Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
mansotraises 07.04.2009 12:24

VWfans rakstīja:

batka rakstīja: Tāpēc, ka Vācijā daudz sapirkuši Dacias un tagad sak baidities par drošibu uz ceļiem.Saks tirgot Tata Nano vispar skate bus jaiet reizi pusgada

Redz, kur kāds vācietis jau nedaudz vairāk kā divus gadus brauc ar Dacia-Logan. Mašīnai 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motors, nobraukums gandrīz 65 tūkstoši km, vidējais benzīna patēriņš 7,3 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

www.spritmonitor.de/...

tik pat kā man.. tikai manam jau ir 186tk nobraukums un pēc šādām tādām darbībām 185zs un 400Nm.. un tas ir \"baudāms\" auto nevis dacīte ar kaut kādu nemotoru pie tāda paša patēriņa.

un TA izgāja ideāli tikko aprīļa sākumā, pa nullēm. klasisko gāzēšanu tam esmu pieradinājis, skatē satraukuma nav

mansotraises 07.04.2009 10:01

jā, un vēl par to bla bla, ka nav finansējums, samazināts par 40%, bedrēm nauda nesanāk utt...

BET KĀPĒC MUMS tai naudai ko maksājam nodevās un nodokļos IR JASANĀK?

ceļu satiksmē viss balstās es savstarpējo uzticēšanos. es uzticos, ka arī citi zina noteikumus, stāv pie sarkanā, brauc pie zaļā. Tāpat es kā godprātīgs nodokļu maksātājs uzticos valstij un tās ceļu uzturētājiem, ka viņi dara savu darbu godprātīgi..

ja kāds dara ne tā, ir iemesls tiesāties un no vainīgā saņemt kompensāciju.

mansotraises 07.04.2009 9:52

Seene rakstīja: www.tvnet.lv/...

Te arī viss ir atbildēts. Taisnība ir Kaksim un visi pārējie PN. Tādā valstī nu reiz dzīvojam.

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma. Vakar biju Gulbenē, un pēc tā kāda tur bija šoseja vairāku km garumā, šī bedre vispār nav vērā ņemama.

pārsist var ja brauc ar atļauto ātrumu un tad ieraugot bedri met pa mēmiem, pedāli neatlaižot līdz sadzird jauko metāla skaņu

mansotraises 06.04.2009 13:16

Kaksis rakstīja: Mērlentei ir jābūt sertificētai?

nu bet Kaksi... meklē, ja ir interese. Kā jau pilntiesīgai ES loceklei, LV ir gan standarti, gan citi dokumenti.

Kvalitātes kontroli, uz bedrīšu remontu veic pēc LVS EN 13036-7:2004 L.

mansotraises 06.04.2009 13:06

kaksi...

ja interesē vari pamaklēt tālāk MK noteikumos. viss ir aprakstīts.

gan materiāls, gan tehnoloģija.

bet faktiski gan jau notiek kā tu saki pa.h.ujari. ar lāpstiņām un aiziet gulēt.

šajā gadījumā pat tās ir skaitāmas kā bīstamas bedres "Par satiksmei bīstamām bedrēm uzskata tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 m2 un kuras ir dziļākas par 50 mm."

un uz tām darbojas cits pielikums un termiņs ir 1 diennakts.

mansotraises 06.04.2009 12:58

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: Izskatās ka neievēroji distanci.....

??? bedreiz tur NAV JĀBŪT, kāds sakars tam ar distanci ??

šajos apstākļos bedres NAV IESPĒJAMS KVALITATĪVI salabot....

nu kur ir teikts ka tur bedrēm nav jābūt? likuma pantu vari nosaukt?

un ja ievērotu distanci - tad varētu savlaicīgi pamanīt... nav jau tas bedres tur maziņas...

MK Nr.871 4.pielikums "Prasības valsts un pašvaldību autoceļu tiltu, ceļu pārvadu, tuneļu un caurteku uzturēšanai"

ceļa uzturēšanas klase A

Tiltu, ceļu pārvadu brauktuvēs, drošības joslās un ietvēs nav pieļaujamas bedres, kas dziļākas par 25 mm. Bedres pēc to atklāšanas jāaizpilda.

termiņš 3 diennaktīs

mansotraises 06.04.2009 12:10

modena rakstīja: Nezinu ka no Kuršu puses - bet no otrās puses it ka ir brīdinājuma zīme "nelīdzens ceļš"....

teorētiski var atrakstīties pa tēmu - atbilstoši apstākļiem atbilstošs ātrums....

praktiski šī zīme nepaskaidro nelīdzenumu kā tādu. Ir taču atķirība starp bedri ar asām malām un vienkārši iebrauktām risēm. abos gadījumos uzliek šādu zīmi.

bet par tēmu - bedres uz tilta jau ir kādu mēnesi. sanāca arī vienreiz ievilkt pa tumsu no ventiņiem braucot. spēcīgi atsitos, bet bez bojājumiem. ja nu vienīgi vēlāk parādīsies kaut kas.

mansotraises 03.04.2009 15:02

M77 pasaki kurā vietā, Rīgā, lētāk par 20 lati kāds nomainīs visus ratus uz 17" litakiem ?

un neviens tev neliedz noslēgt ar viņiem servisa ligumu un dabūt kādu papildus atlaidi.

skaidrs ka cēsu rajonā tas ir 15 lati, bet tam pašam adamauto ari vpilī un liepājā ir citas cenas... ta kā auzās vien ir ar tavu anekdoti

mansotraises 03.04.2009 11:04

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Redz, kur viens vācietis ar 2004.gada Zafiru ar 2,2 litru dīzeļmotoru jau nobraucis 182 tūkstošus km ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,6 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

patērinš pizd*c, kur ir tā dīzeļekonomija.

nu tas ir atkarīgs no tā kur un kā brauc. cik piekrauts un kādā teh stāvoklī ir auto. Tepat daži latvijā ar šo pašu motoru iegūst mazāku patēriņu (ap 6 uz 100). Par 2,2 motoru nemāku teikt, tāds nav bijis lietošanā.

mans 3 litru dīzels pa 50 štukām ir vidēji 7,2 patērējis. pārsvarā braucu viens un pa šoseju diezgan ātri. ja spec sēņotu tad arī dabūtu to dīzel ekonomiju.

Domāju tas pats ir fricim. Velk pā bāni ar 150 un tur jau arī rodas tas patēriņs. Ja braukātu ar 90 tad dabūtu savus 5-6 litrus uz simtu.

mansotraises 30.03.2009 15:43

Kaksis rakstīja: Atkārošos vēlreiz tam neparašam...

Normāls kekss atnāk uz salonu ar čemodānu un aizbrauc ar auto.

Latvietis praktiskais, ja vispār atnāk uz to nepraktisko naudas tērēšanas veidu, trīs dienas staigā ap auto, siekalojās, diņģējās un visādi citādi izpildās un beigās aizbrauc ar to pašu ko atbrauca - audi80.

speciāli Kakša kungam, keksu keksam un parašu un neparašu pazinējam

Tas, ka cilvēks pērkot kādu preci, māk paprasīt zemāku cenu, nebūt to nepadara par bomāru. normāls cilvēks, kurš māk rēkināt, māk arī nopirkt preci par sev vēlamo cenu.

varu tev teikt, ka nevienu auto neesmu pircis laizingā.

tavs sižets, keksi ar čemodānu, lai paliek taviem slapjiem sapņiem un lētām filmām. un kā jau minēja Crankshaft, arī LV ir tāda skaidrās naudas robeža.

mansotraises 30.03.2009 12:30

Kaksis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

Kaksis rakstīja: Atlaides prasa tik bomāri Normāli keksi noskaita kešā un aizbrauc.

Bet tas laikam uz opeļiem īsti neattiecas...

vari tā arī domāt tālāk un kā normāls kaksis maksāt kešā tik cik no tevis plēš.

tieši normāls keksis nosaka cenu un tādu arī maksā, nevis tupā sejā rāmi noskaita. un modeļiem šeit nav nekāda sakara, vai tas ir žopels vai rAudi

neglaimo sev...

neko citu jau tu nevari pateikt un nevajag ar, jo tukša kaksīšana nav sarunas vērta

mansotraises 30.03.2009 11:29

Kaksis rakstīja: Atlaides prasa tik bomāri Normāli keksi noskaita kešā un aizbrauc.

Bet tas laikam uz opeļiem īsti neattiecas...

vari tā arī domāt tālāk un kā normāls kaksis maksāt kešā tik cik no tevis plēš.

tieši normāls keksis nosaka cenu un tādu arī maksā, nevis tupā sejā rāmi noskaita. un modeļiem šeit nav nekāda sakara, vai tas ir žopels vai rAudi

mansotraises 30.03.2009 11:12

VWfans rakstīja: Tagad ,,Hansa auto,, veikalā par patīkamām cenām var iegādāties īsteni konfortablu un ietilpīgu auto - septiņvietīgo Opel-Zafira ar automātisko ātrumkārbu. Auto ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru tiek piedāvāts ar 2623 latu (!!!) lielu atlaidi - par 13412 latiem iepriekšējo 16035 latu vietā, bet mašīna ar 1,9 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru ar 2972 latu (!!!) atlaidi - par 15470 latiem iepriekšējo 18442 latu vietā:

www.hansaauto.lv/...

jau tālajā 2005.g. pērkot firmai automašinu tur brīvi varēja nokaulēt 3000 eiras... tā ka tagad runāt par atlaidi kas ir kādi 15% no cenas ir ļooti smieklīgi. atlaide mūsdienās sākas no 40%

mansotraises 25.02.2009 10:52

WALA rakstīja: Nu jūs jau ar saodmājušies nezin ko par servisiem - lielajiem "krutajiem" ir servisa pieņēmēji un vēl lērums visādu liekēžu, kas nodarbojas ar atslēgu "paturēšanu" un klienta apstrādāšanu. Ka domajat no kā jamajiem visiem algu maksā ?!?!?!? Zinat atbildi - nu tad nebrīnaties par detaļu uzcenojumiem un servisa izmaksām.

Tagad ir īstais laiks lai mainītu to servisu kurā kāds tevi jau ir apčakarējis. Piedevām kā saprotu tad tagad mēdz palaist no darba vaļā arī kādsu sakarigākus mehus, jo vienkārši darbui apjoms ir sarucis - tad nu var gadīties ka arī "krūmu" servisā ir kāds labs meistars !!! Paliek jautājums par aprīkojumu, jo bez vajadzīgajiem rīkiem ir gºuti strādāt un nereti neefektīvi, kas parasti noved arī pie situācijas ka daļas maina "metodom nauchnogo tika" !!!

Ideālā versijā būtu atrast kādu pašdarbnieku, kurš remontē pie sevsi mājās, bet ir uzreiz redzams, ka cilveks ir iegādājies vajadzīgos instrumentus + vēl labāk ja jams brauc ar konkrētās markas un tipa auto.

pareizi. es jau gadus 6 remontēju savus auto mazos servisos. tur saimnieks pats sev pieņēmējs, skrūvētājs un detaļu sagādnieks. nav lieko izmaksu - nav astronomiskas stundas likmes.

bet visi šitie "pietiekoši lielie spečoki" lai iesālās.

labam meistaram reklāmu nevajag. pie viņa jāstāv rindā nedēļu, pat divas, tikai lai izbrīvētu laiku uz eļļas maiņu...

mansotraises 24.02.2009 19:11

AUTOEIROPA rakstīja: Visu par un ap Opel tu uzzināsi pie mums-Opel servisā Auto Eiropa, Viskaļu iela 20 ( Čiekurkalnā ). www.aeiropa.lv vai agris@aeiropa.lv .

Esam pietiekoši lieli spečoki Opeļos. Šo to zinam. Opel oriģinālās un neoriģinālās daļas, kādas gribi tādas dabūsim!

Eu nu cik var? spam on uz pilni klapi... atroc vēl vecāku kādu topiku!!

spečoks, ne spečoks bet šitāda reklāma visur (ari citos forumos) atgādina spirtik, vodka, sigareti.

mansotraises 24.02.2009 10:50

nu reku ukraiņi saka ka ventilatora blokam pi.sec www.lancer.com.ua/...

mansotraises 24.02.2009 10:26

skaties datčikus, kurš nosprādzis.

meklē to kas atbildīgs par so ventilatoru ieslēgšanu.

nezinu vai īsto komplektāciju trāpiju, bet skaties www.japancats.ru/...

škiet detalas ar kodu 10801 vai 10803.

mansotraises 23.02.2009 9:38

staar rakstīja:

domāju, ka kalotku kvalitāte šeit ir ņeprečom, bet drīzāk tas, ka pie bremzēšanas palīdzi ar motoru. Man vienīgais nav skaidrs kāpēc pirmās nomirst pakaļējās kalotkas, jo man bija tieši tas pats un galvenais starpība izskatās ka sasniegs gandrīz 10k.

p.s ar norautu roceni nebraucu

aimugurējie opelim toč dilst ātrāk, jo cik lasīts, tad ar pakaļu šis piebremzē kad ieslēdzas visi tsc esp utt. tobiš bremzē arī tad kad tu nespaidi bremzes pedāli.

mansotraises 21.02.2009 17:18

argis rakstīja: es laikam pat to variantu, ka motors un elektrība pie dīlera, visu pārējo citur.

pie dīlera viss ir skaisti, tikai viņi neremontē, bet maina mezglus. nolasīs kļūdu, vainīgo detalu nomainīs... tad vēl vienu un tad beigās atradīs kādu sīku vainu, ko varēja salabot uzreiz un pa paris latiem.

tipisks gadījums ar plaisu gaisa trubā..nomaina gaisa masas mērītāju un ko tik vēl ne. jo truba jau kļūdu nedodot

nolasit klūdas, var ne tikai pie dīlera. izpēti kas par vainu (atbilstoši kļūdas kodam), loģiski padomā, parocies netā. kaut vai krievu astras klubā www.astraclub.ru/... tur būs atbildes uz taviem jautājumiem. un tad arī maini konkrēto bojājumu. citādi izģērbs.. padomā pats - jaunus auto nepērk.. uz kā dīleri lai pelna tagad..

mansotraises 20.02.2009 17:59

argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.

Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".

Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?

tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.

nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.

zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.

remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.

mansotraises 18.02.2009 15:14

elektro rakstīja: tā ir juridiskas dabas diskusija. principā šo visu tu vari stāstīt tiem CPiistiem, kas tev to AR ieraudzīs. ja piebrauks blakus krustā netrafarēta impreza vai getzs un ieraudzīs (un vēl nofilmēs) piestiprinātu pie stikla un ieslēgtu - značit aprīkots auto. vai izmanto, vai nē - nevienam nav jāpierāda. to, cik tieši viltīgi būsi viņu noslēpis uz sēdekļa atzveltnes vai kkur citur, vari paturēt pie sevis. skaidrs ir tas, ka aprīkot un izmantot ir pretlikumīgi, iegādāties un pārvadāt - nē. pārkāpt vai nepārkāpt - katrs izlemj.

nu tas ir cits stāsts, kad pats kā lašara uzraujas. tur nu es tev piekrītu.

mansotraises 18.02.2009 12:53

elektro rakstīja: nu te ir likuma būtības apiešana ar likuma burta neadekvātu interpretāciju... kad šis jautājums potenciāli nonāks adm. tiesā (tb būsi pārsūdzējis un pārsūdzējis piemēroto sodu) nez vai atradīsies aizstāvis, kas palīdzēs tev attaisnoties... un, ja atradīsies, drīzumā šis likuma šā vai kā var tikt mainīts uz stingrāku - kā ir igaunijā. tā kā bez liekas polemikas (drisanas) var teikt - jā, lietot ierīci ir pretlikumīgi. bet pretlikumīgas darbības mēs veicam arī pārkāpjot ātrumu, nepalaižot gājējus, nebremzējot 30 metrus pirms mirgojoša zaļā ar ātrumu 50km/h, utt. taču likumu nē, bet iekšējos kārtības noteikumus pārkāpj arī zaļais pedrerāksts, tupot krūmos, ķerot pie max. ātrumu zīmju zonu izmaiņām, ķerot pēc burta, nevis būtības (ceļa remontu vietās utt). tāpēc katrs pats izlemj, vai pārkāpt likumu arī ar AR izmantošanu, vai tieši otrādāk - nemēģināt atlīdzināt valstij par tās krestīnisko attieksmi

ja viņi var pierādīt, ka e to lietoju un mans auto ir aprīkots - es nestrīdēšos un sodam piekrītu.

pretējā gadījumā PN.

savā auto varu vest jebkuru iegādātu preci (arī RD) nepārkāpjot kravas pārvadāšanas noteikumus. un vai tā ir iepakota vai nē, tā vairs nav cp darīšana. varu ari`izsaiņotu RD vest nostiprinātu atbilstoši kravas pārvadāšanas noteikumiem kaut uz jumta. es to nelietoju, bet vedu mājās. pierādi pretējo.

mansotraises 17.02.2009 17:11

Pirmais rakstīja:

labais99 rakstīja: Radardetektoru var nopirkt šeit:

good.lv/...

pārbaudīts - ķer visus jaunos Iskras un Foto radarus.

Labais

nopirkt jau protams var, bet ceļu satiksmes noteikumu 245.2 punkts aizliedz braukt ar transporta līdzekli, kas aprīkots ar šo izstrādājumu.....

pilnā tekstā punkts skan

245. Aizliegts braukt ar transportlīdzekli, kas aprīkots ar:

...

245.2. ierīcēm (antiradaru u.tml.), kas var uztvert braukšanas ātruma kontroles mērierīču raidītos signālus vai radīt traucējumus šo mērierīču darbībai;

redzi pasvītrot vajag arī "aprīkots"... jo citādi sanāk, ka viss kas atrodas auto un ir darbināms no piepītētāja, var tik uzskatīts par aprīkojumu un tā esamību auto traktēt kā lietošanu. no tā izriet, ka braucot es lietoju:

1) telefonu, jo man ir lādētājs no piepīpētāja,

2) pumpēju auto riepas, jo arī tas ir no piepīpētāja.

tā ka nevajag bāzt visu vienā maisā - atrodas auto vai aprīkots.

no ko darīt ja auto ir dc/ac ligzda? tad bagāžniekā pārvedamo veļasmašīnu ari laikam piesies par aprīkojumu

mansotraises 11.02.2009 12:59

izmest vai neizmest vēl jāpadomā... ja metīsi laukā pasaki, kur

ielikšu to sievasmātes auto, lai uz foto neuzraujas, jo tas jau bliež online.

bet cp*ists ar iskru tomēr ir cilvēks.. un uzreiz foto tev uz māju nesūta. tā ka stresam nav pamata

mansotraises 15.01.2009 16:16

rt rakstīja: eu, a cik skaļi es mežā drīkstu bļaut?

ja nu kāds sēņotājs sadzird un uztver to kā naida kurināšanu?

visiem jātur mutes ciet

demokrātija pa pirmo

da sūds ar to sēņotāju. Galvenais, lai kāds alnis riesta laikā, tevi nenotur par panīkušu konkurentu uz vienīgo mātīti

bet, ja par tēmu.. škiet, ka cietumi tāpat ir pilni, un nav līdzekļu to uzturēšanai. Ta kā visu tautu būros nesaliks pat gribot.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti