Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
arko2 03.11.2013 14:46

arba rakstīja: no pieredzes ar Lex 2.5 automāts

sāka rīt eļļu ap 1.0 l uz 1000 km, servisa doma - ieauguši gredzeni un rekmendācija - nobrauciet kādus 3000 km agresīvi.

Jāatzīmē, ka ikdienā mierīgi braucot nemaz nesanāk virs 2500 iegriezt.

Pēc agresīvi nobrauktiem, rokas režīmā ar 1 un 2 ātrumu visu laiku griežot līdz max, pirmiem 1000 km , eļļas patēriņš 500

Pēc nākošiem 1000 km - 300, pēc 3šā 1000, eļļas patēriņa nav !!!!!

Mācība - dzinējams jāstrādā visos apgriezienos !!!!

un lai tā degvielas taupīšana iet ....

jā, viena no idejām bija par gredzeniem. un es kā reiz pēdējos pāris tūkstošus esmu arī pagrozījis to motoru līdz sarkanajam, bet nekādu izmaiņu manā gadījumā....

tieši pretēji - bija padomi ka eļļas patēriņš tieši rodas no pārāk lieliem apgriezieniem!?

tad sekoja padoms nevis atkoksēt gredzenus ar standarta metodi, bet pieliel eļļai prolong. ko arī izdarīju. jo vispār konstatēt tieši gredzenu vainu var tikai izjaucot motoru. tādēļ sanāk tāda zinātniskās iebakstīšanas metode.

arko2 01.11.2013 13:33

varbūt tomēr kāds varētu pakomentēt piedevu PROLONG AFMT? tas ka dārgāka eļļa būs labāka kā lēta itkā būtu skaidrs.

atgādinu ka man neviens serviss nepiekrita jaukties dzinējā, sakot ka tas neko nedos, ka tas ir normāli u.t.t.

tātad nav pārliecināti 100% par problēmas cēloni un tās novēršanas garantēšanu.

arko2 30.10.2013 14:32

padalīšos.

šodien arī sanāca runāt ar cilvēku, kuram ir bijis tieši šitāds motors. arī saka ka ap 1l uz 1000km un nekādu dūmu un citu pazīmju. lejot tik klāt un braucot. galvenais nenogulēt līmeni, jo nekādu datčiku nav. ir dzirdēti gadījumi ka aizbrauc cilvēks uz eļļas maiņu, a karterī tikai nepilni 1,5 litri eļļas!!! itkā neko tur nevarot padarīt. tāda konstrukcija!?

arko2 25.10.2013 20:17

Tā kā daudzos servisos saka ka mazdām un hondām eļļas patēriņš ir ikdienišķa parādība, un ka no vārstu gumiju maiņas manā gadījumā jēgas nebūšot, noriskēju pamēģināt piedevu eļļai PROLONG AFMT. ir reāli piemēri ka situācija uzlabojas. izskanēja iespēja, ka varētu būt iesēdušies eļļas gredzeni. kompresijas mērījumi to protams neuzrādīs. nobraukšu kādu 1000-2000km, tad atrakstīšos. Varbūt kāds jau ir lietojis. Sportisti arī izmantojot diezgan daudz, var lietot visos mezglos - kārbās, motoros u.t.t.

nevienu sliktu atsauksmi neatradu pat plašās Krievijas saitos.

arko2 23.09.2013 17:34

REXX rakstīja: Eļļaina vītne liecina par problēmām ar vadīklām/vārstu gumijām, bet apaugums+sausa vītne- cilindri+gredzeni. Nav izslēgts, ka var būt abi

runa ir par svecēm , ja pareizi saprotu ?

arko2 23.09.2013 10:19

Jā , nedūmo. apskatē ar atgāzēm ok. ilgstoša dīkstāve nav sanākusi. kā lai nosaka vainu ? braukt uz servisu lai jauc ārā un skatās ? bet tas aizņem laiku. un ja par velti un vaina citur ? varbūt ir kāda vienkārša diagnostika ? kā tur ir ar to gāzu analizatoru ? tas kāds krutāks verķis kā apskatē ?

arko2 13.09.2013 16:16

man itkā nekur netek, bruģis tīrs, neviena piliena un autiņš no apakšas arī viss tīrs. Pat nezinu kur tā paliek. izplūde arī tīra, nekādu dūmu nav...

arko2 13.09.2013 12:29

nu tad jāmaina un miers. nav ko vairs gudrot. ņemšu brembo.

vēl šim auto ir tendence ēst eļļu - ap 2.5l no maiņas līdz maiņai. (10.000km). vai tas ir normāli pie tāda noskrējiena. varbūt arī šī ir konkrētā modeļa īpatnība.

varbūt var pastiept maiņas intervālus līdz 15.000km, jo tā eļļa dabū visu laiku atjaunoties pa bišķim - uz 15.000 jau 4l būs pielieti. ko sakat?

arko2 12.09.2013 10:42

Nu tas būtībā ir 2002g modelis ja neskaita feisliftu. Tātad projektēts ap 1999-2001.

Nekāds īpašais "tagad" nesanāk.

Bezmaz pagājušā gadsimta auto. Vajadzētu būt kā vecajiem labajiem autiņiem, kuros visi dzelži bija biezāki un izturīgāki...

arko2 12.09.2013 9:13

bobcat rakstīja: palielam jā, visiem ir tik mazs darba mūžs.

Nē nevar diskus plānākus , jo kaut kur jau tam karstumam ir jāpaliek un tās pāris tonnas ir jāaptur.

es ieteicu tieši pretējo — plānākus klučus un tos pāris mm diska biezumam KLĀT.

arko2 11.09.2013 19:48

nu tad jau labāk būtu taisījuši plānākus klučus un tos pāris mm piemetuši diskam. klučus tomēr ērtāk un lētāk nomainīt.

nez tas tikai mazdām tā ir ka disku max dilums 2mm. ?

arko2 11.09.2013 13:49

Sanāk tikai 1mm no katras puses. un ja tā , tad tiešām pēc izskata praktiski nediluši diski jau skaitās izmetami....

nu kur tik maza rezerve? 1mm!!!

jāmaina vien būs viss komplekts.

arko2 10.09.2013 21:53

sviests kautkāds. tad jau apavu veikalā arī vajadzētu uzrādīt par vienu kurpi.

Nu kurš maina tikai vienu disku ?

un vispār tad tur tie cipari tādi sālīti sanāk , jo man vienā autobodē piedāvāja pa 50 ls ferodo. pārīti protams

arko2 10.09.2013 18:22

sarashkins rakstīja: Ievērtē cenas - www.autospares.lv/...

Man patika Brembo cena. domājams tās ir par pāri.

Un dažiem tur pieminēts biezums 25mm, minimālais 23mm. tas nozīmē ka var atšķirties jaunu disku izmērs atkarībā no partijas, vai ka pie 2mm nodiluma tie būtu jāmaina?

arko2 08.09.2013 20:17

paldies par info.

pa trasi braukt protams netaisos.

patēriņš arī normāls , ap 9.3l, suporti neķīlē , apskatē identisks spēks abām pusēm.

vienu brīdi pat ienāca doma nomainīt tikai klučus un paskatīties kas mainās. nav dārgs eksperiments , bet vai ir vērts ķēpāties ?

arko2 07.09.2013 15:09

2006g. 2.3l

jā, spsauto teica ka ferodo nav

tātad brembo vai delphi?

pagrūti būs nobildēt diskus kuri ir uz mašīnas kas tiek lietota! raksturīgās maliņas nav! disks no sava biezuma neko nav zaudējis, varbūt kādu pusmilimetru.

šitā problēma bija praktiski visām mazda6. bieži par to bija dzirdēts. tagad šāds auto nonāca pie manis, tādēļ meklēju risinājumu. tādu modeļu ir ļoti daudz, tāpēc ceru uz kāda personīgo pieredzi lai atrisinātu problēmu ar vienu piegājienu.

pārstāvjiem kaut ko prasīt nav jēgas jo visas garantijas jau sen beigušās.

arko2 07.09.2013 10:09

nu tad vai ir tik grūti ieteikt konkrēti kādus diskus un klučus, lai problēma neatkārtotos ? no pašreizējām atbildēm to nevaru izlobīt.

un kā jau teicu - esošie disi ir praktiski bez diluma. esmu redzējis nodilušus diskus iepriekšējām mašīnām.

arko2 06.09.2013 21:42

nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.

laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..

arko2 06.09.2013 20:48

oriģinālie - nozīmē no rūpnīcas, jo mašīna pirkta jauna Latvijā un ir ļoti maz (93000) un saudzīgi braukta.

arko2 06.08.2013 15:22

esmu jau rakājies. tur tas pats sviests - nekā konkrēta. no viedokļa ka jāmaina ik pa 30 tūkst. km. līdz viedoklim ka nav jāmaina. turklāt netaisos braukt uz Krieviju vai ASV auto remontēt. vajag reālu vietējo ar pieredzi.

arko2 05.08.2013 18:26

Tad lūdzu iesakiet kādu kantori, kur varētu dabūt kvalitatīvu konsultāciju, un nepieciešamības gadījumā arī pakalpojumu.Varbūt var atsaukties kāds Mazda6AT lietotājs ar konkrētu pieredzi šajā jautājumā. Nevar būt ka tādu Mazdu ir tik maz, ka praktiski neiespējami ir atrast kādu, kam tāds auto pieder ..

arko2 04.08.2013 17:03

smaidiigais rakstīja: nē, jo tā paliek hidrotransormatorā utml aklajās zarnās kas automātā ir pārpārēm.

Kādreiz tas pats RAAP serviss reklamēja, ka ar speciekaºtu var nomainīt visu eļļu. Tagad toe paši vēži kas saucas RECRO teic, ka ir ielējuši kārbā eļļu, kas nav jāmaina 200 000 km.

Vai god. Krankvals varētu nokomentēt šo plīz?

bija šāds teksts. un runa iet par AT nevis dzinēja eļļu.

arko2 01.08.2013 17:12

Nu jau aizgāja pa riņķi. vienā no iepriekšējiem komentiem es jau jautāju par iespēju izsūkt eļļu caur AT eļļas līmeņa tausta vietu. Atbilde bija noliedzoša- to nevarot izdarīt!

arko2 29.07.2013 15:57

--------------------------------------------------------------

Izlēja pa ieliešanas caurumu līdzīgi kā zāles pļāvējam.

---------------------------------------------------------------

Apgāza ar artiem gaisā, lai izlietu?

Par izurbtu caurumu vēl varētu ticēt..

arko2 28.07.2013 13:26

tad ko darīt? ražotājs neparedz maiņu, šeit vairākums saka ka vajag. nav pat caurumu pa kuriem noliet /ieliet (kā motoreļļai) . Būt gudrākam par ražotāju un mēģināt veikt nekur neaprakstītu procedūru? ja jā, tad kam to uzticēt?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti