Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Siksparnis 02.03.2005 14:08

Darkman rakstījahorit atkal uz Viestura uzgriezas CP BMW ar jauno radaru -> detektors pilna skala Bet pabraucot garam klusums pagajusho reizi ari taa bija. Varetu but ka vini sledz ieksha tikai uz priekshu to radaru, lai pashiem nav japutrojas

Paši jau grib lai bērni šiem būtu. Visu laiku darbināt radaru nav labi priekš veselības, it sevišķi iekšā auto.

Siksparnis 02.03.2005 14:13

Es to gribēju attiecināt uz CP.

Siksparnis 30.03.2005 12:45

Vszinim . Dīzeļdegviela garāžā daudziem glabājās.

Siksparnis 31.03.2005 10:39

Vzinim. Tāpēc jau friči (pensionāri) pa ziemu brauc uz siltajām zemēm. Iznākot lētāk, nekā kurināt māju.

Siksparnis 31.03.2005 11:05

Bublik iedod savas koordinātes. mani tas varētu interesēt.

Siksparnis 31.03.2005 11:28

Šeit uz vietas var aizdzīt uz diagnostiku, kur kaut ko tev vismaz pateiks, a tur kur tu dzīsi ? Protams tajā motorā jau ielīst nevar, ja tas ir sazāļots tad var iegrābties tāpat. Ir bijuši pat gadījumi, kad zinoši cilvēki te uz vietas pērk sev auto un arī iegrābjās. Bet tāda veida ekskursiju uz vāciju es gan neizvēlētos, ja tur nav savi gali. bet tās protams ir manas domas, katrs dara pa savam.

Paldies bublik par koordinātēm, bet ja nevar tad nevar.

Siksparnis 05.04.2005 10:37

Vzini ir tādas lietas kā piedāvājums/pieprasījums. Palielielinoties dīzeļmašīnu skaitam palielinās ddegvielas patēriņš, kas savukārt veicina ddegvielas cenu celšanos. Ar jaunu izplūdes normatīvu izstrādāšanu, tiek ierobežota nekvalitatīvāko dīzeļmašinu ražošana, kas samazina dīzeļmašīnu ražošanu un skaitu, kā rezultātā pieprasījums pēc ddegvilas samazinās samazinoties arī ddegvielas cenām.

Siksparnis 05.04.2005 10:51

Vzini Izlasīju. Un kas Tev nepatika?

Siksparnis 05.04.2005 11:24

vzinis rakstīja:1. Tu operē ar grāmatu teoriju. Praksē cena gandrīz nekad nesamazinās. Sevišķi tas attiecinams uz energoresursiem.

Tas, ka pie mums ddegvielu uzlika augstāk par 95 nenozīmē, ka tā būs arī Eiropā. Kuras energoresursu cenas augs ātrāk mēs nezinām. Piekrītu energoresursu cenas gandrīz nekad nesamazinās, bet vienai degv. cenas paliek gandrīz uz vietas, kamēr citai aug, tas bija domāts ar cenu samazināšanos.

2. Degvielas ražošana un cenas ir privātkompāniju kontrolē.

piekrītu

3. Valstis ar normatīviem ietekmē tikai jaunu auto ražošanu.

Tas nozīmē, ja dīzeļu normatīvi tiks pieņemti 2015g. tad tas reāli uz dīzeļmašinu popularitāti sāks atsaukties tikai pēc kādiem 5 gadiem

4. Katrā valstī vislielākais dizeļa patērētāju sektors ir traktori un smagie auto.

5. ddegvielas LKW īpastvaram nākotnē samazināšanās ir neizbēgama, jo pasaule iet uz priekšu un daudzi lietos līdz šim par alternatīvajiem sauktos produktus.

Protams, ka lieto alternatīvos prod, kā piem gāzi, kurai es uzskatu ir lielāka perspektīva un tavai domai par gāzes iekārtas izmešanu nav nekāda pamata.

Labi. Peace.

Siksparnis 14.04.2005 12:51

Kamikadze rakstīja:ta jau labaak dziivot darbaa

Arī neslikta ideja

Siksparnis 28.04.2005 15:26

Es savējam auto uzbāzu Kormoranu SP, un ripo uz priekšu.

Siksparnis 12.05.2005 16:38

Tikai nevajag ja, mēs jaunības dienās ar dņepru ar bleķeni vilkām līdz 115-120km/st , ar jawu kaut ko tādu nemaz nevar izdarīt.

Siksparnis 12.05.2005 16:45

Varbūt tad tikai vecā ķirsene, jaunākās gan nee

Siksparnis 12.05.2005 16:50

i_edgars rakstījaar nosprāgušu aķi - Sabrukuma laikos paliku vispār bez aķa ar 634 - 6 V sistēmu, saliku apaļās baterijas un braucu ar to gadu. Tā vīlēju ar 4 gadi ar standartaizdedzi!!! Ar 1977 gada javu 634 pa 28 gadi ir nobraukts 194 000 km!!!

Par jaudas palielināšanu - ir jābūt ļoti labām atslēdznieka prasmēm un labām divtaktu (sporta) dzinēju zināšanām lai šāda tipa darbus veiktu. Mazliet kļūdīsies un dabūsi pretējo efektu.

Ja mocis ir labi uzcepts rūpnīcā tad "pielabošana" nemaz nebūs nepieciešama. Es varu ar tādu eksemplāru palielīties - 140 km/h solo un 130 km/h ar blaķeni (jaunības dienās pēs pirmajiem 10 000 km).

Visu cieņu, izskatās ka pamatīgi esi nēsājies apkārt.

Siksparnis 12.05.2005 16:51

aicih rakstīja:

Siksparnis rakstīja:Tikai nevajag ja, mēs jaunības dienās ar dņepru ar bleķeni vilkām līdz 115-120km/st , ar jawu kaut ko tādu nemaz nevar izdarīt.

cjo!!! es ar jawu 140 esmu lidojis,bet tik uz iisu briidi-bail palika

Tikai bez blaķenes vai ne?

Siksparnis 18.05.2005 12:02

Apē passātam pirku amortiņus aizmugurējos - Boge eļļiniekus. Par katru apm. 23 ls (ar atlaidi, precīzi neatceros), ja amortiņus mainīja tajā servisiņā, kas viņiem blakus varēja dabūt atlaidi. Gabrielus viņi vairāk netirgo.

Siksparnis 18.05.2005 12:05

Aizmirsu, vēl papildus tak jāpērk putekļu gumijas un atsitējgumijas. Tas nāk papildus izdevumiem.

Siksparnis 18.05.2005 12:16

Master_D rakstīja:

subaru rakstīja:iesaku KONI

Āha, 40-50 lati gabalā!

Man šķiet ka dārgāk pat.. bet labi viņi jau ir.

Siksparnis 20.05.2005 13:16

brasais rakstīja:man ir a jawa 250niece.vajadzeetu virzuli.deficiits!!kur var dabuut???

Palūri bikin atpakaļ, šinī pašā sadaļā.

Siksparnis 13.06.2005 9:32

deksters rakstīja: Vislabākāis ir Opel Senator 3.0. Vot.

Bija. Rūsa, rūsa...

Siksparnis 13.06.2005 10:50

Master_D rakstīja:

Ja reklāmas laiku nopirks hyunday, tad brauks ar Getzu

Akurāt.

Siksparnis 13.06.2005 11:07

Kamikadze rakstīja:325 ar mosh vareetu eest 6,5l ja chunchinaatu godiigi pa shtraasi uz 80..90km/h

Man Senators 3l bija gadījumi, ka ēda 3l/100 km pie ātruma 120, tikai tad kad izņēma ārā no roba.

Siksparnis 13.06.2005 11:18

Bet parastais 2.9 tak bija ekonomiskāks nekā 2.8, vai ta nē?

Siksparnis 25.08.2005 13:05

TDI rakstīja:

ibio rakstīja:

Archie rakstīja:

edzulis rakstīja:Līdz 70 sanjiem jāpiedrāž, bet tad gan būs jāsāk terors

ieliec gāzi

M3un gāze

a hulja nee

Ne jau M bembis.

Siksparnis 25.08.2005 13:20

TDI. Nikā nebija membi ņem lai grozītu tā ciparnīcu turp un atpakaļ, a savādāk membis paliek par parastu bembi un no membja naf jēgas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti