Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 12:46

nu bet vai tas ir normaali, ka atļauto 50 vietā ir jābrauc uz 45 kaut vai ???

Normāli būtu, ja iebraucot Jelgavā, būtu brīdinājuma zīme par bedrainu ceļu visā pilsētā un ieteicamais ātrums 20 km/h.

Un vispār, pie iebraukšanas Latvijā jau vajag pielikt brīdinājuma zīmes par nelīdzeniem ceļiem un ceļa apzīmējumu trūkumu (te es domāju baltās līnijas un atstarotājus).

rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 12:54

Un tagad testa uzdevums - kā braukt ar auto, lai nepagriežot purnu pretēji braukšanas virzienam joslā, noparkotu auto pretēji braukšanas virzienam?

Elementāri - uzbraucam uz pretējās puses ietves un ieparkojamies no turienes atmuguriski uz ielas.

rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 13:48

Starp citu saskaņā ar fizikas likumiem - uz katras virsmas atstarojas ~4% gaismas, logam ir 2 virsmas - iekšējā un ārējā, tā ka netonētam logam caurlaidība jau ir tikai ~92%

rgcwtxkmt9729w9 15.03.2007 15:24

Man raksturīgi darbus padarīt pamatīgi un līdz galam.. tādā ceļā ne viena vien skrūve aplauzta - mopēdu ērā cilindru dabūju 3x ņemt nost, jo katreiz kādu skrūvi nolauzu; sāpīgāk bija, kad Pannai kloķenes galu nolauzu.. kopš tiem laikiem esmu daudz mācījies, taču pa laikam vēl arvien gadās spēku nevietā pielietot.

Viens rada gabals vēl padomju laikā dabūja mainīt traktoram riteni - pats bija padevies liels un spēcīgs - bet nevar atskrūvēt; nu ko - piemetināja uzgriežņu atslēgai lauzni un grieza vaļā - vienu uzgriezni nolauza, otru nolauza, tad tikai apdomājās, ka griež ne uz to pusi

rgcwtxkmt9729w9 15.03.2007 15:27

Nessen man viens paziņa zvanīja, lai pakonsultētos - auto nevar pielaist un ir aizdomas, ka dēļ kondensāta bākā benzīns ir sasalis - viņš gribēja bāku garažā no bedres ar lodlampu pasildīt... prasīja, vai būs ok!

rgcwtxkmt9729w9 15.03.2007 17:15

Fridrihs rakstīja:

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Nessen man viens paziņa zvanīja, lai pakonsultētos - auto nevar pielaist un ir aizdomas, ka dēļ kondensāta bākā benzīns ir sasalis - viņš gribēja bāku garažā no bedres ar lodlampu pasildīt... prasīja, vai būs ok!

Un kā tu domā, kas būtu noticis? Lielie sprādzieni notiek tikai filmās un dažreiz "Degpunktā"

No pieredzes varu teikt, ka benzīns uz karsta izplūdes kolektora neko īpašu nedara. Izvārijās/izgaroja kā parasts ūdens. Atļaut piesmēķēt gan es neuzdrošinājos

Nu, nu... es tomēr nemēģinātu karsēt bāku, kurā ir kaut nedaudz degvielas. Lodlampa, protams, nav metināmais aparāts, taču vienā brīdī benzīna tvaiku un gaisa attiecība sasniegs kritisko.

rgcwtxkmt9729w9 16.03.2007 16:27

piparinjs rakstīja: Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

Savulaik, kad benja bij deficīts, tika nobrauktas arī vairākas pudeles acetona.

Savulaik, kad mocis tika salasīts pa daļām, uz daudz ko tika ekonomēts - bremžu nebija kā tādu, sajūga arī nebija, nebija arī sajūga vāka - varēja skaisti redzēt, kā griežas pa taisno sametinātais sajūgs, ganģenē eļļu pa laikam pašpricēja no līdzpaņemtās minerāleļlas pudelītes. Protams, ka pirmajam mocim nebija arī izpūtēju, pat līkumu ne, labs skats pa tumsu - liesmas šāvās laukā no cilindra ; gāzes ručkas arī nebija - gāzēja pa taisno raustot trosīti.. ār vārdu sakot - vispār nekā laba tur nebija, bet prieks no tā bija neizmērojams. Ilgs mūžs gan tam verķim nebija - kkāda iemesla pēc virzulis noķīlēja tā, ka klanis saliecās U formā un salauza arī virzuli, tas bija uz šosejas, braucot uz ~70 km/h - pēkšņi nometa pa mēmajiem! Superīgas bērnības atmiņas!

rgcwtxkmt9729w9 16.03.2007 18:49

piparinjs rakstīja: nja. Visi te tik aktivi raksta kad atcerojos gadijumu ar javam. Bija laiks kad sezona tika parjaukti 5-7 motori jo ka pevelc rataa ar otro paris dienas tā dakšiņa jamaina. Šķelot motoru tas atpakaļ tika salikts uz līmi. Vienreiz tā netika želota kā rezultātā kloķene ne no vietas. Labi kad tika konstatēts uzreiz jo tiak likts vakarā un bijā besis umest virzuļus un cilindrus. savādāk lielāks jauciens.

Oooo! Šitais man atgādināja vienunopietnu atgadījumu!

Laukos bija kaimiņš, kas (līdzīgi kā es) tur parādījās tikai pa nedēļas nogalēm, darbadienās mācījās Rīgā. Tad nu vienreiz šis bija sadomājis savai Deltai mainīt eļļu, bet nevarēja to atrast šķūnītī. Prasīja vectēvam - kur licis; tas izstāsta, kur atrodas kanniņa, čoms nomaina eļļu, vēl izlaiž pāris apļus un noliek Deltu šķūnī, lai dotos atpakaļ uz pilsētu. Kārtējā vīkendā pēc pāris nedēļām šis ierodas atkal, domā pabraukāsies - bet nekā - Delta nekust no vietas - no ātruma arī nevar izņemt. Nu ko, šis domā - kaut kas noklemmējis - jājauc laukā motors. Vispirms domā nolaist eļļu, bet - tā netek laukā! Jamais neizpratnē - sāk jau šaubīties, ka pagājušo reiz nav ielējis eļļu, izbraucies un noķīlējis gaņģeni.. bet patiesība atklājās, kad motoru mēģināja izjaukt - grūti tas padevās - izrādās vectēvs bija sajaucis kanniņas un čoms eļļas vietā iegāza mēbeļu laku, kas pa p'aris nedēļām bija labi sacietējusi

rgcwtxkmt9729w9 18.03.2007 17:40

TDI rakstīja: Ka jau , bez auto , panesaas arii moto teema

Bij man kaadi gadinji 9 , bracka pieshkjiira 'kjuuneetu'aparaatu vaardaa Riiga 7 kjuuningas sataaveeja no R16 stuures ar slaucamaa aparaata 'pupugumijaam' uz ruchkaam , 'mazajiem' ritenjiem , 'garaa' benjkja un velopedaalju vietaa bij caurule ar bremzes pedaali , iepeejams no 'voshondas'...

Kad jau par moto sķūningu - aprakstīšu savu pirmo megarulzu: tolaik veselu neizdevās iegādāties - deficits, tālab tika savākts pa daļām - viengaņģa motors tika iegādāts veikalā, turpat atradās arī gāzes un sajūga ručkas, ķēde un riteņa zvaigznīte kā arī Gaujiņas tipa zpūtējs. Rāmis no Gaujiņas atradās mežā, aizmugurējo R16 riteni aizguvu no veciem saimniecības ratiem, priekšējā dakša paņemta no Ērempreisa, ritenis no Ērglēna, stūre no saliekamā vļļuka, par sēdekli kalpoja bagažnieks ar pietītu dēli un kkādu lupatu, kronis visam bija bāka - tās funkciju pildīja sarkana Kastaņa pudele, benzinam pakaļ braucu uz Krasta ielu, kur to tirgoja no benzīnvedēja - mugursomā ietilpa 2 5-litru kanniņas, pēc tam ar vilcienu uz laukiem, šķūnītī tika atrasta kaut kāda viela, kas man atgādināja eļļu (par 2-taktu motoriem paredzētu eļļu tolaik nebija nekādas sapratnes), kad piedarbināja - no izpūtēja garšīgi smaržoja pēc ceptām pankūkām, smagi aizauga cilindra izplūdes caurums un galva - kā izrādījās vēlāk par eļļu biju noturējis pernicu (viela ar ko apstrādā koku pirms krāsošanas). Žēl, ka to brīnumu neesmu nofotogrāfējis!

rgcwtxkmt9729w9 20.03.2007 17:24

PLAYBOY rakstīja: Sveicinati! Paldies par padomiem kur iegadaties, tomer jautajums bija par redzamibu. Stav rupnicas xenon tuvajos. Tas ir pasvaks un uz mitra asfalta gaisma "pazud", tapec miglinieki ar parasto gaismu labi izgaismo cela malu - asfaltu/nomali, protams tikai dazus metrus prieksa. Sausa laika, vai kad ir baltas stripas cela mala xenons ir baigi labs. Tapec uztrauc, ka ieliekot xenonu migliniekos var pasliktinaties cela apgaismojums. Proti, neinterese, ka tie spid divreiz spozak, jo no tas nav jegas, ja gaismas spektra del gaisma pazud uz mitra asfalta. Miglinieki ar caurspidigo stiklu. Ceru izskaidroju jautajumu. Tie kam ir BMW ar rupnicas xenonu sapratis. Paldies.

Ir pienācis nomainīt xenon spuldzes - ar laiku tas xenons no spuldzēm pazūd (vai arī pāriet citā ķīmiskā vielā hvz) un ar laiku spožums arvien samazinās, kas īpaši ir pamanāms uz slapja asfalta. Ieliksi jaunas un būs kā diena pret nakti.

rgcwtxkmt9729w9 23.03.2007 16:44

Cena ir pieaugusi līdz Ls 500 - laikam inflācijas rezultāts:

www.autonet.lv/...

rgcwtxkmt9729w9 23.03.2007 18:34

Jazznfunk rakstīja:

KAIFARIX rakstīja: Tas ir no sērijas Ņemešaj tehņike rabotatj.

Man tā sanāca ar fotoaparātu SMENA8......

Ļoti labs! Man mājās vien ir, negribi izjaukt?

Man tāda pat pieredze ar Villiju - izjaucu (ar domu kaut ko tur salabot), jo tālāk jaucu, jo mazāka kļuva pārliecība, ka spēšu salikt atpakaļ, bet gribasspēks bija liels - izjaucu līdz galam

Savukārt, SMENU mēs savulaik iznīcinājām, izmetot to no Pēterbaznīcas skatu laukuma (76m laikam) - sašķīda pret bruģi, baigi interesanti bija! Objektīvu nācās tā ilgāk pameklēt

Pēc tam apsvērām iespēju palikt to vēl zem tramvaja un tad aiznest uz foto darbnīcu, lai salabo... DDD sen tas bija

rgcwtxkmt9729w9 04.04.2007 12:11

Peksiic rakstīja: diemzjeel lohu un loshenju un celjiem paarpaareem, no taa mums netikt valjaa. Shitaadus miishljus kas dzen nepaarliecinoties par manevra droshiibu aiz pautiem pakaart. Biezji vien shitaadi kr... domaa: virsuu jau neskries, pavaaksies malaa. Tachu ne vienmeer tas taa notiek. Liddzjuutiibas bojaa gaajusho tuviniekiem, bet paareejaam iesaistiitajaam personaam noveelu veiksmi atrast to bezsmadzenju iibli.

Štrunts par bmw draiveriem - man nesen pretīmnākošo fūri pa manu brauktuves pusi apdzina cita fūre - un bija skaidrs, ja nevākšos malā, no manis paliks tikai slapja vieta. Un tas nebija līkumā vai kur citur, kur nevarētu prognozēt situāciju, tas bija uz taisna labi pārredzama ceļa, fūre vnk nekaunīgi izmantoja savu pārākumu! Fūrēs spēks! Nez vai fūre-power klubs vēl nav uztaisīts? Pa LV neceļiem visdrošāk varētu būt pārvietoties ar kādu US ražotu vilcēju.. Mans nnākamais auto: foto.telenet.be/...

rgcwtxkmt9729w9 04.04.2007 12:45

endr4 rakstīja: K.kaa baigi truli tas staasts izklausaas...

Nu man protams zheel cietushos, bet diez vai ka taa bmw atrashana (pat ja to izdotos izdariit par ko es stipri shaubos) k.ko mainiitu..

un taa d*rshana kaa katrs ies pakaart vai noshaut kaadu man liekas peec beernudaarza.

Nu neesmu dzirdeejis ka kaads buutu kaadu noshaavis vai pakaaris kaa te diskusijaas sola.

reizeem aarpus interneta knapi pietiek duushas muti paveert kur nu ko vairaak..

Ir viens risinājums visām pasaules nesaskaņām - vienreiz vajag savākties kopā visiem LABAJIEM un noslaktēt visus pārējos - SLIKTOS

rgcwtxkmt9729w9 04.04.2007 12:55

Kamikadze rakstīja: a vispaar, ar tanku buutu droshaak, tik vajag komforta apriikojumu tankam tjip kondishku, eertus benkjus, 5punktu droshiibas jostas, utt kjeedes zvadzinaat gan laikam nebuutu diez ko feini, brunju transportieri uz ritenjiem esot ekonomiskaaki?

Ir manītas ziņas, ka tie tanki nemaz tik droši nav - CSN at tanku traktors tika sveikā ar vieglu skrambu: www.vezir.lv/...

rgcwtxkmt9729w9 04.04.2007 13:39

Uggga rakstīja:

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: .. Mans nnākamais auto: foto.telenet.be/...

Labāk ņem šitādu www.iauto.lv/...

Labāk paņemt kādu no super truck racing spridzekļiem, atvieglināt to, lai iekļaujas B kategorijā, t.i. no 5.5t uz 3,5t un aidā!

Jamie 5,5 tonnas līdz 160km/h paātrina 5 sekundēs, arī zupas patēriņu viegli aprēķināt - 1 litrs uz kilometru...

www.performance.mahle.com/...

rgcwtxkmt9729w9 04.04.2007 18:30

150zs rakstīja:

Napalms rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

No sākuma apskaties tirgus cenas: www.ss.lv/...

Tie i vecie, a šitas tipa B5 jau, cik es sapratu

Jā tas ir B5!!! Un ja kas nav mans kolēģe lūdza palīdzēt salikt sludinājumus un taaa

Моторолер не мой!!! Я просто разместил ОБЪЯВУ!

pervonah.org.ua/...

rgcwtxkmt9729w9 20.05.2007 0:18

Man ir manuāļi no latgalītes par opel - Asscona, Kadett D&E, Omega, Vectra, Calibra, Senator, Record E un arī Astra. Piedāvā veidu, kā gribi saņemt failu. Astras manuālis sver ap 70MB. Esmu arī DC ar niku rgcwt.

rgcwtxkmt9729w9 20.05.2007 11:18

mdude rakstīja:

pirmdien busi netaa? kuraa hubaa?

Visticamāk, ka būšu, ja vien kompis nebūs nosprādzis vai kas cits tāds. Pagaidām esmu Alfa, Omega, Matrix, UO un dchub.hacker.lv

rgcwtxkmt9729w9 22.05.2007 10:11

Gribu redzēt W12 6L

rgcwtxkmt9729w9 22.05.2007 10:44

smaidiigais rakstīja: www.miniclub.lv/...

jauns motors jūsu auto

Vai ir pieejama arī turbo versija?

rgcwtxkmt9729w9 13.06.2007 17:29

mass rakstīja:

deksters rakstīja:

Ja tas ir raidījums, kā , teiksim, Riska zona, kurā tiek analizēts negadījums, tiek pieeicināti ekspoerti un var izdarīt secinājumus, tas ir OK...

Lai teiktu, ka raidījums Riska zona ar savu vājprātigo vadītāju, ir ok, tur tiešām ir jābūt ļoti īpašai gaumei. Protams, ja to vērtē caur ironijas un veselīga cinisma "prizmu", tad riska zona pat iekabina degpunktam.

Riska zona ir tāds pats uzpūsts burbulis kā citi LNT ziņu raidījumi, it īpaši 900 sekundes - krīt uz nerviem, kā viņi tur runā par tunāšanu - laika/sporta ziņu ievadruna dažkārt ir garāka par pašām ziņām. Nez' kuram tā gaišā ideja bija, bet realizācija ir galīgi garām.

rgcwtxkmt9729w9 18.06.2007 12:50

Lomixx rakstīja: Tā ir ir diagnoze!!!

Ieliec gāzim tam savam pikapam ibio rio, ietaupīsi vairāk nekā meklējot pareizo ātrumu.

Un braucot pa šoseju sēdi astē kādam smagajam, ja brauksi cieši viņam pie *******s ietaupīsi kādus 2l uz 100 km, braucot uz venspili sanāks jau 1.20ls. Pa soseju braucot var labi ietaupīt braucot vienmēºigi , nevajag braukt pat ne septiņdesmit. Es ar dīzeļ golfu ceturtās paaudzes braucot no 110-120 ieklaujos 5l/100km.

Bet nu ja gribi mīlēties ar sīknaudiņu galvenais neapdzen, ātrumus pārslēdz ap 1500 r/pm, un sēdi smagajiem pie pakaļējā bampera.

Bet nu vispār labāk pārdod savu pikapu (universāli) un nopērc motorolleri.

Vislabāk var ietaupīt, ja kādai fūrei pievienojies cietajā sakabē un izslēdz motoru!

rgcwtxkmt9729w9 18.06.2007 12:53

juha rakstīja: Vismazāk benzīnu mašīna ēd, ja ātrums ir 0 km/h (pie nosacījuma, ja dzinējs ir izslēgts).

Nav taisnība! Sk. augstāk!

rgcwtxkmt9729w9 18.06.2007 13:00

Ronalds_ rakstīja: Un ne tikai sadalītājam.

Bet arī ģeneratoram, starterim un visam pārējām kam ir kāds sakars ar elektrību.

Un tāpāt pēc mazgāšanas labāk ļaut auto kādu diennakti pažūt - tikai tad darbināt.

Tieši tā! Pirmoreiz, kad aizvedu auto uz Autoringu nomazgāt motoru bija viss ok, otro reizi - kaut kur mitrums tika - pāris sveces nedarbojās, trešoreizi ap sadalītāju apsēju polietilēna maisiņu, bet finālā nosprāga ģenerātors! Vislabāk toč' atstāt kaut kur saulītē nožūt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti