Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
eeKa 01.09.2005 12:57

paldies pa info. Varbuut man kaads var apskaidrot taadu interesantu lietu. Maneejais 9k ir 2.0T, bet vis paareejais ir AERO (sliekshnji, salons, bamperi un ir arii zemaaks nekaa parastie 9k).

Vot tagad es nevaru saprast kas tas pa "konstruktoru" man ir traapijies. Ja man vaig kaadas detaljas no piekares tad man ir AERO vai parasts 2.0T, vai arii AERO ir tikai savaadaakas atsperes. Saab 9000 1994g. 2.0T AERO?

eeKa 01.09.2005 13:53

VIN Decoders izdeva:

VIN: YS3CH65N7S1004260

Manufacturer: Saab Automobile AB

Product line: SAAB 9000

Body type: 5-door CS (9000)

Gear box: 5-Speed Manual

Engine type: B204L - 2.0L turbo with intercooler

Model year: 1995

Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A

Serial number: 004260

Control symbol: Passed

SRS: Model range IV, Driver's and passenger airbag, AERO.

Taaka vis ir kaa no rupnicas.

eeKa 01.09.2005 14:09

Mašīna nāk no Itāljas, vai ne? Tur AERO bija ar 2.0 motoriem. Speciāli Itālijas tirgum.

Jaa autinjsh no itaalijas atnaaca pirms diviem gadiem, kad mans choms vinju panjeema atradaam salonaa vel itaalju liras bonusaa . Pirms 3ijiem meeneshiem vinjsh beidzot nonaaca manaa iipashumaa!

eeKa 02.09.2005 10:49

Leinods normaali cenjiku ierubija kad es vinjiem zvaniju

prieksheejie paaris - 181.xx Ls

pakaljejie paaris - 93.xx Ls

bet!

var arii dabuut leetaak, es visu komplektu (4gab) pa 200Ls dabuuju

eeKa 02.09.2005 11:45

caur vinju arii njeemu pa 200Ls

eeKa 02.09.2005 12:52

man vel vaidzeetu kautkur dabuut jaunus "piljnjikus" varbuut kaads var pateikt cik maxaa un kur!

eeKa 05.09.2005 9:19

Varu jums pataastiit kaa 9k mainaas amortizatori !

plkst. 9:00: atbraucu pie sava meistara nomainiit pakaljeejos amjus.

9:30 tika pabeigta izpeete kaa to izdariit - vis vienkaarshi

taalaak jau man pazuda laika izjuuta

----------------------------------------------------------------------------

Atskruuveejam gala skruuves kuras atrodas bagazhniekaa, peectam uzliekam pakaljeejo tiltu uz kluchiem un nonjemam nost ratus un kjeramies pie apaksheejo skruuvju atskruuveeshanas.

Uzgriezni izdevaas atskruuveet sameeraa viegli, bet tad meistars peekshnji saka - "pomoemu zhopa" pati skruuve pieeedusies pie amortizatoru un stabilizatora sailentbloku ieksheejaam trubinjaam taa, ka i pakustinaat nevar, finaalaa iekustinaat izdevaas bet skruuve kusteejaas kopaa a iepriesh mineetajaam bukseem . Nu tika pienjemts leemums likt lietaa svariigaako instrumentu KUVALDU , Bet kaa pa nelaimi sruuvi SAAB konstruktori bija ievietojushu virzienaa uz ratu (uzgriesnis pie rata) taa rezultaataa nevar veikt sitienu pa skruuvi, jo traucee bremshudisks ar visu aizsargu. Nu ko nomainiit tak vaig tos amjus! Njemam nost bremzhu bloku, bremzhu disku, stupicu un aizsarg blekji! Nu liekas, ka tuulinj vis notiks, jo pa skruuvi var iesist kaa naakas jau! Uztaisam piippauzi.... Meistars saka "kak ja sha jobnu kuvaldai po etamu grjobannamu boltu". Taa arii tika dariits - rezultaats = -2, jo nekas labaak nepalika tika vel piedevaam ielociita viena no amortizatora stiprinaajuma austinjaam..... Saakam domaat par fleksha izmantoshanu, bet nenovienas puses nevar tikt klaat tai skruuvei un tas arii mums neko nedotu. Pienjemam leemumu par amortizatora sabojaashanu ar autogena paliidziibu, jo tad varees tikt klaat amortinja bukses metaala daljai un to uzsildot vareetu izdabuut no vinjas skruuvi aaraa. Paostam buku gumiju, nodzeesham paaris ugunsgreekus un viens amis ir aaraa plkst ~12:30. Tagad kjersimies pie sildiishanas, bet pirmstam nopemjam paproveet otru pusu vai tur arii nebuus taads pats chakars, un ko juus domaajat PROTAMS taa pati probleema.... Sildiishanu atmetam un metinaamo aparaatu noliekam malaa! Man jau saak likties, ka nu ir dimbaa . Apseezhamies un uzvelkam kaadu kuplo duumu un apkopojam iespeejamaas turpmaakaas darbiibas. Izlemjam njemt nost visu pakaljeejo tiltu ar stabilizatoru :0. Nu ko divas skruuves vienaa pusee, triis otraa un tilts nost ar visu amortizatoru. Visas skruuves atnaaca valjaa apbriinojami viegli. Nu jau pakalj tilts staav un gozeejas garaazhas priekshaa, atkal paarpiipeejam. Njemam rokaa fleksi, meistars saka "ti dazhe njepretstavljajesh s kakoi radastju ja shas budu rezatj" . rezultaataa katras puses skruuve tika sagriezta 4os gabalos. Stabilizators veiksmiigi atdaliits no tilta un arii otrs amis aaraa. Tagad jaadabuu araa ie skruuves gabali, kuri ir palikushi ieksh stabilizatora bukseem. Njemam kuvaldu, piemekleejam atbilstosha diametra trubinju un ar dorni no otras puses straadaajam ar kuvaldinju veiksmiigi paveicam iecereeto, bet nemas tik vienkaarshi nepadevaas. Nu tagad iztaisnojam tiltam saliekto amortizatora stiprinaajuma austinju un sagatavojamies visu likt pa vietaam. Panjemem solidola burcinju un sagatavojamies. Vis saliekas saliidzinoshi vienkaarshi, bez liekas stiiveeshanaas. Saliekam visas skruuves pa vietaam un uzliekam donkratus atkal zem tilta, lai bukses nostaajas savaa "dabiigajaa pozaa" iemaanam iekshaa jaunos KONI amortizatorus un ieprieksh piemekleetaas "jaunaas skruuves" sazaagjeeto vietaa. Savelkam visas tilta skruuves un kreisaas puses izjaukto stupicu. uzliekam ratus nolaizham mashiinu no donkratiem , pashuupinam mashiinu a shii kaa sienaaziitis leekaa, izraadaas vel amortinjiem jaapieskruuvee ari gala skruuves , 2x nav jaasaka viens divi gatavs. paskatos laikraadii 17:43 . Nomazgaajam rocinjas. Jautra izklaide sveetdienas dienaa Amortizatoru mainja 25Ls - 5Ls (par manu paliidzeeshanu) = 20Ls Domaaju, ka ljoti laba cena. Pat nespeeju iedomaaties cik $$$ man panjemtu kaadaa citaa serviizee. Cepuri nosta manam meistaram vel nereizi un nearvienu mashiinu mani nav pieviilis.

eeKa 05.09.2005 9:33

Par cik un kur pirki KONUS ?

tak vis ir rakstiits shajaa topicaa!

pakaljeejie paaris 80Ls, prieksheejie paaris 120Ls

pirkti caur AudiRS no www.audi-style.lv

eeKa 10.10.2005 14:31

te viens arii ljoti labi zin kaa apbraukt juglas sastreegumu!!

shoriit uz briiviibsielas pie juglas Nestes viens trakais ar smago normaal uzaardiijaas - normaals riits, briiviibsiela, visi brauc uz darbu, a viens ar baltu furgonu tur liikumo bezjeegaa, ietriecas pretiim braucoshaa bussaa, pastaav, pagaida, pagriezhaas, brauc uz tramvajsliedeem, pabrauc gabalinju pa tramvajsliedeem, brauc apakalj uz ielas, satiekas purns purnaa ar alfa romeo.. pastaav, kad alfa romeo shoferiic skrien shim dot bietee, shis akal pagriezhas, brauc itkaa prom, bet akal apgriezhas, un atkal kaukam uztriecas.. un taa kaadu laicinju... tjipa, labo zaaliiti kautkur tirgojushi laikam..

kaukaac bilds i te: fotki.lv/...

TxIMSAj

un kaukaac video i te: www.superbike.lv/...

liela dalja jau droshvien ir kursaa, bet nu tomeer!

eeKa 26.10.2005 8:23

Vai kaadam nav aizkjeerusies taada lietinja, kaa 9k mobiilim '94g. prieksheejo miglinieku sleedzis? kautkaa galiigi vinjsh nestraadaa , buushu ljoti prieciigs, ja kaads buus ar mieru notirgot man sho daargumu.

eeKa 26.10.2005 9:54

Skiet, ka ir arii sleedzis!

Kaa mees vareetu vienoties, lai es ieguutu iipashumaa sho sleedzi, jo ieteikums izmantot shpicku neshkjiet gana vilinosh

eeKa 26.10.2005 10:40

Arnijs rakstīja:

Riitdien ap 18.30 grozīšos pie E&$

Tas der! Tad es pierullees 18:30 pie E&S tumshi zaljsh 9k aero.

eeKa 27.10.2005 8:17

Arnijs rakstīja:

Diemzeel aatraak! Sapulce saakas 18.00 ....

Iisteniibaa tas pat ir man labaak, tad ap cikiem man buut varu saakot no 16:30.

eeKa 27.10.2005 8:39

OK

eeKa 28.10.2005 12:43

Nu ja jau tad jau

Paldies Arnijam par miglinieku pogu, nu man atkal ir straadaajoshi prieksheejie miglinieki.

eeKa 29.11.2005 9:43

Kaadam nav aizkjeerushaas liekas lukturu slotinjas (ar visu kaaju), savaadaak luktiri jaatiira ik pa 30min . Vaig abas puses prieksh 9k '94g. Labpraat iegaadaatos.

eeKa 13.01.2006 10:42

Vai kaadam nav aizkjeerusies taada exkluziiva lieta kaa lukturu tiiriitaajiem tas plastmasas shtruntinjsh, kursh aizsedz uzgriezni, ar kuru tas pieskruuveets pie taas dzelzs asiites. Vaig prieksh 9K NG, var arii ar visu tiiriitaaju. aaa un vaig 2us gab, protams, ka viens arii netiks smaadeets, jo vienu tak vieglaak atrast nekaa divus

eeKa 13.01.2006 13:08

bet smukaak iskataas ar origjinaalajiem. Tad taa slotinjas "rocinja" taada vienmeeriiga un pliistosha!

eeKa 13.01.2006 13:09

gribeeju teikt pluustosha nevis pliistosha

eeKa 25.01.2006 20:30

Vai kaads ir licis savam saabam pashblokjeejoshos diferenciaali, ja jaa tad varbuut var padaliites pieredzee un izmaksaas! Peec nesenaas jaudas palielinaashanas secinaaju, ka paaraak daudz sarazhotaas energjijas tiek ziedots gumijas nospiedumu atstaashanai uz asfalta

eeKa 26.01.2006 10:57

es te atradu ieksh muusu pashu zemes kas razho difus: www.auto1.lv/...

itkaa ~400Ls domaaju, ka ganjau ir vel kaads kas nodarbojas ar taadaam lietaam!

eeKa 31.01.2006 14:20

sveiki! Vai kaadam nav aizkjeeries kaads kapota amortinjsh viens, prieksh 9000 NG? raadaas, ka peec lielaa sala viens izteceejis. Labpraat atpirktu taadu pasaakumu.

eeKa 03.02.2006 10:04

Arnijs rakstīja:

eeKa 03.02.2006 10:06

Arnijs rakstīja:

Ir no aizm. vaaka! Vajag paskatiities, vai der stiprinaajumi un garums.

Gljuks kautkaads

Vinjiem ir abi vienaadi, gan prieksh, gan pakalja. Ja sestdien braukshu uz ceesiim tad uzzvaniishu!

eeKa 14.02.2006 15:48

ZingZeng rakstīja: Kur varetu parbaudit auto jaudu t.i. uzbraukt uz jaudas stenda (par sakarigam naudinam) ?

Var ieksh chiptuninga cena liekas bija ~20Ls, tikai vaig riepas priekshaa bez shipiem!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti