Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
mansotraises 25.07.2008 17:20

VWfans rakstīja: Iesaku 2004.-2005.gada Opel-Meriva 1,7 CDTI par 7-9 tūkstošiem eiro (4,9 - 6,3 tūkstošiem latu:

eng.auto24.ee/...

eng.auto24.ee/...

nemoki cilvēku opeli nepiedāvā.. viņs jau no signuma atteicās, bet tu ar merivu vēl spied uz jūtām

mansotraises 25.07.2008 17:41

VWfans rakstīja: Ā, izlasīju, ka Opeļi neder. Tad es ņemtu Volvo-V70, piemēram, šādu:

www.alfamotors.lv/...

ceturtā bilde no apakšas un par salona plašumu aizmugurē viss izteikts. baltie beņki ar bērnu kājiņām būs muki melni

mansotraises 29.07.2008 12:45

nu vienīgā cerība ir, iestājoties ziemai un apkures sezonai, kāds kredītu pļavu iemītnieks nespēs samaksāt par gāzes apkuri. un tad nu pārdos tev sapņu auto. vasarā visi dzīvo uz auksto zupu vai alu un guļ pludmalē. nav laika ne pārdot auto ne domāt par smago piezemēšanos.

mansotraises 29.07.2008 17:49

vakar stāvlaukumā pamaniju tādu tīri vizuāli smuku ford focus c-max. par tehnisko pusi neņemos spriest, jo nav bijis lietošanā. kā ir ar to? cenā pat varētu iekļauties.

mansotraises 31.07.2008 11:08

Ozz rakstīja: es nu gan autora vietaa taa nesaspringtu uz milleniumu bet gan skatiitos konkraataa auto staavokli..

jo par vienaam un taam pasaam naudaam var nopirkt gan jaunu bet nojaatu vai vecaaku bet labaa kaartiibaa

pilnīgi piekrītu šim viedoklim. daudzi mani paziņas izbaudijuši jaunu auto "superīgo" kvalitāti, sāk atgriezties pie vecām pārbaudītām vērtībām. pērk auto līdz 2000. gadam un atviegloti uzelpo par uzturēšanas izmaksām.

mansotraises 31.07.2008 15:39

jā, biju domājis, klasiskā izpratnē "jaunu" - mazlietotu ar garantiju vēl pusgads. tā kaut kā. pat šos mazlietotos lielākoties pārdot nejau tāpēc ka vienkārši neder pie jaunā gucci uzvalka vai nesapas krāsa ar nagulaku. drīzāk kaut kas drīz beigsies vai jau beidzies.

paziņam paveicās - paspēja divas dienas pirms garantijas beigām radiatoru un vēl šo to pa dārgo nomainīt.

un arī ar pilnigi jauniem ir gadījies tā, ka cilvēks tik priecīgs, bet beigās sanāk ka tas auto vairāk uz garantiju stāv nekā ar viņu brauc.

ar tiem 02, 03 gadu ir pilniga taisnība. pulkstens rāda visiem vienādi un tur var ieberzties uz daudz ko, gan kārbām, gan galvas blīvēm. par bremžu disku maiņu nemaz nerunājot. un tiem gadiem nekas no nosauktā nav par velti.

man pašam lietošanā ir 03.gads. iepriekš bija 05. bet otrs auto ģimenei ir 97. Lieki teikt, ka uzticamāks un lētāks ir vecais auto. jau tagad zinu, ka nākamā auto iegāde būs sarežģīta, jo būs grūti izlemt ko pirkt - jaunu vai vecu, bet labu.

mansotraises 31.07.2008 17:52

Man Merivai tagad 2 gadi un 4 mēneši, nobraukums 50296 km, nekas neplīst, un par pārdošanu pat nedomāju.

nu es runāju par cilvēkiem, kas mašinu lieto intensīvi un 50 000 nobrauc ātrāk nekā pa gadu. pats pa gadu noripinu ap 60 000. savukārt sievasmāte tik kādi 5000, un viņa par savu veco mašinu arī var teikt, ka nekas neplīst un pārdot netaisās.

mansotraises 07.08.2008 18:21

M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.

mansotraises 11.08.2008 12:54

tas, ka augstāk sēdi ir vienīgais iemesls, lai pirktu "džipu". Bet tā kā lielākā daļa Rīgas jau brauc ar "džipiem" nekāds ieguvums nesanāk. un vēl kādi 30% ir busveidīgie. Pāri neredz tāpat. Lielāka izmēra riepas ir arī normāliem vieglajiem. Man ir uzliktas 215/55/R17 un tad tās bedres nemaz nav tik šausmīgas.

Un izbraukt arī ir jāmāk. Katru gadu uz līgo sabrauc pie manis uz lauku māju rīdzinieki... lepni, kungi augstu sēž bet iebraukšana ir pa meža ceļu ~ 1,5km. turp sanāk no kalna. Bet atpakaļ ir smuki kāpumi, pagriezieni. Atliek uzlīt un visi paliek pusceļā.

Mans vecais to trasi katru dienu un visu gadu izbrauc ar vecu žiguli ar mazām riepiņām un bez stresa. Arī es gandrīz katras brīvdienas tur braucu ar vieglo auto un ne reizi neesmu iestrēdzis. un nevajag ne kvatras, neko. tikai galvu uz pleciem un drusku loģisko domāšanu.

mansotraises 11.08.2008 18:18

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Neviens jau tev ar varu nespiež 8gadu vecu opeli remontēt pie oficiālā dīlera. (īstenībā ir jābūt apdāvinātam, lai tā darītu). Un to, ka viņi maina nevis remontē, tevi jau brīdināja.

Bet opelim kā tādam nav ne vainas. Tu paskaties cik izmaksās tādas pašas detaļas remonts, jeb maiņa pie citiem dīleriem.

mansotraises 12.08.2008 8:52

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja:

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Neviens jau tev ar varu nespiež 8gadu vecu opeli remontēt pie oficiālā dīlera. (īstenībā ir jābūt apdāvinātam, lai tā darītu). Un to, ka viņi maina nevis remontē, tevi jau brīdināja.

Bet opelim kā tādam nav ne vainas. Tu paskaties cik izmaksās tādas pašas detaļas remonts, jeb maiņa pie citiem dīleriem.

es gribētu jautāt, vai citi tev dos divu gadu garantiju?

var arī kā toyota(amserv) uzmeta te vienu džeku, pateica ka sūdainu soļķi ielējis. rezultāts, ļoti jauns auto stāv pie sētas un līzings jāmaksā tā vai tā. nez kā šim beidzās tā epopeja?

par to došanu pretī. es zinu ka piemēram Deutz dzinējiem, ja maini sūkni un dod savu preti, tad tu vari izvēlēties vai nu galīgi jaunu(pa pilnu rubli), vai nu rūpnieciski atjaunotu par puscenu.

Par to jau ir stāsts. Ar tekstu citi dīleri biju domājis citu firmu auto ražotāji. Kā redzi pats, uzmest var jebkuru. Un tas pie tam ir klasisks gājiens - pateikt, ka nepareiza lietošana, jeb nekvalitatīvu degvielu lējis no kanniņas. Un kur ir tā jēga tai garantijai? Tas auto maksā max 5000eur. Ir baigā jēga remontēt pie ofic dīlera un maksāt par to 50% no auto vērtības? īsti nesaskatu ekonomisko izdevīgumu.

mansotraises 12.08.2008 9:31

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

mansotraises 12.08.2008 9:46

vakar pagroziju satelītu kanālus. paskatijos krievu ziņas. Un izrādās, ka Latvija ir palīdzējusi Gruzijai bruņoties, apmācijusi ūdenslīdējus Liepājā utt. spēcīga informācija no krievu preses

mansotraises 12.08.2008 10:42

gandrīz katru nedēļu, pāris reizes redzu imprezas uz P85 posmā Daugmale - Ķegums.

mansotraises 13.08.2008 9:55

theerny rakstīja: Vot to es saprotu, cilvēks pats atrod šāizi un cerams arī to atrisinās.

Malacis!

pilnīgi piekrītu šādai attieksmei. It seviški, ja cilvēks saprot gan angļu gan krievu valodu, tad ļoti daudz ko var atrast netā.

Ja neesi vēl meklējis, tad paskaties te www.vectra-club.ru/...

mansotraises 13.08.2008 13:57

M77 rakstīja:

Fridrihs rakstīja:

M77 rakstīja:...Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

Tas ir vēl vairāk nekā parastās eļļas maiņas. Tad jau eļū šim dzinējam nav jāmaina, tikai visu laiku jāpielej!

Arī nonācu pie tāda secinājuma, tas arī priecē, kak eļļa visu laiku svaiga. Pa laikam tikai filtru nomainu un viss. Nav jāmaksā par eļļas nomaiņu, spēj tikai pats pa laikam pieliet.

Vienā ziņā šis ir gudrs- kompis pats paziņo, ka ir jāpārbauda eļļas līmenis un, cik pieredze rāda, no tā brīža vēl var nobraukt kilometrus 500, līdz līmenis nokrītas līdz min.

A konkrētajam auto pie pirkšanas man iepatikās aprīkojums - klimatkontrole, xenon, normāli opel 16" lietie diski, diezgan labs audio aprīkojums +vēl tas, ka hečbeks- šis virsbūves tips man vislabāk vizuāli patika (sedani un universāļi ne pārāk).

sen bija jau jāpārdod tas auto.. kamēr vēl bija kaut kāda aktivitāte autotirgū. Braukt un priecāties par tik sasiptu motoru... nu nē, tur ir jābūt mazohistam eļļu rij nejēgā, sūdigi lec. ko vēl laimei vajag? ā nu ja. sūkni nomainīt

mansotraises 13.08.2008 15:15

opelis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

1.nevienu par lohu es neesmu nosaucis, tamdēļ nevajag apsaukāties, kā bērnudārzā.

2.nevis iedomājos, bet esmu to pieredzējis, jo strādāju ar ceļu būvniecību saistītā profesijā.

3.visi būvnieki nav vienādi. tā ka ja esmu aizskāris tavas cēlā un pareizā būvnieka jūtas, ļoti atvainojos.

mansotraises 13.08.2008 15:50

Es tev pilnīgi piekrītu, ka visam jābūt perfekti. Tikai ir vien bet. Tos projektus lielākoties taisa studenti ar visām no tā izrietošām sekām.

Un kādu laiku atpakaļ, kad bija lielais celtniecības bums, arī uz objekta bija visādi tipiņi. Tas, ka tagad ir sākusies cīņa par objektiem, no vienas puses ir labi - pieaugs kvalitāte, jo neviens negribēs sasmērēties.

mansotraises 14.08.2008 14:04

Kā reizi atlikušajai vasarai (lasi rudenim ar lietu, slapjām lapām, pielijušām risēm uz ceļiem) vajag labas un vēlams jaunas riepas.

Pats pagājušo nedēļ apāvos jaunos ripuļos, tagad pa lietu ir ideāli - nav vairs jāplanē.

mansotraises 14.08.2008 14:23

Arsmens rakstīja:

mansotraises rakstīja: Kā reizi atlikušajai vasarai (lasi rudenim ar lietu, slapjām lapām, pielijušām risēm uz ceļiem) vajag labas un vēlams jaunas riepas.

Pats pagājušo nedēļ apāvos jaunos ripuļos, tagad pa lietu ir ideāli - nav vairs jāplanē.

Booooring...

nē, nu katram savs protams

mansotraises 15.08.2008 15:13

var jau ķert, bet tad CP ir jāiepērk labāki auto. visu volvo vietā vismaz imprezas. citādi tāda ākstīšanas vien ir. Cik ir ar tiem volvo noķerti? lielākoties paši mucēji kaut kur ieskrien. un ko no tā var secināt... ka ar volvo nevar noķert. un tad brīnās kāpēc mūk šmigainie. vajag iepirkt normālas raķetes, lai vienā kvartālā var panākt un miers. a to gonko pa visu pilsētu kā tādi makgaiveri, kamēr kāds alkāns notesīs bērnudārza grupiņu uz pārejas.

mansotraises 15.08.2008 15:23

nu ja likums neļauj stumt nost, tad toč nav jēga dzīties pakal. panākt nevar, nostumt nedrīkt. ko tad drīkst? dzenāt tik ilgi kamēr šim degviela beidzas?

mansotraises 18.08.2008 12:10

nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.

mansotraises 18.08.2008 12:47

ValdisM rakstīja:

mansotraises rakstīja: nezinu par ko vispār ir jāstreso. šīs nedēļas nogalē, kā reize braucu uz igauniju. vakar braucu atpakal un neviens netraucē apdzīt. ir kas pabrauc malā, ir kas sēž uz ass. Bet nevienā gadījumā nav problēmas apdzīt. vienkārši pedalis grīdā un esi garām. Problēmas šis ceļš sagādā tiem, kas mēģina izdomāt savus noteikumus.

Patiesībā 'daudzi kas pa šo ceļu brauc ir neapmierināti ar to ka daudzi citi brauc normāli pa sev paredzēto joslu un nemaz nedomā pavākties malā lai palaistu kādu kas brauc aizmugurē un it kā grib apdzīt.

problēma jau slēpjas tajā, ka aizmugurē braucošie nejēdz ieslēgt pagrieziena rādītāju un tad ej tu saproti vai tas ir vnk kaut kāds braucējs ka patīk neievērot distanci vai arī grib apdzīt.

Es pāris reizes pamēgināju pabraukt malā, bet kad tie kas aizmugurē i pat nedomāja apdzīt, metu mieru šitādai labvēlībai. resp ja rāda pagriezinu-palaižu, ja nerāda- nu tad braucu pa savu joslu.

Pagriezienus rādīt māku. vakar visā posmā no robežas līdz Daugavpils šosejai, kādi 3 tipi gadījās, kas sēž uz ass. Pārējie smuki paiet malā. Divi defenderi ar austrijas numuriem jau pirms platā ceļa kārtīgi brauca pa brauktuves malu. Domāju, ka tas ir pieklājības jautājums - braukt pa asi vai pa brauktuves malu.

Manis pēc var pat īslaicīgi neuzbraukt uz tās papildjosliņas - vienkārši brauc max tuvu malas marķejumam. Un arī tad jau būs pietiekoši droši - labāk var redzēt kas nāk pretī.

mansotraises 18.08.2008 12:59

smoke rakstīja: Lai vidējo paceltu par 20 km/h, brīvajos posmos būtu jāspiež krietni vairāk kā 20 virs ierastā un jāapdzen diezgan atsaldētā manierē, jo uz ceļa neesi viens- "sēnes" un citi ceļa apstākļi krietni deldētu tavu vidējo.

Kas sapratis dzīvi, tas nesteidzas

tieši tā. vakar sanāca pasmieties par mūsu skrienošo kompāniju. braucām no Virtsu prāmja un trīs reizes apdzinām divu Defenderu kompāniju ar austrijas numuriem. šie tā pieklājigi ar 90 dudināja. bet mēs vienreiz zaļā pietura, otreiz benzīntanks, tad veikals. Visu laiku braucam ar aptuveni 110-120km/h. Kā izbraucam no stopa, tā atkal šie priekšā reāli tā skriešana neko nedod, tikai nokurini degvielu un biedē pārejos uz ceļa. Parasti es arī braucu pieklājīgā atrumā, jo tās 5min nav tā vērtas.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti