Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
scope 11.04.2018 9:40

Pie šī strādāju, kad ir laiks un iespēja fiksēt video.

Lēnām tie vienlīdzīgie pazūdīs, jo VP ņem pretī video un iesniegumus, parakstītus ar eID, attiecīgi pašam mazs čakars, lai lietu iekustinātu.

Arī RS jāaaudzina, tik, kā izrādās, viņiem arī savs reģistrators kabīnē, kuru pēc tam paskatās, ja ir sūdžiba, un šoferim prēmija nost.

scope 05.04.2018 22:42

Zini, nav tik traki.

Pēc 10 gadiem ar manuālo kārbu, pārsēdos uz automātu, ne reizi neesmu izspiedis sajūgu.

scope 29.03.2018 12:38

Prāta darbs būtu aizdzīt pie dīlera, lai pārbauda kļūdas, gan kārbai, gan dzinējam, gan vēl visām ekstrām.

scope 29.03.2018 11:22

Ir Seat Alhambra (tas pats Sharan), 2012. gada, 2.0 TDI ar 170 zirgiem un 6 robu DSG, sūdzību nav.

Par paātrinājumu arī nevar sūdzēties.

scope 26.02.2018 14:22

Te jau jāņem vērā, ka tās GPS koordinātes, ko noziņo, nebūt nav līdz metra precizitātei (mežā uztveršana var ļoti gļukot).

CSNg gadījumā gan tas arī nav vajadzīgs - jāzina kaut aptuvenā atrašanās vieta, tuvākais autoceļš utt.

scope 26.02.2018 12:53

Un kā tad TA pārbauda spilvenus - izšauj, uzsperot pa devēju vai skatās OBD + lampiņas?

Ar ko eCall pārbaude ar testa zvanu uz 112 sliktāka?

scope 26.02.2018 12:30

Atkarīgs no dienesta, kuru sazvani.

112 noteikti ir gan karte, gan iespēja saņemt GPS koordinātes dažādos formātos, kā arī paprasīt zvanītāja atrašanās vietu.

scope 26.02.2018 12:29

Tieši tāpat taču pārbauda ABS, airbag u.c. drošības fīčas - lampiņa nedeg, tātad strādā.

scope 26.02.2018 11:30

Vispār jau eCall strādā, no 2017.10.01.

Galvenā fīča - precīzas koordinātes, kā arī automātiska izsaukšana, ja vadītājs nav spējīgs pēc CSNg piezvanīt.

Pārbaude vienkārša - eCall ir paredzēts testa zvans, to gan jau, ka arī TA pārbauda/pārbaudīs - izdevās vai neizdevās veikt.

scope 13.02.2018 11:10

Tiem, kas bez TA, tiek dotas 15 dienas, lai pazustu.

Ja nekustina, bet ir TA, tad ir 45 dienu termiņš.

+ par pozitīvu pieredzi ar RPP aplikāciju.

scope 10.01.2018 21:29

Rēķini, ka rati jau nebūs ilgu laiku, noteikti krietni īsāku periodu, kā lietosiet auto.

Man gan nav jāvadā ikdienā 6 gab. cilvēku, tāpēc 2 pieaugušajiem + 3 maziem bērniem (3 g., 2 x pa 1 g.) pilnībā pietiek ar 7 vietīgo Seat Alhambra/VW Sharan, var arī vecmāmiņu līdzi paņemt, tik domāju, ka tālākiem izbraukumiem varētu noderēt jumta bagāžnieks.

P.S. Kolēģis 6 cilvēku komandai lieliski iztika ar Toyota Verso un jumta bagāžnieku, brauca arī tālos gabalus atvaļinājuma uz Eiropu. Viss atkarīgs no pieraduma, es tik mazā auto nevarētu sapakoties.

scope 12.12.2017 22:10

Ok, nevar patiekt, ka tiešām ir datums X, bet video redzamās darbības gan nevar apstrīdēt, jo pašu video eksperti varēs pārbaudīt, vai nav labots.

Un pats video jau nebūs galvenais pierādījums, būs video plus cilvēka iesniegums, un tālāk jau vainīgā nopratināšana.

scope 11.12.2017 14:54

Vvz, Valsts policija ar lielāko prieku ņem pretī video, kas papildina iesniegumu. Vismaz līdz šim nav sūdzējušies, filmēts gan ne ar reģistratoru, bet gan ar telefonu.

scope 01.11.2017 11:40

Seat Alhambra 2012. g., 10 mēneši.

Auto mainīju pamatā dēļ ietilpības - vajadzēja salikt blakus 3 bērnu sēdeklīšus un lai vēl kādam citam vieta pietiek, plus iespēju atslēgt (bez kompja iesaistes, vai vadu raustīšanas) pasažiera AirBag.

Pirms tam Passat B5 1998. gada, 9 gadi 8 mēneši.

Kādu laiku vēl būtu braukts, bet perspektīvā arī jau būtu baigā cīņa ar rūsu apakšā, redzēs, cik ilgi jaunais saimnieks cīnīsies.

scope 31.10.2017 9:32

Demo autiņu paši salonu darbinieki arī labi iztestē.

Pie tam, tiem gadās arī šādas tādas ķibeles, kad savā gaitā, piemēram, no Igaunijas kāds izdomāt atdzīt, bet riepas uzlikt atbilstošas sezonai nav laika...

Kolēģim kaimiņš katru dienu ar citu auto no salona brauc mājās.

scope 31.08.2017 0:19

Pats kāreiz augstāk minēji, ka tos vajag, lai izietu TA.

P.S. Es nekur neminēju, ka mans auto nebūtu atbilstoši aprīkots ne šobrīd, ne visus 10 gadus iepriekšējais auto.

scope 30.08.2017 19:36

Pēdējo 10 gadu laikā tieši apaļas nulle reizes ir prasīta aptieciņa, trijstūris un ugunsdzēšamais aparāts.

TA gan ieta Rīgā, reģionos, aiz nekā nedarīšanas (piemēram, Bauskā), ir dzirdēti visādi joki, par ko tik nemēģina piečakarēties.

scope 27.08.2017 16:29

A7, līkums pirms Codes krustojuma ar ātruma ierobežojumu un fotoradaru, diennakts tumšais laiks, priekšā noķerts busiņš ar lielu piekabi, garām iet nav prāta darbs, tas gan neattur pasažieru autobusu un vienu vieglo aiz tā veikt apdzīšanu uz aklo.

Tādi lūk mums tie "profesionāļi".

scope 31.07.2017 18:05

Skatoties CSDD radaru karti, šķiet jocīgi, ka Liepājas virziens tāds novārtā pamests, pirmais radars tikai ap Brocēniem, uz pārējām šosejām kaut kā vairāk...

scope 31.07.2017 17:42

Uz A7 atkal citi jaunumi - ir jau uzstādīts, bet vēl nav palaists darbībā fotoradars pirms Iecavas, starp Balticovo un pilsētas robežu, taisnā pārskatāmā posmā, kur iepriekš varēja droši apdzīt.

scope 13.07.2017 19:58

Grabažnieks - jā, pavicini kājas purngalu zem bampera un el. grabažnieks atveras www.youtube.com/watch?v=-2_Phwa7T38

scope 13.07.2017 17:50

Pēdējā laikā sanāk bieži pa A7 un pa apvedceļu starp A7 un A8 braukt:

- uz A7 vai nu motopeles vai netrafarētie (pat Bauskā manīts vismaz viens gab.), pamanāmi dēļ kārtējā "loma";

- uz apvedceļa - netrafarētie, parasti arī jau ar "lomu".

scope 10.07.2017 21:30

Cik ilgi ar to auto brauksi?

Pašam bija B5, vienam lukturim sačakarējās regulēšana (sadrupa tā gumija, kas reflektoru tur) - sanāca pa lēto dabūt jaunu Hellu.

Otram pēc kāda gada vai diviem tas pats - no SPS auto paņēmu Depo, gandrīz ne vainas, tik dēļ neprecizitātes sanāk, ka stars jālaiž zemāk, citādi pa malām būs pāri līnijai. Nu neko, pusotru gadu vēl nobraukāju un tad pārdevu auto, jaunais saimnieks ar vēl TA izgāja, redzēs kā būs vēlāk.

scope 19.09.2016 22:09

aansis rakstīja: Protams, ka stūrēt nejēdz. Bet CSDD ražoto vadītāju kvalifikācija neatbilst ceļu stāvoklim. Kaut kā derētu saskaņot šos parametrus. Vai nu dot tiesības tikai ekstrēmas braukšanas skolu izgājušiem, vai tomēr ceļus sagatavot tā, lai parasti vadītāji var droši izbraukt. Starp citu līkumam nav ne vainas - avārijas kā reiz notiek posmā starp Katrīnas un Hanzas ielām.

Nu ja, tur kāreiz centra virzienā beidzas līkums.

Pats esmu redzējsi acu priekšā veiklu manevru ar apstāšanos pirms suņu laukuma, bet tur pie vainas bija nevis sliedes, bet pārāk strauja stūres raustīšana (labi, pāri sliedēm, bet tas nemaina faktu).

Līdzīgu manevru esmu dažu metru attālumā redzējis arī uz Vienības gatves, bet tur uz bruģa sliežu nav.

P.S. Par Eksportenes sakārtošanu cik tik nav rakstīts RDSD, bet tur labi, ja akas nolīmeņo, neko vairāk. Tagad atkal jau iesēdums...

scope 14.09.2016 22:48

Jo stūrēt nejēdz un neņem vērā, ka noteiktos apstākļos sliedes tur ir slidenas. Ātruma pārsniegšana arī tur ir cieņā.

Saliekam kopā ar nelielo līkumu pie Katrīnas ielas un mums ir "parks vai ietve".

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti