Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Daniliano 19.09.2005 8:02

Š.g.7.oktobrī Rāmavas izstāžu kompleksa,rudens izstādes ietvaros, pirmā stāva konferenču zālē pl.10.30 ies runa par Biodīzeli,braukšanu ar tīru eļļu un citām par BIO saistītām lietām.Būs RTU speciālistu viedokļi(Šneps).

Visiem tiem, kas nobrieduši beidzot lietot BIO, būtu iespēja nostiprināt savu pārliecību.

Daniliano 22.09.2005 14:12

Sandiz rakstījaats esmu aptaustījis un redzējis saēstas bukses,saļņikus! Biodīzelis neder!

Nezinu pa kādām buksēm iet runa degvielas padeves sistēmā,bet blīvslēgs janomaina pret tādu kas gatavots no vitona-pret biodīzeli noturīga materiāla - un rullē tālāk!

Pats esmu nobraucis~100 000 kilometru ar 100%BIO un nezinu kas tās tādas bukses un saļņiki.

Daniliano 10.10.2005 13:56

Vai kādam bija luste apmeklēt pagajušo piektdien Rāmavā notikušo semināriņu par BIOdegvielas lietām? Karsti un sutīgi jau tajā zālītē bija, bet tas kungs par tuvojušos degvielas krīzi stāstīja ļoti intersanti. Pareģoja uz 2020 gadu 5Ls litrā!

Daniliano 10.10.2005 17:10

sleepnis rakstījaaniliano - nu kā tad tur bija, tikai biedēja ar prognozēm, vai arī pastāstīja, kā braukt ar eļļu ?

Jā, stāstija kā braukt ar eļļu. Gan Iecavnieka cilvēks(placī rūca pajauns MAN ar tīru rapša eļļu), gan arī Valmieras zem .koop.pārstāvis un pat ar visiem skaitļiem.Pats gan braucu ar BIOdīzeli(jau pāri pa 100 000esmu novālējis), bet ir doma pamēģināt.

Daniliano 10.10.2005 17:34

cap rakstīja:Visi brauks uz vējadēļiem pa ūdeni.

Iekš LV bioD nav izstrādāti nekādi kvalitātes standarti vai prasības. Katrs ražotājs izdzen ko grib no tām puķēm, pārbauda, vai deg un tad laiž tirgū. Tāpēc varbūt 20 g. vecu dīzeļu īpašnieki neko arī nejūt (tāpat $ūdīgi gāja arī pirms tam), bet nu... Pajautājiet kādam dīlerim pērkot jaunu dīzeļauto, vai darbosies garantija, ja baros savu jauno lopu ar tādu zupu...

Ar standartiem god.Cap viss ir kārtībā-LV STD 14214(gluži tāds pats kā eiropas papīrs) un Latsertam(akreditēta laboratorija)kopā ar VID akcīzniekiem ir uzdevums to kontrolēt, jo pēc patreizējiem likumiem ražot BIO komerc.mērķiem var tikai akcīzes preču noliktavā. Nu tad šāda tipa iestādes nav nekāda joka lieta.

Daniliano 28.10.2005 18:39

JimBeam rakstīja:Baroju savu jauno opeli ar biodizeli. iet drusku labaak, bet rij drusku vairaak(kaadu 0.5/100km). Kopumaa - pozitiivi.

Saki JimBeam- tas Opelis Tev ir jauns autiņš, vai vispār(pēc gadiem) tas ir jauns.

Es esmu(VW Passat 1.9Bio diesel 1993 gada,jau nobraucis esmu 120 ooo km ar 100% BIO) Bio piekritējs, bet vienam gados ļoti jaunam Opel Combo redzēju teh.grāmatiņa-not use biodiesel-.Varbūt kas opeļiem mainījies?

Daniliano 05.01.2006 11:50

Jautājums BIOdīzeļa reāliem lietotājiem.Ko varat pateikt bar braukšanu ar bio pie negatīvām ārējā gaisa temperatūrām, respektīvi ziemā?Var būt ir ar ko padalīties novērojumos?

Daniliano 05.01.2006 12:29

Master_D rakstīja: itkā aukstumā bio kļūst par zampu - bet risinājums ir degvielas piedevas, kas dīzelim pazemina sasalšanas temperatūru.

Nopirkt var maksimā

maksā ~1.50

pietiek ~2 60 litru bākām.

Ar tām dīzeļpiedevām(kas domātas fosīlsjām) ir jāuzmanās.BIO ir jālieto citas,speciālas.Pērno ziemu mēģināju ar dažādām(liku ledusskapī pie-17 grādiem) un tomēr kristalizējās.CFPP testu neizturēja(filtrs štopējās ciet).

Daniliano 05.01.2006 12:37

kanna rakstīja: Vecaa mersiitii jau gandriiz gadu leju biodiizeli - pagaidaam gaisa temperatuura nav bijusi tik zema, ka nevareetu pabraukt.

Vai tad ir tā, kā raksta Bio nīdēji,ka Mersītis šīs degvielas lietošanas laikā beigtc un pagalam? Vai tomēr būtiskas izmaiņas ir novērotas?Tomēr gads, tas ir nopietns laika sprīdis lai izdarītu secinājumus.

Daniliano 05.01.2006 12:47

Master_D rakstīja: pasātam nopuva degvielas atejas trubiņas. tapa nomainītas.

Manam Passatam tieši tas pats. Tagad stāv plastika no smago autiņu centrālās smērēsanas sistēmas caurulītēm.Nu jau tur vāirāk kā 3 mēnešus(klasiskās gumijnieces bija jāmaina biežāk).Liekas ka būs atrasta laba alternatīva.

Daniliano 22.04.2006 9:17

Ziema cauri, ko? Vai nebūtu laiks domāt pāriet uz BIO.Cena parastajam soļķim arī kāp debesīs.Ir kāds info kur un cik maksā?

Daniliano 07.06.2006 13:16

Biodīzeļa ražošana arī ir biznes.Ja lietuvieši labāk maksā, kāpec nepārdot tiem.Lietuvā ar likumu ir noteikts, ka mazumtirdzniecībā drīkst nonākt tikai degviela ar BIO piejaukumu(sākot no 3%).Nu tad šie ar pērk visu ko var dabūt.

Daniliano 22.10.2006 14:21

Ir rudentiņis, būs barga ziema.Cik ilgi un kā brauksim ziemā ar mūsu mīļo ,labo BIO

Daniliano 03.01.2007 18:38

Sveiki visi Biodīzeļa lietotāji Jaunajā Gadā!!! Ir info ka, DUSā, kas pieder Tilpumam un atrodas uz Bauskas šosejas pirms ķekavas, atkal var nopirkt zaļo dīzeli. Par cenu ziņu nav, bet zinu ka derīgs līdz -16. Bet kur nu mums tādus mīnusus redzēt ))

Daniliano 10.05.2007 19:30

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

Daniliano 10.05.2007 19:41

snow rakstīja: pashlaik ir doma veikt izmainas sava tahoe lai varu liet biodizeli. izdevigak jau ir braukt ar parasto bet laikam ta zala domashana pie vainas.

kas iznemot sukni var ciest no biodizela?te domaju gumijas detalas ieksh sukna.

Ar VW Passat 1.9D(1993) esmu norullējis ar 100% Bio nu jau vairāk kā 200 000 km-arvienu un to pašu sūkni .Nesen gan nomainīju smidzinātājus, bet tie jau nav mūžīgi arī braucot ar fosīlo.Viennozīmīgi galvenai defekts-ja to tā var nosaukt, ir abratkas šļauciņas.Kāds gads pagāja kamēr piemeklēju atbilstošu materiālu, tagad problēmu nav.Tas arī īsumā viss.Bet jautājums man Tev snow ir cits-vairāk takā par Saabiem.Taisos pirkt SAAB ar dīzeļ motoru.Pildīšu viennozīmīgi atkal tikai BIO-ar jau laikam man uz to zaļo braukšanu velk+ir piredze Bio pielietošanā.Ko labāk ņemt 3.0 Isuzu vai 2.2 Opel?

Daniliano 10.05.2007 19:44

Sorry, es te biju domājis protams SAAB 9-5 wagon ar kādu no augstāk minētiem dzinējiem, jo cik es zinu SAABam jau savu dīzeļu nav.

Daniliano 11.05.2007 10:30

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.

Daniliano 11.05.2007 12:19

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Daniliano rakstīja:

Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.

Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!

Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??

1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.

klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.

Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?

LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.

ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs

Protams, ka raksta jau lietošanas manuālos ka nedrīkst.Bet ir tak atšķirība starp nedrīkst un nevar.Ir ļoti daudz iemeslu kāpēc ndrīkst, bet starp tiem tehniskie ir ļoti,ļoti maz-mamatā tikai uz gumijām.Nomaini tās un brauc zaļi

Daniliano 11.05.2007 16:08

Galvenais rakstīja:

snow rakstīja: imho 2.2T no Opel i labaks. Videjais paterish man i 7-7.5 uz 100km.

cik man stastija tad sukni vajag kaukadas blives nomainit pret tadam kuras neshkist biodieseli.

ari mekleju servisu kursh var partaisit uz biodieseli!

davai dodat kāds infu, mēs ar snowu esam reāli klienti tam servisam!

P.S. Es te tā piemetu, mans džips rij vidēji 10 l saļaras uz 100 km. Bio maksā 10 sant. lētāk kā fosilais. Līdz ar ko uz 100 km ceļa es ietaupītu latu, uz 1000 - 10, bet pēc 10000 es savus, piemēram, 100 LVL, ko būtu ieguldījis negumijas blīvēs, atpelnītu.

Biodīzeļa noturīgas šļaukas varu piespēlēt pa Ls 1.00 metrā.Par kaut kā mainīšanu sūkņos neko nezinu,nav ar manu nobraukumu bijusi vajadzība.Varbūt ir vērts kaut kur saskrieties un parunāt par šo mūsus interesējošo tēmu. meilojiet: aniliano@cc.lv" target="_new">daniliano@cc.lv

Daniliano 28.06.2007 10:22

Sveiki visi SAAB 3.0 Tid un 2.2 Tid lietotāji.Palīdziet izšķirties ar kādu motoru aprīkotu lai es sev izvēlos 9-5 wagonu? Palasiju šajā topikā ievietoto informācijuun tā īsti nevaru nosvērties kādam pa labu.It kā gribas spēcīgu autiņu, tai pašā laikā arī drošu.Kas tie īsti ir par kvēpu filtriem tam isuzu dīzelim,cik maksā,cik liels chakars tos tīrīt vai mainīt(ta kā netīras rokas nebaida un instrumenti ir pašam)?Vispār jau esmu Biodīzeļa fans, varbūt tad nekādi kvēpi nemaz neveidojas?

Iepriekš paldies!!!

Daniliano 28.06.2007 18:49

Seene rakstīja: Nu jau kadu laiku braucu ar 3.0 TiD un esmu loti apmierinats. Attieciba uz problemam esmu dzirdejis daudz ko. Ieskaitot to, ka E&S "specialisti" patiesiba nezin, ka so motoru apkopt. Tadel ari ir daudz problemas. Un kas ir laikam pats galvenais - vins ir izteikts zemapgriezienu motors - ja brauksi, ka macija autoskola, parsledzoties pie 3500 RPM, tad visticamak tur ari atradisi problemas. Man ikdiena praktiski nesanak pacelt apgriezienus virs 2000. Iespejams, ka tas ari ir celonis ieprieks pieminetajam devielas paterinam - 11 litrus pilseta es neesmu spejis sasniegt. Videji man sanak 8-8,5, braucot ~80% pa pilsetu. Sosejas rekords - 5,6 - velu vakara uz ventspils sosejas, iebraucot riga lidz centram. Un kompis rekina paterinu precizi - sakuma rupigi salidzinaju ar baka ielietajiem litriem.

Kopuma jasaka ka si ir masina baudamai dinamiskai brauksanai. Ja gribas asakas izjutas, nem labak 2.3T vai Aero un nemoki dizeli

Vel, nezinu vai visiem 3.0, bet manam auto ir Aero bremzes, kas nozime, ka nakas ari ziema braukt ar R16 riepam, jo mazakus diskus nav iespejams uzlikt.

Ko lai dara ka patīk(kaut kā veicas ar tiem kārtībsargiem)man paskriet tā uz kādi 130-140.Kādi tad būs cipari uz tahometra.Un ko darīt man ja sanāk tikt uz kāda rietumeiropas bāņa?

Es te negribu kašķēties, vienkārši jātiek skaidrībā tagad, nevis uz pacēlāja servisā-ko man labāk piemērots.

Varbūt ņemt 2.2, tā teikt nočipot(lai gan pagaidām maz ko no tā saprotu) un mīt kamēr bultiņa atduras?

Daniliano 28.06.2007 19:14

Tad jau sanāk ka tāds autiņš mani varētu vest pie prāta(pa to skriešanu domāju).Bet tomēr kam negadās.Izskatās , ka man labāk derēs 2,2 D-sanāk ka iecietīgāks pret to blīvi kas starp stūri un sēdekli.

Daniliano 30.06.2007 10:55

Es ta kā atsākot šo tēmu, tomēr gribēju vairāk dzirdēt reālu 9-5 dīzeļu lietotāju atsauksmes par autiņu plusiem un mīnusiem ar kuriem man būtu jārēķinās iegādājoties šādu SAABu.Protams par motora apgriezieniem ir interesanti, bet varbūt priekš tā atvērt citu topiku.

Un tomēr var būt vēl kāds padalieties ar pieredzi braucot ar SAAB dīzeli!!!!

Daniliano 27.08.2007 18:44

rudens68 rakstīja:

c]snow rakstīja: ta ne jau ekonomijas del gribu biodieseli bet:

1)labak pirkt Latvija razhotu preci nevis atbalstit arzemniekus.

2)jadoma zalji ekologija !

Ja gribi atbalstīt LV zemnieku tad pērc ,bet zaļš un tīrs tas viss BIO biznes nav noteikti

Sveikiņi! Zemnieki tagad ir biznesa ļaudis- pārdod to izaudzēto rapsīti tiem kas labāk maksā,ļoti liela daļa aiziet pāri jūrai.Bet tas taču namaz nav slikti. Takā braucot ar biodīzeli tas ne vienmēr būs no mūsu zemnieka rapša iegūts. Takā braukšana ar BIO drīzāk būs šīs degvielas ražotāju(kam normālā gadījumā vajadzētu būt Latvijā) atbalsts un ekoloģijas jautājums.Manuprāt nenoliedzami arī tas ir naudas daudzums ko varam atvēlēt degvielas iegādei.šķiet ka BIO ir kļuvis daudz interesantāks salīdzinot ar fosīlo.

[SAAB 9-5 3.0 Tid ... un brauc zaļi]

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti