Ak jā - vēl viena vieta kura tiks "uzlabota" - Ropažu iela.... Arī saliks luksaforus. Viss jau būtu labi - tikai tāds sīkums - paralēli šai ielai iet dzelzceļš un uz šķērsielām atrodas pārbrauktuves kuras regulāri ir ciet.
Škērsielās kustība nenotiek jo pārbrauktuves ciet, pa ropažu ielu kustība nenotiek jo deg sarkanais....
Nē nu protams šo prblēmu var risināt sasinhronizējot luksoforus ar pārbrauktuvi, bet es domāju ka visiem ir skaidrs kāda ir varbūtība ka tas tiks izdarīts....
Pilnīgi piekrītu richi.
Pirmajā gadā jauna auto cena krītas dramatiski. Ipaši liels kritiens ir tajā momentā kad auto pamet saolnu. (apmēram 10 - 20 %)
Tāpēc pirmajos līzinga gados sanāk, ka auto ir mazvērtīgāks par parāda summu. Pēc tam gan tas izlīdiznās, jo parāds tiek atdots vienmērīgi, bet pāris gadus vecam auto cena tik strauji nekrītas.
Tā ka pardošanas gadījumā būs pārdevējam jāpiemaksā. Cik daudz - to var izrēķināt apskatoties ss.lv vai auto.reklama.lv cik maksā līdzīgi auto un nometot no cenas 5 - 10% kaulēšanās tiesu (atkarībā cik ātri gribās pārdot) un paskatoties līzinga grafikā cik ir netmaksātā parāda summa un izrēkinot starpību.
Kas attiecas uz čipošanu un citām "uzlabojošām" darbībām, tad tās jaunam līziniga auto veikt nedrīkst jo anulē garantiju.