Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Rudais 28.12.2005 18:31

tomz rakstīja: hmm -

ka jus tiekat galaa ar 850 aerodinamikas eektu kura rezultata skidrums no priekseja loga "smuki" satek uz saanu logiem?

Shis ir viens no shaa ceelaa auto retajiem defektiem. Vismaz buutu uztaisiijushi taadu notek-reni kaa gredzenu paveelniekiem( oooo ). Varbuut kaadam ir pieredze ar uzlikaam uz prieksheejaam durviim? Maksaa 14-15,-Ls paaris. Arii dizainisks(tjuuninga) elements. Piemeeram www.ljm.lv var apskatiit. Ko sakaat?

Rudais 28.12.2005 18:38

Piemirsu, ir sagadiijies taa, ka pie konkreeta aatruma, man liekas ap 100-110 km/h viss ir o.k. Bet cik biezhi mees ar taadu braucam, pilseetaa shljaksti kaa gribi, taapat uz saanlogiem notecees, vienmeer.

Rudais 28.12.2005 22:38

Tikko veicu zobenes mainju. Nedaudz biju sachuraajies, jo sen neko tamliidziigu nebiju dariijis. Ja ir lasiits viss topiks, tad var atrast linku ilustreetai pamaaciibai kaa mainiit zobeni un daudzcelinju. Process ir sameeraa vienkaarshs, ieberzienu praktiski nav. Visgruutaakais bija saspiest hidrospriegotaaju, tomeer vajadzeeja lielaas skruuvspiiles. Par 2 mm stieniiti taisniiba, izmantoju krutkas seshkanti, tur. Daudzcelinju siksnai mainiiju rulliiti kursh ir kopaa ar atsperspriegotaaju( 40-80 Ls), nopirku tikai rulliiti ( 14 Ls ), bet vareeja nopirkt tikai 6203 gultni par paaris Ls, kniedes valjaa, gultni iekshaa, sakniedee pa jaunam un aiziet. 15Ls par zobenes mainju Riigaa, Arnijam laba cena. Un veel saka volvo daargi auto!

Rudais 28.12.2005 22:43

Cik garumaa driikst atshkjirties daudzcelinju siksna? Virsuu staav 1628 mm, veikalaa iepaardeva 1748 mm. Man liekas, ka nedaudz par garu, nez vai spriegotaajs spees piespriegot un nekjersies pret to otro rulli? Laikam jaaved atpakalj un jaapiedzen taada pati.

Rudais 29.12.2005 21:43

Arnijs rakstīja:

Crash rakstīja:

Arnijs rakstīja: 1750 tur arī ir paredzēta! Ja stāv virsū 1628... tad jāprasa, kas, kā un kapēc viņu tur ir uzmānījis.

Nesaki viss, ja nav kondiskas tad siksna ir iisaakaa, tur arii ir taa atshkjiriiba un taa arii ir garaaka domaata autinjam ar kondishku otr autinjam bez...

Bez kondiškas ir 2 varianti... abi ap 1250/1300 garumu... Tā, ka tā 1628 izskatās pec "kas bija, to uzlikām "

Pats labākais ka 1628 ir marķēts ar Volvo OE, bet uzlikt gan bija grūti, varbūt tieši tā 1 cm pietrūka. Pēc Dayco kataloga vispār tādu mēru nav, ne viena ne otra. Vienalga, liels paldies, atpakaļ nevedīšu, būs man jauns ContiTech!

Rudais 29.12.2005 21:54

Šodien noķīlēja pečkas ventilatora motoriņš. Kādu brīdi dziedāja kā strazdi pavasarī un šodien kirdik. Apzvanīju daudzus pēc reklāmas, visi notirgojuši, prece ļoti ejoša. Viens gan bij Jēkabpilī pa 25,-Ls, bet man vajadzēja pa sitienam. Nācās ņemt Autogrosā jaunu. Plaukta cena bij ap 58,- , LAMB kluba biedram dod 10% atlaidi, patīkami. Tagad taa griežās kā vēl nekad. Atkal fanoju par Volvo vienkāršību un materiālu kvalitāti. Visu var atskrūvēt, demontējot nekas nelūzt, atpakaļ salikt viegli. Par ko tas MM vispār naudu prasa?

Rudais 29.12.2005 22:08

Crash rakstīja:

Skardnieks rakstīja: Mans piesakās uz slidināšanos.

Un būs vēl......

Jaa jaa jaaaizbrauc un jaaiekabina tiem bezpiedzinjniekiem

Turēsim par Tevi īkšķi!!! Kautgan ir viens zābī par kur jātur otrs.

Rudais 29.12.2005 22:35

Crash rakstīja:

Rudais rakstīja: Šodien noķīlēja pečkas ventilatora motoriņš. Kādu brīdi dziedāja kā strazdi pavasarī un šodien kirdik. Apzvanīju daudzus pēc reklāmas, visi notirgojuši, prece ļoti ejoša. Viens gan bij Jēkabpilī pa 25,-Ls, bet man vajadzēja pa sitienam. Nācās ņemt Autogrosā jaunu. Plaukta cena bij ap 58,- , LAMB kluba biedram dod 10% atlaidi, patīkami. Tagad taa griežās kā vēl nekad. Atkal fanoju par Volvo vienkāršību un materiālu kvalitāti. Visu var atskrūvēt, demontējot nekas nelūzt, atpakaļ salikt viegli. Par ko tas MM vispār naudu prasa?

Manā gadījumā izskatās ka dēļ netīrības un putekļiem, jo nav salona filtra. Mēģināju mazgāt ar WD-40, nekā.

Ar pechkas motoriishiem 850 taa ir slimiiba, bet viena iemesla deelj, taapeec ka boshs savus elektromotorus nav visu asi apriikojis ar lodiishgultnjiem. Taa kaa tas propollers ir sameeraa smags jamajam ir tieksme to motoru izcentreet un liidz ar to izdilst aareejaas ass seezha un jamais saak vicinaaties rinjkjii kameer nojuuk....

Rudais 12.01.2006 18:59

draco rakstīja: apzvaniijos shodien pa srotiem sita,kas atdala kravas telpu no pasazieru, 850 universaalim,mekleejumos.

atradu tik 2 vietaas, abaas par to sietu gribeeja nereaalu ciparu - 40 ls

mosh kaads zin kur var pasuutiit iztaisiit no blekja analogisku peec noziimes restotu konstrukciju?

vienk man ir neliels suniitis - nufs, kuram,rupucim, patiik paarlekt paari un prieksheejos seedekljos seedeet un visu pieskatiit,kameer saimnieki tankstellee vai veikalaa iegaajushi.

Pazvanies peec reklama.lv vai ss.lv, dazhreiz var dabuut.

bija man aizdoma ka kaut originaalais neilona siets vinjam vareetu skjist pietiekams skjeerslis,lai taa nedariitu, bet nu 40 ls imho nav nopietni. imho pa taadu pat vai pat mazaaku ciparu var pasuutiit lai uztaisa normaalas restes no trubinjaam / metaala stieniishiem.

help.

Rudais 12.01.2006 19:02

Misteiks. Bija domaats - Pazvanies peec reklama.lv vai ss.lv.

Rudais 03.02.2006 20:18

rrusis rakstīja: Sveiki!

Jāved remontēt mans v40. Lūdzu īsi uzrakstiet, kāda bijusi pieredze ar Sashu Mārupē (Mārupītes gatve 10a)? Ja esmu pareizi sapratis, viņam ir arī aparāts, ar ko diagnosticēt motoru.

Paldies

Vienreiz iegriezos, ļoti normāli, biju apmierināts.

Rudais 06.03.2006 21:31

195/65R15 tomeer nedaudz kjeraas(shvirkst) galeejaas poziicijaas, tas ir ja stuure izgriezta pa labi liidz galam, tad striikeejas labais rats un otraadi. IIsteniibaa traucee tikai apgriezhoties. Izmeers ir akcepteejams lietoshanai.

Rudais 07.03.2006 18:17

jaa, uzsilst peec kaada laika un tad atsleedzas. Tikko saac kjert kaifu taa aplauzh. Neteikshu ka baigi cepina, laikam pakalja ar biezu izolaaciju. Ko tad ziemas beigaas jautaa?

Rudais 30.03.2006 19:53

Man atkal nemazgaaja lukturus, visu ziemu nobraucu ar sniegu berzeejot, kaa taads alnis jidritvai, beidzot sanjeemos un atradu par vainiigu esam trojniku ar bumbinju iekshaa. Ilgi shtukoju kam taa iisti vajadziiga. Nospriedu ka bez vinjas tiiri labi var iztikt un ieliku trojniku no vecaa, labaa zhika. Bet sev nevaru piedot, visu ziemu, ar sniegu .....

Rudais 30.03.2006 19:53

Man atkal nemazgaaja lukturus, visu ziemu nobraucu ar sniegu berzeejot, kaa taads alnis jidritvai, beidzot sanjeemos un atradu par vainiigu esam trojniku ar bumbinju iekshaa. Ilgi shtukoju kam taa iisti vajadziiga. Nospriedu ka bez vinjas tiiri labi var iztikt un ieliku trojniku no vecaa, labaa zhika. Bet sev nevaru piedot, visu ziemu, ar sniegu .....

Rudais 30.03.2006 19:54

Man atkal nemazgaaja lukturus, visu ziemu nobraucu ar sniegu berzeejot, kaa taads alnis jidritvai, beidzot sanjeemos un atradu par vainiigu esam trojniku ar bumbinju iekshaa. Ilgi shtukoju kam taa iisti vajadziiga. Nospriedu ka bez vinjas tiiri labi var iztikt un ieliku trojniku no vecaa, labaa zhika. Bet sev nevaru piedot, visu ziemu, ar sniegu .....

Rudais 30.03.2006 19:55

piedodiet, nets bremzee, es tik klik, klik un jau 3x

Rudais 11.06.2006 20:15

draco rakstīja: zhopa!

visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda

Man gadiijaas liidziigi. Piebraucu pie apmales atpakalgaitaa, pastaaveeju kaadu laiku un .... Aizmugureejie Nivomaati nolaidas un piekabes aakjis bij otrpus apmalei. Njeemu un braucu, noraavu tikai kontaktligzdai vaacinju. Deels saka - domaa liidzi!

Rudais 26.08.2006 12:13

Vai kaadam nav bijis taa.....? Neveras valjaa beernu seedekliitis. Izvelkas kaadus 15-30 graadus un atduras pret ko metaalisku. Siicis dievojas ka lauzis neko neesot.

Rudais 27.08.2006 19:10

Gnoms tu gan daudz zini ! Pusstundu mekleeju vainu un atradu. Tieshaam kaads fiksators bija izlecis no savas vietas, jo atsperiite to neievilka atpakalj. Fiksatora noziimi atshifreet neizdevaas. Siicis nebij pie vainas, taa teikt dabiigais nolietojums.

Rudais 18.05.2007 21:50

Nu vīri jūs dodat! KONI nekad nav ražojuši pašlīmeņojošos amortizātorus. Vinji ražo ļoti labus regulējamus eļļeniekus un gāzeniekus. Koni "parasti" pērk tauta kura grib ko sportiskāku(cietāku) nekā O.E. 850jam pikapam ir nopērkami pašlīmeņojošie ko ražo BOGE artikula nr.60-166-4 un SACHS artikula nr.170496. Latvijā nopērkami par ~230,-LVL/gab. Ja autiņam pirms tam stāvējuši parastie amīši un grib nomainīt uz pašlīmeņojošiem, tad ir jāliek citas(mīkstākas) atsperes un augšējās atbalsta gumijas.

P.S.Ieliktajā linkā skaidri un gaiši uzrakstīts, ka izņemot autiņus ar pašlīmeņošanos.

Rudais 18.05.2007 22:26

Njā! Sābisti tik runā par labiem amortizātoriem, bet brauc ar o.e. Sarkanie ir eļļenieki, dzeltenie gāzenieki. Esmu braucis tikai ar sarkanajiem, nogrieztiem līdz galam. Auto bija ciets, līkumos gāzu ka traks. Atsperes ieteiktu mainīt uz pakāpi cietākām, jo standarta nespēj strādāt kopā ar Koni. Regulāri izsita. Nekad nelietojiet sēdinātās atperes ar standarta amīšiem. Izdursiet štokus caur haubi. Sarkanie KONI pirms likšanas ir "jāatgaiso", jo pastāv risks, ka guļot noliktavas plauktā tajos iekļuvis nedaudz gaisa. Garantija bija lielāka ja pirka visus 4 kopā.

Rudais 18.05.2007 22:35

vai Volvo 850 ar jumta reliņiem šķērsstieņi ar dabonami? Varbūt kāds stiprinājums laivas nostiprināšanai?

Rudais 18.05.2007 23:17

Tiesa! KONI fiška pavisam cita. Es te iebliezu par NIVOMAT sistēmu, t.i. krauj autiņā cik gribi, pēc pārdesmit metriem aizmugure ieņem savu normālo horizontālo stāvokli un nevelkās pa zemi. FSD ir pavisam savādāk.

Rudais 21.05.2007 20:48

ziedoniz rakstīja: Sorry! Kļūdījos! Gāzes ir tikai regulējamie

Abi ir regulējami. Eļļenieki jānoņem no auto, bet gāzeniekiem(Sport) to var darīt vienkārši tāpat.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti