Minēto kundzi Gunitu nepazistu, bet viņas vira kungu loti labi zinu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Minēto kundzi Gunitu nepazistu, bet viņas vira kungu loti labi zinu
Kā man teica INCHAPE MOTORS servisā kad interesējos par dažādo lampiņu nozimi: dzeltenā- vēl var braukt, sarkanā- labak nemēģināt
323F TDI 2000.g. siksna + rullisi + darbs utt ap 200, ja jamaina brinums ko sauc par hidrospriegotaju tad ap 400 Ls
Mazs foto ieskats www.autonet.lv/viss.php?id=532801
Ka teiktu labi zinama persona "baudams auto" jo neskatoties uz "milzigo" motora darba tilpumu (salidzinot ar labi zinamu OPEL markas parvietošanās lidzekla 1.3 l) videjais paterins svarstas ap 5,5 l/100 km es gan neiedzilinasos cik esmu ietaupijis braukajot ikdienas marsrutus. Tik zinu ka aizbraukt apciemot Urmasus un Bralukas vinju galvas pilsetas ir letak neka ar autobusu turp atpakalj +/- 15 Ls
Haube ir cita krasa, tobiš nav nokrasota, un l.p. priekšejais sturis ari (neliela negadijuma delj), bet ta ka uz atrumu šis lietas iespaidu neatstaj, tad neesmu saņemies to izdarit.
Man auto nav pašapliecinašanas lidzeklis, vai tamlidzigi, es viņu izmantoju ta primaro funkciju delj, tadelj nepieversu lielu uzmanibu tadiem sikumiem ka dazu detalju cita krasa. Parejais toties funkcione ljoti labi.
Kads lukturis? Run ir par l.p spārna stūri...
Attieciba par noskrejienu patreiz uz šiltes stav 147239 km, pirku 2005. 19.06. tad bija nepilni 81 tk Latvija griezts nav jo no treilera nodzina nost man redzot, megjinaja pat pierunat lai uzreiz neperkot,tjipa parbaudišot iziešot TA utt, utt, bet es tads nepacietigs tips, ja patik tad daudz nedomaju un nemu ciet. Un servis 1.reizi mainot siksnu veci teica ka varetu but tads noskrejiens jo viss izskatijies tiri svaigs.
Pārdodu tapec ka ir velme parsesties uz jaunu auto, un šitamo pardodu 1.iemaksai....
Uzsista nav ir maigi uzmicita Varu jau nokrasot, tikai tas pagarinas procesu, tamdelj jau neesu nokrasojis, jo visur kur interesejos baisas rindas un ta es to krasošanu atcelu un atcelu
Servisa apmeklejumi ir galvenokart bijuši tikai apkopes nolūkos, nākamā siksnas maiņa pie 190 tk, eljas maiņas ir veiktas regulari (TEXACO sintētika), nomainiti priekšēji amortizatori un viens ABS datčiks. Pagājušā TA vienigi piesējās par atgāzēm, sistēmas tiribas vaina, par piekari,par kuru stasta briesmu lietas, neka slikta neatrada, un lietojot auto ar nejutu ka butu kada nilaime.
Visa auto servisu apmeklejumu vesture ir servisa gramatinjā (GROSS AUTO Grupa)
Sunis rakstīja:
Edgars25 rakstīja:
Pārdodu tapec ka ir velme parsesties uz jaunu auto, un šitamo pardodu 1.iemaksai....
Kāpēc uz jaunu auto? Ar šito tehniski viss ok, nav jāveic nekādi līzinga maksājumi, var arī neapdrošināt (Kasko), vārdu sakot ideāls pārvietošanās līdzeklis.
Savukārt, jauns auto nāk ar visādām papildu izmaksām, dārgām apkopēm, līzinga maksājumiem, ievērojamiem Kasko izdevumiem.
Var piekrist.. vienigi auto vertiba ar gadiem kritas un nav velme braukt shito lidz klinjkim un tad meklet citu... Man liekas pratigak pardot mineto auto kamer tam vel ir augstaka vertiba, savukart kas nozime lielaka 1.iemaksa, mazaki menesha maksajumi utt.
Ap pustrijiem naktī pamodos no skaļas mūzikas,
Esmu no kompanijas (ne no SunSound, jo siem speki par vajiem uzlikt normalu soundu), kura lika skaņu pasākuma...... džeki teica ka nemaz tik skali neesot bijis pastūži knapi pusjaudu devuši.... un pustrijos jau esot gandriz viss nopakots bussa
Par blekiem-sparns ir originalais, iztaisnots, un nogruntets, haube hvz, maksaja kauta kadus 90 ls, 2 ziemas nobraucu un rusa nav manama, vismaz virsu neskrien.
Par cenu- apzaveries lidzigu auto cenas tas ir 5500-6000 eiro, pie tam auto ir tikko no kaut kurienes, tā kā viņa vēsture isti zinama nav. Šim konkretam auto par pedejiem diviem gadiem zinams ir viss. Cenu iesakumam uzliku tadu lai pasargatu sevi no specialistu- interesentu uzbrukumiem, kuriem laiks ir javelti, bet rezultata nav. Šini gadijuma ja ir nopietna interese, tad jau par cipariem vienoties ir tehnisks sikums.
Kad GROSSA interesejos par krasošanu, šamejie ciparu nosauca +/- 150 Ls, taka var uzskatit, ka krasošanas ciparu esmu nometis no auto cenas.
Varu nokrasot pasaki, kur bez rindas, un normalos termiņos, kvalitate un cenā
Minētā GECA valsts nr GG4077
Minētā GECA valsts nr GG4077
Uggga rakstīja:
Edgars25 rakstīja: Minētā GECA valsts nr GG4077
Paspēji iepazīties?
Ne-a ziņās rādija..... laikam LNT.. dikti jau centās neparādit Nr zimi, tacu vienā bridi iespruka kadra.... vienigi pastav iespeja, ka šie Nr maina ik pardienas...
drags rakstīja: Mana recepte:
Četri 0,5 l ali, silts laiks, radiatoru ota, spainis ūdens, 0,5 kg lēts veļas pulveris un rezultātā spīd un laistās
No alus nebus salona tads ruguma smards....
Mainam cenu 4500 EUR/ gab.
Šitamiem no pioniera ir tikai smaka un varbut iepakojums, kas kaut kur nosperc, jo logo šrifts nepareizs, uz DV pults nav nekadu piederibas zimju un diezin vai PIONEER 21. gs. razos iekārtas ar tādu akmens laikmeta dizaina DV pulti.
Iespejams ka aprats nav nemaz slikts, tik cena pa daudz liela, jo analoģiskus citu brendu (original) iekārtas ir lētākas. Max. cen šitiem te ir 250 Ls.
aizmirsu piebilst 250 par visiem trim
Ne vienam no jums nav taisniba A4, A6, A8 norāda krāna pagarinājumu cm
Ne vienam no jums nav taisniba A4, A6, A8 norāda krāna pagarinājumu cm
neka, jo vairak lietots, jo lielaka iespeja dabut pagarinajumu pat x2 un vairak, jo auto tač tikko no vacijas ar mazu noskrejienu, ideala stavokli, pat ir iespejams ka kaut kads nebut tunigs veikts..
pagarinajums mm ir noradits BMW modeliem
Nu par ekonomisku sho auto es nesauktu mana 6 gadiigaa Mazda ar 2.0 TD teree videeji 5- 5,5 l/100 km