ir apskādējuši savus pirmos auto. Sākot ar nedaudz apskrāpētu sānu un beidzo ar pilnīgu nošrotošanu (labi ka pati tika cauri ar dažiem zilumiem un izbīli - paveicās....)

Ronalds_ 10.05.2007 12:23

Ja iet runa par auto 6k eur vērtībā - varbūt ir jēga Skoda fabia apskatīt. Būs salīdzinoši jauns - 2003 un jaunāks. Ja braukts latvijā - var pārbaudīt noskrējienu un nebūs jāklausās pasakas par mācītājiem. Un dažādos auto testos ir pat ļoti labi novērtēts. (piem top gear testā, iekš kakao.lv bija raksts pavasarī)

Par frančiem Top Ger saka: Ja gribi nebeidzamas problēmas - labākas izvēles par franču auto nav.

Kas attiecas uz Fordu Focus... hmm pabraukāja ar darba focusu 2003 gada. Neērts - sēžam kā tādā silē un uz taburetes. Eskortam un golfam tad jau ir ērtāka sēdēšana. JAU SĀCIS RŪSĒT!!!! Uz odometra 200 000 km...

(bet gan jau ja pārdotu nokrutjītu līdz 60 000 km, piekrāsotu un pārdotu kā mazlietotu)

Ronalds_ 10.05.2007 14:28

Pieņemu ka šajā gadījumā vienīgais svarīgais arguments ir auto izskats - patīk / nepatīk.

Tā ka neko labāku par "apstaigāt auto plačus un izvēlēties pēc izskata" ieteikt nevar..... Tad var pameklēt tādu pašu auto caur sludinājumiem lētāk.

ps.

Man patīk teikums

'6000 eur nav tik nenormalai liela nauda. ja veel panjem liizingaa, vispaar kapeikas!! "

Kopš kura laika kredīts/līzings samazina izdevumus.... Es visu laiku biju domājis ka līzings tieši otrādi - palielina naudas summu kas jasamaksā par preci....

Ronalds_ 14.05.2007 10:09

Bituma mastiku nedrīkst klāt uz metāla !!!

(var drusku atslāņoties nost, tur iekļūst udens, sāls un rūsē tā ka maz neliekas)

Apstrādes tehnoloģija - notīram līdz metālam bojātās vietas. (visu kas neturās labi - nost bez žēlastības!) Tad grunts krāsu. Un tikai tad bituma mastiku.

(no rūsas aizsargā grunts krāsa. Bituma mastika sargā grunts krāsu no mehāniskiem bojājumuiem)

Ronalds_ 14.05.2007 10:43

subaru rakstīja: raiserā var nopirkt tādu pūšamu masu baloniņā - ir OK

es pat vecajam scirocco uzpuutu pa virsu ruusai, lai tehniskajā nepiečakarējas par izrūsējušu grīdu (nepiesējās ar )

Ir atškirība vai mašinu gatavo pārdošanai ( tehniskai apskatei) - lai smuki izskatās vai grib panākt lai tiešām tā vieta nerūsē.....

Un pūšot jebkuru bituma mastiku uz rūsas vai plika metāla kā likums rūsē vē trakāk....

Ronalds_ 15.05.2007 10:09

modena rakstīja: klips par kārtējo lohu - kurš gatavs dēļ sunīša samočīt savu auto lupatās.....

Pilnīgi piekrītu!!!

Ronalds_ 21.05.2007 9:42

Vēl varu piebilst ka noķert bīstamos pārkāpējus - tos kuru apdzen neskatoties uz kalnu, līkumu, pretīmbraucošo mašīnu utt. ir pietiekami sarežģīti. Bet tieši viņu dēl rodas avārijas ar ļoti smagām sekām. Kaut kā neatceros ka būtu rakstīts par avāriju apmēram sekojoši - brauca uz 120, nenovaldīja mašīnu iebrauca grāvī un nositās..... Man rodas priekštats, ka ~80% smago avāriju rodas no apdzīšanas un distances neievērosanas.

Bet mentam jau daudz vieglāk sēdēt krūmos uz tasniem posmiem un ķert sabiedrībai bīstamos elementus....

Ronalds_ 21.05.2007 11:45

vilhelms_tills rakstīja:

goldmanns rakstīja: Stāsts sekojošs: paņēma mani ar +54km/h 'apdzīvotā vietā' [...]

Tātad brauci ar 104 km/h. Pat tad, ja tā nebūtu bijusi apdzīvota vieta, ar nodomu pārkāpi CSN un apdaraudēji drošību uz ceļa. Uzskatu, ka tiesību atņemšana uz kādu laiciņu ir ļoti adekvāta CP rīcība šajā gadījumā.

Jā - labāk piemērot nošaušanu! 104 uz šosejas ir nāvīgi liels un bīstams ātrums........ Un tas ka pēc kartes tur skaitās apdzīvota vieta daudzkārt palielina bīstamību!!!

Ronalds_ 21.05.2007 13:05

Kāpēc tik slikta situācija ir uz mūsu ceļiem?

Tāpēc ka CP un CSDD cīnās pret tīri formāliem pārkāpumiem, kas reāli neapdraud satiksmi. Bet ir pilnīgi bezpēcīga pret reāli bīstamiem pārkāpumiem!!!!!

Pierādījumi ? Lūdzu ?

Kāpēc nav neviena ieraksta forumā ar apmēram šādu saturu?

"Braucu pa daugavpils šoseju - priekšā kolonna - es neko - eju visiem garām. Tas nekas ka līkums un kalniņš un neko redzēt nevar. Baigi kruta apdzinu (tas nekas ka apdzenamiem un pretīmbraucošie meta pa mēmajiem) . PEKŠINI MANI APTUR MENTS UN SODA PAR AGRESĪVU BRAUKŠANU UN AVĀRIJAS SITUACIJAS IZRAIŠANU.... Ko man darīt????"

Vēl - menti ganās uz platās un labi pāredzamās Eizensteina ielas- redziet tur MEGA BĪSTAMI ir braukt vairāk par 50km/h.

Tas nekas ka netālu gaiļezera un hipokrāta kurstā(!!!) - jā tieši krustojumā stāv mikriņi aizsedzot skatu un padarot kreiso pagriezienu uz hipokrāta ielas bīstamu. Kaut kā neesmu redzējis ka kāds no viņiem tiktu sodīts!

Un ir viena daļa cilvēku, kuriem tas liekas pilnīgi normāli ... (Uggga, Sinn, vilhelms_tills utt)

Ronalds_ 21.05.2007 17:06

Sinn rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: Kāpēc tik slikta situācija ir uz mūsu ceļiem?

Loģika protams ir dzelžaina.

Es atminos, ik reizi, kad vajag kādu lamāt par kārtējo atsaldeņa izraisīto crash, visi korītī dzied - CP %$#%$# neķer atsaldeņus. Kolīdz CP brauc pa šoseju, stāv malā, ņemot nost no trases ātrumpārkāpējus, tā visi kliedz - CP &%#$ viņi neko nesaprot, pareizi ir ķert pavisam citur, te jau neviens neko nepārkāpj.

Dažreiz man liekas, ka te ir sapulcējušās vecas vecenes, kurām nekad un nekas nebūs labi.

Daži cilvēki tiešām negrib domāt galvu.

Braucot 300 km ar vidējo ātrumu 90 km/h - laiks ceļā 300/ 90 = 3 h 20 min. (videjo 90 km/h var panākt braucot 120 pa šoseju, 60 km.h apdzīvotās vietās)

Braucot 300 km ar vidējo ātrumu 60 km/h - laiks ceļā 5 h. (tas braucot pēc noteikumiem)

Tikai 1h 40 min starpība.....

Un runājot par CP - tiešām grūti saprast (???) - jāķer tie kas tiešām rada apdraudējumu un avārijas situācijas. Nevis tie kas neievēro ne ar ko nepamatotas likuma prasības.

Ronalds_ 21.05.2007 17:16

Palaidniex rakstīja: Kāds būiks pāridarījums notiek sabiedrībai, kur cilvēki ņemot vērā ceļa apstākļus un kvalitāti brauc biku virs 60 km/h pilsēta pie atļautajiem 50? Kāpēc tādās vietās uzstāda CP ekipāžu nevis zīmi 70 km/h? Piemērs? Dzelzavas ielas jaunizbūvētais pagarinājums līdz Ulbrokas ielai

Kāpēc vadītājam braukt ātrāk par atļautajiem, ja tas ir nekomfortabli un nepatīkami? Pie kam dīvaini, kāpēc tādās vietās pie tik dīvainas kvalitātes asfaltbetona seguma un ceļa konfigurācijas brīžiem nav īsti gurdi braukt pat 50... Piemērs? Krustipils iela - šaura, līkumaina, BEDRAINA cilvēki gar ielu malām, bet 70 ir atļauts...

Vēl vajag piemērus?

Kāpēc pa Vanšu tiltu virzienā uz Jūrmalu var braukt 70, bet uz centru 50? Argumentācija (satdep) - neesot kur palikt tilta otrā pusē un esot stūķi... Stūķi pēc 10 vakarā??? Naktī??? Nu ja ir stūķis tad neviens pat to s 50 nevar pabraukt. Bet kāpēc pārējā laikā 50???

Vai nevar 50 ieviest no Latvijas Bankas?

Toties drosmīgā CP ekipāža vēlākā vakara stundā uzmēra ātrumu tilta vidū > 50 un izdrāž...

Pilņīgi piekrītu!

Tomēr ir arī domājoši cilvēki mūsu starpā!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti