Kārtot: Dilstošā secībā
unloco 11.04.2007 19:28

Jazznfunk rakstīja: CSN grāmatiņā ir viens labs rekomendējoša rakstura teikums: "Ja šaubies - neapdzen". Esmu jauns gurķis pie stūres, un pie katras apdzīšanas šis teikums palīdz. Izvērtējot laika apstākļus, attālumus, sava auto iespējas. Ir gadījies līst atpakaļ pēc manevra uzsākšanas, neesmu aprēķinājis auto jaudu, no kļūdām jāmācās.

Vau Jūs nekaitina pagriezinu nerādīšana? It īpaši ciešas, intensīvas satiksmes apstākļos?

Man vienmeer dusmas aizsit,ja intensiivas(uz tuksha cela raadi,ko vien gribi...vai neraadi vispaar neko)satiksmes apstaaklos,kaadam ir shaaaaausmiigi gruuti pakustinaat pirkstu,iesleegt"pagrieziena signaalu"un tadejaadi citiem dariit zinaamu,ko nu ir sadomaajis dariit.

A tev tas kaitina?

unloco 12.04.2007 20:17

150zs rakstīja:

anonimikis rakstīja: es tādam pretējās joslas močitājam priekšā reiz noliku autiņu škērsām un izkāpu aprunāties.

nezināmu iemeslu dēļ šis pat neizkāpa, ātri apmeta auto riņķī un pazuda pretējā virzienā ...

ir līdzīgi bijis, viens mikriņa vaģila ar diviem ratiem pa zāli vilka visiem garām, kad ezxs nepalaidu šo šis kāpa ārā skaidroties, bet nepaveicās viņam jo nezināja ka es ar bračiņu viens aiz otra, katrs ar savu auto braucām, tākā šis vel beigās no mums abiem norāvās!

...a ja otraa mashiinaa brachka neseedeetu,tad ko...nepaveiktos pasham un pats pa zobiem dabuutu ja?Liela maaksla 2-taa vienam pa purnu ieraut...pheee...a tu pameegini,kad esi viens...

unloco 24.04.2007 16:32

Nu gan streso par niekiem.Kad jauniibaa(pirms 3.gadiem )par trolla vadiitaaju straadaaju,taa bija ikdiena ka nogriezh celju,nomet pa meemajiem un,veic visaadu superduper manevrus un tu meegini no to 12-mit tonniigo ziloni ar 70 pasazieriem iekshaa pusliidz pieklaajiigi sabremzeet,taa lai puse no vinjiem nebuutu jaanes aaraa ar kaajam pa priekshu...ja par katru taadu gadiijumu rakstiitu netaa,tad citiem topikiem vietas nepaliktu un redaktors 100% uzliktu muuzha banu .....recepte:nolamaajies,nosplaujies(veelams,pa logu laukaa)un...aizmirsti!

unloco 27.04.2007 17:17

Man nav iisti skaidrs,kur posmaa Balvi-Gulbene var tureet tos 180km/h.Cels gan pusliidz paarredzams,bet par seguma kvalitaati labaak neizteikties un noslogots ari diezgan...ja ir kaads posms,kur tieshaam var niknaak uzspiest uz akseleratora,tad tas ir Smiltenes p.g-Gulbene...posmaa no Smiltenes p.g liidz Uudrupei...tur ir mezhains(nu jaa,vieniigais,ka var kaads lops no mezha izleekt)posms ar prieskh Latvijas apstaakliem,labu segumu...atlikushais posms no Uudrupes liidz Gulbenei gan atgaadina tanku poligonu.

unloco 27.04.2007 17:26

Nekad neesmu sapratis...ja ir garumgara kolonna,ko ieguust tas vaditaajs,kursh izmisiigi,apdraudot visus peec kaartas,nepaartraukti censhas apdziit...ko tu ieguusti?Ja celsh ir paarslogots,tad vieniigais ieguvums ir,ka esi"pabiidijies"paaris mashiinu garumus taalaak...

unloco 29.04.2007 20:17

...kapec gan neapdziit(pa vienam,vai vairaakiem-kaa sanaak),JA redzi,ka taa kolonna kautkur beidzas(piem...velkas uz 68km/h pa priekshu kautkaads 36 gadus vecs samosvals),bet ja prieskhaa ir kolonna,kurai neredz ne gala ne malas...aiz tevis ir taada pati kolonna un labi zini,ka taa ir normaala"pik-laika"kolonna,kura taada veidojas no taa ka ir nejeedziigi daudz mashiinu uz nejeedziigi shaura celja,tad apdziishana ir bezjeedziiga...visus vienalga neapdziisi.

unloco 30.04.2007 16:42

Nafigatoram:Tu textu izlasiji,vai tikai nospiedi pogu"citeet"un pierakstiji galaa savas gudriibas?

Ja esi tajaa kolonaa"13-ais",tad kapeec gan nedziit(pa vienam vai vairaakiem-kaa sanaak)...BET ja esi tajaa kolonna 113-ais,tad kur ir jeega apdziishanai...veel vareetu saprast,ja brauc"virzienaa no Riigas"...zini,ka taa kolonna ar laiku mazinaasies,bet ja kolonna iet"uz Riigu"un ir skaidri zinaams,ka mazaaka toch nekluus,tad nah*** dziit???Jeegas taapat nav.

unloco 16.05.2007 17:59

Fuure ir vainiiga,ka vinja vispaar ir uz celja,jo provocee agresiivu braukshanu.Taadu stulbumu vel vajag pacensties izsplaut!Interesanti un kur tad tai fuurei buut?Ir kaads cits celsh(pusliidz normaals un nevis kautkaads tanku poligons pa sazin kuru Daugavas pusi).Nu tad lai celj maksa autobahn un piespiezh fuures pa to braukt un maksaat(kaa tas notiek Polijaa uz E-30,pie Poznañas),kameer baanja nav,tikmeer nav ko iideet.Un kameer vien Sat.ministrija neaizliegs fuureem briivdienaas braukt(kaa lielaakajaa daljaa ES valstiis),tikmeer buus vien jaasamierinaas,ka fuures uz celja ir... .Man vinji netraucee.Un tajaa negadijumaa uz R-D shosejas vainot fuuri,ka luuk bija neiistaja vietaa un neiistajaa laika(ja nebuutu tur bijusi,tad nekas nebuutu noticis),var vieniigi kautkaads kerglis

unloco 16.05.2007 18:08

Nu piemeeram attieciibaa uz fuureem,to maksaashanu par autobahn,vareetu"uzspiest"(Kaa Polijaa vai ari Lietuvaa(Tur bija kautkaada kartinja jaapeerk-tipa par "A"noziimes celju izmantoshnu,vai kkas tamliidziigs)).Un ja autobahn buutu normaals,brauceeji un maksaataaji buutu(ari ar vieglajiem).Ir atskiriiba,velcies caur apdz.vietaam uz 50(nu laaaaaaabi,drsuku aatraak)un +saspringta satiksme vai samaksaa kautkaadu summiñu un relakseeti kruizo uz saviem 140.

unloco 16.05.2007 18:18

VWfans tomeer ir nepaarspeejams tu tieshaam no Riigas uz Aluuksni brauc ar 75km/h?

unloco 16.05.2007 18:26

To man nesaprast...kaa var patikt"seeñot"?!Nu ok,pats neesmu nekaads superlidonis un paaraak netrakoju(+10,+15...atkariibaa no situaacijas),bet zem 90...ir jaabuut nopietnam iemeslam,lai brauktu zem 90...esmu gandriiz aizmidzis,mashiinai ir izkritis motors,liist looooooti stipri,sniegputenis,atkala nu un kaads,kursh brauc leenaak par 90,piemeeram fuure...

unloco 16.05.2007 18:51

Ka buutu jaierobezho"fuuru"kustiiba briivdienaas-tas ir ok(lielaakajaa daljaa ES taa notiek),bet darbdienaas ko?Uz taas pashas R-D buus fuuru kolonnas,kuras kautkaadiem karstgalvjiem noteikti nezheeliigi traucees.Ko tad?Aizliegt jebkurus kravas tr.liidzeklus ar masu virs 3,5t?Tas buutu interesants leemums,tikai nez vai Eiropa muus sapratiis

unloco 16.05.2007 18:55

Mūsu valstij līdz Eiropas bagāto valstu turības līmenim vēl ļoti tālu. Labāk lai šoferi strādā bez ierobežojumiem, bet sprukstiņi vieglo auto vadītāji vienkārši lai neapdzen, ja nav tādas iespējas! Piemēram, manas sievasmātes brālēns 50 gadu vecumā nesen dabūja darbu uz fūres, braukā ar jaunu Volvo-FH16 uz Itāliju, Spāniju, pelna štuku uz rokas, ir apmierināts ar darbu. Tas taču ir labi, ka cilvēkiem provincē ir darbs!

Vismaz vienaa lietaa piekriitu VWfanam

unloco 16.05.2007 20:56

Vaacijaa,uz autobahn seeñotaajus nocelj nost,bet kameer veel polizei nav paspeejushi vinju nocelt,scheize var sanaakt baigaa.Pasham gadijaas,ka vakara kreeslaa,ejot uz mieriigiem 14o,gandriiz ieraavu d**aa kautkaadam vieteejajam fanam,vinsh brauca ar kautkaadu retro moshki,varbuut tas moshkis aatraaka negaaja(aatrums vinjam kautkaadi 70-80 bija),bet vai vinsh nevareeja braukt pa parasto celju?Vinjam obligaati jaalien uz autobahn?

unloco 17.05.2007 20:51

Polijaa uz E-30 3x11zl un Francijaa,ja mauc uz Spaaniju(mans parastais marshruts),tad kopaa sanaak ap 35EUR(Mulhouse-Besancon(aprox 10eur)...no Besancon liidz Lyou pa nacionaalu bezmaksas un taalaak no Lyon liidz pat robezhai pa autobahn(maksaa ap 25 eur).Un ja kas,visaa marsrutaa vijautraakais un jeedziigaakais posms ir tieshi Polija...man uz autobahn naaviigi uz miegu velk...toties Polijaa adrenaliins nelauj guleet

unloco 22.05.2007 14:36

Ellee rataa...aizbraukshu uz Latviju,vairs braukt nejeegshu(Jau paspeejis pierast pie relakseetas,mieriigas"Nelatviskas"braukshanas)!

Laikam tagad ir taa...brauc pret kalnu un domaa-kaadu labu papildinaajumu veel testamentam izdomaat,jo kalna galaa izraadiisies ka pretii,pa tavu joslu(dzen pret kalnu)lido kaads"zemu lidojoshais latvietis"...

unloco 22.05.2007 15:44

Man gan ir instinktu liimenii,braucot pret kalnu,pavilkt,cik nu var"pa labi",bet nuuuuuuu....

unloco 29.06.2007 13:11

Nu...kreiso uz Peernavas no Chaka ielas un no tilta,sen jau vajadzeeja aizliegt...bezpredels tajaa krustaa ar to kreiso...

unloco 30.06.2007 13:24

Bams rakstīja:

uupis rakstīja: Nost ar tramvajiem biedri.

Lai kā Tev tas nepatiktu, pievedīšu dazus ciparus.

Rīgā tramvajs pārvadā 30% pasažieru, tas ir apm. 1/3 daļu starp autobusa, trolejbusa un tramvaja pasažieriem.

Nedaudz vairāk trolejbuss un vēl nedaudz autobuss.

Bet. Lai pārvestu šo 1/3, ikdienā tiek izmantoti ap 100 tramvaju sastāvu (divi vag.), kurus apkalpo +/- 200 vadītāji.

Turpretim trolejbusi šo 1/3 pārvadā ik dienu ar apm. 250 trolejbusiem, kurus apkalpo ap 500 vadītāju.

Savukārt autobusi ikdienā tiek izmantoti ap 400, kurus apkalpo ap 800 šoferu. Sajuti atsķirību? Tu gribi tramvaju vietā ielās papildus vēl 350-400 autobusu/trolejbusu? Jeb lai daļa no tramvajbraucējiem saperkas mašīnas un pārsēžas vieglajos autiņos??? Nu kamon vecit, domā ar galvu.

Turklāt tramvaja sliežu ceļš bez remontiem kalpo 20 gadus kā minimums, Rīgā ir vēl n-tie km sliežu, kuras liktas 70-tajos gados. Kur tu esi redzejis asfaltu, kas likts 70 gados???

Likvidēt tramvajus Rīga nekad neparakstīsies!

...un pareizi dariis.Tramvajam buut!Un vispaar taa doma par protaalu itramvajs.lv nemaz nebija slikta

unloco 28.07.2007 19:48

Blaaviens!Peec taa video taada riktiigi slikta"peecgarsha"palika... .Ja tur buutu tikai bildes,tad po***,kursh tad nav redzeejis asiñainus dzelzhus(tas vispaar ir traki,ka saakam jau pie taadiem skatiem pierast,bet ko ta dariit...dziive taada),bet tas video...puishi brauc,muzons skan,da vel pamaaj viens otram un pasmaida...un mazliet taalaak BUMS...

unloco 29.07.2007 12:52

Nu jaa...vieniigaa vieta,kur reizeem rodas probleemas ar uzbraukshanu uz autostraades(nu vai piemeeram uz brauktuves ar vismaz 2-aam joslaam vienaa virzienaa)ir Latvija un paaris reizes ir gadijies Polijaa...bl***,tik gruuti uz otro joslu paarkaartoties,ja taa ir briiva(ja aiznemta,tad pats par sevi saprotams,ka paarkaartoties nevar)?Vakareiropaa,kad shaadi kaads nepalaizh(ja blakus joslas briivas...)ir veerts paskatiities uz aut.numuru...tas ir kaa likums,ka numurs ir vai nu krievu,vai polju,rumaañu...da i ari latvieshu.

unloco 29.07.2007 19:05

Nu bet tu uz ieskreejiena joslas,spogulii tachu redzi,ka palaist nevar...nu tas tak saprotams.Bet biezhi vien ir taa,ka palaist(paarkaartoties uz 2-o joslu) ta vareetu,bet taa nedara un tev naakas bremzeet.Kapeec?A laikam tapeec ka d.uriks vai ari vnk cilvis nav redzeejis citas zemes un nezina,kaa tas notiekas... .

unloco 01.03.2008 20:54

Pie mums ari vajag sākt sodīt!Nu nakuj piemēram skaidrā naktī priekšējie miglinieki būtu jāslēdz?Kautko labāk redzēsi?Nu diezvai,bet pretīmbraucošo žilbina tā,ka maz neliekas,raksta jau"Vajag pareizi noregulēt....bla bla bla",a cik tad ir tādu,"kuri pareizi noregulē".Svētdienas vakarā,kad trafiks uz Rīgu velk,pret plūsmu pabraukt ir reāli grūti,jo visulaiku sanāk braukt kā pusaklam,apžilbinātam kurmim un tas ka katra trešā mašina nāk pretī ar +migliniekiem(vel trakāki ir"kreisie(pa lēto no kaimiņa)"ksenoni),braukšanu to4 neatvieglo,it sevišķi tad,ja asfalts ir mitrs(kāds tas parasti ari ir)un visas gaismas atspīd dubulti.

unloco 04.03.2008 9:35

Par stacionārajiem un mobilajiem(noliek kameru ar radaru pie ceļa a paši aiziet pāēst,tikmēr kamera+radars dara savu darbu) radariem runājot... .Jo tālāk no LV,jo reālāk,ka nekā nebūs.Man divas reizes"uzzibsnija"oranžo(nez kapēc tā zibspuldze ir oranža),vienreiz uz autobahn Vacijā(bija limits 130km/h a uz pulksteņa apm 150km/h)un otreiz Francijā(limits 90,reāli apmēram 110).Gaidiju,gaidiju kad atsūtīs kkādu depešu...vel šodien nav atnākusi(jau 2.gadi)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti