Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
opelis 07.04.2006 16:22

Janvārī drošināju Parexā 98.g. Vectru, uz gadu maksāju 180Ls. 14.martā Vectru pārdevu un no Parexa atpakaļ dabūju Ls 140. Iepriekšejos gados divreiz mainīju prikšējo stiklu un vienu lukturi, kā arī sānu stiklu, kuru izdauzīja Francijā melndirsainie. Visus remontus apmaksāja bez jebkādiem iebildumiem, uz vācijā likto sānu stiklu pat uzvārijos kaut kādus latus.

opelis 18.04.2006 15:14

Vakar atbraucu, cenas svaigas- gāze poļos 1,90 - 2,00 PLZ, tātad Ls 0,35, dīzelis polijā statoil 3,80 PLZ (0,69Ls), dīzelis Vācijā aral 1,25 Eur (0,88Ls), gāze Vācijā laikam bija ap 0,6 Eur

opelis 28.08.2006 17:35

Pašam bija gadījums uz Polijas -Vācijas robežas vēl tajos laikos, kad vajadzēja vīzu uz Vāciju. Piebraucu pie friču robežbūdiņas noslāpēju savu dīzeļopeļrekordu, lai varētu dzirdēt , ko tas fricis man tur prasa. Jāpiebilst, ka Polijā tai laikā ceļi bija vēl sū... nekā tagad Latvijā un biju norāvis izpūtēja pakaļas bunduli, tāpēc skaņa bija kā piketējošam bumbvedējam. Dzinējs nenoslāpa arī pēc atslēgas izņemšanas no aizdedzes un lai dzirdētu friča sakāmo, ieliku piektajā robā, nospiedu bremzi un atlaidu sajūgu. Rezultātā no mana opeļdīzeļrekorda atdalījās atlikušais izpūtējs un skaņa pievilināja labi daudz friču robežsargu, kuri nāca aplūkot pļerkstoši- bubinošo savas fāterlandes autobūves lepnumu . Vainīgs bija degvielas vārsts, kuru turpmāka'ceļojuma laikā ik pa brīdim iekaustīju ar lielāko pieejamo uzgriežņu atslēgu. Vārstu izjaucot tur atradu to, kas bija ticis cauri degvielas filtram-smilts un melnzemes maisījumu no Zemgales laukiem, jo opeļa iepriekšēlais īpašnieks lietoja tai laikā populāro degvielas ieguves veidu- no aivara trubas.

opelis 22.10.2006 15:41

Pazīstu vīru , kam Krustpils pagastā ir sava rapša eļļas spiestuve. Pastāvīgie klienti ir vecu dīzeļu īpašnieki pirms TA iešanas . Pats saimnieks vasarā savā dīzeļpasātā DD šķaida 50% ar rapsi un brauc bez bēdām pa lēto - dīzelis šim arī iet pa zemnieku cenu. Pilsētā uz ielas nemaldīgi var pateikt, ka šis tikko garām braucis- smaržo pēc pankūkām. Nezinu, pa cik iet vairumā, bet pa litram pudelēs var nopirkt pa 50 santikiem.

opelis 01.11.2006 21:15

Vecais zēns Antūns no Mazpisāniem par braukšanu ar zapiņu pēc ļergas dzeršanas arestēts un tiek vests uz izolatoru sutkas sēdēt. Ments, kas šo ved arī no Mazpisāniem, Antūnu skolo: Karoč, tur kamerā visāda špana un ugolovščina, uzmanies vecais. Nu ieved Antūnu kamerā, šim uzreiz kameras urkas saka- "ti u nas petuhom buģeš i mesto tvajo u paraši". Antūns nopūšās, izvelk sievas līdzi doto speķa gabalu un ķieģelīti, sagriež šķēles, sēž un stumj ģīmī. Ienāk ments un prasa Antūnam, kā dzelas, nu Antūns saka- Uzņēma labi, teica , gailis būsi un tepat priekšā pie parašas jāsēž. Ments saka - A ko ta tāļāk darīsi? Antūns saka- "Nu vot speķa paēdīšu un iešu šito vistu baru drāzt.."

opelis 01.01.2007 13:35

Gadus trīs atpakaļ, Pērnavā lietus laikā nepam,anīju, ka luksoforam ir papildus sekcija un nogriezos pa kreisi pie parastā zaļā. CP apturēja, krieviski praktiski nerunāja, uzlika sodu, ja pareizi atceros ap Ls 50, uzrakstīja kvīti, ar kuru esot jāiet uz banku un sods jānomaksā. Ne nu maksāju, ne kā. Uz EST esmu braucis vēl daudz reižu, nekādu sankciju.

opelis 29.01.2007 12:04

"nezinu, kas tie jums par stikliem Tiru un izpashu nepiefikseju, kada virziena, tachu nekadas shvikas neesmu manijis......

protams, tiriits tiek vacu shrotam, varbut tapec ? "

Auto ir vācu, bet par šrotu to gan nevar nosaukt - 2006. gada VW.

"Statoilā" nopērkams stikla pulētājs, kura pamācībā rakstīts, ka likvidē līdz 0,5 mm dziļas švīkas, varbūt kāds ir mēģinājis. Raustos, ka pēc pulētāja pielietošanas točna dabūšu stiklu mainīt

opelis 29.01.2007 14:29

esmu mēģinājis arī tos atkausētājus, bet tie kā puņķi staipās pa stiklu. Skrāpis man ir metāla, ar to jau trīs ziemas katru rītu skrāpēju ledu VW Transporter stikliem un nekas nav redzams, bet Jettai jau pirmajā reizē švīkas..... secinājums, jo vecāks šrots, jo cietāki stikli.

opelis 29.01.2007 15:09

nuhajs rakstīja:

opelis rakstīja: esmu mēģinājis arī tos atkausētājus, bet tie kā puņķi staipās pa stiklu. Skrāpis man ir metāla, ar to jau trīs ziemas katru rītu skrāpēju ledu VW Transporter stikliem un nekas nav redzams, bet Jettai jau pirmajā reizē švīkas..... secinājums, jo vecāks šrots, jo cietāki stikli.

Nešņauc puņķus burciņā. Un,ja šņauc, uzlīmē birciņu,lai pēc tam nesajūk. Ja sajūk,nežēlojies.

P.S. Es nezinu kā staipās puņķis pa stiklu,neesmu mēģinājis.

Tu kādu no savām burciņām attaisi un pamēģi, tad zināsi..idiņš ibio

opelis 29.01.2007 18:01

batka rakstīja: noperc normalu atkausetaju nevis kkaut kadu huinu

kurš ir normāls atkausētājs?

opelis 08.02.2007 19:12

Šoziem nav bijis vajadzības pēc ķimijas, bet pagājušoziem, lielajos aukstumos saviem šoferiem iepirku Statoilā ķimiju, ja pareizi atceros, tad laikam saucās kemetil, vai tipa kaut kā tā. Šoziem redzēju, ka arī ir pārdošanā. Ielejot pilnīgi aizsalušam MAZam šito draņķi bākā un veicot šoferiem zināmas manipulācijas ar lodlampu ap degvielas vadiem un filtru, pēc iedarbināšanas ar atlikušās degvielas izbraukšanu problēmu nebija. Nākošajās dienās to zarazu lēja klāt jau uzpildes laikā un atlikušo ziemu veči nobrauca bez probļem.

opelis 22.02.2007 18:49

Šorīt no rīta uz darbu braucot vienā posmā pat -33 satiku, arī pie palaišanas kādi -28 bija - nekādu problēmu. Bākā ir tīrs statika dīzelis, vismaz gadus divus citā tankā nav būts un ķīmija arī nav vajadzīga.

opelis 23.02.2007 12:22

Pamēģini braukt pa citu ceļu...

opelis 01.03.2007 14:29

sintris rakstīja:

Man kā dīzeļmotoru nespecam neliels jautājiens iauto gaišajiem prātiem.

No 2001.gada Omegas tiek komplektētas gan ar 2,2 DTI ( laikam Ekotec) ,gan ar 2,5 DTI (laikam tas pats,kas BMW). Kurš būtu uzmanības vērts pirkšanas gadījumā?

P.S. Ja kāds dikti grib tikt vaļā no tamlīdzīgas Omegas,drīkst padot ziņu Piedāvājums tiks izskatīts.

viens opelis uz langstinju ezera stāv, vēl vari paspēt savākt

opelis 08.03.2007 11:12

DM rakstīja: Tikko pa SWH ziņoja. No šodienas jau ielās, ar pilnu aprīkojumu! It kā ķeršot agresīvos.

Vai tik neesi jau astoto martu sasvinējies... Teica taču, ka šogad, ja izdosies nopirkt mašīnas, Jaundžeikara ta nav, kas konkursu uzrīko...

opelis 09.03.2007 10:00

Man Jettai arī gads, tikai nobraukti gandrīz 60 tk km, arī divi garantijas remonti- radio viena poga iestrēga un kaut kādi pajoliņi mēģinot atlauzt bākas vāciņu sačakarēja tā mehānismu.

opelis 10.03.2007 21:29

Labi ilgi esmu braucis ar 90 gada transit 2,5 D. Viena problēma- rūsa, darbā ir divi jaunāki viens pat laikam 2001. gada , arī rūsē. Hadene nenokaujama, nobraucu pa Latviju pāri par pusmiljonu, nomainīju sajūgu un pakaļējos amīšus divas reizes- pa granteni sadauzīja ar akmeņiem. Tagad tas transit sen jau pie cita saimnieka, nobraukts ap miljonu, bet lielajos aukstumos pats esot pielecis. Dzinējs labs. Patreiz braucu ar transporter 2002. g. 2,5 TDI- praktiski vieglais auto. Regulāri servisa apmeklējumi ar hadeni - oporas vien jāmaina praktiski ik pēc 20 tkm, sajūgu pie 200 tkm nomainīju. Pirms tam bij arī transporter 92. gads - tam arī dzinējs 2,4 D regulāri taisīja problēmas- mainīju galvu, tad virzulis izdega utt. Braukšnas ziņā viennozīmīgi labāks ir vw, daudz stabilāks.

opelis 11.03.2007 20:12

shmurger rakstīja:

viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.

Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.

varbuut vnk piipls grib diizeli, a tu vinjam smadzeni cakaree ar savi idiotisko politiku- atmaksaasies, neatmaksaasies, nobraukums xujobraukums....

Ir arī daudz ļautiņu, kuriem ir gotiņa, kas soļarku dod. Man tāda ir un līdz ar to visi fana un pārējo aprēķini var mani neinteresē- jo man DD cena ir 0,00 Ls. un tādu kā es ir ļoti daudz...

opelis 11.03.2007 20:21

i_edgars rakstīja:

Kamikadze rakstīja: www.tvnet.lv/...

lai nu ko viltot, bet FORD detaljas?!?!

Nu un tad! Tās viltotās detaļas kalpo rik pat ilgi, tikai cenas ziņā ir gandrīz 10x lētākas!!! Ja neuzskrūvētu cenas detaļām, tad nebūtu jēgas viltot. Ar turku smidzinātājiem sprauslām (dīzelim) nobraucu virs 100 000 km un pirku par 5$ gabalā...

Paši autobūvnieki ne tikai detaļas, bet pašas mašinas arī vilto un mums notirgo kā oriģinālu, teiksim vācu bmw, kaut tas taisīts krievijā, tāpat vw touranus un jettas taisa meksikā, pat meršus arī kaut kur tur ražo un tad brīnās, ka nav vairs tā kvalitāte, kas gadus 20 atpakaļ...

opelis 12.03.2007 17:41

TKO rakstīja: Ok. Transit rūsē, bet labs dzinējs, Transporter ir labs, bet dzinējs jāpieskata.. Sanāk, ka abi ir kakaini.

Kas ir zināms par MB Vito? Vienīgais, ko zinu - degvielas patēriņš esot ap 9-10 l/100km. Tiesa?

Pazīstu divus vito īpašniekus un abi mēģina no tiem tikt vaļā. Hadene tiem neturot pat vācijā,kārbas esot draņķi un vispār tas neesot mersis. Es jau ņemtu t4 , ja ar 2,5TDi , tad principā to hadenes remontēšanu var pieciest. Arī ietilpības ziņā tas ir OK. Transit vizuāli ir lielāks, bet vw ir optimālāk izmantota telpa, tāpēc tas arī ir tāds kantains. No MB tikai sprinter, bet jārēķinās, ka remonti ir daudz sālītāki...

opelis 13.03.2007 13:09

Uggga rakstīja:

TDI rakstīja:

Kamikadze rakstīja: ja auto ir tahometrs, ta var eazy kontroleet aatrumu bez tam, kam to spido vaig, ja brauc vienaa pluusmaa ar citiem?

vot shitaa mans vaacu rac ~7gadus juuzeeja savu kukuruuzeri beigaas ,ap 2000 gadu , krievs nopirka 'baigi'' labo 89' 2,5TD kukuruuzeri ar 190kkm uz shiltes

Es jau te vienā topikā rakstīju, mācoties braukt, nolauzu senča Tercelim spidometra trosīti, ko varēja dabūt tikai par baigo $$$ no dīlera, tāpēc braukāja bez. Pirms pārdošanas uzlodēja pagaidu stiprinājumu un nebija nemaz odo jāgriež

vo,vo bija man oooo 100 89. gads, spidometrā kaut kāds aukstais lodējums atņirdzās praktiski pirmajā nedēļā pēc nopirkšanas, salodēju nedēļu pirms pārdošanas un sanāca, ka pa trim gadiem kaut kādus pārsimt km tikai biju nobraucis / reāli dienā man minimālais nobraukums ir 100km- uz darbu un atpakaļ/

opelis 15.03.2007 13:20

Pagājšvasar darbā pieliku ģīmi un braucu lēnām mājās. Otrā rītā es un manas pohas braucam uz šanci, saule spīd, paliek karsti, ieslēdzu kondišku, a aukstā gaisa vietā nāk mēreni remdens. Jāpiebilst, ka pāris dienas atpakaļ kondiškai servisā mainīja kompresoru. Nu vsjo, braucu uz servi un ar kaujas sveicieniem uz lūpām eju lamāties. Veči atstiepj visādus pribambasus, mēra spiedienus un vēl kaut ko, saka, viss esot kārtībā. Saka, lai braucu iekšā angārā, iekāpju kabīnē un skatos, ka vakar mājās braucot esmu uzgriezis siltumu šorīt pohu mākts , to neesmu piefiksējis...angārā nebraucu, pa klaņiem un prom..

opelis 15.03.2007 17:59

Juku laikos, kad bija problēmas ar bendžu, mans korišs no armijniekiem nopirka veselu benzovozu un to šķidrumu salēja pa 200 litru mucām un nolika malkas šķūnītī. Aizbraucu pie šā ciemos ar savu žiku, šis saka- bendžu varot man kādus simt litrus iedot. OK, piekraujam manu žiku ar plastmasas mučelēm , lejam no 200 l mucas spainī un no tā - mucā, kas žikam bažniekā. Lejot kādu piekto spaini redzu, ka no mucas uz spaini (plastmasas) pārlec statiskās strāvas dzirkstele un bendža aizdegās gan spainī, gan mucā. Liekot spaini zemē ,trāpu ar to uz malkas pagales, un spainis apgāžas, degošs benzīns tek uz pārējām mucām. Metrus 50 attālumā, pie kūts stāv vanna ar lietus ūdeni govs dzirdināšanai. Visu to ūdeni ar cauru lejkannu sanesu un salēju uz degošā šķūnīša ātrumā , kas , ja tiktu piefiksēts, būtu vismaz psrs rekords. Nodzēsām.... Vislabāk mums patika pārsteigtā govs seja, kad tā pēc īsa brīža ieradās no ganībām un konstatēja, ka ūdeņa ta nav. Pēc tam kādu nedēļu smirdēju pēc svilinātas cūkas, spalvas pat no padusēm bija izdegušas...

opelis 16.03.2007 16:32

džeks auto pircis lietuvā....

opelis 20.03.2007 12:53

hacis rakstīja: mainiiju otrajam golpam prieksheejos bremzhu kluchus. vai nu kluchi nebija riktiigi, tipa pa biezu, bet visticamaak jau pats dumsh, sanaaca taa ka ar dziishanu uzdzinu. golps knapi knapi kustinaaja to auto ar defaultaa nobremzeetiem ritenjiem, labi veel ka diesels... taa ap garaazhaam paaris apljus apbraucu, mijkreeslii vareeja redzeet ka diski sarkani un miiliigi smird. bet neko kautkaa pietrinaas un peec tam bija ok. laikam toreiz pat neko nesabojaaju.

Ford Transit izjuka priekšējais gultnis. Nopirku jaunu, turpat pie veikala atrāvu iepakojumu, tipa, jāpārbauda komplektācija. Pārbaudīju, viss kārtībā. Aizbraucu mājās, mainu gultni, domāju, kādu santiku iesipīšu, pats nomainīšu. Gultni pa pusdienu nomainīju, tikai pārbaudot komplektāciju, biju izsējis tūbiņu ar oriģinālo smēri, a mājās vēl no žiku laikiem solidola toveris, iespiedu gultnī to. Pēc neilga laika braucu Itālijā pāri tiem viņu kalniem pa mazajiem ceļiem (santikus sipdams, bānim liru žēl bija) , pa priekšu itaļjaškins ar savu fiatu visu laiku smirdinās, domāju jāpārpīpē, apstājos. Izrādās man pašam bremzes smird, kalni tomēr. Priekšejais kreisais bremžu disks tāds rozīgs (jau tumšs pamatīgi bija, skats labs) un kaut kas čurkst. Gultņa aizsargkalpačoks tēlo Briseles puisīti- no ventilācijas caurumiņa tievā strūklā smuki tek ārā mans solidols. Rudenī pie pirmajiem saliem bremžu disks pārplīsa, noraujot arī kolodkas un suportu. Pats gultnis arī ilgi negāja...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti