Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
R99 29.05.2007 11:17

Un vēl. Par "saujiņu ar kretīniem". Šo te "saujiņu" reizi 4 gados ir visas iespējas izmainīt. Ja jau reiz viņi tur (pie varas) ir, tātad paši jau tur ielikām. Par tiem "kretīniem" jau tu pastarpināti sauc visus sev apkārt esošos, kas par to parūpējās. Katrai valstij ir tāda valdība, kādu tā ir pelnījusi.

R99 29.05.2007 12:27

Ozz rakstīja: eee, khmmm.....

Tu esi stulbs, vai izliecies:/

To saujinju neviens neieveel....Dazi uzvaardi pat nav zinaami...Tikai pateicoties tam, ka vinji ir palikusi neuzmaniigi, kaut kaadas šaiziites laiku pa laikam uzpeld....

par piemeeru-vienam adrese ir Matiisa cietums, lai gan te arii domas dalaas, vai tik vins buus tas iistaakais.....

Atkal mans mamuta viedoklis-

par to naudu, ko celt koncertzaali, vareeja uzbuuveet kaadu valsts aksiju sabiedriibu un razot kaut vai ekologjiski tiiras koka rotaļlietas, un par to naudu, kas paliek paari-izveerst PR un tirgot kaut vai japaanjiem, kuri savus kokus neizceert

Nu vispār bez komentāriem... valstij jāražo rotaļlietas... valstij VISPĀR NEKAS nav jāražo vai jātirgo, tā ir komersantu kompetence... atsevišķās valstīs ir valsts monopols tajā vai citā sfērā, bet tas parasti attiecas uz alkoholu vai citām specifiskām lietām. Valsts uzdevums ir iegūt no tā visa nodokļus, lai varētu pildīt savas funkcijas, nevis pašai kaut ko ražot vai pārdot. Nu nedzīvojam mēs vairs sociālismā, jau gadus 20 kā vairs ne, laiks tā kā būtu pamosties...

R99 29.05.2007 13:06

Ozz rakstīja: Un kaada hrena peec valstij buutu jaacelj koncertzaale, un tad jaadod apsaimniekotaajiem lai šiveree Lai buuvee privaatie un njemaas....Peec satversmes valsts laikam tak nenodrosina kultuurpasaakumus...

Lobijiem vajag par katru cenu celt.nu tad taa firma kas vinnees konkursus nevaaji nopelniis...un veel iedos Demakovas partijai naudinjas....Domaa ka Demakova taapat vien pa briivu tirzu pleeshAp to laiku kad tas klucis buus gatavs, vinja, iespeejams buus pavisam kur citur....

ES nesaku, ka nevajag to koncertzaali.Nevajag tagad un uz šādiem nosaciijumiem...

Vispār jau tas ir gan valsts uzdevums rūpēties par kultūru. Par konkrēto koncertzāles projektu man īsti nav kaut kāda viedokļa, neesmu pārāk iedziļinājies. Pilnīgi pieļauju, ka gan jau tur ir savas intereses kādiem konkrētiem cilvēkiem. Bet tikai nevajag domāt, ka tas tā tikai pie mums notiek, vai tikai post-padomju telpā... cik nav bijuši visādi skandāli arī Eiropā un Amerikā, pie tam ar daudz lielākiem cipariem nekā mūsu pīļu dīķī.

R99 29.05.2007 13:11

subaru rakstīja:

R99 rakstīja: Un vēl. Par "saujiņu ar kretīniem". Šo te "saujiņu" reizi 4 gados ir visas iespējas izmainīt. Ja jau reiz viņi tur (pie varas) ir, tātad paši jau tur ielikām. Par tiem "kretīniem" jau tu pastarpināti sauc visus sev apkārt esošos, kas par to parūpējās. Katrai valstij ir tāda valdība, kādu tā ir pelnījusi.

A ko citu lai ievēl ? Tur tak tikai kretīni ira ...

A uz tavu iespeejamo atbildi (Taisi ats partiju) man arii ir atbilde: Neesmu tik daudz saspeeries naudu lai tiktu politikaa

nu ko lai saka... viss tev ir slikti, visi tev kretīni, pats neko izdarīt nevar... nav man pat īsti tev ko ieteikt... Īrijā jau laikam arī tādus diez ko neņem pretīm

R99 30.05.2007 11:05

Palaidniex rakstīja: Runājot par papildzīmēm, kā redzams signum.lv/...

ir sekojošas zīmes:

822., kas norāda zīmes darbības laiku visās dienās;

823., kas norāda zīmes darbības laiku darba dienās;

824., kas norāda zīmes darbības laiku brīvdienās un svētku dienās...

Saskaņā ar Latvijas standarta LVS 77-1;2;3:2002 prasībām, nav NEVIENAS ceļazīmes, kas dotu iespēju norādīt savādāku zīmes darba laiku, kas norādīu precīzas zīmes darbības nedēļas dienas...

var jau nelikt vispār plāksnīti ar dienām un laiku, atstāt tikai zīmi, ka maksas stāvvieta... un tad tev jebkurā laikā būs jāmeklē tas automāts, uz kura, savukārt, teksta veidā būs paskaidrots, ka svētdienā vai naktī tu vari nemaksāt kaut kā tā

R99 31.05.2007 13:44

Konkrētajā gadījumā man nebija būtiski, kuru no abiem ievēlēs. Tikai par tautas domām gan nevajag pārāk muldēt, tie bļaustīgākie, kas atnāk pie Saeimas, vēl nenozīmē visu tautu.

Man personīgi riebjas demagoģiskie jampampiņi jaunlaicēni un delnisti ar to pediņu priekšgalā, bet tāpēc jau es neeju uz ielas par to klaigāt. Ko paši savēlam reizi četros gados Saeimā, tie arī tur ir, un attiecīgi arī tie vēl Prezidentu.

R99 06.06.2007 11:03

Braucot ikdienā pa šo ceļu, varu apgalvot, ka līdz 120 km/h viņi vispār nevienu neaiztiek. Viņus vairāk interesē tā autoizstāde (tipa Lamborghini, Maseratti un pārējie), kas tur parasti kursē un kārtīgi atvelk dēļ tiem viņi ir gatavi arī lekt zem riteņiem... laikam jau tomēr ir kāds taustāms iemesls šai varonīgajai rīcībai

R99 06.06.2007 13:39

Aiz "Vērdiņa" jau ir zīme 90 km/h, jo sākusies Rīgas administratīvā teritorija ... līdz ar to, piem., "R99" rakstītais par 120 km/h jau velk uz citu saoda kategoriju

jā, biju domājis tieši pašu šoseju, pirms "baltās" zīmes... tomēr, ja viņi stāv pie "Vērdiņa", tad jau viņi var fiksēt tikai posmu pirms "baltās" zīmes (jo tā atrodas blakus "Vērdiņam"), kur vēl atļautais ir 100 km/h

R99 06.06.2007 13:41

sorry, nebiju kārtīgi izlasījis pašu sākumu runa ir par līkumu AIZ "Vērdiņa"... tur ar 120 var arī uzrauties, tas tiesa

R99 25.06.2007 14:35

nosist dažreiz gribās arī tos "izsalkušos", kas no rīta (kad lielākajai daļai uz darbu jāskrien) Statoilā desmaizes pērk un nevar izvēlēties starp sinepēm un majonēzi un pēc tam neatcerās, kurā kartē viņam cik palicis naudas un mēģina visas pēc kārtas tas ir reāls gadījums no dzīves, vienu brīdi bija sajūta, ka to nabadziņu visa rinda kopēji nolinčos

R99 04.07.2007 12:36

shearer rakstīja:

Master_D rakstīja: Tu laikam neproti lasīt.

protu. a tu neproti tirgoties!

Tas cipars šādai mašīnai jau tā ir labs, lai vēl kaut ko mestu nost. Un es nedomāju, ka 1k nomešana no cenas ieraugot cash nozīmētu baigi labo mācēšanu tirgoties

R99 04.07.2007 17:03

Master_D rakstīja:

Imka rakstīja: Alfas dizains vienmēr bijis ok, bet kautkā neiet kopā Alfa un dīzelis

Viņi izdomāja commonrail

nu cilvēks vienkārši nav interesējies, tāpēc arī vadās no seniem priekšstatiem Alfām dīzeļi ir pat ļoti OK.

R99 12.07.2007 23:06

mlja, reāli norēcos visu šo diskusiju lasot Šīris te ir kā Žirinovskis Krievijas domē - visi zina, ka āksts un jampampiņš, bet bez viņa nebūtu tik jautri

R99 19.07.2007 11:57

SteelRat rakstīja: www.tvnet.lv/...

nu un ne vinji braukt maak, ne vinji kauko padariis detektori uzradis vinju radarus, bet parejas lietas (nu ka agresivu braukshanu, utt) pieshuut nekad neviens nav varejis (durakiem tikai) aa, un ka ar likumu ka netrafaretiem auto NEDRIIKST buut bakugunis un skanjas signaals prokuraturs ta pirms gadeim 5ciem tika valja no aprikojuma, tagad akal katram otrajam bus migalkas vai sviests kaukac un nesakartota likumdoshana, kas mani var piespiest apstaaties kaukadam subaruuu, kursh iisti liidzi nemaz natiek nav tada punkta likumaa

Ir arī jau tagad netrafarētas mašīnas ar bākugunīm. Kaut vai drošības policijas džipi, kas pavada uz ceļa premjerministru un vēl dažu labu.

R99 24.07.2007 10:23

Uggga rakstīja: Ir jau arī bumeri, kas pa latu vai diviem pildās, tiesa gan uz gāzi par tādu summu neesmu redzējis, jo nebraucu gāzes tankos.

vienreiz redzēju kā Kauguru Nestē čigāni acainajā mersī lēja bendžu par 2 Ls viņi bija kādi 7 gab. uz to vienu mašīnu

R99 24.07.2007 13:51

Nezinu kā tur ar visiem teorētiskajiem pamatojumiem (fizika nebija mans mīļākais priekšmets skolā), bet pēc savas pieredzes ar gāzes iekārtām automašīnās varu pateikt, ka nav pamata ticēt runām par gāzes slikto ietekmi uz motoru. Bija man gāzes iekārtas divās mašīnās, ar abām braucu diezgan ilgu laiku, bet nekad nebija kaut jebkādu problēmu šajā sakarā. Pie tam pirmajā gadījumā tā mašīna tika nopirkta jau ar visu iekārtu, attiecīgi hvz cik vēl pirms manis ar to bija braukts. Var jau būt, ka es vienīgais tāds veiksminieks tagadējais auto ir turbodiesel - tas tā, lai uzreiz atbildētu skeptiķiem, kāpēc tagad vairs nav gāze

R99 26.07.2007 12:05

Neredzu tur neko sliktu. Manuprāt, tieši labāk, ka piereģistrēja tur, kur tiešām dzīvo, nevis kaut kādā Gērnsijā, piemēram. Un piereģistrēja neslēpjoties, ar savu vārdu. Vienkārši Zanders mēģina atrast, kur piesieties, viņam darbs tāds.

Bet Magistrs izskatās, ka ir no tiem, kam viss ir tikai slikti kopš 1990. gada, viss ir sagrauts, izlaupīts un valsts vairs neko nedod

R99 27.07.2007 15:53

uupis rakstīja:

R99 rakstīja: Cik daudziem vēl tur jānošķiļas.... Avārijas tur notiek vismaz reizi nedēļā, iespējams, ka pat biežāk.

Kamēr nesāks ievērot noteikumus tikmēr taisi vai netaisi ciet jēga nekāda.

Dotajā gadījumā, manuprāt, vienkāršāk būtu uzlikt tos dažus metrus ar atdalošajām dzelzs barjerām. Izmaksas minimālas un darbs pāris stundām. Lai gan ir dzirdēts, ka īstais iemesls, kāpēc tas netika izdarīts jau tad, kad uz tās šosejas taisīja ciet pārējās vietas, ir tāds, ka tajā rajonā aiz "Vērdiņa" dzīvojot dažs labs "ietekmīgs" cilvēks, kurš šo nāvējošo pagriezienu ikdienā izmanto.

R99 27.07.2007 16:04

garuda, relax, ar tādiem nav vērts strīdēties šitie PSRS slavinātāji ir no tiem, kuriem tad bija labi, jo visu "deva" un arī kā domāt norādīja "no augšas". Varēja smuki sēdēt savā vietā un neiespringt. Tagad, kad ar savām smadzenītēm viss jādomā un jādara, tādiem ir kļuvis baigi neērti. Un tu nekādi viņiem neko nepierādīsi, jo tādiem tiešām tad bija labāk

R99 31.07.2007 12:11

Nu principā nekas traks, vienkārši jāatceras, ka līdzšinējiem speciālajiem numuriem AA-56xx, AA-66xx, AA-80xx, AN-50xx, LA-xxxx, MK un RD ir pievienojusies vēl viena sērija GG-40xx

R99 01.08.2007 12:45

modena rakstīja: Vietnamas varoņi..... lenta.ru/...

svēts aizdoms ka pat Baltkrievijai tādas raritātes nav...

Īstenībā tas nemaz nav pats sliktākais variants, tas taču nav tas pats, kas Vjetnamā lidoja, bet gan modernizēts un ja par raritātēm, tad mūsu pašu armijas lidmašīnu parks sastāv no vienas vecas čehu transportlidmašīnas (L-410) un pāris kukuruzņikiem (AN-2). Salīdzinot ar to, modernizēti MIG-21 vēl ir ļoti OK.

R99 14.08.2007 11:36
R99 16.08.2007 14:17

šķiet, ka gāzinieki pirmo reizi iekļuvuši TOP 10:

Rīga, 16.aug., LETA. Šā gada pirmajos sešos mēnešos visvairāk naftas produktu mazumtirdzniecībā pārdevuši SIA "Latvija Statoil", SIA "Neste Latvija" un SIA "Lukoil Baltija R", liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcīzes preču pārvaldes apkopotie rādītāji par akcīzes preču apriti.

Ceturtais lielākais degvielas tirgotājs pēc mazumtirdzniecībā realizēto naftas produktu apjoma bijis AS "Virši-A", kam seko SIA "East-West Transit", SIA "Astarte Nafta" un SIA "Alco".

Astotajā vietā gada pirmajā pusē ierindojies SIA "Aparts", devītajā vietā bijusi SIA "Ziemeļu nafta", bet desmitajā vietā - SIA "Latvijas propāna gāze".

R99 22.08.2007 15:13

Rīgas apvedceļš pēdējā laikā vakaros ir pilnīga katastrofa, gan A4, gan A5... ja kādreiz tur bija ērtāk braukt, lai apbrauktu Rīgu ar tās sastrēgumiem, tad tagad ātrāk tikt uz priekšu var braucot cauri Rīgai... sviests

R99 23.08.2007 11:03

anonimikis rakstīja: Satiksmes drošība, protams, ir ļoti svarīga.

Tomēr jāatceras kam ir domāts apvedceļš - lai atbrīvotu pilsētas centru no transporta. Šādi mākslīgi palēninot kustību un caurlaidību tiks iegūts pretējs efekts - palielināsies Rīgas caurbraucēju skaits. LVceļus tas it kā neinteresē - tā jau pašvaldības darīšana.

Un sanāk kā vienmēr - mēs darām savu darbu un kas notiek blakus mūs neinteresē. Kad sāks domāt stratēģiskāk???

Konkrētais ceļš tikai saucas "apvedceļš", jo kā tāds tas savulaik tika izbūvēts. Reāli jau sen tas pilda citas funkcijas - tas ir ceļš no Rīgas uz piepilsētu, ceļš starp dažādiem piepilsētas rajoniem. Un to, ka intensitāte tur stipri pieaugs, varēja paredzēt jau sen, jau pašā piepilsētas reģionu celtniecības buma sākumā (Jūrmala, Baltzezers, Mārupe, Ķekava - tas viss sākās jau 90-ajos). Tikai pie mums par transportu un ceļiem atbildīgās instances parasti sāk domāt tad, kad jau viss ir stipri nokavēts. Nacionālās īpatnības, tā teikt

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti