Es tieši runāju par Eiropas tirgū pieejamiem variantiem. Atceros, ka senajos laikos Allhambru (tipa Sharānu), automātu, vidējā komplektācijā varēja nopirkt 32-35K EUR, tagad labi, ja caddy sanāk par tādu summu. Šobrīd Latvijā Caddy vispār nevar pasūtīt un Multivanu arī nē, ražotājs dīleriem iespējams dos zaļo gaismu tikai 2023. gadā un uz auto varēs cerēt 2024. gadā. Ja nedaudz pierausies ar cenām, tad Multivan kaut cik varētu iet, jo Eiropas tirgū pārsvarā alternatīvas ir uz komerauto bāzes. Vienīgi prātā vēl nāk Galaxy un Espace, kas varētu būt kaut kas līdzīgs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja T7 būtu saprātīgā cenā, man labi patiktu, jo darba dienās pārsvarā pārvietojos viens, bet brīvdienās visas 7 vietas aizņemtas. Man tas klasiskā Multivana busīgums īsti nepatīk, bet T7 uzvedoties uz ceļa tikpat kā parasts vieglais. Ja garāks brauciens ar vairāk mantām, tad var uzmest jumta bagāžnieku. T7 garā versija maksā vidējā komplektācija dafiga 50+. Paskatījos 7vietīgo Tiguan Allspace, tur trešajā rindā ir dikti maz vietas.