Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
auma 22.09.2010 5:16

No jums, cik garš tik plats

Pārfrāzēšu jautājumu:

Vai benzīna dzinējā drīkst liet dīzeļeļļu un otrādies, pieņemot ka jebkurā gadijumā tiek prasīta un arī ielieta eļļa ar viskozitāti 10w/40?

auma 21.09.2010 10:06

Ar ko atšķiras dīzeļeļļa no "parastās" benzīniem domātās, pieņemot ka abas ir pussintētikas 10w/40?

auma 11.08.2010 15:52

Ta jau labaak trosees karinaat kaa siguldaa, tad toch nevienam uz zemes netraucees

auma 26.07.2010 1:01

Sretsked rakstīja:

auma rakstīja:

draco rakstīja:

auma rakstīja: Kāpēc neviens nepiemin dzinēja jaudas līkni un griezes momentu

taapeec ka lielaakaa dalja sheit nav izaugusi liidz taadaam elementaaraam lietaam, kaa gaisa pretestiibas atkariiba no aatruma, un realizeetaas jaudas atkariiba no degvielas pateerinja.

da i ieksdedzes dzineejiem tieshi shio raksturliiknju salaagioshanai ir transmisija ar mainaamiem paarnesumskaitljiem. vienvaardsakot, griezes momenta raksturliikne neko dotajaa gadiijumaa nemaina. bet nu shaadu jautaajumu ar var uzdot tikai cilveeks kas to nesaprot. kaa saciit, sagraabstaas pa ausu galam gudrus vaardus, kuru jeegu neizprot, un tad nu jaapaspiid taksh kautkur ar terminu zinaashanu

Es nepretendēju uz "bubas" statusu, bet patēriņš ir atkarīgs no dzinēja leitderības koeficenta, gaisa pretestības, auto massas (pašlaik nepīsim te iekšā rites pretestību) tad pastāsti man dārgais, kā var rēķināt degvielas patēriņu neapsverot dzinēja lietderības koeficentu? Kurš mainās atkarībā no apgriezieniem un labākais rezultāts tiek sasniegts krustojoties jaudas un griezes momenta līknēm, protams ka jāņem vērā atdotā jauda un grieze uz ratiem jo pa vidu takš vienmēr būs zudumi, kaut vai uz tās pašas berzes rēķina.

P.S.

Ja es kaut kur kļūdos, tad paskaidro, nevis bļauj ka esmu tups.

Tātad, konkrētajam BMW 530d patēriņš pie 160 km/h ir tieši tāds pat kā pie 106 km/h ??

Bļins, es nevienā vietā neesmu rakstijis ka degvielas patēriņš nemainās atkarībā no ātruma, es tikai biju nesapºašanā kāpēc visi mēģinot apšaubīt šo faktu nepieminēja vienu ļoti būtisku parametru.

auma 26.07.2010 0:16

draco rakstīja:

auma rakstīja: Kāpēc neviens nepiemin dzinēja jaudas līkni un griezes momentu

taapeec ka lielaakaa dalja sheit nav izaugusi liidz taadaam elementaaraam lietaam, kaa gaisa pretestiibas atkariiba no aatruma, un realizeetaas jaudas atkariiba no degvielas pateerinja.

da i ieksdedzes dzineejiem tieshi shio raksturliiknju salaagioshanai ir transmisija ar mainaamiem paarnesumskaitljiem. vienvaardsakot, griezes momenta raksturliikne neko dotajaa gadiijumaa nemaina. bet nu shaadu jautaajumu ar var uzdot tikai cilveeks kas to nesaprot. kaa saciit, sagraabstaas pa ausu galam gudrus vaardus, kuru jeegu neizprot, un tad nu jaapaspiid taksh kautkur ar terminu zinaashanu

Es nepretendēju uz "bubas" statusu, bet patēriņš ir atkarīgs no dzinēja leitderības koeficenta, gaisa pretestības, auto massas (pašlaik nepīsim te iekšā rites pretestību) tad pastāsti man dārgais, kā var rēķināt degvielas patēriņu neapsverot dzinēja lietderības koeficentu? Kurš mainās atkarībā no apgriezieniem un labākais rezultāts tiek sasniegts krustojoties jaudas un griezes momenta līknēm, protams ka jāņem vērā atdotā jauda un grieze uz ratiem jo pa vidu takš vienmēr būs zudumi, kaut vai uz tās pašas berzes rēķina.

P.S.

Ja es kaut kur kļūdos, tad paskaidro, nevis bļauj ka esmu tups.

auma 25.07.2010 16:38

Visi temperatūras datčiki vēl atrodas tosolā kuram temperatūra ir normāla bet galva bez šķidruma jau sāk tēlot propelleru jo nav vairs viņā šķidruma kurš karstumu atņemtu.

auma 25.07.2010 16:31

Kāpēc neviens nepiemin dzinēja jaudas līkni un griezes momentu

auma 21.07.2010 9:25

Bļins, toč kā divi āži, katrs sēž uz savas siena gubas un taurē viens otram ka redz manējā ir tā gardākā, bet to ka siens ir vienā pļavā vākts nedomā

Ja grib skrūtvēt pēc manuāļa tad pēc manuāļa arī darbojās (ja vajag pērk jaunas skrūves, ja vajag tad mēra, ja der tad atstāj vecās). Ja grib ietaupīt un apzinās ka īsti pēc visiem priekšrakstiem tas nav, tad nākas darboties ar veselā saprāta un loģikas palīdzību.

P.S.

Ir gadijies dīzeļgolpam raut nost galvu un likt atpakalj ne tikai neslīpējot un nemainot skrūves, bet pat tas tika izveikts atkārtoti izmantojot veco blīvi un bez dinamometriskā atslēgas, golps nogāja 3gadi (pabija vēl gan Īrijā gan Zviedrijā) līdz tika pārdots. (kāds liktenis viņu sagaidija pēctam gan nezinu)

P.S.

Ar to es gribēju teikt ka ja smadzenes ir un rokas aug no pareizās vietas tad var paveikt daudzko pat nezinot kā tas darāms. Vai tas ir pareizi? Tas jau ir cits jautājums.

auma 21.07.2010 9:12

Tā jau ir "termožalūzkonvekcija"

auma 20.07.2010 15:02

Crankshaft rakstīja: auma

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

------------------------------

Taa nav Latvijas RS, bet gan Krievijas iniciatiiva. Turklaat

IMHO Krievijaa vajag notariaali apstiprinaatu vadiitaaja aplieciibas kopiju krievu valodaa, taapat auto tehniskaas pases. Vismaz vajadzeja, man veel tagad kaut kur meetaajas Par OCTA neatceros, bet liekas, arii taas notariaali apstiprinaatu kopiju vajadzeeja ...

Tur jau tā lieta ka krievijas OCTA man bij atsevišķi kuru arī sākumā uzrādiju, bet šiem vajagot Latvijas (izbraucot no valsts), beigās šie gāja kompī skatīt vai man ir octa. Beigās vēl piebilda ka nākamreiz ja nebūšot griezīšot riņķī. Kad pateicu ka drošinu caur netu un vai man tagad jāskrien pie drošinātāja parakstīt, atbildēja ka derot vienkārši izprintēta bez parakstiem. Šī laikam bij pirmā iestāde Latvijā kura man pieprasija uzrādīt octa.

P.S.

Nezinu kā agrāk, bet tagad nekādas notāra kopijas neprasa, tik papīru pie Krieviem jāraksta nemērā.

auma 20.07.2010 12:20

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

auma 19.07.2010 18:23

Mūsdienās ir jābūt sajēgai kaut vai dēļ tā, lai tevi ne...istu katrs kurš nav par slinku to darīt.

Tikā jāmaina kalodkas pakaļā, izrādās ka viens suports ir izbeidzies (cilindrīts norūsējis un nestaigā) trijos servisos pateica ka jāmeklē jauns (vai cits) suports. Aizbraucu uz veikalu, pa trīs lati nopirku remkomplektu un pa vakaru sūcot aliņu sataisīju abus suportus kā jaunus.

Iztērēju 7Ls par gumijām un 5stundas ar baudu dzerot aliņu paķimerējos, servisā būtu 20Ls lietots suports (bez garantijas ka pēc pus gada nebeigsies) un nez cik vēl par darbu (kā jau iekš LV arī bez garantijas).

Morāle! Domājat paši...

auma 08.07.2010 9:14

Paņem maģi un aizbrauc uz kādu instalatoru kantori kur tev iebakstīs ar pirkstu kurš ir kurš vads. Tici man tas būs gan ātrāk gan lētāk

auma 18.06.2010 11:56

Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens mudaks ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Iedomājamies tādu pašu situāciju, tikai ar četrām joslām. Pēc dažu teiktā sanāk ka tagad visām četrām pūtu jāpabīdās pa kreisi, bet kā lai piemēram kreisā malējā joslā braucošais tagad zin kas darās labajā joslā (blakus brauc smagais un zīmes nav)?

P.S.

Satiksmes noteikumu nianses un strīdu situācijas ir interesējušas sen, tāpēc gadu atpakaļ liekot uz C kategoriju es pasniedzējiem daudz liku smadzenes kustināt lai atrisinātu dažādas neskaidras situācijas.

auma 01.02.2010 18:03

Nu vot, puuta taa ka mati pliivo un tik karstu ka bezmazvai roka deg, bet to lielo salonu piesildiit nespeeja

auma 01.02.2010 13:13

Darba temperatuura bij augshaa aatri un puuta arii karstu pechka, bet ja bij lieli miinusi (virs20) tad braucot garus gabalus logi sala ciet ne pa jokam un lai taa nebuutu naacaas reguleet visu pluusmu uz logiem deelj kaa sala kaajas ja meegjinaaja kaut bishkji siltumu atveeleet kaajaam taa logi bij aizsalushi. Salona ventilaacijas klapes un uudens drenaazjas caurumi arii tika paarbaudiiti un viss bij ok.

Tanii laikaa patiesiibaa tiku noveerojis arii citiem 9000 liidziigu probleemu.

Tagad braucu ar Roveru un siltaaku mashiinu neesmu sastapis, ja nu vieniigi zjigulis.

auma 31.01.2010 21:44

Es gan par saveejo 9000. nebiju sajuusmaa atieciibaa pret siltumu ziemaa

auma 30.01.2010 9:43

Man gan vairaak shkjiet ka nevis GM negrib redzeet Krievu investorus, bet gan Zviedru valdiiba kura to vienkaarshi negrib reklameet.

auma 14.01.2010 1:21

Kas ar jums ir noticis, pat spama nekaada nebuus?

Es taa gaidiiju "no galvas liidz kaajaam" a juus nekaa, laikam jums vecums naak virsuu un klavu vairs neceljaas deldeet. DD

auma 08.12.2009 9:16

Buus avis, buus cirpeeji

auma 04.06.2009 18:58

Tasnebij fordam

auma 04.06.2009 17:04

Savaa laikaa nomainot autinjam dzineeju ilgi nevareeju to dabuut normaalaa dziesmaa kameer nenomainiiju vadiibas bloku kursh bij jaamaina kopaa ar imobilaizera vadiibas bloku.

auma 01.06.2009 10:26

Ford Mondeo '93g. universaals 1,6

tel. 29394915

auma 01.06.2009 10:26

300Ls

auma 02.04.2009 23:35

Kaadu pusotru gadu atpkalj noklaajaas dzineejs manam Rover 416 (par dzineeju shrotos man prasiija 500-800Ls). Savukaart es samekleeju taadu pashu autinju (ar stuuri ne tanii pusee) par 400Ls, paarmetu dzineeju, un divu meeneshu laikaa notirgoju detaljas taa ka veel uzvaarijos, un detalju kalni palikushi pilna garaazja.

P.S.

Autinja jaukshana un tirgoshana arii notika ne no riigas, vienkaarshi ja kaads par kautko intereseejas tad tiek sarunaats laiks kad buushu Riigaa (retaaku autinju privileegjija ka detaljas nemeetaajas piecos exemplaaros katraa shrotaa).

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti