Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
kontradmiral 14.03.2023 17:54

Iespējams, ka bankas tagad saredz lielākus riskus un attiecīgi to ieceno. Gudrie prognozētāji saka, ka gads, drīzāk divi būs jāpadzīvo ar lielajiem boriem.

kontradmiral 10.03.2023 17:28

Šito nebiju piefiksējis, kā B plānu var atstāt, man Renault nedaudz biedē. Runājot par parastajiem motoriem PSA grupas autiņiem daudziem ir 1.2 turbo motors, pačukstēšu, ka to nevar pirkt, ja vien sidrsmieram negribās zobeni ik pa 40K km mainīt

kontradmiral 10.03.2023 17:12

Covids, tad Ukraina - piegāžu ķēdes ir pamatīgi pačakarētas. Tajā pašā Ukrainā daudz komplektējošās ražo/ja. Kaut kas uz vietas jau ir, līdz brīdim, kad sākas runa par pluginiem, tad viss ir sarežģītāk, nu vismaz pie vairākiem LV dīleriem. Bet plāns ir atrast kaut ko, kas ir uz vietas vai ātri dabūjams no Vācijas.

kontradmiral 10.03.2023 17:02

Jā ar garantijām tur katrā gadījumā jāskatās atsevišķi, bet cik sapratu, tad Vācijā standarts auto garantijai vispār ir 2 gadi. Iespējams, ka korejiešiem Vācijām nav tik skarbi. Ar Huyndai budžetā baigi knapa tā ierakastīšanās. Citroen būtu vieglāk + atsevišķās sēdvietas. Izmetu mazu līkumu ar kolēģa, nu tāds dīvains iet mīksti (šķiet pat pārāk), dinamika bija laba, bet nu tas panelis kosmisks, besīgi, ka lielākā daļa vadības t.sk. temperatūras ar glāstīšanu.

kontradmiral 10.03.2023 15:28

Mobilē ir kādi ~10gab., ar pavisam minimāli nobraukumu, kas tajā budžeta it kā rakstās. Sportage gan laikam nebija. LV salonos cenas ir tādas kā Tu saki un tad vēl nevar dabūt. KIA uz LV tirgum pluginiem kvotas vispār nav piešķirtas popig kāds modelis.

kontradmiral 10.03.2023 14:47

Ja nav plug-ins, tad budžets ir krietni, krietni mazāks, tā kā A4 atmosfēriskais nav variants. No audiķiem sanāk tikai mazlietots A3 sportsback plugins

kontradmiral 10.03.2023 14:41

Apdrošināšanu organizē darba devējs, tas neietekmē budžetu

kontradmiral 10.03.2023 12:28

Sākumā bija doma meklēt 7 vietīgo. 7 vietīgiem auto plugini vispār tikpat kā nav vai maksā kosmosu. Mazajā nepluginu budžetā, ja gribas automātu sanāk tikai Jogger, kas vēl nav pieejams tirgū.

kontradmiral 10.03.2023 12:24

Darba auto tuvojas līzinga beigas. Laiks skatīties kaut ko jaunu. Ja ņem jebkādu mašīnu, tad budžeta un izmešu ierobežojumu dēļ labākajā gadījumā sanāk kāds vidējas komplektācijas 1,5 benzīna proceed, bet cenas tagad ir tādā kosmosā, ka pārsvarā tajā budžetā var nopirkt kaut kādu litrīgo brīnumu, bieži sanāk braukt pa šoseju un kaut kādu dinamiku, tomēr prasās. Savukārt ja ņem plug-in auto, tad budžets ir krietni lielāks. LV no pluginiem uz vietas tikpat kā nekas nav dabūjams un ja pasūtāms, tad gads vai ilgāk jāgaida, bet mobilē ir visādi varianti. Ir atļauts pirkt auto līdz gada vecumam un max 20000 nobraukumu. No pluginiem sanāk KIA Niro (pamazs, bet esot uzticams), Ford Kuga (dizains nepatīk, tirgotāji saka, otrreizējā tirgū fordus nez kāpēc vispār vairs nepērk), Jeep compass (nav viedokļa, kaut kāda, bet tomēr pilnpiedziņa esot), Mitsubishi Ecpilse Cross (šie pametuši ES tirgu līdz ar to otrreizējo tirgū daudzi negrib pirkt, pilnpiedziņa), Citroen C5 aircross (komfortabla piekare, dīvains salons, trīs atsevišķi beņķi otrajā rindā man ir liels plus) Huyndai Tuscon (esot labs hibrīds, pieprasīts otrreizējā tirgū), teorētiski kaut kādi BMWx2 un varbūt Mersis B klases sanāk, bet par tiem man vispār nav viedoklis. Budžets max 37K. Vēl kādi ieteikumi? Uz ko Jūs skatītos? Jo plašāks salons, jo labāk. Lai patēriņš nav kosmoss, jo hibdrīda priekšrocības daļēji sanāks izmantot, jo liela daļa no km saskrien pa šoseju. Svarīgi, lai otrreizējā tirgū pēc 4-5 gadiem būtu pārdodams, piemēram, biju pārsteigts, dzirdot kritiskus vārds par iespējām pārdot mazlietotu Fordu saprātīgā cenā.

kontradmiral 26.01.2023 11:11

Visi čurā karst par jauno seriālu “The Last of Us”. No LV filmām iesaku noskatīties Kairiša "Janvāris", īpaši tiem, kas dzimuši 85. gadā vai senākos laikos.

kontradmiral 23.01.2023 16:52

No savas dikti sāpīgās pieredzes un vēl dzirdot dažas atsauksmes no citiem īpašniekiem, es teiktu nekad mūžā vairāk Voyageri. Plīsa viss pēc kārtas. Man kā reiz bija 2009. gada. 4litrīgs benzīns/gāze. 2009. gada verķim visdrīzāk būs lielais nodoklis. Ja nu vari atrast kādu sterilu variantu, tad vēl var domāt. Tā jau ērti un vietas daudz. Es teiktu, ka pie kādiem 250K+ viņi sāk beigties nost un remontus iztērēsi vairāk nekā ņemot kaut ko svaigāku. Rūsai arī šis garšo. Par degšanu piekrītu pārējiem, ka te markai nav lielas nozīmes.

kontradmiral 11.01.2023 10:16

Kolēģei vīrs stipri jaunam volvo nesen pamanījās aiztaisīt elektrisko bagāžnieku, kad atslēgas bija salonā. Mašīna uzreiz izdomāja aizslēgt visas durvis. Likās bezceris, bet beigās atcerējās, ka mašīnai ir aplikācija un laukos skraidot meklējot zonu izdevās durvis attaisīt ar aplikācijas palīdzību. Pēc tam mājās veica šo eksperimentu ar atslēgu atstāšanu salonā vairākas reizes un ņifiga tās durvis nebloķējās.

kontradmiral 03.01.2023 10:42

Kuri ražotāji Tev rada vismazāk galvassāpes? Kādas mūsdienās ir tipiskās problēmas - elektronika?

kontradmiral 29.12.2022 13:04

Paldies par ieskatu. Man visu dzīvi ir bijušas priekšpiedziņas mašīnas un par pilnpiedziņu ļoti mazs priekšstats. Pilnīgi piekrītu, ka šajā gadījumā obligāti nav vajadzīga pastāvīgā pilnpiedziņa un pazeminātie. Izskatās, ka jāmedī kāds +/- nesaguris eksemplārs vēlams bez pneimas un pārlieku daudz rūsas un automarkai nav tik liela nozīme.

kontradmiral 29.12.2022 11:58

dažreiz bagāžniekā tiek iemesta laiva vai mazbērnu rati. tāpēc meklē vai nu universāli vai džipveidīgos ar normālu ietilpību

kontradmiral 29.12.2022 11:04

kad pavasaros, rudeņos piebraucamie ceļi izšķīst, tad klīrensam ir mazāka nozīme nekā pilnpiedziņai. Līdz šim auto kad pavsiam slikti tika atstāts gabalu no mājas, Otrā vietā, kur bieži jābrauc ir pamatīgs reljefs un arī tur pēc lietus ar divu riteņu piedziņu ir ļoti izaicinoši

kontradmiral 29.12.2022 10:59

Ir viedokļi par x-trail 2008+ gada paaudze, ar 2,5 benzīnu. Krievu saistos samērā labas atsauksmes. Par šo man vispār nulle priekšstata. Uzticamība, cik labi gāzejas, tipiski vājās vietas?

kontradmiral 29.12.2022 10:32

Volvo tika atmests, ir pāris paskarbākas paziņu pieredzes ar XC90. Visādi sīkumi sāk birt + Haldex it kā esot ne visai uzticams risinājums, kuru vienreiz sataisot nevari būt drošs, ka drīz nebūs jāveic atkārtota vingrošana

kontradmiral 29.12.2022 10:26

Labs komentārs, nebiju par šo iedomājies, jo Rīga tālu un kāds eksotiskāks auto ar vairāk elektronikas varētu būt vietējiem servisiem brīnums uz kura macīties

kontradmiral 28.12.2022 19:19

Pensionāriem šī īsti laikam nebūs opcija

kontradmiral 28.12.2022 19:17

Gribētos kaut ko daudz maz uzticamu, skaidrs, ka remonti būs. Tikko paziņas paņēma A6 pilnpiedziņa, pneimo pa 5K un dažu mēnešu laikā ir ielikti vēl 3,8K un vēl nav sajūta, ka viss ir uz čiki piki

kontradmiral 28.12.2022 19:12

Brālim ir darbā vairāk dusteri, kas virs 200K sāk sadalīties reizinātājos. Viņi apsvēra vairs eļļu nemainīt, jo kāda jēga mirstošam zirgam no vitamīniem

kontradmiral 18.12.2022 23:06

Tas ka pēc statistikas esam šmigā 1. Eiropā neatbilst īsti patiesībai. Igauņi brauc uz robežas pilsētām un masveidā pērk alko, kuru pēc tam izdala uz latviešu galviņām.

kontradmiral 10.11.2022 17:52

Man agrāk bija pēdējās paaudzes Sharāns ar divlitrīgo dīzeli. Kādi 6,5 litri vidēji uz simta apēda. Izskatās, ka T7 ir jūtami augstāks par Sharānu un nedaudz zemāks nekā T6. Tā kā grūti saprast kāds būs reālais patēriņš. Viņi spiež T7 uz plug in hibrīda motoru 1,4+bača. Pilsētā varētu būt ekonomisks, bet ja daudz ārpus pilsētas, tad varētu būt paliel patēriņš + jautājums, cik cilvēki gatavi ikdienā plugoties

kontradmiral 10.11.2022 12:06

Man sanāca normālu izbrauciens ar toyotas/peugeot/opel alternatīvu, galīgi nepatika. Ar T6 pavisam nedaudz un vairāk kā blaukssēdētājs tā gan bija diezgan pilnas komplektācijas Caravella, bet cik saprotu, ka Multivans vairāk ar interjeru atšķiras. Droši vien busa iespaidu radīja plašais salons un augstais beņķis. Būs jāizbrauc kāds lielāks līkums. T7 varētu būt krietni mazāks patēriņš kā T6, kas pie mana nobraukuma sāk spēlēt lomu.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti