Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Ronalds_ 22.11.2007 8:57

Pilnīgi piekrītu richi.

Pirmajā gadā jauna auto cena krītas dramatiski. Ipaši liels kritiens ir tajā momentā kad auto pamet saolnu. (apmēram 10 - 20 %)

Tāpēc pirmajos līzinga gados sanāk, ka auto ir mazvērtīgāks par parāda summu. Pēc tam gan tas izlīdiznās, jo parāds tiek atdots vienmērīgi, bet pāris gadus vecam auto cena tik strauji nekrītas.

Tā ka pardošanas gadījumā būs pārdevējam jāpiemaksā. Cik daudz - to var izrēķināt apskatoties ss.lv vai auto.reklama.lv cik maksā līdzīgi auto un nometot no cenas 5 - 10% kaulēšanās tiesu (atkarībā cik ātri gribās pārdot) un paskatoties līzinga grafikā cik ir netmaksātā parāda summa un izrēkinot starpību.

Kas attiecas uz čipošanu un citām "uzlabojošām" darbībām, tad tās jaunam līziniga auto veikt nedrīkst jo anulē garantiju.

Ronalds_ 13.11.2007 8:40

Ak jā - vēl viena vieta kura tiks "uzlabota" - Ropažu iela.... Arī saliks luksaforus. Viss jau būtu labi - tikai tāds sīkums - paralēli šai ielai iet dzelzceļš un uz šķērsielām atrodas pārbrauktuves kuras regulāri ir ciet.

Škērsielās kustība nenotiek jo pārbrauktuves ciet, pa ropažu ielu kustība nenotiek jo deg sarkanais....

Nē nu protams šo prblēmu var risināt sasinhronizējot luksoforus ar pārbrauktuvi, bet es domāju ka visiem ir skaidrs kāda ir varbūtība ka tas tiks izdarīts....

Ronalds_ 13.11.2007 8:34

Nu es nebrīnos par rezultātiem....

Kurā vietā Latvijā pēc satiksmes "uzlabojumu" īstenošanas dzīvē situācija ir tiešām uzlabojusies? Labākajā gadījumā uzlabojas plūsma vienā virzienā, tai pašā laikā kardināli pasliktinoties citos.

Piemēru ir bez gala..... Kaut arī nedaudz padomājot ar galvu situāciju varētu krietni uzlabot netērējot jūtami vairāk naudas.

Vienkārši riebj....

Ronalds_ 26.10.2007 8:57

Ar pēdējām cenām neesmu rēkinājis, bet apmēram gadu atpakaļ braukt ar gāzi bija nedaudz lētāk, kā ar salīdzinoši jaunu un mega ekonomisku dīzeli. (šoseja ~5-6l , pilsēta 6 -7l)

Jauni dīzeļi tomēr maksā diezgan daudz - jārēkina vai degvielas ekonomija atpelnīs cenas starpību.

Vecie dīzeļi tomēr patērē vairāk. Un to gemaroju ko potenciāli nes sev līdzi vecs, nobraukts dīzelils.... Nu nē - es braucu ar gāzi un bēdu nezinu. (oki - ja ir iespēja dabūt kreiso degvielu tad vēl tā...)

Ronalds_ 18.10.2007 11:34

ursis rakstīja:

Ronalds_ rakstīja:

ursis rakstīja: te par to stuures pastiprekli:

www.zr.ru/...

Nē bet rakstiņš labs.

Vecis braukā ar gļukainu pastiprinātāju, un tikai pēc 3 reize, kad gandrīz nositās iedomājas no viņa vadus atvienot....

tam es piekriitu

bet iedomaajies ierindas lietotaaju,kam par auto NAV nekaadas sajeegas?

Nu ja lietotājam par auto NAV sajēgas bija jāklausa servisa veču ieteikumam, ka līdz pastiprinātāja nomaiņai ar mašinu braukt nedrīkst.

Ronalds_ 18.10.2007 9:29

ursis rakstīja: te par to stuures pastiprekli:

www.zr.ru/...

Nē bet rakstiņš labs.

Vecis braukā ar gļukainu pastiprinātāju, un tikai pēc 3 reize, kad gandrīz nositās iedomājas no viņa vadus atvienot....

Ronalds_ 11.10.2007 8:55

Ja ir vēlme pēc kaut cik drošības ir pieejamas signalizācijas ar radio brelokiem. Trauksmes gadījumā breloks pīkst. Protams nekāds mega darbības radiuss tam brelokam nav, bet ja auto stāv pie loga tas var palīdzēt. (nopietnākas sistēmas sūta trauksmi pa GSM mobīlo)

Protams, ja gribēs nozagt, nozags jebkurā gadījumā. Tomēr signalizācijas + imobilaizera radītajām problēmām jābūt salīdzināmām ar vēlmi to auto zagt. 90 gadu lūznim pietiks ar sekretku + lētāko signalizāciju - jāaizsargā pret piedzērušos bratanu vēlmi vakarpusē paviznāties. Dārgākam auto - ko nopietnāku vajaga.

Doma ir sekojoša - vajag tādu aizsardzības sistēmu lai zaglim nebūtu jēgas čakarēties bet vieglāk būtu paņemt citu mašīnu.

Ronalds_ 25.09.2007 13:18

Kolēģim šāds ir.

Vietas iekšā tiešām daudz! Vēl mani pārsteidza patērinš - neskatoties uz lielo motoru - pa šoseju ~10l gāzes, pa pilsētu ~15. Nav nemaz tik traki.

Bet nu remonta cenas gan sit pa kabatu.... Ieskatam - priekšējais gultnis (1 gab!) ~120 ls, arī pārējais diezgan līdzīgos ciparos.

Ronalds_ 21.09.2007 13:20

Jā - tikai tiem sensoriem ir trūkums - viņi nestrādā uz nelieliem objektiem piemēram stabiem, piekabes āķiem, akmeņiem utt...

Tā kā pilnīgi akli uz viņiem paļauties nevajadzētu - tomēr jāskatās kur brauc.

Ronalds_ 20.09.2007 7:58

rt rakstīja: nu nu...

daudz runā par lata devalvāciju, bet ja tā padomā, kam tas būtu izdevīgi? ārvalstu investori latvijā iegulda latus vai eiro? droši vien eiro, tad viņiem pofig. vienīgi vietējie žīdi, izprovocēs visus nokonvertēties uz eiro, un.... bet nu nezinu.

Šeit neiet runa par izdevīgumu, bet gan par to ka nevarēs vairāk noturēt šo kursu.....

Ronalds_ 18.09.2007 8:11

Nu ar dzinēju es biju domājis visu to, kas zem kapota atrodas, nevis tikai dzinēja bloku.

Papildus tiek uzstādīta eļlas tvertne, sildītājs, filtrs un vārsti, kuri pārslēdz auto uz eļlu, kad viņa uzzsildīta līdz vajadzīgajai temperatūrai. Tikai nesaparatu uz ko īsti tas sildītājs strādā. Ja barojas no 12v, tad vajadzēs ilgu laiku lai visu to bāku uzzsildītu + papildus slodze ģeneratoram

Ronalds_ 17.09.2007 10:43

Ja vēl biodīzeli (pēc būtības augu eļļa nedaudz apstrādāta) var saukt par dabai draudzīgu, tad biobenzīnu - par tādu nekādi nevar nosaukt.

Kaut vai dēļ ražošanas izmaksām un līdz ar to cenas - konkurēt ar fosīlo viņš var konkutrēt tikai dēl valsts dotācijām un faktam ka benzīnam lieli nodokļi.

Un ja saskaitītu cik enerģijas vajag lai saražotu 1l spirta un cik enerģijas var iegūt sadzinot šo litru vai tik nesanāks ka enerģija vairāk iztērēta kā iegūta. Jo spirtu iegūst pārdzenot brāgu un tam vajag oij cik daudz enerģijas.....

No bio ekonomiski izdevīgs var būt tikai dīzelis. Un nedaudz modificējot dzinēju var panākt, ka dīzeļmotors strādā ar nepārstrādātu eļlu. (Nepieciešams uzkarsēt eļlu pirms smidiznāšanas cilindros) Tas gan varētu būt izdevīgi.

Ronalds_ 31.08.2007 15:22

Jā - tikai šis NAV PROTATĪVAIS dators. Mega klucis - nav piemērots pārnešanai. Lielais ekrāns un 2 hdd izrij bateriju vienā setā......

Vienīgais pielietojums - ja dzīvokļa vai ofisa dizainā nav atrodama vieta parastam kompim

Ronalds_ 24.08.2007 14:12

R0ze rakstīja:

Nu nez nez pa tiem mazajiem aplīšiem.. Braucu UK piemēram vietām ir kādi 4-5 pēc kārtas un visi mauc taisnā līnijā pāri gandrīz. Man brīžīem tā šķērmīgi palikās..

Nu nevajag jau tā pārspīlēt ar apļiem kā iekš UK.....

Ronalds_ 24.08.2007 12:30

Marchiks_ rakstīja: Rotācijas apļi, vismaz patreizējā izpildījumā, ir vēl stulbāks variants.

Kāpēc gan?

Mana pieredze rāda ka pa apli kopumā kustība notiek ātrāk, kaut vai tapēc ka nav jāstājas pie sarkanajiem.

Ronalds_ 24.08.2007 12:27

Par apļiem pilnīgi piekrītu.

Daudz kur ārzemēs sabūvēti nelieli aplīši - tādi kāds pie mums ir ādažos un ir pat ļoti oki. Kreiso pagriezienu piemēram Austrijā ir ļoti ļoti maz. Un kad tallinas šosejas remonta laikā visa kustība bija caur mazo ādažu aplīti izlaista, vai tad tajā vietā bija korķi? Nebija! Bet ja būt luksaforu uzlikuši stāvētu rindās no baltezera.....

Nedomāju ka tādu apli ir mega dārgi vai sarežģiti uzbūvēt. Bet nu mūsējiem shēmotājiem jau nekas bez ļimona nenotiek.....

Es te tā nejauši dzirdēju ka par viena konkursa nolikuma izstrādi (!!!!!!) - tikai pa nolikuma izstrādi- tika samaksātas 6000 ls + PVN....

Kaut gan pēc mana aptuvenā vērtējuma vajadzīgo darbu (par ko tika sludināts konkurss) varētu pa 10 000 - 20 000 ls izveikt....

Ronalds_ 15.08.2007 13:35

deds rakstīja: ir jau skatiits nekur tas benzza netek,un nobraucot 200km gazi noed 17litri a benzzu 10 litri pa sstrasi ar kruizkontroli

un par to kapeiku nu nezinu vai tu pats gribeetu liet autinnaa 12litri uz 100 benzuu

Nu pie tik liela "kombinētā" patēriņa, ja visa degviela nonāk cilindors noteikti ir krietni par treknu maisījus. Un tad jāparādās dažādiem efektiem, piemēram melniem dūmiem. Un jaudas zudumam. Un melnām aizdedzes svecēm. (Dūmus un sveces var viegli pārbaudīt).

Ja mašina brauc kā agrāk, visticamākais degvielas noplūde kaut kur.....

Ronalds_ 07.08.2007 9:26

Vienīgā iespēja kā ar šadiem viedojumiem cīnīties ir iemācīties pareizi tos škēršot. Jo viņu paliek tikai vairāk.....

Tātad. Braucot ar ātrumu apmēram 60 km/h diezgan asi jābremzē pirms nelīdzenuma. Mašinas piekšējās atsperes no tā saspiežas. Un tieši(!!!!) pirms uzbraukšanas škērslim jālaiž bremzes vaļā - atsperes iztasnojas un pamet mašinu uz augšu. Ja visu izdara pareizi mašīna tikai nedaudz nošūpojas, sitiena nav! Galvenā problēma sākt pareizā laikā bremzēt. Ja par agru - ātrums nokrītas par daudz lai uzšūpotu auto.

Man pie mājas praidisti uzveidojuši šadus veidojumus 2 gab. Nācās iemanīties viņus škēršot. Šis paņēmiens tiešam strādā.

Ronalds_ 07.08.2007 9:04

Archijs2 rakstīja: Trāpīsies krampīgais un tad būs jāceļo arī uz tiesas namu. Īpaši tie poliči, kuru sarunas tiek ierakstītas... Mēdz būt arī tukša loze. =/

Ja šo lietiņu dara ar prātu - t.i. parādot "nedaudz uzlabotu" apdrošināšanas polisi tad iespēja nonākt kur nevajag ir vienāda ar 0.

Arī gadījumā ja saruna tiek ierakstīta vai pat filmēta.

Ronalds_ 06.08.2007 17:23

Turklāt, tas saskan arī ar ātruma ierobežojuma jēgu- ierobežot ātrumu konkrētā vietā. Zīmes ir noliktas tā, lai būtu kompromisa variants gan šoferiem, gan arī apdzīvotās vietas iedzīvotājiem...

Nezinu neko par konkrēto sodīšanas vietu, tomēr latvijā ir nenormāli daudz "apdzīvotu" vietu kur ātruma ierobežojošo zīmju izvietojumam nav nekā kopīga nedz ar vietas apdzīvotību, nedz kājāmgājējiem, nedz satiksmes doršību. Varbūt pēc kartes tur sākas apdzīvota vieta, varbūt.... Tomēr reāli māju nav, tik lauki un meži.... kājāmgājus arī neredz.... Par kādu kompromisa variantu var būt runa??????

Ronalds_ 18.07.2007 9:50

Ja lūka orģinālā, tad remonta manuālī takš jābūt aprakstītai viņas uzbūvei. Un pāc apraksta var mēgināt izpīpēt kā viņu izjaukt un kas varētu būt iesprūdis.

Remonta manuāļus parasti atrodu krievijas webā www.yandex.ru....

Ronalds_ 17.07.2007 8:41

Vēl var būt daļēji noklājies benzīna sūknis vai aizkakāts degvielas fltrs. Berot virsū vajag daudz degvielas ko nespēj augstākminēto iemeslu dēl piegādāt.

Ronalds_ 17.07.2007 8:36

to Surrr.

Tu dzīvo sapņu pasaulē. Nemāku tik spriests vai tu tā spried tāpēc ka tev viss pie vienas vietas - vai tāpēc ka neesi paiteresējies kas notiek pasaulē.

Globālā sasilšana diemžēl ir realitāte. Arī Latvijā. Ir jau novērotas daudzas pārmaiņas dabā. Protams tu savā "kuģī" ar kondicionieri un apkuri tās iespējams nepamani.... Bet +30 maijā vai + 10 janvārī nav normāls latvijas klimats.

Par naftu - naftas rašanās mehānismi ir 100% izpētīti un ir pilnīgi skaidri. Un bez mazāks šaubu ēnas var apgalvot, ka naftas krājumi uz zemes nepapildinās un nekad nepapildināsies. Tā ģeoloģiskā perioda ilgums, kad radās nafta ir apmēram zināms. Tāpēc pat neveicot ģeoloģiskos pētījums var pateikt, cik naftas apmēram ir radies. Un ikdienas naftas patēriņš arī ir zināms. Protams - skaitļi ir aptuveni tāpēc prognozes ir no dažiem desmitiem gadu līdz apmēram 100 gadiem. Skaidrs ir viens - viegli iegūstamās naftas atradnes iet uz beigām milzu soļiem. Tā ka naftas cena celsies un celsies dramatiski...

Ronalds_ 13.07.2007 15:06

raimondsm rakstīja: ja ģenerators darbojas, tad ne

un, ja tam 2kW pieslēgta mobilā lādētajs, tad arī ne

Nedomāju ka mašinas ģenerators spēj 2kw jaudu nodrošināt.....

un 2000 / 14 = 142 A strāva no aķa..... Gandrīz kā starters... un darboties arī varēs tik pat ilgi.... Nekas labs no tā nesanāks.

Ronalds_ 13.07.2007 14:47

Lai kaut daļēji atmestu elektrības problēmas rīkojāmies sekojoši -

Pie sūkņa elektrības padeves štekera piemudzījām vadiņus pietiekami garus un viņu galā pieslēdzām 12V lampiņu. Un devāmies izbraukumā.

Ja problēma nebūtu sūknī, tad momentā kad auto noslāpst, lampiņai būtu jānodziest - nepienāk spriegums. Bet nekā auto noslāpa, bet lampa dega.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti